Waarom mag de hond ook niet de vrouw van de baas neuken terwijl de baas het zelf ook doet?quote:Op maandag 14 januari 2008 21:25 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
waarom mag een dier niet geniete van een biertje op zijn tijd als de baas het ook doet?
dat is wat anders, dat begrijp je hopelijk zelf ook wel.!quote:Op maandag 14 januari 2008 21:26 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Waarom mag de hond ook niet de vrouw van de baas neuken terwijl de baas het zelf ook doet?
Waarom gun je die hond dat pleziertje niet BHFH?quote:Op maandag 14 januari 2008 21:28 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
dat is wat anders, dat begrijp je hopelijk zelf ook wel.!
Moet je eens proberen met chocolade.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:25 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
waarom mag een dier niet geniete van een biertje op zijn tijd als de baas het ook doet?
Maar ook de hond zelf moet proberen zijn alcoholgebruik binnen de perken te houden natuurlijkquote:Op maandag 14 januari 2008 21:19 Geniet, maar drink met mate" en hier moet de baas dit voornamelijk in de gaten houden natuurlijk..
Dan zal het wel niet slecht zijn.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:42 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
de desbetreffende hond is al 12 jaar en drinkt al elke dag een drinkbak bier vanaf dat hij net geen pup meer was.
Het ligt er een beetje aan, geef een paard een klein beetje bier en als hij het lekker vindt is er weinig mis mee.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:25 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Een klein beetje bier kan niet zoveel kwaad en ik kan me niet voorstellen dat er in dat lekbakje zoveel bier terecht komt maar en blik bier is echt teveel van het goede. De hond van mijn zus is gék op bier, hij heeft ook een eigen bierbakje waar hij mee aan komt lopen als het baasje een biertje open trekt maar hij krijgt dan maar een bodempje. Soms nog een tweede maar dat is zeldzaam. Gezond is het vast niet maar dat zijn teveel koekjes, frolic, ijs etc ook niet en dat krijgt bijna iedere hond wel eens.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:20 schreef ijsmeis het volgende:
Ja, even serieus. Een klein beetje kan dus geen kwaad? De hond van mijn vriend drinkt het namelijk ook (of nouja, lebbert het van de bak onder de beertender af).
Anders ga ik het ze dus even afraden. (ik ben er ook geen fan van, maar ik heb geen zin om de baas te spelen over hun huisdieren, maar als het écht kwaad kan zeg ik er eens wat van)
Geheel offtopic, maar daarnaast krijgen ze ook elke dag wat zij eten, hiervan kunnen ze toch diabetes en allergieën krijgen? Ik heb ze dat in ieder geval verteld, maar daar luisteren ze niet naar... Maar het is wel zo, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |