Nee, dat zijn de regels en Fok heeft geen zin in een schadeclaim omdat jullie ongeclearde mixen hier plaatsen. Verder mekkeren mag in het feedback-topic.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:25 schreef da_rippah het volgende:
De betutteling slaat nu ook hier toe..
nou ik kan je verzekeren dat die mix gecleard is door de artiest zelfquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, dat zijn de regels en Fok heeft geen zin in een schadeclaim omdat jullie ongeclearde mixen hier plaatsen.
het gaat ook om t geheel en de opbouw, niet om de climax als je t mij vraagt.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:37 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik zit een beetje te youtuben en liedjes te luisteren die jullie hier bespreken, maar ik mis een climax in de muziek (vast ook de reden dat het minimal heet) Maar het komt erg onaf over. Alsof het samples zijn. Iemand nog dé tip van de dag voor mij? "Ja, dát moet je echt luisteren"
Hmm, voor mij moet er in muziek toch altijd een element zitten waardoor het blijft hangen bij je, dit blijft niet zo hangen. Misschien moet ik er nog even aan wennen, want het heeft wel iets grappigs.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:42 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het gaat ook om t geheel en de opbouw, niet om de climax als je t mij vraagt.
als je t veel luistert ontdek je ook dat de climax gewoon 1 extra dingetje kan zijn dat het geheel helemaal compleet maaktquote:Op woensdag 9 juli 2008 17:45 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Hmm, voor mij moet er in muziek toch altijd een element zitten waardoor het blijft hangen bij je, dit blijft niet zo hangen. Misschien moet ik er nog even aan wennen, want het heeft wel iets grappigs.
youtube doet deze muziek overigens weinig goeds met slechte geluidskwaliteit enzo.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:37 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik zit een beetje te youtuben en liedjes te luisteren die jullie hier bespreken, maar ik mis een climax in de muziek (vast ook de reden dat het minimal heet) Maar het komt erg onaf over. Alsof het samples zijn. Iemand nog dé tip van de dag voor mij? "Ja, dát moet je echt luisteren"
of minimoonstar van villalobosquote:Op woensdag 9 juli 2008 17:42 schreef jimjim1983 het volgende:
luister audio werner - trust eenszit nog een vette climax in ook
kunnen we dat iedere maand verwachten?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:35 schreef shroomer het volgende:
RA: DJ Charts - Top 50 Charted Tracks For July 2008
want daar hebben we wel oren naar !quote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:20 schreef DrazTic het volgende:
[..]
kunnen we dat iedere maand verwachten?
de vetste vind ik #43 James Hacourt - Call & Responsequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:46 schreef jimjim1983 het volgende:
37. Guillaume & The Coutu Dumonts - They Only Come Out at Night (Original Mix) [Musique Risquee]
dat is toch wel de vetste plaat uit dat rijtje
En die zijn alle twee, net als rapidshare net zo niet toegestaan op fok.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:45 schreef Laton het volgende:
alternatieven: depositfiles.com filefactory.com![]()
best dan regelen we het wel weer via PM's...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En die zijn alle twee, net als rapidshare net zo niet toegestaan op fok.
Als jullie er snel genoeg bij zijnquote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:20 schreef DrazTic het volgende:
[..]
kunnen we dat iedere maand verwachten?
Ik zie het zo: het is allemaal een movement. Het komt, het gaat en het komt weer terug. Zo zie ik nu ook dat ondanks dat de Minimal nog steeds erg populair is, Detroit techno en de wat hardere Europese techno langzaam weer een beetje terug terugkomen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:24 schreef heracles het volgende:
Minimal is wel leuk hoor maar het heeft een andere muziek soort totaal verneukt.
Progressive house was zo goed in de periode van 1999 tot 2004. Nu is het niks meer dankzij minimal.
Artiesten als John Digweed, James Holden, Deep Dish, Chicane en niet te vergeten Deadmau5 maken toch nog prima Prog housequote:Op zondag 17 augustus 2008 16:24 schreef heracles het volgende:
Minimal is wel leuk hoor maar het heeft een andere muziek soort totaal verneukt.
Progressive house was zo goed in de periode van 1999 tot 2004. Nu is het niks meer dankzij minimal.
Niet meer zoals toen. En het klinkt als een mix met minimal wat de muziek niet beter maakt.quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Artiesten als John Digweed, James Holden, Deep Dish, Chicane en niet te vergeten Deadmau5 maken toch nog prima Prog house
Mja dat is waar. Alleen Deep Dish maakt eigenlijk nog echte prog house, van dat rijtjequote:Op zondag 17 augustus 2008 17:26 schreef heracles het volgende:
[..]
Niet meer zoals toen. En het klinkt als een mix met minimal wat de muziek niet beter maakt.
Tribal house is al helemaal niet meer wat het was. Steve Lawler en Tenaglia zijn nu een schaduw van wat ze geweest zijn.
is offline?quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:26 schreef teknomist het volgende:
http://www.sendspace.com/file/rnsfyw
Joseph Hague - Takakana - 2008
01. Joseph Hague - Green Panda
02. Joseph Hague - Cactus
03. Joseph Hague - SRK
04. Joseph Hague - Love Opera
05. Joseph Hague - Byrjun
06. Joseph Hague - Taper
07. Joseph Hague - Silver Monk
08. Joseph Hague - Bamboo
09. Joseph Hague - Inverted World
10. Joseph Hague - Sun Collection
11. Joseph Hague - OK Climax Awful
12. Joseph Hague - Desert
13. Joseph Hague - Takakana
Ik ben ongeveer een maand bezig hier mee geweest met deze nummers - een sabbatical - en ik heb ze vervolgens aan elkaar gemixt; het is vooral minimal/techno/techhouse. Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
Check Johnny D ff. Z'n tracks lijken wel allemaal erg op elkaarquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:03 schreef TC_Artemis het volgende:
Keiharde tvp aangezien ik steeds meer deze kant van muziek af ga. Iemand nog aanraders? commercieel of onbekend of niet I don't care.
Het lijkt me op zich een goed teken dat muziek evolueert. Dat het je smaak niet meer is, is een ander verhaal.quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:26 schreef heracles het volgende:
[..]
Niet meer zoals toen. En het klinkt als een mix met minimal wat de muziek niet beter maakt.
Tribal house is al helemaal niet meer wat het was. Steve Lawler en Tenaglia zijn nu een schaduw van wat ze geweest zijn.
ja hij heeft zeker vette producties, heb m helaas nog nooit live gehoord.quote:Op zondag 7 september 2008 17:04 schreef z0mg het volgende:
Misschien wat meer deephousey, maar ik wil hier toch even melden dat ik de tracks van Agnes echt heerlijk vind
quote:EP: Anna - Autistische Geschichten
quote:Op maandag 15 september 2008 18:09 schreef jimjim1983 het volgende:
geef mij maar Mikael Stavostrand (aka the skull)
Ik deed hem vannacht luisteren... fijne tracks weer idd.quote:
audion - billy says go.quote:Op woensdag 17 september 2008 01:08 schreef julian6 het volgende:
Aha, een minimal topic
Wie weet hoe dit nummer heet?
ik ben je eeuwig dankbaar
Niemand?quote:Op maandag 15 september 2008 14:59 schreef Agatorgother het volgende:
Ik ben op zoek naar de naam van een nummer. Het mooie is, dat ik een sample heb en ik kan jullie die laten horen.
http://www.sendspace.com/file/o2pjog
Ik heb em even geknipt uit de set van Michael Mayer & Reinhard Voigt Live @ Ostgut (Kompakt Label Night) - 12.28.02, en het klinkt ook wel een beetje als een Kompakt nummer. Wacht even tot het refreintje erin komt, heerlijk nummerLyrics zijn onder andere "Hold me to you, hold me close", "take me there, I won't say no".
Weet iemand hoe deze heet? Alvast bedankt.
hehe vette shit is dat hequote:Op woensdag 17 september 2008 16:06 schreef julian6 het volgende:
ik zal effe kijken met de trackid functie van me mobieltje
edit: 4x geprobeerd, maar hij kan niks vinden.
Thanks voor de moeitequote:Op woensdag 17 september 2008 16:06 schreef julian6 het volgende:
ik zal effe kijken met de trackid functie van me mobieltje
edit: 4x geprobeerd, maar hij kan niks vinden.
edit2: nog 5x geprobeerd met de bass uit enz.. niksen lyrics ook ff gegoogled.. jammer dat die zo algemeen zijn, want ik vind noppes
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |