O, dus het neemt veel geheugen, krijg je dan die melding van een tekort aan virtueel geheugen, of gaat dat weer ergens anders over? Dat heb ik namelijk weleens.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Neehoor niet vanwege de hoofdpijn, ik gebruik youtube/flash bijna nooit en het vreet teveel geheugen dus heb ik het daarom uitgeschakeld![]()
Nee dat nietquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:39 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O, dus het neemt veel geheugen, krijg je dan die melding van een tekort aan virtueel geheugen, of gaat dat weer ergens anders over? Dat heb ik namelijk weleens.
Van ads an sich heb ik geen last hoor en het is gelukkig maar een kleine moeite om Flash even in te schakelen bij een filmpje oidquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zet flash gewoon aan en neem een fatsoenlijke adblocker.
Dat zat er aan te komen Pietjequote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
De AEX heeft een flinke knauw gekregen zeg, damn.
lalalalaa, lalalalaaaaaaaa, and i would walk....quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:28 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Vanwege eventuele hoofdpijn Bong?
Of hou je niet zo van muziek? Dit had je denk ik wel leuk gevonden, is een muziekje wat blijft hangen, je raakt het de eerste dagen niet kwijt, vraag dat maar aan de Buuf
House kijken, en de nieuwe Prison Breakquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:19 schreef BONG4002 het volgende:
Hebben sommige nog wilde plannen vanavond?
Prison Break moet ik ooit nog helemaal gaan zien, lijkt me een goede serie. Heb wel 24 alle seizoenen gezien en moet zeggen dat die erg goed zijn (normaal kijk ik nooit tv series)quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
House kijken, en de nieuwe Prison Break.
Ik was al in stilte begonnen aan een bakjequote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik was al in stilte begonnen aan een bakje
ik heb van die plastieke roerstaafjes, omdat ik dus echt niet tegen dat gerinkel kanquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:30 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Niet zo rinkelen met dat lepeltje Lobasca
Ik vind dat geluid wel gezelligquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik heb van die plastieke roerstaafjes, omdat ik dus echt niet tegen dat gerinkel kan
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind dat geluid wel gezellig
Ik gebruik dan ook geen lepel maar een klepel
En je drinkt uit een klok...die je regelmatig hoort luiden?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind dat geluid wel gezellig
Ik gebruik dan ook geen lepel maar een klepel
Mot je 'm in je cloaca?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:31 schreef Lobasca het volgende:
Is eend nu zijn klepel aan het zoeken?
Jaquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:31 schreef Lobasca het volgende:
Is eend nu zijn klepel aan het zoeken?
Goeie tipquote:
Daar kan jij ook vast niet bij , zit zo verstopt tussen al die veren, ik zie je al rondhuppenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Goeie tip![]()
Daar had ik nog niet gezocht
Nee. Heb je roddels?quote:
Noem het maar huppenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:53 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Daar kan jij ook vast niet bij , zit zo verstopt tussen al die veren, ik zie je al rondhuppen
Nee wel een tip: een ban voor alle groupiesquote:
Lees ik pikquote:
Zitten er groupies op VOL?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee wel een tip: een ban voor alle groupies![]()
Haai Blurky....quote:
Ik weet niet of je de COS hebt gelezen, maar er schijnen daar rare 18+ dingen te zijn gebeurdquote:
Wat pik je dan well? Zaadjes van de vloer?quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat pik je dan well? Zaadjes van de vloer?
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[DGK SC #574] Waar 't zaad in 't rond vliegt
Zijn het zonnebloemenzaadjesquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[DGK SC #574] Waar 't zaad in 't rond vliegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |