abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56046224
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 12:52 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat zijn daden, dit zijn woorden. Big difference.
beide is invloed en woorden kunnen omgezet worden naar daden daarom wordt bedreiging ook zo zwaar aangerekend
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_56046238
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 12:52 schreef akkoord2008 het volgende:

[..]

je bedoeld onze voorouders die bijvoorbeeld slavernij hebben ontwikkeld?
niemand zal op dat feit trots zijn maar we ontkennen het niet en hebben onze spijt betuigd en geleerd van de fouten.

en andere landen kapot schieten, het is de taliban en moslims in het algemeen die geweld gebruiken en daardoor de samenleving kapot maken.
alsof de bevolking onder taliban en hoessein bewind zo gelukkig waren.
wees blij dat men in heeft gegrepen in dat onrecht.

oh nee, de experimenten van al chemicali waren ook een verzinsel, sorry.
Niet alleen de slavernij hoor, ik kan wel uren blijven doorgaan. Maar goed, mijn punt is nu wel duidelijk dacht ik zo.. ontwikkelde en humanere mensen.... laat me niet lachen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_56046248
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 12:51 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Uuuh nee. ?

Ik zeg dat je nooit iets teveel kunt weten en een conclusie sluiten voor nader onderzoek - ongeacht hoe je tot de conclusie bent gekomen - neigt naar dogma.
Ik vind het wel een beetje wrang om al die overlevenden en hun persoonlijke ooggetuigenverslag te bestempelen als onderdeel van een dogma.
Verder zijn alle claims van revisionisten ook onderzocht door beroeps onderzoekers en andere acedemici en ontkracht of weerlegd met bestaand bewijs.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_56046269
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 12:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

beide is invloed en woorden kunnen omgezet worden naar daden daarom wordt bedreiging ook zo zwaar aangerekend
Zodra woorden omgezet worden in daden, is het geen mening meer en valt het dus ook niet onder die regelgeving. Oftewel daar zit een enorme grens tussen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_56046292
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 12:51 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Uuuh nee. ?

Ik zeg dat je nooit iets teveel kunt weten en een conclusie sluiten voor nader onderzoek - ongeacht hoe je tot de conclusie bent gekomen - neigt naar dogma.
ah dus miljoenen investeren in onderzoek wat al duizenden malen is gedaan, oude wonden openen, mensen kwetsen en de inteeld figuren hun zin geven?

holocaust heeft in al zijn afschuwelijkheid plaats gevonden.
pi_56046305
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 12:55 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik vind het wel een beetje wrang om al die overlevenden en hun persoonlijke ooggetuigenverslag te bestempelen als onderdeel van een dogma.
Kom op Damian, hoeveel persoonlijke verslagen wil je hebben om blind te kunnen accepteren dat het 6 miljoen betreft? Aantal is statistisch berekend, aan hand van volksregisters, eigendompapieren etc, niet aan hand van wat onze arme broeders in nood zeiden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2008 12:58:05 ]
pi_56046351
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 12:56 schreef akkoord2008 het volgende:

[..]

ah dus miljoenen investeren in onderzoek wat al duizenden malen is gedaan, oude wonden openen, mensen kwetsen en de inteeld figuren hun zin geven?

holocaust heeft in al zijn afschuwelijkheid plaats gevonden.
Laten we dan topics als deze verbieden omdat het oude wonden opent, dan doen jij en ik er toch even hard aan mee?
pi_56046379
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 12:55 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Verder zijn alle claims van revisionisten ook onderzocht door beroeps onderzoekers en andere acedemici en ontkracht of weerlegd met bestaandgeaccepteerd bewijs.
Of vervolgd en opgesloten.
pi_56046396
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 12:57 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Kom op Damian, hoeveel persoonlijke verslagen wil je hebben om blind te kunnen accepteren dat het 6 miljoen betreft? Aantal is statistisch berekend, aan hand van volksregisters, eigendompapieren etc, niet aan hand van wat onze arme broeders in nood zeiden.
Het aantal slachtoffers is slechts een onderdeel van het revisionisme.
In deze casus gaat het ook nog eens over de ontkenning van de vernietigingskampen.
Zoals ik al eerder zei, is er hard bewijs van duizenden overlevenden van de concentratiekampen om vast te stellen, dat de geschiedschrijving rondom de Holocaust deugdelijk is.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_56046412
Volgens mij betwijfelt niemand hier dat standpunt Damian. Het gaat echter om de vrijheid om vaststaande feiten toch te kunnen ontkennen, hoe gek dat ook klinkt..
Allah Al Watan Al Malik
pi_56046419
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 12:24 schreef speknek het volgende:

De Tweede Wereldoorlog wordt door sommigen, en door de verantwoordelijke landen (zo mag je Oostenrijk toch een beetje zien) in het bijzonder, beschouwd als ernstig genoeg om eventjes niet principieel te zijn.
Zou Holocaust-ontkenning over 100 jaar nog strafbaar zijn?
pi_56046423
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 13:00 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Of vervolgd en opgesloten.
Dat volgt meestal wanneer de argumenten zijn ontkracht
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_56046430
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 13:01 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Het aantal slachtoffers is slechts een onderdeel van het revisionisme.
In deze casus gaat het ook nog eens over de ontkenning van de vernietigingskampen.
Zoals ik al eerder zei, is er hard bewijs van duizenden overlevenden van de concentratiekampen om vast te stellen, dat de geschiedschrijving rondom de Holocaust deugdelijk is.
Maar het aantal valt net zo hard onder de geschiedschrijving als de aantal kampen toch?
Niemand ontkent hier intenties tot een holocaust, gaat hier nogmaals voor een aantal individu's die worden vervolgd omdat ze zich er niet bij neerleggen.
pi_56046442
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 13:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

dus omdat je fout zit?
pi_56046444
Nee, jongens deze beker laat ik aan mij voorbij gaan...
I´m back.
pi_56046445
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 13:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Dat zouden we eens op het forum moeten toepassen. Iedereen waarvan binnen een discussie de argumenten zijn ontkracht, een ban geven!
Allah Al Watan Al Malik
pi_56046457
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 13:03 schreef Triggershot het volgende:

een aantal individu's
*grin*

Klinkt raar, maar is toch goed.
pi_56046477
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 13:04 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

*grin*

Klinkt raar, maar is toch goed.
pi_56046515
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 13:04 schreef Ryan3 het volgende:

Nee, jongens deze beker laat ik aan mij voorbij gaan...
'k Zou bijna gaan zoeken naar betreffend topic.
pi_56046520
"de aantal kampen' daarentegen.... je stelt me teleur Triggershot.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')