Van Geel.. stomme nitwit, ga gewoon eens een kop koffie met die jongen drinken!quote:
In principe heb je dan een best sterke rechterkant. Met Silva als back, daarvoor Ogararu, die elkaar kunnen afwisselen, en daarvoor Suarez of misschien beter Leonardo. Die naar binnen kan trekken met z'n linker waardoor Ogararu buitenom kan.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik vind Ogararu aanvallend sterker dan verdedigend dus waarom niet.
Maar waarom dan Silva halen? Silva is verdedigend ook niet erg sterkquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik vind Ogararu aanvallend sterker dan verdedigend dus waarom niet.
Idd, dat is een zelfde type als Ogararu.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:26 schreef Chewie het volgende:
[..]
Maar waarom dan Silva halen? Silva is verdedigend ook niet erg sterk
Voor mij hoeft Silva ook niet te komen. Het zal duidelijk zijn dat Ajax aanvallend geen problemen heeft maar dat er juist verdedigend een blok moet staan.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:26 schreef Chewie het volgende:
[..]
Silva is uitblinker bij Groningen, en dat als rechtsback. Hij kan dus echt wel wat.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:26 schreef Chewie het volgende:
[..]
Hij kan ook wel wat maar hij laat verdedigend wel wat steken vallen. Dat hij uitblinker is komt dan ook omdat hij altijd mee naar voren gaat daardoor heb je achterin nog iemand nodig om op te ruimen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:35 schreef Nashje het volgende:
[..]
Silva is uitblinker bij Groningen, en dat als rechtsback. Hij kan dus echt wel wat.
Daarnaast liever Silva dan Colin.
Dan te bedenken dat Groningen niemand heeft om op te ruimen. Sankoh is ook nog eens grote prut. Met Gabri als stofzuiger kan het echt wel gaan draaien.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:38 schreef Chewie het volgende:
[..]
Hij kan ook wel wat maar hij laat verdedigend wel wat steken vallen. Dat hij uitblinker is komt dan ook omdat hij altijd mee naar voren gaat daardoor heb je achterin nog iemand nodig om op te ruimen.
Ik vind het weinig indrukwekkend, sorry...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:43 schreef MaxC het volgende:
Als Silva komt en vervolgens ook Thomas en Gregory dan heb je echt wel een goede verdediging:
Vertonghen----Vermaelen/Vd Wiel------Heitinga--------Silva
Eens, we hebben een echte beuker erbij nodig. Een verdedigend leiderquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik vind het weinig indrukwekkend, sorry...
Idd, Vertonghen als linksback vind ik redelijk, niet meer dan dat. En Heitinga speelt de laatste tijd goed achterin maar ik zou hem graag weer als defensieve middenvelder zien maar jammer genoeg spelen we op dit moment niet met een ruit op het middenveld.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ben het met je eens. Word toch tijd dat daar een ervaren kerel bij komt.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Groningen heeft niet voor niets zoveel doelpunten tegenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan te bedenken dat Groningen niemand heeft om op te ruimen. Sankoh is ook nog eens grote prut. Met Gabri als stofzuiger kan het echt wel gaan draaien.
Ik denk dat Silva ook een betere voetballer is maar als je je verdediging wil versterken dan lijkt Silva mij niet de juiste keuze.quote:Ik vind Ogararu altijd maar slapjes de duels aan gaan. Silva is daar niet bang voor en fysiek ook sterker.
En dat is ooit een optie geweest?quote:
Ja, bankzitter bij Bayern moet toch een haalbare kaart zijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:00 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En dat is ooit een optie geweest?
Ik ben bang van niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:04 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ja, bankzitter bij Bayern moet toch een haalbare kaart zijn.
Zei ik dat?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:00 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En dat is ooit een optie geweest?
Dan heeft het ook weinig nut om hier te melden. Zo kunnen we elke transfer van een verdediger hier wel gaan bespreken ...quote:
En speelt CL.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:13 schreef zjroentje het volgende:
En ik denk dat Celtic wel wat beter betaalt dan Ajax.
Celtic kan vele malen meer aan salaris bieden dan AJAX kan. Al is het alleen maar omdat voetballers hier met de 45% belasting te maken hebben.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:08 schreef Damzkieee het volgende:
Als Celtic hem kan halen moet Ajax dat toch ook kunnen? Ik ben bang dat van Geel het motto 'lukt toch niet' een beetje vaak hanteert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |