Let gewoon eens opquote:Op maandag 14 januari 2008 20:15 schreef Lobasca het volgende:
Ik liep al te peeuwen dat er geen FB was
ga jij 'ns ff lekker aan je eigen pikkie zuigenquote:Op maandag 14 januari 2008 22:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
De SC van Lobas mag dicht, een eigen naamtopic aanmaken gaat alle arrogantieperken te buiten.
Grote bek voor een klein jochiequote:Op maandag 14 januari 2008 23:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Spuitelf is ook wakker, 1,5 uur later.
Ik > 1.90 madammekequote:
Done!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:22 schreef tuinfluiter het volgende:
Dag Noekje & Gert
Voordat het verweekt of vermaand, mag het berichtje weg van Indicia bij Streamverslagen?
Met de tekst:
Gsus jij hebt veel vrije tijd om dit uit te typen.
Hoi Indicia (Jamie Barson),
Ik zag dat je nieuw bent, veel plezier bij DGK-Fok,
jouw reactie op Streamverslagen mag altjid bij CODUS gegeven worden.
Je zet een teleurgestelde smiley bij je tekst, en schrijft Gsus jij hebt veel vrije tijd om dit uit te typen.
Nou, ik type maar 1 keer per week, sinds februari 2007, bijna 1 jaar,
ik vind dat lange typen soms strontvervelend en al die fouten eruit halen,
maar ik kan het niet laten om over de verwende zuiplappen en vakantiegangers te typen.![]()
Groet,
Tuinfluiter
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:22 schreef tuinfluiter het volgende:
Dag Noekje & Gert
Voordat het verweekt of vermaand, mag het berichtje weg van Indicia bij Streamverslagen?
Met de tekst:
Gsus jij hebt veel vrije tijd om dit uit te typen.
Hoi Indicia (Jamie Barson),
Ik zag dat je nieuw bent, veel plezier bij DGK-Fok,
jouw reactie op Streamverslagen mag altjid bij CODUS gegeven worden.
Je zet een teleurgestelde smiley bij je tekst, en schrijft Gsus jij hebt veel vrije tijd om dit uit te typen.
Nou, ik type maar 1 keer per week, sinds februari 2007, bijna 1 jaar,
ik vind dat lange typen soms strontvervelend en al die fouten eruit halen,
maar ik kan het niet laten om over de verwende zuiplappen en vakantiegangers te typen.![]()
Groet,
Tuinfluiter
Noekje, dank je wel. Opgeruimd staat netjes en nog meer ruimte om te tikken.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:04 schreef Ning het volgende:
Fluitertje, je hebt geen pm dus ik doe het even zo.
Ik heb de google toolbar gedownload daar zit een spellingcontrole op.
Misschien ook iets voor jou?
http://toolbar.google.com/T4/intl/nl/index_pack.html
Ja, dat mag en waarom het niet sticky was, weet ik niet maar dat is hij inmiddels wel.quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:15 schreef Disana het volgende:
Er staat een commentaar in Updates dat eigenlijk in CODUS had gemoeten; mag dat weg?
Verder vraag ik me af waarom Problemen met Streams en Abonnement # 3 in tegenstelling tot zijn voorgangers niet sticky is gemaakt?
Bedankt, noekje.quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, dat mag en waarom het niet sticky was, weet ik niet maar dat is hij inmiddels wel.
Done.quote:Op zondag 20 januari 2008 03:34 schreef Disana het volgende:
Er is vast niemand wakker om de TT van de net nieuwe COS te wijzigen in
Lieke trekt 24 uur in
Tuurijk maar het is toch Dilana of heb ik het verkeerd?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:07 schreef tuinfluiter het volgende:
Hoi Noekje & Gert
Heeft geen haast hoor.![]()
Maar mag het topic
{Zwerver wordt Miljonair} Mike en hond Dilama ingekort worden?
Naar:
Gastspelers: Mikey en Dilama.
OF
Mikey en Dilama.
Klopt. Dank je.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:15 schreef noekje het volgende:
Tuurlijk maar het is toch Dilana of heb ik het verkeerd?
In de oude tt had je wel Dilana geschreven. Moet het toch Dilama worden dan verander ik het wel weer.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:23 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wat ? Ik dacht Noekje ligt al lekker in bed met de regen op de ramen, ik zag je niet in de cos.
Ontzettend bedankt. Lief.
Heb ik het nou al 1 maand verkeerd geschreven?
De naam komt van 2 boeken die Mike las in de gevangenis.
Boek over Lady Di en nog over iemand..........Ik denk dat jij gelijk hebt.
Ja! Nu ben ik nieuwsgierig!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:46 schreef Leandra het volgende:
Laat maar... sommige mensen zijn de moeite niet....
Hoezo? Ik ben geen ervaren fok user, heb even zitten zoeken waar ik dit het beste kan neerzetten. Leek mij hier. Er staat niets bijzonders dat niet openbaar mag worden. Ik compromiteer ook geen mods, er staan geen onthullingen of privé dingen in. Niets aan de hand.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:24 schreef Copycat het volgende:
...
Hoe triest om hier PM's te plaatsen.
Wat? Is IIWN gebanned? Gewoon ronduit schandalig als ik kijk wat er tegenwoordig in de COS gepost wordt. Het is een maatje (websiteheerder) van Huub die vaak op een redelijk grappige manier post in de COS en vaak met leuke fakes de zaak wat op vrolijkte.quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:04 schreef Disana het volgende:
Naar mijn idee is de relatieve buitenstaander (want post weinig en is altijd leuk) IkWeetNiets nu de dupe geworden van het gedrag van enkele echte zeikerds in de COS.
Ik dacht dat het probleem duidelijk was gedefinieerd, maar kennelijk is dat dus niet het geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |