Mankeert niks aan je ogen.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ben ik blind of staan de goals van Graafschap - Vitesse er niet tussen?
quote:
Die.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:49 schreef -Vaduz- het volgende:
1. Daniel Guijo-Velasco (FC Groningen - Excelsior) 2-2
2. Alje Schut (FC Utrecht - sc Heerenveen) 1-2
3. Otman Bakkal (Feyenoord - PSV) 0-1
Ook pm gehadquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:19 schreef NumberNine het volgende:
Een tvp voor later dan maar.
Ze staan allemaal in de OP (of iets daarna dan).quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:30 schreef Poepoog het volgende:
1. Otman Bakkal, rest van de wedstrijden maar met een half oog gekeken...
De doelpunten staan in de eerste post van dit topic.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:30 schreef Poepoog het volgende:
rest van de wedstrijden maar met een half oog gekeken...
Spammertquote:
Idemquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:25 schreef Leso_Varen het volgende:
1. Guijo-Velasco
2. Santi Kolk 1-0
3. Otman Bakkal
Keiharde PM-bom, en jij krijgt nietsquote:Op maandag 21 januari 2008 18:54 schreef Blight het volgende:
Pff! Lekker is dat, Ray! Nu stemt er natuurlijk geen hond meer!.
Woon ik in Turkije ofzo?quote:Helaas, u kan de samenvattingen niet bekijken omdat:
Deze service is alleen binnen Nederland beschikbaar.
Lijkt op een proxy...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:00 schreef RayMania het volgende:
Boze mail gestuurd naar Telesport. Beloven dat de samenvattingen maandag 07:00 online staan, maar het gewoon niet doen. Log je in, krijg je dit:
[..]
Woon ik in Turkije ofzo?.
Ik heb alle doelpunten, behalve die van Vitesse - Heracles en FC Utrecht - Roda JC.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:31 schreef Dos37 het volgende:
Hoe staat het ermee, RayMania?
Je blijft een held! serieus.. al dat werk.. vond het leuk om mee te stemmen.. ook al is het maar een paar keer geweest..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:50 schreef RayMania het volgende:
En dan denk ik dat er helaas een einde komt aan deze reeks. Simpelweg gedwongen eigenlijk.
Zoals jullie weten doen de samenvattingen het niet meer waar ik de gifjes van maak (Telesport) en na drie e-mails gestuurd te hebben zonder een reactie terug gehad te hebben, en het getest te hebben op drie PC's (waar het ook niet werkt) zie ik het somber in. Zeker na een achterstand van drie speelronden.
Ik had graag door willen gaan, zeker omdat de laatste ronde meer dan 35 stemmers opleverde. Jammer dat het eindtoernooi er nooit van komt (we waren goed op weg), dat ik meer dan 500 gifjes voor niks heb gemaakt en dat ik elke week 2,5 uur eraan heb gewerkt. Zo de prullenbak in.
Ach, je moet het positief bekijken. Nu heb je tijd gnoeg om aan de VBL-Google-quiz mee te doen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:50 schreef RayMania het volgende:
En dan denk ik dat er helaas een einde komt aan deze reeks. Simpelweg gedwongen eigenlijk.
Zoals jullie weten doen de samenvattingen het niet meer waar ik de gifjes van maak (Telesport) en na drie e-mails gestuurd te hebben zonder een reactie terug gehad te hebben, en het getest te hebben op drie PC's (waar het ook niet werkt) zie ik het somber in. Zeker na een achterstand van drie speelronden.
Ik had graag door willen gaan, zeker omdat de laatste ronde meer dan 35 stemmers opleverde. Jammer dat het eindtoernooi er nooit van komt (we waren goed op weg), dat ik meer dan 500 gifjes voor niks heb gemaakt en dat ik elke week 2,5 uur eraan heb gewerkt. Zo de prullenbak in.
Dat is in ieder geval leuk te horenquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:54 schreef mcyodogg het volgende:
Je werk werd tenminste door tientallen hier gewaardeerd. Dus helemaal voor niets is het niet geweest.
Fantastische signaturequote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:09 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Je blijft een held! serieus.. al dat werk.. vond het leuk om mee te stemmen.. ook al is het maar een paar keer geweest..RAY
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:58 schreef Beschouw het volgende:
Ray for president emperor of the earth!
Gister Star Wars gekeken?quote:
post per speelronde de in jouw ogen 5 mooiste en laat daar iedereen een top 3 van maken....krijg je best een reeel beeld lijkt me !quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:36 schreef RayMania het volgende:
Euhm euhm, de samenvattingen doen het weer.
Dus maandag doe ik gewoon speelronde #23 en voor de drie gemiste speelronden verzin ik wel iets.
Yeah!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |