http://www.spitsnet.nl/ni(...)lgens_VonStroke.htmlquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:15 schreef Bravebart het volgende:
Vandaag 'interviewtje' met Claude Vonstroke in de Spits
Stond er nog wat spannends in? Dat ie morgen een heel mooi feestje gaat bouwen bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:15 schreef Bravebart het volgende:
Vandaag 'interviewtje' met Claude Vonstroke in de Spits
Ja!quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:47 schreef DanielSmith het volgende:
[..]
Stond er nog wat spannends in? Dat ie morgen een heel mooi feestje gaat bouwen bijvoorbeeld?
Edit: laatmaar
Er stond niet eens in het interview dat wij er morgen gewoon bij zijn.quote:
Nee klopt, maar in de brief van Claude die gister binnen kwam stond het nog ff speciaal genoemdquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:12 schreef m-kay het volgende:
[..]
Er stond niet eens in het interview dat wij er morgen gewoon bij zijn..
heel vet label jaquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:22 schreef teknomist het volgende:
http://www.wolflambmusic.com
Wat een vet label.![]()
![]()
Veeeels te commercieel.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:33 schreef DanielSmith het volgende:
Gaan we nog een fok-meeting houden in amsterdam straks?
Ik wel iig!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:33 schreef DanielSmith het volgende:
Gaan we nog een fok-meeting houden in amsterdam straks?
Goed samengevat.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 05:52 schreef m-kay het volgende:
Benny!
Justin Martin
Jason and the Argonauts
The Martin Brothers - Stoopit!!
Justin Martin - Ghetto train!!
Who's afraid of Detroit!!!
Dames
Bier
Bed
Ja, die zijn er niet tot amper meer lees ik overalquote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:32 schreef jimjim1983 het volgende:
als je mooie vrouwen wilt zien dan moet je nog een kaartje voor Voltt proberen te krijgen
Idd, garderobe was echtquote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:32 schreef DanielSmith het volgende:
Ik zal me als zijnde spuit"11" (hoe gevat) ook maar even melden.
Waren vrij laat binnen, en toen we eenmaal binnen waren nog een dikke 20 minuten in de rij gestaan voor de jassen ook. Op het eerste gezicht leek het een beetje een staande receptie-sfeertje, maar toen Jason en z'n vrinden begonnen ging het flink los. Hoevaak ik die gasten ook zie / hoor, elke keer weer weten ze er wat moois van te maken. Claude natuurlijk de eindbaas van de avond, maar dat zat er wel in.
Graag wil ik nog wel even mijn gal spuwen op de garderobe daar. De jassen waren zoek (en niet alleen die van ons). Gelukkig hadden we de nummers onthouden, want na een half uur zoeken waren de garderobedames naast onze jassen ook onze bonnetjes kwijt.
Zin van de avond: "Kom later maar terug, als iedereen weg is is het makkelijker zoeken".
Al met al een zeer geslaagd feestje!
anyone?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:26 schreef J.F.Sebastian het volgende:
weet iemand de ID van dit nummer? is al een oudje http://rapidshare.com/files/84806231/ID.mp3.html
Dat zijn de enige 2 mogelijkheden?quote:Op zondag 20 januari 2008 01:48 schreef J.F.Sebastian het volgende:
[..]
anyone?zeg anders ook ff als je hem niet kent, maar je het wel een heeeel vet nummer vindt
quote:Op zondag 20 januari 2008 01:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat zijn de enige 2 mogelijkheden?
Ik vind het een vette track hoor, daar niet vanquote:
hehequote:Op zondag 20 januari 2008 02:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vind het een vette track hoor, daar niet van
ik vind het kut en ik ken het nietquote:Op zondag 20 januari 2008 01:48 schreef J.F.Sebastian het volgende:
[..]
anyone?zeg anders ook ff als je hem niet kent, maar je het wel een heeeel vet nummer vindt
Goeie plaat iddquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:11 schreef teknomist het volgende:
Sascha Funke – Take a chance with me
Waar is dat?quote:Op zondag 27 januari 2008 21:16 schreef Deviant1nl het volgende:
mnml
alexi delano
alex under
karotte
Heerlijk uit mijn dak gegaan onder het LED plafond![]()
[ afbeelding ]
Ziet er wel stoer uit.quote:Op maandag 28 januari 2008 15:12 schreef jimjim1983 het volgende:
Awakenings eindhovuh
Bron?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:47 schreef Luni het volgende:
Komt trouwens ook een nieuw album van Richie Hawtin uit.
Niet lachen, Bol.comquote:
Alleen jammer dat zn naam verkeerd is geschrevenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:58 schreef Luni het volgende:
[..]
Niet lachen, Bol.com![]()
Daar kon je hem alvast bestellen, komt iets van 5 maart uit.
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1000004005769138&Section=MUSIC
En nog jammerder is dat dat niet de eerste keer is.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Alleen jammer dat zn naam verkeerd is geschreven
klinkt wel okquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:21 schreef teknomist het volgende:
http://www.rodoid.org/mp3/rod002/rod002.zip
Vette netlabelrelease van Rodoid.
http://www.residentadvisor.net/news.aspx?id=9087quote:St. Louis techno producer Butane promises dark, detail-oriented minimal on his debut album Becoming out in March.
The seven-track album, which arrives on 2x12” and digital but not on CD, is the product of six months away from music for Butane, known to his family as Andrew Rasse. “Moving to Berlin around Christmas of last year kind of forced me to take a break from studio work for nearly six months,” says Butane. “Then when I came back to Berlin in June after Sonar, I slowed my travel schedule down and spent a lot of time reading philosophy and just generally enjoying the Berlin summer.”
“When I finally took all the pent-up creative energy from those past six months into the studio with me to write the album, it all just came pouring out. I fine tuned it over the next few months, testing some of the tracks while out DJing, and this is the final result.”
“I really wanted to present something a bit different than what I had done before,” adds Butane. “And approaching this as an album enabled me to do that. I feel like these tracks all somehow belong together.”
Tracklist
A1 Collapse
A2 A Rave Mistake (Remix)
B Hallucinate
C1 From the Beginning
C2 Wanderer
D1 I Didn't Know
D2 Reflection
’Becoming’ by Butane is out on Alphahouse on March 17, 2008.
Seepagequote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:25 schreef ondeugend het volgende:
Owwww Gaiser is toch wel mijn ding hoor.
Helemaal lekker en dat al een paar weken lang... dat heb ik niet snel.
Half life
Ik luisterquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:26 schreef teknomist het volgende:
http://www.sendspace.com/file/rnsfyw
Joseph Hague - Takakana - 2008
01. Joseph Hague - Green Panda
02. Joseph Hague - Cactus
03. Joseph Hague - SRK
04. Joseph Hague - Love Opera
05. Joseph Hague - Byrjun
06. Joseph Hague - Taper
07. Joseph Hague - Silver Monk
08. Joseph Hague - Bamboo
09. Joseph Hague - Inverted World
10. Joseph Hague - Sun Collection
11. Joseph Hague - OK Climax Awful
12. Joseph Hague - Desert
13. Joseph Hague - Takakana
Ik ben ongeveer een maand bezig hier mee geweest met deze nummers - een sabbatical - en ik heb ze vervolgens aan elkaar gemixt; het is vooral minimal/techno/techhouse. Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
Paar keer geluisterd, klinkt best chillquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:26 schreef teknomist het volgende:
03. Joseph Hague - SRK
06. Joseph Hague - Taper
Ik ben ongeveer een maand bezig hier mee geweest met deze nummers - een sabbatical - en ik heb ze vervolgens aan elkaar gemixt; het is vooral minimal/techno/techhouse. Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
ik vind het over het algemeen iets te kaal en soms een beetje saaiquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:26 schreef teknomist het volgende:
03. Joseph Hague - SRK
06. Joseph Hague - Taper
Vette shit!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:38 schreef jimjim1983 het volgende:
koninginnedag amsterdam
Circoloco @ Strand West (buiten) met Petre, Rhadoo, Raresh, Luciano, Magda en nog wat namen![]()
Ga dan maar weer top-40 luisteren.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:42 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik vind het over het algemeen iets te kaal en soms een beetje saainummer ergens op 3 kwart vond ik wel erg vet klinken.
de meeste minimal van tegenwoordig is alles behalve kaalquote:
er mogen nog wel wat meer gekke geluidjes enzo in, vind ik dan. vind t absoluut niet te druk iig.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:09 schreef teknomist het volgende:
Wat bedoel je met meer lagen? Ik vind m'n tracks zelfs iets te druk. Aan gelaagde basslines - als je dat bedoelt -ben ik niet begonnen want ik heb niet de juiste speakers om dat goed te EQ-en.
Tanzmann en Amsterdam 661 zijn ook zekerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:38 schreef jimjim1983 het volgende:
koninginnedag amsterdam
Circoloco @ Strand West (buiten) met Petre, Rhadoo, Raresh, Luciano, Magda en nog wat namen![]()
Kan hier goed naar luisteren! Ik ben er nog niet helemaal doorheen, maar het klinkt tot nu toe lekker. Al weet ik niet of ik er op een feestje op uit mn dak zou gaan. Het is meer luistermuziek...quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:26 schreef teknomist het volgende:
03. Joseph Hague - SRK
06. Joseph Hague - Taper
ik heb mn kaartje alquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:38 schreef jimjim1983 het volgende:
koninginnedag amsterdam
Ja!! daar was ik dus een hele tijd op zoek naar dat nummer, toevallig had ik em gisteren middag gevonden. Wat een wereldplaat zeg... ik krijg gewoon telkens kippenvel als ik em hoor. Doet me elke keer ook terugdenken aan Rotzooii @ Westerunie 08-12 toen Davide Squillace em draaidequote:Op woensdag 20 februari 2008 22:14 schreef jimjim1983 het volgende:Ilario Alicante - Vacaciones en Chile
een van de vetste platen van de afgelopen tijd.
oh daar was ik ook bij maar kan me dat niet meer herinnerenquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:59 schreef FunkFlashR het volgende:
[..]
Ja!! daar was ik dus een hele tijd op zoek naar dat nummer, toevallig had ik em gisteren middag gevonden. Wat een wereldplaat zeg... ik krijg gewoon telkens kippenvel als ik em hoor. Doet me elke keer ook terugdenken aan Rotzooii @ Westerunie 08-12 toen Davide Squillace em draaide
Dat kun je wel zeggen ja:quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
maar die Ilario Alicante maakt echt hele vette shit
quote:From 29 March up until the huge final event on 5 April in Mannheim's Maimarkthalle, all eyes will be on various venues in and around Mannheim as they present some of today's most exciting highlights from the crossroads between sound, images and vision on Time Warp, the international festival for Music and Arts. This year, the promoters are particularly honoured to be able to present a world premiere on 1 April. Exclusively for Time Warp – International Festival for Jetztmusik and Media Art, Ricardo Villalobos, Moritz von Oswald aka Maurizio and Max Loderbauer will be performing a newly composed new score for Walther Ruttmann's silent film classic Berlin – Die Symphonie der Großstadt live in Mannheim's Atlantis cinema.
In February 2008, the three dignitaries of today's electronic music scene will be in the studio together, composing the background music – the so-called cinemix – for the silent movie masterpiece. An extensive technical setup is needed to let the three musicians perform their soundtrack to the film live for festival goers. Following last year's cinemix by Laurent Garnier for the French poetic docudrama 'Finis Terrae' by Jean Epstein, cinemixes have now established themselves as a successful part of the festival week.
The rhythm of Berlin has fascinated generations: film maker Walther Ruttmann was inspired by the pulsating life in the city in the roaring twenties to make one of the most important documentaries of the silent film era. In 2008, three musicians, who have each in their own way influenced the rhythm of Berlin's nightlife in the past few years, will attempt to give the pulse of the 1927 film a new sound with rhythms, melodies and tones from today. Ricardo Villalobos is one of today's foremost jetztmusik artists, and his characteristic style as a DJ and producer has been a decisive contribution to Berlin's nightlife. With Moritz von Oswald and Max Loderbauer at his side, the project now counts two further pioneers who have left an indelible mark on the evolution of electronic music with countless projects.
Together, these three protagonists of today's nightlife in Berlin will be breathing new life into the film with their interpretation of the rhythm of the city. And that in highly fitting surroundings for this prestigious event: Mannheim's Atlantis Cinema.
quote:Wat een avond ! Dat was de 15 euro entree zeker waard!
We kwamen binnen toen Skitzofrenix aan het draaien was, die warme het publiek lekker op. Vervolgens kwam Sidney Samson erbij en ging het helemaal los. Na een tijdje draaide hij alleen en kwam hit na hit !
Vervolgens kwam Don Diablo die heer en meester was in mijn ogen deze avond, wat draaide hij super zeg! Had ik niet verwacht omdat ik hem de laatste tijd wat wisselvallig vond. Erick E sloot af, in mijn ogen wat slapjes, jammer had van hem meer verwacht .
Dacht ik eindelijk een orgineel shirt aan te hebben, kwam ik twee andere gasten tegen die hem ook hadden, wel in een andere kleur maargoed .
quote:Dus zo breezah is het niet. Trouwens dat hele breezah verhaal gaat nergens over.
Je ziet BV nu dat veel club nummers die gedraaid worden tijdens BV sneakerz feesten in de top 40 komen. Zijn het dan opeens breezah nummers, of is het juist voor dat ze in de top 40 al een breezah nummer?
Mooiste voorbeeld is FREDDE LE GRAND - FREDDE LE GRAND.
Dat nummer was al zonder te overdrijven 4 maanden een mega club knaller. Iedereen vond dat een extreem lekker nummer. Hij komt opeens in de top 40 en het is een breezah nummer? Daar voor hoorde je niemand daar over.
toch gek.....
jup:quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:36 schreef ondeugend het volgende:
Owwww check Sjaakflut dan!
Niet heel veel van te vinden maar toch wel erg duister en diep.
Whats in a name.
Jichael Mackson.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:00 schreef BJB het volgende:
Jichael Mackson - Same Same But Different EP
En dan vooral de extended mix van Flatscreen (niet officieel op deze plaat). 29 minuten en 15 seconden sissende ritmes en borrelbeats. Yum.
Heb je misschien je set nog ergens online staan? De Sendspace link is overledenquote:Op zondag 16 maart 2008 16:53 schreef teknomist het volgende:
http://www.sendspace.com/file/791glm
Kan iemand deze voor mij ID-en?
Paar afleveringen beluisterd.... wel leuk hoor en vaak nieuwe releases.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:34 schreef Friek_ het volgende:
Wat is eigenlijk jullie mening over Karotte's Kitchen? Het kan zijn dat het al volledig de grond getrapt is of de hemel in geprezen, maar dat heb ik dan gemist. Heb nu Volume 1 en 2 gedownload en ze bevallen allebei prima.
Top! Bedankt!quote:Op zondag 16 maart 2008 17:13 schreef teknomist het volgende:
Een andere versie, waarbij een bevriende DJ mijn shit aan elkaar heeft gemixt op een heerlijke wijze!
http://rapidshare.com/fil(...)ed__stereo_.mp3.html
More info?quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:07 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er waren genoeg vrouwen!
[ afbeelding ]
Roog begon goed om sfeer te creeren!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
60-70 % vrouw daar!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke effecten!
[ afbeelding ]
Funkerman draaide heerlijk!
[ afbeelding ]
Je moet vaker komen!
Laidback Luke is écht een held, wat draaide hij weer goed zeg! Godverdomme, de ene na de andere knaller, remixen en de tent housend houden. Wat een held is hij zeg, respect! Elke keer juichende mensenHeerlijk gewoon. Ik hoop dat je vaker komt, want wat kan jij draaien zeg
!
?quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:24 schreef renslohmann het volgende:
Uit Sneakerz topic
[..]
[ afbeelding ]
Ik ook wel...quote:Op zondag 30 maart 2008 22:28 schreef Bravebart het volgende:
Tomorrow presents Chris Liebing
6 uur lang Chris LiebingIk ben erbij
Omdat ik geen techno topic kon vinden en hem in het CTT minder op zn plaats vondquote:Op maandag 31 maart 2008 15:06 schreef FunkFlashR het volgende:
[..]
Ik ook wel...
Maar waarom dit nou in het minimal topic moet?
Ik ben deze LP nu aan het luisteren op de luisterpaal van 3voor12, klinkt erg fijn en zou hem graag willen aanschaffen. Is er ergens een winkel waar ik hem betaald kan downloaden?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:30 schreef FunkFlashR het volgende:
Polderkomt met een LP:
Polder - Poldermodel?
http://www.web-records.com/de/p/3886573/polder-poldermodel
Oh oh oh wat zijn (al) die Nederlandse gasten goed bezig zeg!
Wat een vette plaat inderdaadquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:30 schreef FunkFlashR het volgende:
Polderkomt met een LP:
Polder - Poldermodel?
http://www.web-records.com/de/p/3886573/polder-poldermodel
Oh oh oh wat zijn (al) die Nederlandse gasten goed bezig zeg!
ik vind t een beetje teveel verschillende stijlen door elkaar, begin is wel lekker (wel redelijk hoog hitjes gehalte), daarna wordt t me te melodieusquote:
Ja, daar heb je gelijk in, maar ik doe dat eigenlijk wel bewust. Daarom is het ook een set van 3 uur gewordenquote:Op zondag 13 april 2008 03:05 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik vind t een beetje teveel verschillende stijlen door elkaar, begin is wel lekker (wel redelijk hoog hitjes gehalte), daarna wordt t me te melodieus
Bron? waar gaat ie zoal live optreden?quote:Op zondag 20 april 2008 20:29 schreef jimjim1983 het volgende:
Mathias Kaden gaat deze zomer voor t eerst live
de line-up van nachtdigital, hij gaat ook al eerder live op een ander duits festival dat eerder gehouden wordt, maar ik weet ff niet meer welkequote:Op maandag 21 april 2008 15:58 schreef FunkFlashR het volgende:
[..]
Bron? waar gaat ie zoal live optreden?
Kaden...
Arpiar en Luciano overlapquote:Op maandag 21 april 2008 16:51 schreef frenkck het volgende:
Damn wat heb ik een zin in circoloco volgende week:D. Timetable is nu ook bekend, 4 stages en dat wordt nog lastig kiezen.
http://ra2.residentadviso(...)identadvisor.net.mp3quote:Richie Hawtin provides RA's historic 100th podcast.
Perhaps the most celebrated techno DJ in the world, Hawtin has been at the cutting edge of dance music for more than a decade-and-a-half. Whether it’s his future-forward productions and mixes, his work in developing Final Scratch, or in defining minimal techno via his M_nus label, Richie Hawtin has become one of electronic music’s most recognisable figures.
What makes Hawtin so fascinating is his continued interest in the newest technology and sounds available. It makes him a fitting candidate for the RA podcast. With his RA.100 mix, Hawtin weaves together 60 minutes of snippets from deep house to techno, and in doing so uses the podcast as a testing lab for his next M_nus mix.
At the beginning of the year, Hawtin and the rest of the M_nus imprint underwent “10 Weeks of Silence”, a break that saw Hawtin officially jettison vinyl altogether. Now on a completely digital setup, he’s once again pushing himself in new directions.
So, you’ve stopped playing records...
I am now using a setup consisting of Traktor Scratch/Studio, Ableton, and A&H Mixers/controllers. So far, it’s been really inspiring for me, as though a weight has been lifted from my shoulders, and perhaps that one of the last remaining walls (or most of it) between the Studio and the Club has come down.
DJ’ing and performing is - for me - at its best when you really feel free to be as creative as you can imagine, and you’re moving towards a system where you have more options. It’s still the early stages for me and my new setup, but I feel that even though I’ve perhaps lost the dynamics of vinyl, I’ve gained a more fluid, dynamic, even organic feel to my sets.
Another interesting advantage of this type of setup is that it offers me more possibilities to use more of the material that I'm receiving these days. In the old days your 'crate' would be full with only final finished tracks, all mastered and polished, but now I can better use some of the pre-masters, demos, samples and things that I receive from up-and-coming producers and work them into my mix.
Where and how was RA.100 recorded?
I’m in the process of fleshing out ideas for what might become the next DE9 project, possibly based upon re-editing/mixing a number of live performance elements into a hybrid live/studio release. This podcast is a bit of an experiment of how that could work (or not).
The basic structure of the mix is a combination of multiple pieces from the songs listed below, sometimes one after another, but usually built up from multiple simultaneous loops and samples weaving in and out throughout the mix, sometimes continuing as atmospheric textures in the background.
How is the beard working out for you?
HA! Mixed results, some people love it, others hate it. I never thought I’d like having a beard, but without it I feel naked at the moment, so another change, another new year, and a new look. I have a short attention span, you know.
RA.100 is made up of the following artists and tracks, as well as other assorted bits and pieces. Enjoy.
Cassino & Labén / Oliver Dodd - Elevators and Escalators - Addon /
Dub Kult - Crypt - Curle Recordings / Danilo Vigorito - Alnitak (Dark Side) - Inside Orion Minimal Muzik / Click Box - Peek a Boo - Items & Things /
John Conrad - Maxime Dangles / Aleph-1 - C A G 08.4s - iDEAL Recordings /
Alex Under - Gris - CMYK / Johnny D - Tramodyssee - Oslo / J.Alter - Track 1 / Gaiser - Ground 1.1 / Acid Circus - Uncle Jak - Droid Recordings /
Obtane - Tribute to Mandragora (Damon Wild Remix) - Synewave /
Heron - Afterhour - Minisome / Hugo - Born To Bop - Claque Musique /
Gel Abril - 200 Grams - Be As One / Moritz von Oswald - Watamu Beach - Desolat /
Seuil - Dance - Minibar / Skoozbot - Two Over The Eight - Mindshake Records /
Dan Berkson & James What - Reflections feat Robert Owens - Poker Flat /
Rasmus Hedlund - Betoni - Resopal Schallware / Alva Noto - Haliod Xerrox Copy 1 - Raster-Noton / Nick Curly - On My Way (Ali Nasser Remix) - Supernature Records / Heron - The Way Home - Minisome / J.Alter - Track 2
brute plaat iddquote:Op maandag 5 mei 2008 20:57 schreef teknomist het volgende:
02-johannes_heil_and_christian_pass-b1-love_and_hate.mp3
las t gister toevallig, vet dat jichael mackson ook komtquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:37 schreef BJB het volgende:
13 juni - Stock5 labelnight in de Flexbar, met oa Ahmet Sisman (plaat van het jaar?) en Jichael Mackson. Sweet.
Daaaamn wat lekkerquote:Op zondag 18 mei 2008 15:23 schreef jimjim1983 het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/speler/luisterpaal/39568514
waanzinnigquote:Op zondag 18 mei 2008 15:23 schreef jimjim1983 het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/speler/luisterpaal/39568514
Ik hoor net Chaim - Genesis voorbij komen in m'n playlist. Heerlijk, da's wel jouw ding denk ik.quote:Op zondag 18 mei 2008 15:56 schreef Deastronaut het volgende:
Welke grote mnml dj's draaien nou een beetje deze stijl? Verder dan giu boratto en james holden ben ik niet gekomen
wow ik hoor deze track voor het eerst, en ik moet zeggen dat het erg lekker klinkt!quote:Op zondag 18 mei 2008 15:56 schreef Deastronaut het volgende:
Hey mensen, sinds een half jaartje ben ik ook helemaal weg in de mnml
Vooral de wat melodieusere shizzle zoals: vink helemaaaaal geweldig..
Welke grote mnml dj's draaien nou een beetje deze stijl? Verder dan giu boratto en james holden ben ik niet gekomen
Ik vind hem echt superbruut, heb nu helemaal veel zin in awakefest met Richie als afsluiterquote:Op maandag 28 april 2008 13:29 schreef jimjim1983 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
http://ra2.residentadviso(...)identadvisor.net.mp3
ik ben er niet kapot van...
dat is ook wel een vet nummer iddquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:41 schreef Deastronaut het volgende:
dan weet jij deze ook wel te waarderen silentwaves_
Komop mensen niemand een setje op zijn pc waarin deze stijl non-stop wordt gedraait?
Inderdaad Deastronaut! dit is echt goed te beluisteren, lekker chill..quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:41 schreef Deastronaut het volgende:
Komop mensen niemand een setje op zijn pc waarin deze stijl non-stop wordt gedraait?
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:41 schreef Deastronaut het volgende:
volgens mij is t eigenlijk een liveset.. en volgens mij is t eerste nummer - lemos - blow it.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:03 schreef shroomer het volgende:
Maar voor op feesten vind ik dit heeerlijk: http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/39605139
Van die plagende korte loopjes waar je echt heeeelemaal uit je plaat gaat. Die saxofoon in het eerste nummer
Hoor die Lemos voor het eerst maar lekker setje.
Ja ik zeg toch ook setjequote:Op woensdag 21 mei 2008 14:18 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
volgens mij is t eigenlijk een liveset.. en volgens mij is t eerste nummer - lemos - blow it.
binnenkort Kreon op bla bla, die gast heeft hele vette producties (samen met Lemos)
quote:Op maandag 26 mei 2008 21:00 schreef teknomist het volgende:
* teknomist is benieuwd naar de nieuwe Perlon van Ricardo Villalobos met Shackleton remix.
die minimoonstar is vetquote:Op maandag 26 mei 2008 21:50 schreef teknomist het volgende:
http://www.mnml.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=220803&sid=ca749237297705927510fa51c555ae41
Het verbaast me enigszins dat jij hier niet van de op de hoogte was.quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 05:41 schreef teknomist het volgende:
[..]
Het verbaast me enigszins dat jij hier niet van de op de hoogte was.
door shack of van shack?quote:Op maandag 26 mei 2008 21:00 schreef teknomist het volgende:
* teknomist is benieuwd naar de nieuwe Perlon van Ricardo Villalobos met Shackleton remix.
oef very sweetquote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:09 schreef teknomist het volgende:
Trusme - War.
Vetste track van het jaar.![]()
Misschien wel te deephouse-achtig voor sommigen...
het was een van de vetste sets die ik ooit gehoord hebquote:
cool je enthousiasmequote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:45 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het was een van de vetste sets die ik ooit gehoord heb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je hebt groot gelijkquote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:02 schreef jimjim1983 het volgende:
ik vind het alleen vet als ik de meeste tracks niet ken![]()
ook weer veel hele ouwe platen gehoord die raresh opzettedie set moet echt online komen.
Uto Karem - Sedy frequenciesquote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:08 schreef Astherushcomes het volgende:
[..]
je hebt groot gelijk, maar ik zit in een actieve download periode vandaar
Haha, dat herken ik ookquote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:08 schreef Astherushcomes het volgende:
[..]
Haha, dat herken ik ookquote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:08 schreef Astherushcomes het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:50 schreef jimjim1983 het volgende:
Boris Werner & Lauhaus - Dj-set @ MONO 24-05-2008
Lekker setje, hij staat ook op Livesets.com, vanavond maar eens binnen halen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:50 schreef jimjim1983 het volgende:
Boris Werner & Lauhaus - Dj-set @ MONO 24-05-2008
eensquote:Op maandag 9 juni 2008 11:09 schreef da_rippah het volgende:
Oh Oh Oh was was Raresh aan het rocken op Free Your Mind zeg.. In lange tijd niet zon energie gevoeld!
Deze draaide Raresh op Free Your Mind ook. Het lijkt verdomde veel op Balkan Beat Box - Bulgarian Chicks. Maar zal wel een unreleased remix zijn. Suuupervette plaat inderdaad.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:55 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
eens
ik moet weten hoe deze plaat heet:
Altijd relaxed die RA charts ja. Alleen is die van mei voor 30% hetzelfde als die van april..quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:34 schreef shroomer het volgende:
Op de minimal hyves staat een download link naar deze top 50:
RA: DJ Charts - Top 50 Charted Tracks For May 2008
Net een stuk naar de zitten luisteren, is zeker niet slechtquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:34 schreef shroomer het volgende:
Op de minimal hyves staat een download link naar deze top 50:
RA: DJ Charts - Top 50 Charted Tracks For May 2008
Released: May 2008
Genre: Electronic
Style: Techno, Minimal, Tech House, Deep House
Quality: 320kbp/s / 44100hz / Stereo
Length: 417:44min
Size: 957mb
Tracklisting:
01 - Hugo - The Sloop (Original Mix)
02 - Christian Smith & John Selway - Total Departure (Original Mix)
03 - Marco Carola - Jackpot (Original Mix)
04 - Henrik Schwarz & Amampondo - I Exist Because Of You (Dixon's Stripped Down Version)
05 - Radio Slave - Grindhouse (Dubfire Terror Planet Mix)
06 - Audion - Billy Says Go (Original Mix)
07 - Loco Dice - Pimp Jackson is Talkin Now!!! (Original Mix)
08 - Lee Van Dowski & Agnes - Louder Elvis (Original Mix)
09 - Sebbo - Watamu Beach (Original Mix)
10 - Guido Schneider & Andre Galuzzi - Baccara (Original Mix)
11 - Minilogue - Space (Radio Slave Panorama Garage Remix)
12 - Shonky - Time Zero (Mathias Kaden's Vas-y Gamin Remix)
13 - Tim Green - Revox (Justin Martin Remix)
14 - Johnny D - Orbitalife (Original Mix)
15 - Ane Brun - Headphone Silence (Henrik Schwarz Remix_Dennis Ferrer Edit) *no in archive*
16 - Loco Dice - Tight Laces (Original Mix)
17 - Ralph Sliwinski - Pox Box (Johnny D Remix)
18 - Roberto Rodriguez - Ride with Me (Original Mix)
19 - Fabrice Lig - The Track (Original Mix)
20.1 - Italoboyz - Bahia (Mucho Lungo)
20.2 - Italoboyz - Bahia (Party Swing)
21 - Mihalis Safras - Interamerica (Original Mix)
22 - Bukaddor & Fishbeck - Live is Life (Original Mix)
23 - Florian Meindl - Blast (Original Mix)
24 - King Unique - Hinode (Fergie Remix)
25 - Booka Shade - Charlotte (Dubfire Remix)
26 - Loco Dice - How Do I Know? (Original Mix)
27 - Laurent Garnier - Panoramix (Original Mix)
28 - D'julz - Just So You Know (2000 and One Remix)
29 - Luna City Express - Seven (Agne's Dub House Mix)
30 - Redshape - Plonk (Original Mix)
31 - Loco Dice - La Esquina (Original Mix)
32 - Shonky - Time Zero (Paul Ritch Remix)
33 - Christian Smith & John Selway - Total Departure (Cirez D Remix)
34 - Loco Dice - 7 Dunham Place *no in archive*
35 - Gregor Tresher - A Thousand Nights (Dubfire Quiet Storm Remix)
36 - Prompt - Toucan (Original Mix)
37 - Miss Fitz - Drifting On (Original Mix)
38 - Quarion - The Workout (Original Mix)
39 - Jerome Sydenham - Ebian (Samuel L Session Remix)
40 - Mark Knight, Funkagenda - Man With The Red Face (Original Club Mix)
41 - Sascha Dive - Street Life (Samuel Davis Dark Groove Remix)
42 - Steve Lawler - 21st Century Ketchup (Original Mix)
43 - Pan-Pot - Ape Shall Never Kill Ape (Marco Resmann Remix)
44 - Johnny D - If You Read My Mind (Original Mix)
45 - Laurent Garnier - Back To My Roots (Original Afrodiziac Mix)
46 - D'julz - Just So You Know (Original Mix)
47 - Mathew Jonson - Marionette (Adam Beyer Remix)
48 - Lucio Aquilina - Disco Bus (Roland M. Dill Remix)
49 - Bearweasel - Roasted (Original Mix)
50.1 - Josh Wink - Stay Out All Night (Dub Mix)
50.2 - Josh Wink - Stay Out All Night (Organ Mix)
![]()
Ik hoor ook in veel setjes een nieuwe remix van josh wink z'n don't laugh. Mooi om die weer eens terug te horen.. toen ik 12 was draaide ik die zoveel met m'n cassette bandjes![]()
Sorry was even vergeten dat 'hitjes' slechte muziek is.quote:
dat zeg ik ook nietquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:11 schreef shroomer het volgende:
[..]
Sorry was even vergeten dat 'hitjes' slechte muziek is.
wat bedoel je dan? hitjes zijn het luisteren niet waard of horen niet in dit topic thuis? Kunnen we niet gewoon genieten van de muziek?quote:
ik bedoel dat ik niet van hitjes hou, maar laten we er maar van genietenquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:25 schreef shroomer het volgende:
[..]
wat bedoel je dan? hitjes zijn het luisteren niet waard of horen niet in dit topic thuis? Kunnen we niet gewoon genieten van de muziek?![]()
![]()
heldquote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:54 schreef kthxbye het volgende:FROM KARAOKE TO STARDOMMMMMMMMMMMMMMMMM
SIS - trompetquote:Op maandag 9 juni 2008 15:55 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
eens
ik moet weten hoe deze plaat heet:
Nee, dat zijn de regels en Fok heeft geen zin in een schadeclaim omdat jullie ongeclearde mixen hier plaatsen. Verder mekkeren mag in het feedback-topic.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:25 schreef da_rippah het volgende:
De betutteling slaat nu ook hier toe..
nou ik kan je verzekeren dat die mix gecleard is door de artiest zelfquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, dat zijn de regels en Fok heeft geen zin in een schadeclaim omdat jullie ongeclearde mixen hier plaatsen.
het gaat ook om t geheel en de opbouw, niet om de climax als je t mij vraagt.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:37 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik zit een beetje te youtuben en liedjes te luisteren die jullie hier bespreken, maar ik mis een climax in de muziek (vast ook de reden dat het minimal heet) Maar het komt erg onaf over. Alsof het samples zijn. Iemand nog dé tip van de dag voor mij? "Ja, dát moet je echt luisteren"
Hmm, voor mij moet er in muziek toch altijd een element zitten waardoor het blijft hangen bij je, dit blijft niet zo hangen. Misschien moet ik er nog even aan wennen, want het heeft wel iets grappigs.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:42 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het gaat ook om t geheel en de opbouw, niet om de climax als je t mij vraagt.
als je t veel luistert ontdek je ook dat de climax gewoon 1 extra dingetje kan zijn dat het geheel helemaal compleet maaktquote:Op woensdag 9 juli 2008 17:45 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Hmm, voor mij moet er in muziek toch altijd een element zitten waardoor het blijft hangen bij je, dit blijft niet zo hangen. Misschien moet ik er nog even aan wennen, want het heeft wel iets grappigs.
youtube doet deze muziek overigens weinig goeds met slechte geluidskwaliteit enzo.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:37 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik zit een beetje te youtuben en liedjes te luisteren die jullie hier bespreken, maar ik mis een climax in de muziek (vast ook de reden dat het minimal heet) Maar het komt erg onaf over. Alsof het samples zijn. Iemand nog dé tip van de dag voor mij? "Ja, dát moet je echt luisteren"
of minimoonstar van villalobosquote:Op woensdag 9 juli 2008 17:42 schreef jimjim1983 het volgende:
luister audio werner - trust eenszit nog een vette climax in ook
kunnen we dat iedere maand verwachten?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:35 schreef shroomer het volgende:
RA: DJ Charts - Top 50 Charted Tracks For July 2008
want daar hebben we wel oren naar !quote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:20 schreef DrazTic het volgende:
[..]
kunnen we dat iedere maand verwachten?
de vetste vind ik #43 James Hacourt - Call & Responsequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:46 schreef jimjim1983 het volgende:
37. Guillaume & The Coutu Dumonts - They Only Come Out at Night (Original Mix) [Musique Risquee]
dat is toch wel de vetste plaat uit dat rijtje
En die zijn alle twee, net als rapidshare net zo niet toegestaan op fok.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:45 schreef Laton het volgende:
alternatieven: depositfiles.com filefactory.com![]()
best dan regelen we het wel weer via PM's...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En die zijn alle twee, net als rapidshare net zo niet toegestaan op fok.
Als jullie er snel genoeg bij zijnquote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:20 schreef DrazTic het volgende:
[..]
kunnen we dat iedere maand verwachten?
Ik zie het zo: het is allemaal een movement. Het komt, het gaat en het komt weer terug. Zo zie ik nu ook dat ondanks dat de Minimal nog steeds erg populair is, Detroit techno en de wat hardere Europese techno langzaam weer een beetje terug terugkomen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:24 schreef heracles het volgende:
Minimal is wel leuk hoor maar het heeft een andere muziek soort totaal verneukt.
Progressive house was zo goed in de periode van 1999 tot 2004. Nu is het niks meer dankzij minimal.
Artiesten als John Digweed, James Holden, Deep Dish, Chicane en niet te vergeten Deadmau5 maken toch nog prima Prog housequote:Op zondag 17 augustus 2008 16:24 schreef heracles het volgende:
Minimal is wel leuk hoor maar het heeft een andere muziek soort totaal verneukt.
Progressive house was zo goed in de periode van 1999 tot 2004. Nu is het niks meer dankzij minimal.
Niet meer zoals toen. En het klinkt als een mix met minimal wat de muziek niet beter maakt.quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Artiesten als John Digweed, James Holden, Deep Dish, Chicane en niet te vergeten Deadmau5 maken toch nog prima Prog house
Mja dat is waar. Alleen Deep Dish maakt eigenlijk nog echte prog house, van dat rijtjequote:Op zondag 17 augustus 2008 17:26 schreef heracles het volgende:
[..]
Niet meer zoals toen. En het klinkt als een mix met minimal wat de muziek niet beter maakt.
Tribal house is al helemaal niet meer wat het was. Steve Lawler en Tenaglia zijn nu een schaduw van wat ze geweest zijn.
is offline?quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:26 schreef teknomist het volgende:
03. Joseph Hague - SRK
06. Joseph Hague - Taper
Check Johnny D ff. Z'n tracks lijken wel allemaal erg op elkaarquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:03 schreef TC_Artemis het volgende:
Keiharde tvp aangezien ik steeds meer deze kant van muziek af ga. Iemand nog aanraders? commercieel of onbekend of niet I don't care.
Het lijkt me op zich een goed teken dat muziek evolueert. Dat het je smaak niet meer is, is een ander verhaal.quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:26 schreef heracles het volgende:
[..]
Niet meer zoals toen. En het klinkt als een mix met minimal wat de muziek niet beter maakt.
Tribal house is al helemaal niet meer wat het was. Steve Lawler en Tenaglia zijn nu een schaduw van wat ze geweest zijn.
ja hij heeft zeker vette producties, heb m helaas nog nooit live gehoord.quote:Op zondag 7 september 2008 17:04 schreef z0mg het volgende:
Misschien wat meer deephousey, maar ik wil hier toch even melden dat ik de tracks van Agnes echt heerlijk vind
quote:EP: Anna - Autistische Geschichten
quote:Op maandag 15 september 2008 18:09 schreef jimjim1983 het volgende:
geef mij maar Mikael Stavostrand (aka the skull)
Ik deed hem vannacht luisteren... fijne tracks weer idd.quote:
audion - billy says go.quote:Op woensdag 17 september 2008 01:08 schreef julian6 het volgende:
Aha, een minimal topic
Wie weet hoe dit nummer heet?
ik ben je eeuwig dankbaar
Niemand?quote:Op maandag 15 september 2008 14:59 schreef Agatorgother het volgende:
Ik ben op zoek naar de naam van een nummer. Het mooie is, dat ik een sample heb en ik kan jullie die laten horen.
http://www.sendspace.com/file/o2pjog
Ik heb em even geknipt uit de set van Michael Mayer & Reinhard Voigt Live @ Ostgut (Kompakt Label Night) - 12.28.02, en het klinkt ook wel een beetje als een Kompakt nummer. Wacht even tot het refreintje erin komt, heerlijk nummerLyrics zijn onder andere "Hold me to you, hold me close", "take me there, I won't say no".
Weet iemand hoe deze heet? Alvast bedankt.
hehe vette shit is dat hequote:Op woensdag 17 september 2008 16:06 schreef julian6 het volgende:
ik zal effe kijken met de trackid functie van me mobieltje
edit: 4x geprobeerd, maar hij kan niks vinden.
Thanks voor de moeitequote:Op woensdag 17 september 2008 16:06 schreef julian6 het volgende:
ik zal effe kijken met de trackid functie van me mobieltje
edit: 4x geprobeerd, maar hij kan niks vinden.
edit2: nog 5x geprobeerd met de bass uit enz.. niksen lyrics ook ff gegoogled.. jammer dat die zo algemeen zijn, want ik vind noppes
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |