Watskebeurt dan?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:26 schreef diedirk het volgende:
Treurig om te zieh hoe domme , jonge en naieve Claire vannacht in de klauwe van Huub viel en niks durfde te zeggen of te doen tegen hem.
Ze brengt trouwens ook wel erg weinig in...zelfde casting als Deniks?
Ze moeten natuurlijk wel een gastspeler hebben die ze een beetje kunnen vormen... bij LL kunnen ze afspraken maken over de op te nemen CD enzo... bij iemand die verder toch geen zin heeft om beroemd te worden kunnen ze dat soort deals niet maken, en dus kan zo'n gastsspeler een ongeleid projectiel worden.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En iedereen kan zich opgeven om gastspeler te worden en dan komen ze met die lammetjesthee aan,die al drie keer is teruggekomen.
Huub had lol met Claire en is bij Claire in bed in slaap gevallen, netzoals hij bij Sil deed. Maar tja das echt een werelddrama. Ophangen moeten ze Huub.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist, wat heeft Huub gedaan bij Claire vannacht?
Volgens mij hadden ze gewoon lol met z'n allen.
Heb je gdenk ik gelijk in.Jeroen was leuk maar hadden ze niet in de hand,dus moest hij gauw weg.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze moeten natuurlijk wel een gastspeler hebben die ze een beetje kunnen vormen... bij LL kunnen ze afspraken maken over de op te nemen CD enzo... bij iemand die verder toch geen zin heeft om beroemd te worden kunnen ze dat soort deals niet maken, en dus kan zo'n gastsspeler een ongeleid projectiel worden.
Dat is waarschijnlijk wel goed voor de kijkcijfers, maar ik heb toch het idee dat de kijkcijfers spontaan niet meer het belangrijkste zijn als dat inhoudt dat de Febo geen controle heeft...
Ze zijn zelfs met hun vieren in bed in slaap gevallen. Selene is pas later naar het bed van Huub gegaan.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Huub had lol met Claire en is bij Claire in bed in slaap gevallen, netzoals hij bij Sil deed. Maar tja das echt een werelddrama. Ophangen moeten ze Huub.
Niemand weet waar je het nu precies over hebt, dus zou je kunnen uitleggen wat Huub deed met zijn klauwen?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:26 schreef diedirk het volgende:
Treurig om te zieh hoe domme , jonge en naieve Claire vannacht in de klauwe van Huub viel en niks durfde te zeggen of te doen tegen hem.
ik zit ook met spanning te wachten hier.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niemand weet waar je het nu precies over hebt, dus zou je kunnen uitleggen wat Huub deed met zijn klauwen?
Het spreken valt hem al zo zwaar dus bij het schrijven zal dat niet veel gemakkelijker gaan.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:51 schreef beequeen het volgende:
Brian heeft het maar moeilijk met het schrijven van zijn rap over alleenstaande moeders.
[ afbeelding ]
Typisch dat wij hier binnen een paar seconden al een Brianiaanse rap weten te verzinnen en hij met zijn handen in het haar zit om vervolgens met een tweetal flutregels op de proppen te komen, waar de alleenstaande honden geen brood van lusten.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:51 schreef beequeen het volgende:
Brian heeft het maar moeilijk met het schrijven van zijn rap over alleenstaande moeders.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:56 schreef Copycat het volgende:
Typisch dat wij hier binnen een paar seconden al een Brianiaanse rap weten te verzinnen en hij met zijn handen in het haar zit om vervolgens met een tweetal flutregels op de proppen te komen, waar de alleenstaande honden geen brood van lusten.
Zielig en eenzaam sta je in de kouquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:51 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Zo simpel kan het zijn, Brian!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:05 schreef Carlaa het volgende:
Zielig en eenzaam sta je in de kou
omdat de vader van het kind je niet meer wou
Nu sta je met je kindje, buiten in de regen
ik, Brian de weldoener kan daar niet goed tegen
Vandaar dat ik nu al weken over je klep
en je probeer te helpen met een domme rap
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo simpel kan het zijn, Brian!
Door een gozer met kind geschopt
De relatie is inmiddels geflopt
Daar sta je nu, met een baby op je arm
Buiten in de kou en daar is het niet warm
Ik voel me je mee, van top tot teen
Want ook met baby is alleen maar alleen
Aan alle alleenstaande moeders denk ik dag en nacht
Zelfs wanneer ik Amanda anaal verkracht
Ik hou van jullie stuk voor stuk
Al is het alleen maar omdat ik graag op MILFen ruk!
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:05 schreef Carlaa het volgende:
Zielig en eenzaam sta je in de kou
omdat de vader van het kind je niet meer wou
Nu sta je met je kindje, buiten in de regen
ik, Brian de weldoener kan daar niet goed tegen
Vandaar dat ik nu al weken over je klep
en je probeer te helpen met een domme rap
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:09 schreef Copycat het volgende:
Zo simpel kan het zijn, Brian!
Door een gozer met kind geschopt
De relatie is inmiddels geflopt
Daar sta je nu, met een baby op je arm
Buiten in de kou en daar is het niet warm
Ik voel me je mee, van top tot teen
Want ook met baby is alleen maar alleen
Aan alle alleenstaande moeders denk ik dag en nacht
Zelfs wanneer ik Amanda anaal verkracht
Ik hou van jullie stuk voor stuk
Al is het alleen maar omdat ik graag op MILFen ruk!
Oké, ik ben inmiddels veel van Brian gewend maar dit is écht te triestquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:37 schreef beequeen het volgende:
Van de site van Brian.
![]()
FREESTYLE QUOTES
As I live life, sentences with meaning pop into my head. Scribble, scrabble I jot these moments down on paper, beer coasters, napkins, curtains, clothing or body ;c) Eventually they will find their way to this page!
Hier wat voorbeelden:
"You ain't my bro, you just happen to be someone I know."
"Marriage is the seal in closing an official business deal."
"Don't always fix what has been broken, it will never be the same and in the end you get the blame!"
Love is the most difficult mathematical assignment that exists, and I ain't too good in math!"
Gaat dit over de gebroken deur? Dat hij uiteindelijk de schuld krijgt?! Dat terwijl het Amanda haar schuld was!!!!? Of toch Huub's schuld?!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:37 schreef beequeen het volgende:
Van de site van Brian.
![]()
FREESTYLE QUOTES
As I live life, sentences with meaning pop into my head. Scribble, scrabble I jot these moments down on paper, beer coasters, napkins, curtains, clothing or body ;c) Eventually they will find their way to this page!
Hier wat voorbeelden:
"You ain't my bro, you just happen to be someone I know."
"Marriage is the seal in closing an official business deal."
"Don't always fix what has been broken, it will never be the same and in the end you get the blame!"
Love is the most difficult mathematical assignment that exists, and I ain't too good in math!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |