abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56038772
ik keek net even op de pakken drinken..

ging wat voor ons inschenken, en René wilde orangina, en ik iets van sap..

in een glas orangina zitten 105Kcal ein een glas sap 15

dat scheelt nogal

gelukkig drink ik verder eigenlijk alleen maar water en thee en heel soms 's avonds een glas sap... scheelt aardig wat calorieën
Ja doei.
pi_56039033
Nog allemaal bedankt voor de lieve reacties

En nu ga ik slapen, vanavond vergadering van ruim 4 uur gehad
  dinsdag 15 januari 2008 @ 00:36:34 #103
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_56039121
hallo meiden,

ik kom me ook maar weer eens melden. Velen van jullie kennen me vast nog wel. ben hier in het verleden al eens een poos actief geweest. ben toen bijna 30 kg afgevallen. en nu is het tijd voor deel II.
ik wil nog 10-15 kg kwijt, dus ik ben vanaf vandaag weer gezond aan het eten en meer aan het opletten met tussendoortjes e.d.
Heb me nog niet gewogen, maar gewicht zit ergens tussen de 90 en 95 kg. (schommelt nogal) bij 185 cm.
Doel is dus ongeveer 80 KG.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_56039540
welkom terug dan beessie-jen

nu heb ik je de vorige keer niet meegemaakt, dus hoe ga je dat aanpakken?

op een of andere manier gaat het met het afvallen voor mij wel langzaamaan beter. het gaat langzaam maar gestaag (kan ook zijn dat de laatste weegmeting was toen ik net half ziek af was ), ben nog steeds een super zoetekauw maar merk dat regelmaat, of semi regelmaat werkt bij mij. ben van 1 maaltijd per dag naar 2 gegaan en daarmee verlies ik gemiddeld al 500 gram per week dus ben benieuwd hoe het gaat als ik mijn ontbijt er ook bij ga doen op elke dag van de week (als ik op donderdag en vrijdag moet werken lukt dat wel, dan loop ik vanuit de tram naar de bakker, voor een broodje voor de lunch, en dan heb ik daar vaak in ene zo ongelovelijk veel honger dat ik ook een klein broodje neem voor de rest van het loopje naar mijn werk toe (5 minuutjes) nu nog aanleren dat ik dat thuis ook ga doen.

Denk op het moment dat mijn probleem met het ontbijt vooral is dat ik veel slaap nodig heb (heel veel) en daardoor altijd laat wakker word (rond 11,12 uur) en dan ga ik rond 1 uur eten, maar heb ik geen honger om 3 uur. misschien iemand tips hiervoor? (helaas werkt vroeger opstaan bij mij niet, vanwege mijn CVS, en slaap heb ik meer nodig dan ontbijt, op dat punt tenminste)

(en voordat jullie denken, die is tot laat op, dat komt omdat ik pas om 10 uur thuis was van me werk, en ga nu ook me bedje induiken, morgen gelukkig vrij gevraagd, dan gaan vriendje en ik naar arie en sylvester in rotterdam)
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  dinsdag 15 januari 2008 @ 02:13:32 #105
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_56040361
tja er moet even weer een knop op.. meer groente, minder kant en klaar-eten, meer fruit en minder tussendoortjes.
Sporten doe ik al fanatiek.. (volleybal). Maar denk dat ik de crosstrainer ook maar weer eens uit het stof moet trekken
de eerste keer is het gelukt, heb een poosje pauze gehouden (op een stabiel gewicht) en het is dus de bedoeling dat ik nu voor mijn streefgewicht ga..

nu nachtdienst, dus ook niet echt bevordelijke voor ritme en regelmaat
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_56041506
Ha Beessie-Jen, welkom terug
Veel succes met het laatste stuk!
pi_56041530
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 02:13 schreef Beessie-Jen het volgende:
tja er moet even weer een knop op.. meer groente, minder kant en klaar-eten, meer fruit en minder tussendoortjes.
Sporten doe ik al fanatiek.. (volleybal). Maar denk dat ik de crosstrainer ook maar weer eens uit het stof moet trekken
de eerste keer is het gelukt, heb een poosje pauze gehouden (op een stabiel gewicht) en het is dus de bedoeling dat ik nu voor mijn streefgewicht ga..

nu nachtdienst, dus ook niet echt bevordelijke voor ritme en regelmaat
Welkom terug!
Wat ontzettend knap dat je stabiel gebleven bent! Afvallen lukt me meestal wel, maar stabiel blijven vind ik nog véél moeilijker.
Heel veel succes met de laatste kilo's!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  dinsdag 15 januari 2008 @ 08:57:04 #108
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56041648
Ik dacht dat ik al een tvp geplaatst had? . Kennelijk niet dus. Vannacht tot half 2 doorgewerkt (heerlijk, zulke werkspurts ) en nu alweer wakker. Ergo: vanavond om 22 uur kan ik m'n ogen niet meer open houden.

Ik snap trouwens ook niet dat iemand liever een bak sla heeft dan een lekker kroket oid . Ben niet zo'n zoetekauw dat ik dol ben op chocola en snoepgoed in het algemeen (doe mij maar hartig .), maar ik zit idd ook niet watertandend naar een salade te kijken (al gaat die salade met honing en fetakaas vd AH er dus écht wel in ).
Niet meer actief op Fok!
pi_56041800
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 08:57 schreef Viking84 het volgende:

Ik snap trouwens ook niet dat iemand liever een bak sla heeft dan een lekker kroket oid . Ben niet zo'n zoetekauw dat ik dol ben op chocola en snoepgoed in het algemeen (doe mij maar hartig .), maar ik zit idd ook niet watertandend naar een salade te kijken (al gaat die salade met honing en fetakaas vd AH er dus écht wel in ).
Ik heb liever sla dan een kroket! Zeker een lekkere salade met ei en tonijn of met kip en mandarijnpartjes
Maar als ik moet kiezen tussen een lekker koekje of sla of chocolade of sla weet ik niet of ik de juiste keuze maak, hangt nogal van het moment af. Ben een enorme zoetekauw, van vettige dingen zoals kroket word ik heel snel misselijk. Heb denk ik ongeveer 1 keer per jaar trek in een broodje kroket.
***Levi was here***
  dinsdag 15 januari 2008 @ 09:26:07 #110
149959 SQ
snelle trees
pi_56041998
Ik heb liever sla dan een kroket, true, maar ik gruwel dan ook van alles wat gefrituurd is
disclaimer
pi_56042080
Sommige salades vind ik echt wel lekker. Anderen juist niet. Daarom vind ik het altijd eng om in een restaurant een salade te bestellen. Het is altijd maar afwachten of hij is zoals ik hem wil.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_56042181
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 09:31 schreef YPPY het volgende:
Sommige salades vind ik echt wel lekker. Anderen juist niet. Daarom vind ik het altijd eng om in een restaurant een salade te bestellen. Het is altijd maar afwachten of hij is zoals ik hem wil.
Ja dat is bij mij ook het geval daarom bestel ik in een restaurant bijna nooit een salade
pi_56042218
Ik vind salade over het algemeen alleen bestel ik het niet zo snel in een restaurant. Meestal is er wel iets anders op de kaart dat ik nóg lekkerder vind. Niet alle salades vind ik lekker, maar over het algemeen kan ik dat aardig omzeilen door geen salades met bv geitenkaas te bestellen... dat vind ik écht niet lekker.
***Levi was here***
  dinsdag 15 januari 2008 @ 09:40:04 #114
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56042223
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 09:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb liever sla dan een kroket, true, maar ik gruwel dan ook van alles wat gefrituurd is
Zolang ik zelf niet met m'n neus boven de frituurpan hoef te staan kan ik het idee dat die dingen gefrituurd zijn snel van me af zetten, hoor.
Moet wel zeggen dat ik veel last heb van winderigheid en buikpijn als ik een tijd geen gefrituurd voedsel heb gehad en dan ineens weer wel. Ook heb ik vaak binnen een uur alweer honger en met 'normaal' een heb ik dat niet.
Niet meer actief op Fok!
pi_56042303
Ik heb spastische darmen en volgens mij is er een hele hoop voedsel waar ik slecht tegen kan. Maar ik heb nooit de discipline om te achterhalen wáár ik ziek van word. Enige wat ik zeker weet is dat ik geen melk moet drinken, daar kan ik echt niet goed tegen.
***Levi was here***
  Licht Ontvlambaar dinsdag 15 januari 2008 @ 09:47:30 #116
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_56042350
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 00:36 schreef Beessie-Jen het volgende:
hallo meiden,

ik kom me ook maar weer eens melden. Velen van jullie kennen me vast nog wel. ben hier in het verleden al eens een poos actief geweest. ben toen bijna 30 kg afgevallen. en nu is het tijd voor deel II.
ik wil nog 10-15 kg kwijt, dus ik ben vanaf vandaag weer gezond aan het eten en meer aan het opletten met tussendoortjes e.d.
Heb me nog niet gewogen, maar gewicht zit ergens tussen de 90 en 95 kg. (schommelt nogal) bij 185 cm.
Doel is dus ongeveer 80 KG.
Beessie Wij volgen echt dezelfde lijn he Ik ben er ook net weer... Zit nu op 85 en wil graag naar 72 (of iets in die richting)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 15 januari 2008 @ 09:50:22 #117
149959 SQ
snelle trees
pi_56042407
Een frituurpan is gewoon een ding wat je van z'n leven niet in mijn huishouden terug zal vinden
disclaimer
pi_56042563
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
Een frituurpan is gewoon een ding wat je van z'n leven niet in mijn huishouden terug zal vinden
Als ik op mezelf woon ook echt niet wat een goor ding
  dinsdag 15 januari 2008 @ 10:03:32 #119
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56042646
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
En ook niet in mijn huis .
Stinkdingen.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 15 januari 2008 @ 10:05:46 #120
149959 SQ
snelle trees
pi_56042681
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 09:58 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Als ik op mezelf woon ook echt niet wat een goor ding
Ik dank wat-dan-ook op mijn knieën dat ik in een studentenhuis ZONDER frituur heb gewoond. Het mag een godswonder heten De afzuiging liep namelijk door mijn zolder, ik kon het duus al meteen ruiken als er iemand op de begane grond een tosti stond t maken. Laat staan frituren.
disclaimer
pi_56042802
Ik hou wel van frituur. Ik vind frietjes zalig. En loempia's en frikandellen gaan er ook goed in.
Maar ik word er wel snel misselijk van... en vooral van kroketten, die vind ik niet echt geweldig. Die smaken zo verschrikkelijk vet, veel vetter dan frikandellen, vaag eigenlijk, want het is allemaal moddervet. Ik eet wel eens frietjes enzo, (voornamelijk) omdat mijn vriend er gek op is. Ik moet er dan wel altijd iets van sla bij hebben, anders vind ik 't niets.
***Levi was here***
  Licht Ontvlambaar dinsdag 15 januari 2008 @ 10:17:02 #122
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_56042900
Zelfgemaakte frietjes met zuurvlees Dat gaan we komend weekend eten Jullie brengen me op hele goede gedachten hier
  dinsdag 15 januari 2008 @ 10:17:24 #123
149959 SQ
snelle trees
pi_56042910
Ik eet alleen friet als ik een lel van een kater heb. Dan krijg ik onnoemelijke vetzucht die alleen in de snackbar te stillen is. Frietje stoofvlees, kaassoufflé en een kipcorn ftw.
disclaimer
  dinsdag 15 januari 2008 @ 10:18:42 #124
149959 SQ
snelle trees
pi_56042939
zuurvlees?
disclaimer
pi_56042945
Als wij thuis friet eten dan kies ik een hamburger van de grill en een salade dus krijg dan nog niets gefrituurd binnen.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 15 januari 2008 @ 10:20:21 #126
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_56042969
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
zuurvlees?
De limburgse versie van stoofvlees... Denk ik
  dinsdag 15 januari 2008 @ 10:21:26 #127
149959 SQ
snelle trees
pi_56042980
Als ik zonder kater friet eet krijg ik maagpijn waar je U tegen zegt. Ik heb het nog wel een keer geprobeerd toen ik bij mijn ouders bleef eten. wat had ik een spijt. Heb ze gewoon uitgekotst maar
disclaimer
  dinsdag 15 januari 2008 @ 10:21:43 #128
149959 SQ
snelle trees
pi_56042991
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 10:20 schreef Sjeen het volgende:

[..]

De limburgse versie van stoofvlees... Denk ik
Ah, limbo's
disclaimer
pi_56043057
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 10:19 schreef Miss_S het volgende:
Als wij thuis friet eten dan kies ik een hamburger van de grill en een salade dus krijg dan nog niets gefrituurd binnen.
Heel goed van jou! *schouderklopje geeft*
***Levi was here***
pi_56043118
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 10:25 schreef Levitation het volgende:

[..]

Heel goed van jou! *schouderklopje geeft*
Niets goed aan, ik kies alleen liever voor lekker eten
pi_56043154
Wij hebben een frituurpan
En gelukkig een openslaande deur naar een balkon in de keuken
We eten toch wel af en toe patat, maar dan een beetje en met een boel groente er bij, best lekker
pi_56043166
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 10:28 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Niets goed aan, ik kies alleen liever voor lekker eten
Wat moet afvallen voor jou ontzettend simpel zijn geweest
pi_56043193
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 10:31 schreef freecell het volgende:
Wij hebben een frituurpan
En gelukkig een openslaande deur naar een balkon in de keuken
We eten toch wel af en toe patat, maar dan een beetje en met een boel groente er bij, best lekker
Onder de afzuigkap gaat frituren ook goed! Krijg hier (slechte) honger van.
***Levi was here***
  dinsdag 15 januari 2008 @ 10:33:45 #134
149959 SQ
snelle trees
pi_56043201
naja, ik hou ook niet van friet, en ik weeg toch 90 kilo dussss
disclaimer
pi_56043221
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
naja, ik hou ook niet van friet, en ik weeg toch 90 kilo dussss
Ja, maar jij houdt gewoon -net als Miss_S- van lekker eten!
***Levi was here***
  Licht Ontvlambaar dinsdag 15 januari 2008 @ 10:35:57 #136
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_56043237
Ik ga trouwens komende donderdag toch weer eens proberen te trainen... Twee weken geleden geweest, maar ik durfde niet voluit te gaan. En ben na een half uur gestopt met zelf trainen en heb maar training gegeven. Daar baal ik zo van... Niet durven gaan ervoor omdat ik bang ben dat er weer iets in mijn rug mis gaat.
pi_56043240
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 10:31 schreef freecell het volgende:

[..]

Wat moet afvallen voor jou ontzettend simpel zijn geweest
Er zijn meer dingen dan frituur en koek en snoep want ja daar kan ik allemaal goed zonder mee
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 15 januari 2008 @ 10:38:08 #138
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_56043272
Wij hebben ook een frituurpan hoor En we gebruiken hem ook

BJ, welkom terug! Knap dat je je gewicht stabiel hebt weten te houden Veel succes met je volgende etappe
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 15 januari 2008 @ 10:38:47 #139
149959 SQ
snelle trees
pi_56043291
Mijn zwakte - kaas. Ik kan zo een homp kaas op een stokbrood wegvreten en dan heb je zonder dat je het in de smiezen hebt al 1500 kcal binnen Waarom ben ik dik? Omdat ik geen maat hou. Ik eet dus OF niks, OF veel te veel En daarbij even 20 flesjes bier per week optellen. Van bier krijg ik behoefte aan vette toelie. Dus ik begin nu eens met het bier weglaten. Ik denk dat het wel gaat schelen
disclaimer
  Licht Ontvlambaar dinsdag 15 januari 2008 @ 10:40:55 #140
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_56043321
Mooi idee toch SQ... 't zal even zoeken zijn naar een prettige manier, maar je hebt er wel dubbel resultaat mee waarschijnlijk. Succes!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 15 januari 2008 @ 10:41:01 #141
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_56043323
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 10:35 schreef Sjeen het volgende:
Ik ga trouwens komende donderdag toch weer eens proberen te trainen... Twee weken geleden geweest, maar ik durfde niet voluit te gaan. En ben na een half uur gestopt met zelf trainen en heb maar training gegeven. Daar baal ik zo van... Niet durven gaan ervoor omdat ik bang ben dat er weer iets in mijn rug mis gaat.
Niet durven is niet leuk Ik hoop voor je dat je snel het vertrouwen terugkrijgt!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_56043333
ik heb een frituurpan en hij staat sinds de verhuizing geloof ik hier in de kast

en daarvoor is hij de kast uit geweest om verhuisd te worden

tijd niet gebruikt, maar vind het voor feestjes wel makkelijk voor een lading bitterballen ofzo dat is ééns in de zoveel tijd best lekker..

en één keer per maand eten we friet ofzo, maar dat halen we dan bij de cafetaria lekker lui (meestal op zondag ook )

net boodschappen gedaan (mega veel paprika's voor 1.50 op de markt en 2 courgettes voor een euro

heb veul groente gehaald dus deze week komen we weer riant door:Y

en dan ga ik nu zo maar les 4 lopen van Evy

snel ook, want heb honger
Ja doei.
pi_56043637
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 00:19 schreef motorbloempje het volgende:
ik keek net even op de pakken drinken..

ging wat voor ons inschenken, en René wilde orangina, en ik iets van sap..

in een glas orangina zitten 105Kcal ein een glas sap 15

dat scheelt nogal

gelukkig drink ik verder eigenlijk alleen maar water en thee en heel soms 's avonds een glas sap... scheelt aardig wat calorieën
Wat voor sap was dat dan?
Wij hebben Coolbest en daar zit ook in een glas bijna 100kcal (daarom drink ik ook niet meer dan een paar glazen sap in de week)
pi_56043671
zo'n pak van de aldi
Ja doei.
pi_56043699
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
zo'n pak van de aldi
Aha nou succes met Evy
  dinsdag 15 januari 2008 @ 11:12:36 #146
149959 SQ
snelle trees
pi_56044098
Ik begin me met de dag meer te beseffen hoeveel geluk ik heb gehad bij mijn vorige baan. Het was mijn tweede sollicitatie na mijn afstuderen en ben toen meteen aangenomen uit 30 kandidaten. Nu krijg ik afwijzing na afwijzing binnen, ik heb het zo onderschat
disclaimer
pi_56044772
jeetje

weer heeeeeeeeeeerlijk gelopen

ik ben gewoon helemaal niet meer buiten adem inmiddels, en bij de laatste keer 3 minuten wandelen liep ik zelfs SNEL hard in plaats van op een sukkeldrafje

morgen weer (dit was mijn inhaalles van gisteren )

dat ik dit niet eerder gedaan heb
Ja doei.
pi_56044790
Les 4 ging gisteren echt goed. En dat om kwart over 6 's ochtends.

Goed gedaan MoBlo, het gaan zo snel veel makkelijker.

Positief blijven SQ, ik heb volgende week een gesprek en wil moed houden.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 15 januari 2008 @ 11:52:07 #149
149959 SQ
snelle trees
pi_56044877
Succes YPPY. Ik doe mijn best, heb vandaag weer 2 sollicitaties de deur uit gedaan, ik streef nu naar minimaal 1 per dag, er zouden toch bedrijven tussen moeten zitten die me wel uitnodigen?
disclaimer
pi_56045154
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 11:47 schreef YPPY het volgende:
Les 4 ging gisteren echt goed. En dat om kwart over 6 's ochtends.

Goed gedaan MoBlo, het gaan zo snel veel makkelijker.

Positief blijven SQ, ik heb volgende week een gesprek en wil moed houden.
hippe shit

enneh.. beide succes met solliciteren enzo
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')