Was jij niet hartstikke gay, meisje?quote:
Man, je bent uit 1978. Da's voor homo-begrippen al bejaard.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:18 schreef Joyful_delight het volgende:
Liever geen foto's want straks wordt er nog bij gerukt door iemand
"ik doe enkel een constatering" rightquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:18 schreef NanKing het volgende:
[..]
Als je mijn posts had gelezen had je gesnapt waarom ik in dit geval dat soort grapjes zo zwaar opneem.
Maar goed ik zeg ook nergens dat je iemand anders behandelt etc.
Ik val gewoon over een paar opmerkingen, ok?
Ik leg je trouwens nergens worden in de mond, ik doe enkel een constatering.
Ja, goede comebackquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:20 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
"ik doe enkel een constatering" right
leer eens discussieren jesus...
Al bejaard? Is de levensverwachting voor homo's zo kort dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Man, je bent uit 1978. Da's voor homo-begrippen al bejaard.
'k Zou me maar niet te veel illusies maken dus.
mm oke, deze opmerking was wederom niet serieus bedoelt, maar jij probeert me op elke uitspraak te pakkenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Was jij niet hartstikke gay, meisje?
nee jij leest wat je wilt lezen, ik heb nergens gezegt dat ik vrouwen met een kort kapsel manwijven vind maar dat zeg jij wel.....quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:22 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, goede comeback.
Ik ben vanaf klaar met jou, je wil toch alleen maar lezen wat je wil lezen.
Veel geluk.
haha, nee hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:24 schreef DennisMoore het volgende:
Zolang jullie maar geen shag roken.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:24 schreef DennisMoore het volgende:
Zolang jullie maar geen shag roken.
Het grappige is... een èchte hetero herkent een geile blik van een man vaak niet eens als zodanig.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat je vooral dénkt dat het een geile blik is.
Die is vast aan mij gerichtquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het grappige is... een èchte hetero herkent een geile blik van een man vaak niet eens als zodanig.Wordt dit nu een coming out of the closet topic?
Bron?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:26 schreef Ang3l het volgende:
Het grappige is... een èchte hetero herkent een geile blik van een man vaak niet eens als zodanig.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:27 schreef Joyful_delight het volgende:
[..]
Die is vast aan mij gericht
Maar het antwoord is: absoluut niet!![]()
![]()
Jij weet wat een man denkt die op je valt?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:15 schreef Joyful_delight het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om dat punt. Maar het idee dat er een kerel op me geilt en het idee wat hij dan denkt met me te willen doen....... brrrrrrrrr
En ik denk dat dat ook precies het punt is wat het maakt dat veel mannen homo's moeilijk kunnen accepteren.........
En vat me niet verkeerd op dat ik ze niet accepteer, want ieder zijn ding wat mij betreft.
als in... dat je nog niet durft?quote:
quote:
wanneer stuur je trouwens eens naaktfoto's naar me opquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]dat snap ik.. dat je dat niet snapt
Ik wilde J_D citeren
*schuld geeft aan rosé*
Ze zijn denk ik aan het fantaseren over jou en die man die jij denkt over jou aan het fantaseren isquote:
Nou die wil ik ook wel zien danquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:40 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
wanneer stuur je trouwens eens naaktfoto's naar me op
ja sorry voor deze opmerking
*schuld geeft aan rosé*
LOLquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:40 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
wanneer stuur je trouwens eens naaktfoto's naar me op
ja sorry voor deze opmerking
*schuld geeft aan rosé*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |