quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:58 schreef Babyloniaa het volgende:Een stenen pottebakkers oven in Safi in Marokko met hout moet wel 4 dagen branden voor hij op 900 graden is.
De grote gasovens branden een nacht ong 6 uur voor 1200 graden.
Een kleine gasoven van een vriendin van mij die raku maakt maar 3- 4 uur voor 1300 gr
strange.
Uiteraard is een normaal burgerlijk crematorium vergelijkbaar met een Nazicrematorium.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:09 schreef Babyloniaa het volgende:
Third Mark
Mijn moeder is gecremeerd
De machine die de botten crushed is meer dan een uur bezig ik was erbij.Dat maakt verschrikkelijk veel herrie.
O, godzijdank! Eindelijk een onderzoek dat de Joden vrij pleit van schuld aan hun eigen marteldood!quote:Het is juist om te voorkomen dat alle Joden de schuld krijgen van iets wat een kliek aan de macht hen heeft aangedaan.
Het is het werk van historici juist om te onderzoeken of de geschiedenis geschreven door de overwinnaars klopt (waarschijnlijk is). Zelfs in de meest totalitaire regimes zal de waarheid de geschiedvervalsers vroeg of laat achtervolgen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:32 schreef TheThirdMark het volgende:
Apropos, Babyloniaa heeft over 1 ding wél gelijk.
De geschiedenis wordt geschreven door de overwinnaars.
Sorry, maar dat ben ik fundamenteel met je oneens. Ik vind dat altijd een slap geleuter om als dekmantel te gebruiken voor zienswijzen die op of over het randje zijn. Met name de modernere geschiedenis is en wordt beschreven door een breed scala van historici, over het algemeen uit beide kampen. En omdat de media veel toegankelijker zijn (archieven via Internet, boeken die besteld kunnen worden van over de hele wereld met een druk op de knop) is het veel en veel moeilijker om de geschiedenis naar je hand te zetten en al helemaal dusdanig dat iedereen het gelooft. De tijd dat het regime bepaalde wat iemand mocht vinden van het verleden is zo onderdehand wel uitgestorven, met uitzondering van dictatoriale staten als Noord Korea en de USA, misschienquote:Op woensdag 30 januari 2008 17:32 schreef TheThirdMark het volgende:
Apropos, Babyloniaa heeft over 1 ding wél gelijk.
De geschiedenis wordt geschreven door de overwinnaars.
Inderdaad. De zeer moderne geschiedenis is relatief nauwkeurig. Maar als je al 50jaar terug gaat zul je zien dat het idd de directe geschiedkundigen zijn die het hele verhaal ontkrachten of juist bevestigen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Sorry, maar dat ben ik fundamenteel met je oneens. Ik vind dat altijd een slap geleuter om als dekmantel te gebruiken voor zienswijzen die op of over het randje zijn. Met name de modernere geschiedenis is en wordt beschreven door een breed scala van historici, over het algemeen uit beide kampen. En omdat de media veel toegankelijker zijn (archieven via Internet, boeken die besteld kunnen worden van over de hele wereld met een druk op de knop) is het veel en veel moeilijker om de geschiedenis naar je hand te zetten en al helemaal dusdanig dat iedereen het gelooft. De tijd dat het regime bepaalde wat iemand mocht vinden van het verleden is zo onderdehand wel uitgestorven, met uitzondering van dictatoriale staten als Noord Korea en de USA, misschien
Autisme is jou niet vreemd, he?quote:Op maandag 4 februari 2008 21:35 schreef Babyloniaa het volgende:
Het beinvloeden van je gedachten zonder dat je er erg in hebt is heel gemakkelijk voor sommige mensen
Derren Brown draait er zijn hand niet voor om, hij is verweg de beste hypnotiseur op de wereld. Hij geeft zonder problemen wit papier ipv geld, laat iemand een kado opschrijven dat hij echt niet wil hebben en zelfs een aanslag plegen na een subtiele voorbereiding.
Ik zou zeggen denk zelf na en geloof niks;
http://www.youtube.com/watch?v=p958woXcYcI
http://www.youtube.com/watch?v=befugtgikMg
Klopt, volgens mij was dat de grootste reden waarom Hitler aan de macht kwam. Duitsland had een gigaschuld jegens Europa opgelopen na WO1...quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:21 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat was dan wel ruim daarvoor.
Voor de 2e wereldoorlog stond Duitsland er economisch niet zo goed voor.
Dat is ook gelijk een belangrijke reden dat Hitler gemakkelijk aan de macht kwam; hij beloofde verbetering.
Kun jij niet in ONZ, TRU of BNW gaan spelen of zo? Wat een loeiende kolder weet jij uit je toetsenbord te hameren, zeg. Wat heeft wat je hier aanhaalt in godesnaam te maken met het ontkennen van de Holocaust? Blijf on topic of blijf uit topic.quote:Op maandag 4 februari 2008 21:35 schreef Babyloniaa het volgende:
Het beinvloeden van je gedachten zonder dat je er erg in hebt is heel gemakkelijk voor sommige mensen
Derren Brown draait er zijn hand niet voor om, hij is verweg de beste hypnotiseur op de wereld. Hij geeft zonder problemen wit papier ipv geld, laat iemand een kado opschrijven dat hij echt niet wil hebben en zelfs een aanslag plegen na een subtiele voorbereiding.
Ik zou zeggen denk zelf na en geloof niks;
http://www.youtube.com/watch?v=p958woXcYcI
http://www.youtube.com/watch?v=befugtgikMg
Dit is pas onbeleefd, de hele tijd zeuren over een goeroe die niets met het historisch bewijs van doen heeft in de veronderstelling dat anderen blind zouden zijn voor propaganda. Stel eens een samenhangend betoog samen.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:14 schreef abondance het volgende:
Hebben jullie eigenlijk al eens de moeite genomen zo een filmpje te bekijken?
Ik vind ze heel leerzaam.
Waarom zou je beleefd zijn als iemand totaal ongefundeerde antisemitische nonsens spuit?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:14 schreef abondance het volgende:
Waarom zijn julie zo onbeleefd? Dat vind ik pas of topic!
Dragen deze scheldpartijen iets bij aan de feiten en de discussie?
Hoe kan er nog discussie zijn als iedereen het eens is?
Mag iemand nog wel een andere mening hebben of hier ter sprake brengen dat die mening bestaat onder een grote groep mensen? Het ljkt erop van niet.
Kill the messenger !!!
Hitler had een ministerie van propaganda.
Doe nu niet alsof dat er nu geen propaganda meer zou zijn.
De media in het westen is in handen van 6 grote groepen waarin alle grote rijke bedrijven een bestuurszetel hebben Helaas ziit daarbij ook redelijk wat joods-zionistisch kapitaal.
In 1985 waren dat er nog een paar honderd verschillende.
Deze machtsconcentratie wordt door vele bezorgde journalisten aangekaart over heel de westerse hemisfere.
Elke krant schrijft bijna hetzelfde.
Echte journalistiek is ver te zoeken. Weinig themas worden gevolgd.
Het is een poppekast. Vermaaksmachine.
Net alsof onze regeringen en media het zo goed menen met ons
Het is verontrustend om te zien hoe anders de berichtgeving is buiten Europa.
Propaganda en manipulatie bestaan; Alles draait om geld.
De methode en werkwijze van dit soort publieke manipulatie is heel duidelijk geinllustreerd door de technieken van Derren Brown. Ik sluit niet uit dat dezelfde technieken gebruikt zijn om het publiek voor te bereiden op de oprichting van de staat Israel die toch wel een rechtstreeks gevolg is van de Jodenvervolging.
he de kloon reageertquote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:14 schreef abondance het volgende:
Hoe kan er nog discussie zijn als iedereen het eens is?
Mag iemand nog wel een andere mening hebben of hier ter sprake brengen dat die mening bestaat onder een grote groep mensen? Het ljkt erop van niet.
Kill the messenger !!!
De media in het westen is in handen van 6 grote groepen waarin alle grote rijke bedrijven een bestuurszetel hebben Helaas ziit daarbij ook redelijk wat joods-zionistisch kapitaal.
In 1985 waren dat er nog een paar honderd verschillende.
Deze machtsconcentratie wordt door vele bezorgde journalisten aangekaart over heel de westerse hemisfere.
Elke krant schrijft bijna hetzelfde.
Echte journalistiek is ver te zoeken. Weinig themas worden gevolgd.
Het is een poppekast. Vermaaksmachine.
Net alsof onze regeringen en media het zo goed menen met ons
Het is verontrustend om te zien hoe anders de berichtgeving is buiten Europa.
Propaganda en manipulatie bestaan; Alles draait om geld.
De methode en werkwijze van dit soort publieke manipulatie is heel duidelijk geinllustreerd door de technieken van Derren Brown. Ik sluit niet uit dat dezelfde technieken gebruikt zijn om het publiek voor te bereiden op de oprichting van de staat Israel die toch wel een rechtstreeks gevolg is van de Jodenvervolging.
Filmpjes is nu eenmaal de manier waarop the message wordt verpakt in deze tijd.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:38 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dit is pas onbeleefd, de hele tijd zeuren over een goeroe die niets met het historisch bewijs van doen heeft in de veronderstelling dat anderen blind zouden zijn voor propaganda. Stel eens een samenhangend betoog samen.
En in plaats van te onderkennen welke rampzalige gevolgen dit had voor de bevolking van Europa, besluit meneer de Holocaust ontkennen. Hoe krankzinnig kan een mens worden?quote:Hitler had een ministerie van propaganda.
Er wordt hier toch weinig gescholden. Meer gewezen op het infantiele niveau van de betreffende argumenten.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:14 schreef abondance het volgende:
Er kan prima discussie zijn. Maar wel discussie op basis van feiten en niet op basis van waanbeelden. Het is prima mogelijk om te discussiëren over de vraag of rood een mooie kleur is, maar over de vraag of rood niet toevallig geel is in plaats van rood valt weinig te discussiëren.quote:Hoe kan er nog discussie zijn als iedereen het eens is?
Dat doet betreffende user toch ook gewoon? Hij hoeft alleen niet te verwachten dat dergelijke nonsens serieus genomen gaat worden. Je mag ook best beweren dat de hele tweede wereldoorlog nooit heeft plaatsgevonden, maar verwacht dan niet dat je daar serieuze reacties op krijgt.quote:Mag iemand nog wel een andere mening hebben of hier ter sprake brengen dat die mening bestaat onder een grote groep mensen? Het ljkt erop van niet.
Die is er inderdaad nog wel. De berichten van jouw kloon zijn daar een prima voorbeeld van. Dergelijk negationisme, creationisme, chemtrails e.d. horen gewoon niet in de serieuze subfora thuis.quote:Kill the messenger !!!
je gelijk zult krijgen.quote:Pino heeft 400.000 hits op google
Nee, napraten wat er op stormfront allemaal wordt geouwehoerd is natuurlijk veel zinvoller!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:25 schreef Golden_Surfer het volgende:
Het is heel makkelijk om alles wat in de geschiedenisboeken stata over de holocaust na te praten, maar dat is alleen maar napraten, ga zelf een sop onderzoek uit. In welke onderzoeken komt naar voren dat alle sdaadwerkelijk plaatsgevonden heeft? INterssante discussies:
Edit : hier gaan we geen podium aan bieden.
Heb ik gezegd dat ik het ermee eens ben? Ik zeg dat daar een andere kant wordt verteld.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:42 schreef OllieA het volgende:
Nee, napraten wat er op stormfront allemaal wordt geouwehoerd is natuurlijk veel zinvoller!
Laat ik dat nou gedaan hebben. Ik heb Duitse archieven gelezen, ik heb gepraat met overlevenden EN met ex-SS-bewakers. Ik heb de meeste standaardwerken over de Holocaust in mijn bezit of gelezen. Wil je een goed onderzoek? Ronnie S. Landau, The Nazi Holocaust is een prima onderzoek.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:25 schreef Golden_Surfer het volgende:
Het is heel makkelijk om alles wat in de geschiedenisboeken stata over de holocaust na te praten, maar dat is alleen maar napraten, ga zelf een sop onderzoek uit. In welke onderzoeken komt naar voren dat alle sdaadwerkelijk plaatsgevonden heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |