Volgende keer is pietje hetquote:
Jaquote:
De andere is al dichtquote:Op maandag 14 januari 2008 22:49 schreef -Blurk- het volgende:
Moet ik nu hier zijn of op die andere?
Toch maar niet naar bed?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:49 schreef -Blurk- het volgende:
Moet ik nu hier zijn of op die andere?
Nog niet moe / woelenquote:Op maandag 14 januari 2008 22:52 schreef -Blurk- het volgende:
Nee, kan toch niet slapen
En die is?quote:
quote:
quote:
Ja, de TT is te arrogant van deze dan hequote:Of wat onschuldiger: het feit dat ik het gore lef heb om een te laat door PePe geopend topic, te sluiten?
Nah, ze heeft niet eens haar eigen naam erbij gezet.quote:Op maandag 14 januari 2008 23:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
[..]
Ja, de TT is te arrogant van deze dan he.
kan ik niet spellenquote:Op maandag 14 januari 2008 23:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah, ze heeft niet eens haar eigen naam erbij gezet.
Bye B.quote:Op maandag 14 januari 2008 23:17 schreef -Blurk- het volgende:
Trusten allemaal
Dan ga je toch in de FB zeuren of ze een spellingcheck willen uitvoeren op je TT?quote:
Waarom?quote:Op maandag 14 januari 2008 23:27 schreef Veulen het volgende:
Ik meld me hier even aanwezig.
Omdat zij ook lief isquote:
Maar een two-pack is altijd welkomquote:Op maandag 14 januari 2008 23:30 schreef Disana het volgende:
Ik meld hier even dat ik net ben begonnen met lurken. Maar ik verdom het om te posten natuurlijk.
Omdat volgens een zeker persoon mensen geen recht van spreken hebben als ze hier niet posten maar alleen lurken.quote:Op maandag 14 januari 2008 23:28 schreef Lobasca het volgende:
Waarom?
Kan heel goed zijn, maar ik ga hier niet posten. Ik post gewoon niks, ik lurk alleen maar.quote:Op maandag 14 januari 2008 23:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar een two-pack is altijd welkom
Fijn dat je even mee kijkt..het kan zo maar naar jou overwaaien..quote:Op maandag 14 januari 2008 23:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Kan heel goed zijn, maar ik ga hier niet posten. Ik post gewoon niks, ik lurk alleen maar.
meeste wel, sommige meer dan anderenquote:Op maandag 14 januari 2008 23:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Volgens mij vind jij iedereen lief?
Ssshhhht.... laat me nou lurken. Ik zeg tóch niets hoorquote:Op maandag 14 januari 2008 23:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Fijn dat je even mee kijkt..het kan zo maar naar jou overwaaien..
Ik ook, maar bij mij is dat wat duidelijkerquote:Op maandag 14 januari 2008 23:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
meeste wel, sommige meer dan anderen
Tonight is the night!!quote:Op maandag 14 januari 2008 23:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ssshhhht.... laat me nou lurken. Ik zeg tóch niets hoor
Wat bedoel je te zeggen?quote:Op maandag 14 januari 2008 23:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ook, maar bij mij is dat wat duidelijker
WTFquote:Op maandag 14 januari 2008 23:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat ik zeg wat ik denk, zonder smiles
quote:Op maandag 14 januari 2008 23:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
WTF![]()
Wat heeft Veulen je gedaan dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |