Volgende keer is pietje hetquote:
Jaquote:
De andere is al dichtquote:Op maandag 14 januari 2008 22:49 schreef -Blurk- het volgende:
Moet ik nu hier zijn of op die andere?
Toch maar niet naar bed?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:49 schreef -Blurk- het volgende:
Moet ik nu hier zijn of op die andere?
Nog niet moe / woelenquote:Op maandag 14 januari 2008 22:52 schreef -Blurk- het volgende:
Nee, kan toch niet slapen
En die is?quote:
quote:
quote:
Ja, de TT is te arrogant van deze dan hequote:Of wat onschuldiger: het feit dat ik het gore lef heb om een te laat door PePe geopend topic, te sluiten?
Nah, ze heeft niet eens haar eigen naam erbij gezet.quote:Op maandag 14 januari 2008 23:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
[..]
Ja, de TT is te arrogant van deze dan he.
kan ik niet spellenquote:Op maandag 14 januari 2008 23:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah, ze heeft niet eens haar eigen naam erbij gezet.
Bye B.quote:Op maandag 14 januari 2008 23:17 schreef -Blurk- het volgende:
Trusten allemaal
Dan ga je toch in de FB zeuren of ze een spellingcheck willen uitvoeren op je TT?quote:
Waarom?quote:Op maandag 14 januari 2008 23:27 schreef Veulen het volgende:
Ik meld me hier even aanwezig.
Omdat zij ook lief isquote:
Maar een two-pack is altijd welkomquote:Op maandag 14 januari 2008 23:30 schreef Disana het volgende:
Ik meld hier even dat ik net ben begonnen met lurken. Maar ik verdom het om te posten natuurlijk.
Omdat volgens een zeker persoon mensen geen recht van spreken hebben als ze hier niet posten maar alleen lurken.quote:Op maandag 14 januari 2008 23:28 schreef Lobasca het volgende:
Waarom?
Kan heel goed zijn, maar ik ga hier niet posten. Ik post gewoon niks, ik lurk alleen maar.quote:Op maandag 14 januari 2008 23:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar een two-pack is altijd welkom
Fijn dat je even mee kijkt..het kan zo maar naar jou overwaaien..quote:Op maandag 14 januari 2008 23:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Kan heel goed zijn, maar ik ga hier niet posten. Ik post gewoon niks, ik lurk alleen maar.
meeste wel, sommige meer dan anderenquote:Op maandag 14 januari 2008 23:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Volgens mij vind jij iedereen lief?
Ssshhhht.... laat me nou lurken. Ik zeg tóch niets hoorquote:Op maandag 14 januari 2008 23:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Fijn dat je even mee kijkt..het kan zo maar naar jou overwaaien..
Ik ook, maar bij mij is dat wat duidelijkerquote:Op maandag 14 januari 2008 23:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
meeste wel, sommige meer dan anderen
Tonight is the night!!quote:Op maandag 14 januari 2008 23:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ssshhhht.... laat me nou lurken. Ik zeg tóch niets hoor
Wat bedoel je te zeggen?quote:Op maandag 14 januari 2008 23:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ook, maar bij mij is dat wat duidelijker
WTFquote:Op maandag 14 januari 2008 23:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat ik zeg wat ik denk, zonder smiles
quote:Op maandag 14 januari 2008 23:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
WTF![]()
Wat heeft Veulen je gedaan dan?
Wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op maandag 14 januari 2008 23:53 schreef Lobasca het volgende:
Zoek dat ff lekker op een ander 'forum' uit!
Ik ben de liefste..wie ben jij?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat heb ik nou weer gedaan?
Of ben jij toch de dubbele login van iemand anders?
Ik was die gene waar ze niet op konden stemmen omdat ze in katzwijm vielen van liefde en adoratie zodra ze bedachten dat ze me gingen nomineren.quote:
niet zo boos, humor is hier welkomquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik snap even iets niet, zit die Brian nu net te doen of hij dit nummer
zelf heeft geschreven ??
Sorry, dacht dat ik in de COS zat .....![]()
Ik had de verkeerde, ik bedoelde deze ....quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
niet zo boos, humor is hier welkom
OOk goed, maar ook hier ben je welkom, als je even wilt uittieren!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik had de verkeerde, ik bedoelde deze ....
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik was die gene waar ze niet op konden stemmen omdat ze in katzwijm vielen van liefde en adoratie zodra ze bedachten dat ze me gingen nomineren.
wel als je tegen Gert onnodig van leer trekt..laat je niet zo opstokenquote:
Ik weet niet wat jij in Gert ziet. Maar ik vind het gewoon een sukkel.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:34 schreef Lobasca het volgende:
wel als je tegen Gert onnodig van leer trekt..laat je niet zo opstoken
Nee, jij weet niet wat ik in Gert ziequote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij in Gert ziet. Maar ik vind het gewoon een sukkel.
Dus waarom zou ik het laten?
Overigens word ik niet gestookt, ik stook mezelf. Wanneer ik zin heb en de juiste persoon in de burut is.
Ik dacht dat jij verliefd was op APK. Wat moet je nou met 2 mannen, kun je er beter een vrouw bij nemen hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:42 schreef Lobasca het volgende:
Nee, jij weet niet wat ik in Gert zieMaar leef je uit
Leuk om te weten wat jij denkt..onder tussen gangbang ik heel FOKquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:45 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij verliefd was op APK. Wat moet je nou met 2 mannen, kun je er beter een vrouw bij nemen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |