doe maar feliciteren namens mijquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:09 schreef draculettetje het volgende:
mogguh! hier alles oke, net weer heerlijk bij mn nieuwste neefje gezeten!
mn zoessie maakt het ook goed!
Dan kan jij met je machine gewoon een "Droxz" special maken!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja goed idee. binnenkort maar s melk kopen
Koffie puristquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kep pas mn senseo weggegeven aan mn ouders. omdat hun expresso apparaat kapot was gegaan.
ze zijn er nu al aan gewend![]()
k geloof dat ze die dark roast drinken.
maar idd vind het ook geen echte koffie
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:09 schreef draculettetje het volgende:
ik heb echt geen idee. maar het systeem hier is zowieso erg brak.quote:
en hoe doe ik dat ?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan kan jij met je machine gewoon een "Droxz" special maken!
mja je drinkt koffie of nietquote:
mja ik ken het.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee. maar het systeem hier is zowieso erg brak.
Nou zo smaakt het soms welquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja je drinkt koffie of niet
je drinkt toch ook geen aangelengde cola ?
Kijk dat zijn helemaal fijne berichtenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:13 schreef draculettetje het volgende:
ja en nog beter ik heb zonder probleem tot en met morgen vrij gekregen dus ik kan hier oook nog even blijven genieten
wij hebben alleen de 7906, 7911, 7941 (die heeft de directeur), 7961 en de 7971 (die ik dus gebruikquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:15 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb hier de 7940 staan.
vet irritante ringtones.
Nog gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:09 schreef draculettetje het volgende:
Ik moet ineens denken aan New Kids on the Block...dat van Flabberquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lang leve bao-pao broodjes , kip sate![]()
net eentje op dus
slecht hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
doe ik! ow ja ik ben gister in tilburg topic vergeten te zetten!
new kids on the block..................quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan New Kids on the Block...dat van Flabber... broodje Bakpao!
Heb er ook 1tje bij
Ja en heb net mijn DTM setje geplaatst...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan New Kids on the Block...dat van Flabber... broodje Bakpao!
Heb er ook 1tje bij
Ah lachen manquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
new kids on the block..................
kan het nog erger ?
Zo flauw..quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan het nog erger ?
Ik vind ze hilarischquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan het nog erger ? [afbeelding]
Die nieuwe was ook leuk....quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja en heb net mijn DTM setje geplaatst...
Dat is een dubbele uitlaat... trut!!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |