Zaten iets teveel haken en ogen aanquote:
Ook Java?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:06 schreef Pheno het volgende:
Acceptatietest van een wijziging in een applicatie geschreven in een eigen framework
Het lijkt wat op Spring, in een verte.
Java, xsl, xml. Dat soort technieken. En uit te breiden met allerlei nieuwe tags, maar dat zal over een maandje of wat op mijn schouders komen.quote:
Dat framework ziet er wel errug goed uitquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:03 schreef Farenji het volgende:
Ik ga aan een mp3 indexer + webbased jukebox beginnen. Ik heb al een aantal bestaande jukeboxes geprobeerd, maar die voldeden niet aan mijn eisen (ik wil bijv een intelligentere randomplay, de mogelijkheid om up en down te voten, uitgebreide playlist support, en last.fm support) dus ga ik dat dan zelf maar bouwen.
Backend taal wordt uiteraard perl, de interface ga ik maken met Ext JS.
Het is ook erg goed. Gebaseerd op de Yahoo User Interface library maar dan veel uitgebreider, en met een flinke community erachter.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:11 schreef JortK het volgende:
[..]
Dat framework ziet er wel errug goed uit![]()
Hmm tof tof erg tof, eens kijken of ik me CMS z'n ACP daar in kan herbouwenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:03 schreef Farenji het volgende:
Ik ga aan een mp3 indexer + webbased jukebox beginnen. Ik heb al een aantal bestaande jukeboxes geprobeerd, maar die voldeden niet aan mijn eisen (ik wil bijv een intelligentere randomplay, de mogelijkheid om up en down te voten, uitgebreide playlist support, en last.fm support) dus ga ik dat dan zelf maar bouwen.
Backend taal wordt uiteraard perl, de interface ga ik maken met Ext JS.
Heb ff zitten neuzelen en als ik het zo allemaal zie, ziet het erg erg makelijk uit. Daarnaast vind ik dit ook erg interesant om eens naar te gaan kijken http://extjs.com/blog/200(...)aptana-and-red-bull/ want dan zou je zowel je online als offline variant kunnen gebruikenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:59 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hmm tof tof erg tof, eens kijken of ik me CMS z'n ACP daar in kan herbouwen!
Dan zou ik in ieder geval contact gegevens in je site opnemen; dat geeft de burger meer vertrouwen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:43 schreef DoDie het volgende:
Net klaar met mijn Active Directory Wrapper voor C#. Met een beetje geluk krijg ik hem nog verkocht ook
www.activedirectorywrapper.com
Ziet er netjes uit. Ik zou er in ieder geval nog wat voorbeeldcode bij zetten om te laten zien hoe eenvoudig het werkt. Vanaf .NET 2.0 heb je al de beschikking over een hele lading AD functionaliteit via System.DirectoryServices, heb je dan nog wel wat aan deze wrapper?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:43 schreef DoDie het volgende:
Net klaar met mijn Active Directory Wrapper voor C#. Met een beetje geluk krijg ik hem nog verkocht ook
www.activedirectorywrapper.com
--geblaat--. Het is gewoon een .NET componentquote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:43 schreef DoDie het volgende:
Net klaar met mijn Active Directory Wrapper voor C#. Met een beetje geluk krijg ik hem nog verkocht ook
www.activedirectorywrapper.com
Staat in de howto sectionquote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:22 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit. Ik zou er in ieder geval nog wat voorbeeldcode bij zetten om te laten zien hoe eenvoudig het werkt. Vanaf .NET 2.0 heb je al de beschikking over een hele lading AD functionaliteit via System.DirectoryServices, heb je dan nog wel wat aan deze wrapper?
Ik ben zelf nog wat aan 't tweaken aan m'n Toen/Nu foto site. Er zitten nog wat bugjes in en eigenlijk moet ik nog wat copyright info toevoegen.
Mooie tutoriaal hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:32 schreef WyriHaximus het volgende:
Hey ff updaten hier! Ben kwa devven niks doen aan het vandaag maar dev-releated turorials op me site aan het posten heb er 1 van de 3 die ik zou posten vandaag al online gezet.
Kijk hier eens: http://code.google.com/ap(...)vices.html#Geocodingquote:Op zondag 23 maart 2008 07:45 schreef Chandler het volgende:
[..]
Mooie tutoriaal hoor
heb ik gelijk een vraagje; hoe kun je de coordinaten achter halen van een adres?
idd dat is nog vrij gemakkelijk, dit was/is een veel uit dagender project:http://wyrihaximus.net/world-of-warcraft/maps/quote:Op zondag 23 maart 2008 11:24 schreef Chandler het volgende:
Super, wist niet eens dat het zo gemakkelijk was
Thanksquote:
Worden de maps volledig random gegenereerd of heb je daar een of ander greedy algoritme voor gebruikt?quote:
Hm, ik weet de naam van het algoritme niet echt, maar het is gebaseerd op het originele Rogue algoritme.quote:Op zondag 23 maart 2008 12:26 schreef Wolfje het volgende:
[..]
Worden de maps volledig random gegenereerd of heb je daar een of ander greedy algoritme voor gebruikt?
quote:Each level is generated by an algorithm inspired by the original Rogue, as follows:
• The available area is divided into a 3 by 3 grid where each of the 9 grid cells has
approximately the same size.
• In each of the 9 grid cells one room is placed at a random location. The minimum
size of a room is 2 by 2 floor tiles. A room is surrounded by walls, and the walls
still have to fit into the assigned grid cells.
• Rooms that are on horizontally or vertically adjacent grid cells may be connected
by a corridor. Corridors consist of 3 segments of straight lines (either “horizontal,
vertical, horizontal” or “vertical, horizontal, vertical”). They end in openings in
the walls of the room they connect. It is possible that one or two of the 3 segments
have length 0, such that the resulting corridor is L-shaped or even a single straight
line.
Corridors are generated randomly in such a way that at least every room on the
grid is connected, and a few more might be. It is not sufficient to always connect
all adjacent rooms.
• Stairs up and down are placed. Stairs are always located in two different ran-
domly chosen rooms.
Ik snap je vraag eigenlijk niet, volledig random bestaat toch niet? En dan zou er nog een algoritme voor gebruikt worden.quote:Op zondag 23 maart 2008 12:26 schreef Wolfje het volgende:
[..]
Worden de maps volledig random gegenereerd of heb je daar een of ander greedy algoritme voor gebruikt?
Mja, er zijn zat algoritmes die semi-random een dungeon/doolhof genereren. Niet op deze manier, maar dat zou ook een optie kunnen zijn. Net wat je wilt.quote:Op zondag 23 maart 2008 12:33 schreef Haijo het volgende:
[..]
Ik snap je vraag eigenlijk niet, volledig random bestaat toch niet? En dan zou er nog een algoritme voor gebruikt worden.
Het is ook mogelijk dat de computer eerst een aantal kamers op de map plaatst mbv een (pseudo) random number generator en er dan de gangen bij maakt. Dat lijkt mij geen eenvoudige klus.quote:Op zondag 23 maart 2008 12:33 schreef Haijo het volgende:
[..]
Ik snap je vraag eigenlijk niet, volledig random bestaat toch niet? En dan zou er nog een algoritme voor gebruikt worden.
Zie je pmquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:32 schreef sweboy het volgende:
Vandaag de laatste hand gelegd aan een IP Management Suite.
Tot ik dit las dacht ik inderdaad "WHY?"quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:53 schreef 8D het volgende:
En ja het is het wiel weer eens uitvinden maar who cares, ik vermaak me er wel mee ^^
Dat van mij is ook niet echt een bugtracker enzo maar wel zo te gebruikenquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:43 schreef CraZaay het volgende:
Ik dev weer aan tig projectenOok een projectmanagement tool, maar dan voor een specifieke niche (geen bugtracker e.d. nodig, is niet voor development projecten). Nog een ander product wat vanaf 1 mei in de verkoop gaat (en waar al meerdere interessante (internationale) klanten voor zijn. En dan natuurlijk nog allerlei projecten in opdracht van klanten
Leg uitquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:13 schreef JortK het volgende:
Dat van mij is ook niet echt een bugtracker enzo maar wel zo te gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |