Laat ze dan maar met elkaar communiceren, ik ben toch niet te krijgen door 1 van die personenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:41 schreef Petre het volgende:
[..]
Ze zijn denk ik aan het fantaseren over jou en die man die jij denkt over jou aan het fantaseren is
http://www.youtube.com/watch?v=cy-7AoxFEJA&feature=related jaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:45 schreef Joyful_delight het volgende:
[..]
Laat ze dan maar met elkaar communiceren, ik ben toch niet te krijgen door 1 van die personen
Krijg ik weer de stempel homofoob, dat heb ik altijd met dit soort discussies. Dus als je het vervelend vindt dat een homo je versiert dan ben je meteen homofoob? Nou sorry hoor maar dat acceptatie van homo's betekent dat ik ze dan maar naar mijn kont moet laten staren en ze moet toelaten een arm om me heen te doen.....dan inderdaad........ laat mij dan maar homofoob zijnquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:47 schreef Petre het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=cy-7AoxFEJA&feature=related ja
3 glazen pas hoor...quote:
Nee, dat vind ik ook niet normaal. Zo ben ik zelf dus ook niet......quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:53 schreef Petre het volgende:
En jij mag in de kroeg wel naar een meisje staren en dronken een hand om haar heen leggen en met je biermuil haar iets stompzinnigs toeblêhren?
Of is dat niet iets wat 1000X vaker voorkomt dan dat een man dat bij jou doet?
ALS dat zo zou zijn wel ja.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Als in een homo-relatie een het mannetje en ander het vrouwtje is, zal ongeveer 50 procent van de homo's wijverig gedrag vertonen. (???)
Er zijn altijd uitzonderingen op de regelsquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:53 schreef Ang3l het volgende:
Als je karakter doorstraalt naar je uiterlijk kan ik het me NIET voorstellen dat er ook maar íémand naar je kont staart of je wil versieren, laat staan homo's (die bekend staan om "smaak")
Wat geeft jou dan het recht om homo's wel over één kam te scheren?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:55 schreef Joyful_delight het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik ook niet normaal. Zo ben ik zelf dus ook niet......
Ook al ben ik hetero, dan wil dat nog niet zeggen dat ik sta voor alle hetero mannen op deze aardbol
Da's dan waarschijnlijk die smakeloze 0.01% die net jou versiert.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:56 schreef Joyful_delight het volgende:
[..]
Er zijn altijd uitzonderingen op de regels
Over smaak valt niet te twistenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's dan waarschijnlijk die smakeloze 0.01% die net jou versiert.
scherp!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat geeft jou dan het recht om homo's wel over één kam te scheren?
Dat doe ik niet. Ik praatte over dat ik het niet fijn versierd te worden door mannen....ik heb niks tegen homo's. Kan me er alleen onprettig bij voelen als ze wat van me willen.....dat is het issue waar ik over begon....quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat geeft jou dan het recht om homo's wel over één kam te scheren?
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:01 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
scherp!![]()
(jammer dat je geen foto's stuurt trouwens![]()
)
Je kan toch ook gewoon zeggen dat je je gevleid voelt door de aandacht, maar dat je helaas voor hen niet homoseksueel bent, zo doe ik het ook.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:02 schreef Joyful_delight het volgende:
[..]
Dat doe ik niet. Ik praatte over dat ik het niet fijn versierd te worden door mannen....ik heb niks tegen homo's. Kan me er alleen onprettig bij voelen als ze wat van me willen.....dat is het issue waar ik over begon....
Proberen we het over een uur gewoon nog eensquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
1. ze zijn er niet
2. voor zover ze er wellicht komen, ga ik ze zeker niet online zetten, zelfs niet met alchohol in mijn lijf
Ik gebruikhte het verkeerd. Ik doelde op "zonder smaak" i.p.v. "Smakeloos"quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:00 schreef Joyful_delight het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twistenMaar we zijn het er in ieder geval over eens dat die mannen die mij versierden smakeloos waren
Doet me denken aan die Ier in de Rechter (uitgaanstent in EHV) 2 maanden geleden, die daarop reageerde met de vraag "are you sure?" Waarop ik geirriteerd "Yes" zei....e dat ie daarna begon over wat ik van de kont vond van iemand die aan de bar stond. Op dat punt heb ik gezegd dat ik weer ging dansen en ben maar weer de grote zaal binnen gelopen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:05 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon zeggen dat je je gevleid voelt door de aandacht, maar dat je helaas voor hen niet homoseksueel bent, zo doe ik het ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |