Nog ff afzien... Ik had zelfs een broek met zonnebloemen ...quote:
Mmm..ik heb op zolder nog wel een shirtje met een zonnenbloem..zal ik?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog ff afzien... Ik had zelfs een broek met zonnebloemen ...
Zal je wat ??quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mmm..ik heb op zolder nog wel een shirtje met een zonnenbloem..zal ik?
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:59 schreef Soury het volgende:
Ja hoor die broek heb ik niet meer .. dus ik kan niet meedoen. Ik heb daar een salto meegedaan op mijn racefiets.. Dat het filmpje niet op internet staat verbaasd me.
Ja klopt dus wat mot je hier .. blomquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:01 schreef -Blurk- het volgende:
MOeten we allemaal als een zonnenbloem verkleed hier verschijnen?
Jij bent al het (zonnen)bloemetje in huisquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:01 schreef -Blurk- het volgende:
MOeten we allemaal als een zonnenbloem verkleed hier verschijnen?
Sorry, maar dat gaat niet lukken, heb niets van dien aard in huisquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja klopt dus wat mot je hier .. blom![]()
Ja met van die toeclips... Ik ging rechtdoor en auto sloeg zonder te kijken linksaf.. Tja lig daar dan met je zonnenbloemen broek en een rare strohoed op. Was iets koninginnendag ofzo.?quote:
Zet je zonnenbril maar op danquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:06 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Sorry, maar dat gaat niet lukken, heb niets van dien aard in huis
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja met van die toeclips... Ik ging rechtdoor en auto sloeg zonder te kijken linksaf.. Tja lig daar dan met je zonnenbloemen broek en een rare strohoed op. Was iets koninginnendag ofzo.?![]()
![]()
Tja ik zou het zelf ook wel es terug willen zienquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Heb zoiets vroeger met een vriendje meegemaakt, ik stond er keihard naast te lachen, en kon niet meer stoppen
Veel schade opgelopen?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja ik zou het zelf ook wel es terug willen zien
Nee in eerste instantie schrik, en dan voel je niks. Later heb ik wel wat last gehad .. maarja blauwe plekken.... Denk dat de bestuurder ook flink de schrik had. Maar verder niks aan de handquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |