quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:39 schreef Silenus het volgende:
Ajax heeft het contract met Siem de Jong verlengd van 2010 tot 2013.
quote:Siem de Jong langer bij Ajax
Amsterdam, 15 jan 2008
Ajax heeft overeenstemming bereikt met Siem de Jong over het openbreken en verlengen van zijn contract dat liep tot en met 30 juni 2010. De nieuwe verbintenis met de 18-jarige middenvelder loopt van 1 juli 2008 tot en met 30 juni 2013.
De Jong kwam in augustus 2005 bij de jeugdopleiding van Ajax. De middenvelder speelde eerder bij de jeugd van De Graafschap. Op 26 september 2007 maakte hij zijn debuut voor de hoofdmacht van Ajax tijdens de bekerwedstrijd Kozakken Boys – Ajax (1-2). In zijn eerste competitieduel als speler van Ajax 1, de uitwedstrijd tegen Sparta, scoorde de in het Zwitserse Aigle geboren speler zijn eerste doelpunt. Ook in de uitwedstrijd tegen Feyenoord was De Jong trefzeker. Inmiddels heeft De Jong 13 wedstrijden in het eerste elftal gespeeld.
2013 dusquote:
Zeker!quote:
quote:Minister verhoogt cao-bod voor politie
DEN HAAG - Minister Guusje ter Horst (Binnenlandse Zaken) heeft haar cao-bod voor de politie dinsdag met een half procentpunt verhoogd. Daarnaast biedt de minister alle politieagenten dit voorjaar een eenmalige uitkering van 300 euro bruto.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:42 schreef koemleit het volgende:
Jaaaaa wat is die van geel toch goed he dat die dit op tijd gedaan heeft .![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:02 schreef Aanvoerder het volgende:
Leuk voor Siem. Leuk voor ons.
Nou nou, van die 300 bruto kunnen ze een seizoen lang in de ArenA gaan zitten nixen.quote:
Belangrijker nog, Ajax- Utrecht gaat zeer waarschijnlijk doorgang vinden!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:26 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Nou nou, van die 300 bruto kunnen ze een seizoen lang in de ArenA gaan zitten nixen.
Ziet er wel maf uit ja, hehe. Scherp.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:33 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Huntelaar: "Nee schat, ik ben nu aan het werk."
"Ja, ik hou ook van jou.. Nee jij moet eerst ophangen............"
Je bent me net voor, mij viel het ook al op, hahaha!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:33 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Dudequote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:33 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Whehequote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:33 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Jij komt weer terug, dus hebben ze er meer nodig, wantja die gekke Tsjechische mentaliteit zit nu helemaal in die kop van je enzo dusja gekkenhuis?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:26 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Nou nou, van die 300 bruto kunnen ze een seizoen lang in de ArenA gaan zitten nixen.
Nee hij is er alleen geboren en in Doetinchem opgegroeid en de Nederlandse nationaliteit aangenomen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:52 schreef Noshiba het volgende:
is siem een zwitser?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |