Zinnen beginnen daarentegen met een hoofdletter.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:06 schreef Mutant01 het volgende:
"de aantal kampen' daarentegen.... je stelt me teleur Triggershot.
Dat zeg ik, maar dat de Holocaust niet heeft plaatsgevonden is voor revisionisten de basis waar vandaan onderzoek naar de statistieken wordt gevoerd.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar het aantal valt net zo hard onder de geschiedschrijving als de aantal kampen toch?
Niemand ontkent hier intenties tot een holocaust, gaat hier nogmaals voor een aantal individu's die worden vervolgd omdat ze zich er niet bij neerleggen.
Als ik zie hoe gemakkelijk er nu over gepraat wordt, denk ik het niet nee. In Duitsland zie je zelfs alweer rokers de Jodensterren gebruiken.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:02 schreef DennisMoore het volgende:
Zou Holocaust-ontkenning over 100 jaar nog strafbaar zijn?
Je bent per definitie een revionist als je een mm afwijkt van centrale holocaust leer.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:11 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dat zeg ik, maar dat de Holocaust niet heeft plaatsgevonden is voor revisionisten de basis waar vandaan onderzoek naar de statistieken wordt gevoerd.
Dat is gewoonweg fout. Dat er statistieken van de algemeen geaccepteerde historische feiten mogelijk herzien zou kunnen worden is een mogelijkheid, die echter niet vanuit dat vertrekpunt wordt onderzocht.
ja iedereen weet dat we geen zuivere geschiedenis hebben en ook niemand ontkend dat hier.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet alleen de slavernij hoor, ik kan wel uren blijven doorgaan. Maar goed, mijn punt is nu wel duidelijk dacht ik zo.. ontwikkelde en humanere mensen.... laat me niet lachen.
Holocaust ontkenning is hetzelfde mechanisme als laster: een bevolkingsgroep (de joden) wordt beschuldigd van het verzinnen van een genocide om er zelf beter van te worden (in politieke of financiële zin).quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:33 schreef boyv het volgende:
[..]
Dat is laster. Iemand iets toeschrijven is iets anders dan iets niet erkennen als waar.
Moeten gelovigen ook de cel in als ze de wetenschap niet erkennen? Of als ze geloven dat een tsunami door god is veroorzaakt?
Als het toch zo duidelijk is dat het is gebeurd, waarom dan die ophef? Het ontkennen getuigt juist van domheid en daarmee is zijn intellect genoeg gestraft.
Jij bent ook wel veranderd door de jaren heen hè?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Zou bijna gaan zoeken naar betreffend topic.
Ik neem het wel ff voor je waarquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:04 schreef Ryan3 het volgende:
Nee, jongens deze beker laat ik aan mij voorbij gaan...
Ik vind dit erg gechargeerd. De Holocaust betreft geen leer, maar een optekening en documentatie van ooggetuigen verlagen en documentatie materialen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je bent per definitie een revionist als je een mm afwijkt van centrale holocaust leer.
Een intentie is bepalend voor een onderzoek, maar of zoals mutant het zei moet je gedachtenpolitie gaan spelen of toelaten.
Nouja, vooruit: Holocaust-ban.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:06 schreef DennisMoore het volgende:
'k Zou bijna gaan zoeken naar betreffend topic.
Als je het fijner vindt dat ik termen als 'stof' gebruik is het ook goed hoor, revisioniseren is het herzien van dingen dat het een main doel van een aantal idioten was geeft ze geen monopolie op betreffende term.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:19 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik vind dit erg gechargeerd. De Holocaust betreft geen leer, maar een optekening en documentatie van ooggetuigen verlagen en documentatie materialen.
De gedachte achter het revisionisme is het uitgangspunt, dat de Holocaust nooit heeft plaatsgevonden en dat Hitler nooit genocide heeft bevolen.
Welnee, er is niets mis met onderzoek naar het aantal slachtoffers. Dat is volgens mij ook al lang bijgesteld van 6 miljoen naar vermoedelijk 4 miljoen, ofzo. En uit nieuwe studies zullen weer andere aantallen blijken.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar het aantal valt net zo hard onder de geschiedschrijving als de aantal kampen toch?
Niemand ontkent hier intenties tot een holocaust, gaat hier nogmaals voor een aantal individu's die worden vervolgd omdat ze zich er niet bij neerleggen.
mmm, zijn er ontkenners aanwezig van het eerste chemische wapen "mosterdgas"?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:20 schreef Mutant01 het volgende:
Kennen we dergelijke verboden ook inzake de 1e wereldoorlog? De 80-jarige oorlog? etc?
Is 't heusquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:17 schreef Ryan3 het volgende:
Jij bent ook wel veranderd door de jaren heen hè?
Bronquote:Heeft dat toch te maken met dat je homo bent, als ik zo stout mag zijn? Dat intrigeert mij toch wel; waarom zoveel homo's, volgens mijn beperkte kijk uiteraard, bijv. uiterst rechts zijn in dit soort zaken.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nouja, vooruit: Holocaust-ban.
Oh?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:23 schreef Soul79 het volgende:
Welnee, er is niets mis met onderzoek naar het aantal slachtoffers. Dat is volgens mij ook al lang bijgesteld van 6 miljoen naar vermoedelijk 4 miljoen, ofzo. En uit nieuwe studies zullen weer andere aantallen blijken.
Voor mijn part is het 60 miljoen - maakt het uiteraard wel erger - , maar behoefte voor vrijheid van onderzoek ligt niet bij de aantallen, een objectief conclusie er mee te behalen is voor mij een fijner idee dan wat ik in mijn achterhoofd heb als 'overwinnaars schrijven het verhaal'quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:23 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Welnee, er is niets mis met onderzoek naar het aantal slachtoffers. Dat is volgens mij ook al lang bijgesteld van 6 miljoen naar vermoedelijk 4 miljoen, ofzo. En uit nieuwe studies zullen weer andere aantallen blijken.
Dat is zeker niet een algemene standpunt, voor sommigen is dat een achterliggende gedachte, maar in feite gaat het over onderzoek naar juistheid als je onderwerpen als dezen voor politieke of eigen belang gebruikt ben je in mijn ogen sowieso al geen waardig mens uit respect voor de mensen wie zijn gestorven.quote:Als dat strafbaar zou zijn, zouden de 'vrijheid van meningsuiting' roepers in dit topic een punt hebben. Maar dat is gewoon niet zo. Het gaat, nogmaals, om belastering van een bevolkingsgroep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |