Welkom terug!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 02:13 schreef Beessie-Jen het volgende:
tja er moet even weer een knop op.. meer groente, minder kant en klaar-eten, meer fruit en minder tussendoortjes.
Sporten doe ik al fanatiek.. (volleybal). Maar denk dat ik de crosstrainer ook maar weer eens uit het stof moet trekken
de eerste keer is het gelukt, heb een poosje pauze gehouden (op een stabiel gewicht) en het is dus de bedoeling dat ik nu voor mijn streefgewicht ga..
nu nachtdienst, dus ook niet echt bevordelijke voor ritme en regelmaat
Ik heb liever sla dan een kroket!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:57 schreef Viking84 het volgende:
Ik snap trouwens ook niet dat iemand liever een bak sla heeft dan een lekker kroket oid. Ben niet zo'n zoetekauw dat ik dol ben op chocola en snoepgoed in het algemeen (doe mij maar hartig
.), maar ik zit idd ook niet watertandend naar een salade te kijken (al gaat die salade met honing en fetakaas vd AH er dus écht wel in
).
Ja dat is bij mij ook het geval daarom bestel ik in een restaurant bijna nooit een saladequote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:31 schreef YPPY het volgende:
Sommige salades vind ik echt wel lekker. Anderen juist niet. Daarom vind ik het altijd eng om in een restaurant een salade te bestellen. Het is altijd maar afwachten of hij is zoals ik hem wil.
Zolang ik zelf niet met m'n neus boven de frituurpan hoef te staan kan ik het idee dat die dingen gefrituurd zijn snel van me af zetten, hoor.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb liever sla dan een kroket, true, maar ik gruwel dan ook van alles wat gefrituurd is
Beessiequote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:36 schreef Beessie-Jen het volgende:
hallo meiden,
ik kom me ook maar weer eens melden. Velen van jullie kennen me vast nog wel. ben hier in het verleden al eens een poos actief geweest. ben toen bijna 30 kg afgevallen. en nu is het tijd voor deel II.
ik wil nog 10-15 kg kwijt, dus ik ben vanaf vandaag weer gezond aan het eten en meer aan het opletten met tussendoortjes e.d.
Heb me nog niet gewogen, maar gewicht zit ergens tussen de 90 en 95 kg. (schommelt nogal) bij 185 cm.
Doel is dus ongeveer 80 KG.
Als ik op mezelf woon ook echt nietquote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
Een frituurpan is gewoon een ding wat je van z'n leven niet in mijn huishouden terug zal vinden![]()
En ook niet in mijn huisquote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
Een frituurpan is gewoon een ding wat je van z'n leven niet in mijn huishouden terug zal vinden![]()
Ik dank wat-dan-ook op mijn knieën dat ik in een studentenhuis ZONDER frituur heb gewoond. Het mag een godswonder hetenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Als ik op mezelf woon ook echt nietwat een goor ding
De limburgse versie van stoofvlees... Denk ikquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
zuurvlees?
Ah, limbo'squote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:20 schreef Sjeen het volgende:
[..]
De limburgse versie van stoofvlees... Denk ik
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:19 schreef Miss_S het volgende:
Als wij thuis friet eten dan kies ik een hamburger van de grill en een salade dus krijg dan nog niets gefrituurd binnen.
Niets goed aan, ik kies alleen liever voor lekker etenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heel goed van jou! *schouderklopje geeft*
Wat moet afvallen voor jou ontzettend simpel zijn geweestquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Niets goed aan, ik kies alleen liever voor lekker eten
Onder de afzuigkap gaat frituren ook goed!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:31 schreef freecell het volgende:
Wij hebben een frituurpan
En gelukkig een openslaande deur naar een balkon in de keuken
We eten toch wel af en toe patat, maar dan een beetje en met een boel groente er bij, best lekker
Ja, maar jij houdt gewoon -net als Miss_S- van lekker eten!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
naja, ik hou ook niet van friet, en ik weeg toch 90 kilo dussss
Er zijn meer dingen dan frituur en koek en snoepquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:31 schreef freecell het volgende:
[..]
Wat moet afvallen voor jou ontzettend simpel zijn geweest
Niet durven is niet leukquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:35 schreef Sjeen het volgende:
Ik ga trouwens komende donderdag toch weer eens proberen te trainen... Twee weken geleden geweest, maar ik durfde niet voluit te gaan. En ben na een half uur gestopt met zelf trainen en heb maar training gegeven. Daar baal ik zo van... Niet durven gaan ervoor omdat ik bang ben dat er weer iets in mijn rug mis gaat.
Wat voor sap was dat dan?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:19 schreef motorbloempje het volgende:
ik keek net even op de pakken drinken..
ging wat voor ons inschenken, en René wilde orangina, en ik iets van sap..
in een glas orangina zitten 105Kcalein een glas sap 15
dat scheelt nogal
gelukkig drink ik verder eigenlijk alleen maar water en thee en heel soms 's avonds een glas sap... scheelt aardig wat calorieën
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:47 schreef YPPY het volgende:
Les 4 ging gisteren echt goed. En dat om kwart over 6 's ochtends.
Goed gedaan MoBlo, het gaan zo snel veel makkelijker.
Positief blijven SQ, ik heb volgende week een gesprek en wil moed houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |