abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56033331
En laat ik maar niet over aankomen praten, heb toch behoorlijk gejojo'ed in de afgelopen jaren Omearos, het is nu eenmaal makkelijker om te zeggen dat alles geweldig gaat (afvallen dus) dan om hier te komen vertellen dat het kut gaat en je aankomt. Daarom denk ik dat je dat laatste veel minder leest, maar ik denk wel dat (bijna) iedereen hier wel ervaring heeft met goed afvallen en dan toch alles of heel veel weer terug aankomen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56033708
quote:
Op maandag 14 januari 2008 21:06 schreef Isabeau het volgende:
En laat ik maar niet over aankomen praten, heb toch behoorlijk gejojo'ed in de afgelopen jaren Omearos, het is nu eenmaal makkelijker om te zeggen dat alles geweldig gaat (afvallen dus) dan om hier te komen vertellen dat het kut gaat en je aankomt. Daarom denk ik dat je dat laatste veel minder leest, maar ik denk wel dat (bijna) iedereen hier wel ervaring heeft met goed afvallen en dan toch alles of heel veel weer terug aankomen
Maar het is wel belangrijk om eerlijk tegen jezelf te zijn heb ik gemerkt. Zoals nadat ik ziek was geweest en 2 kilo was aangekomen en daarna ook weer ben aangekomen (wat natuurlijk niet gek is) heb ik dat wel gewoon steeds in het lijstje ingevuld.
pi_56034761
Het is maar net wat je motiverend vind. Ik persoonlijk word niet gemotiveerd door een hoger gewicht in het lijstje te zien. Dan update ik liever niet en ga pas weer in het lijstje als ik weer lichter ben.

Het is niet zo dat je zelf niet merkt dat je aankomt. Bij mij was het dan echt een neerwaardse spiraal. Vreetbuien en depressieve buien omdat je weer zo uitzichtsloos bezig bent. Dan kom je weer extra aan en dat versterkt die buien dan weer.
pi_56034958
quote:
Op maandag 14 januari 2008 21:57 schreef octopussy het volgende:
Het is maar net wat je motiverend vind. Ik persoonlijk word niet gemotiveerd door een hoger gewicht in het lijstje te zien. Dan update ik liever niet en ga pas weer in het lijstje als ik weer lichter ben.

Het is niet zo dat je zelf niet merkt dat je aankomt. Bij mij was het dan echt een neerwaardse spiraal. Vreetbuien en depressieve buien omdat je weer zo uitzichtsloos bezig bent. Dan kom je weer extra aan en dat versterkt die buien dan weer.
Maar als je er dan uitkomt dan kan je er later wel juist motivatie uitputten
pi_56035177
Dan moet je er wel uitkomen. Het is ook voor een groot deel psychisch, dat maakt het extra moeilijk.
Overigens put ik nu motivatie uit het feit dat ik steeds beter in mijn vel ga zitten. Vergis je niet: ik heb ook een knop om moeten zetten. Ik moet bijvoorbeeld van ALLES met suiker afblijven. De verleiding is voor jou net zo groot als voor mij. Wat dat betreft ben ik net zo goed mijn hele leven op dieet.
pi_56035342
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:11 schreef octopussy het volgende:
Dan moet je er wel uitkomen. Het is ook voor een groot deel psychisch, dat maakt het extra moeilijk.
Overigens put ik nu motivatie uit het feit dat ik steeds beter in mijn vel ga zitten. Vergis je niet: ik heb ook een knop om moeten zetten. Ik moet bijvoorbeeld van ALLES met suiker afblijven. De verleiding is voor jou net zo groot als voor mij. Wat dat betreft ben ik net zo goed mijn hele leven op dieet.
Behalve dat jij het niet kan eten en wij wel dus minder een stok achter de deur hebben...
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 14 januari 2008 @ 22:17:51 #57
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_56035376
Ik schommel nog altijd tussen de 96,5 en de 99. Het heeft weinig zin om dat steeds te updaten, omdat het per dag soms wel 2 kilo scheelt die er dan de volgende dag weer aan of af zijn Ik heb dus besloten alleen te updaten als ik ooit nog eens onder die 96,5 kom
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 14 januari 2008 @ 22:18:38 #58
13151 crew  Rewimo
pi_56035412
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:16 schreef Miss_S het volgende:
Behalve dat jij het niet kan eten en wij wel dus minder een stok achter de deur hebben...
Dat maakt de verleiding ècht niet minder hoor
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_56035513
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:18 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Nee? of je lichaam het niet kan verdragen als je iets eet of dat je lichaam niets laat merken.
Lijkt me toch dat dat de verleiding minder maakt....
pi_56035561
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:18 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ook niet anders? Niet meer of minder, maar anders?

Als ik grieperig ben krijg ik altijd een enorme behoefte aan chocola, als ik dat dan eet, word ik heel misselijk. Daarbij word je dik van chocola. Ik eet dus geen chocola als ik ziek ben, omdát ik weet dat ik er beroerd van word. Dat is echt wel een extra stimulans.

Maar daarmee is jullie situatie dus niet vergelijkbaar? Ik kan het me zo moeilijk voorstellen allemaal, sorry als het een rare vraag is.
pi_56035603
Ik kan best een handje m&m's eten of een chocolademuffin of een glas cola. Alleen ben ik dan binnen een halfuur ziek. De 'afstraffing' vind dus sneller plaats (en niet pas wanneer je aankomt). Maar muffins smaken/ruiken nog net zo lekker als voorheen hoor....

Maar het is een extra stok achter de deur ja. Ik heb niets voor niets voor dit type operatie gekozen, want je laat het wel uit je hoofd om iets te eten waar je snel ziek van wordt.
pi_56035666
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:24 schreef octopussy het volgende:
Ik kan best een handje m&m's eten of een chocolademuffin of een glas cola. Alleen ben ik dan binnen een halfuur ziek. De 'afstraffing' vind dus sneller plaats (en niet pas wanneer je aankomt). Maar muffins smaken/ruiken nog net zo lekker als voorheen hoor....
En dat je er ziek van word doet niet met je? Dan denk je niet van goh dat zou ik niet moeten eten?
En dat hebben wij dus niet...
pi_56035784
Nee, maar 'jullie' kunnen dan ter compensatie nog wel eens genieten van een stukje chocoladetaart. Dat kan ik de rest van mijn leven niet meer. Dus het is niet gemakkelijker dan voorheen. Het is anders. Ik moet nu hele andere offers maken.
pi_56035805
ze zegt ook dat het ziek worden ervan een extra stok achter de deur is
Ja doei.
pi_56035860
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:29 schreef motorbloempje het volgende:
Dat heb ik er wel bij ge-edit hoor. Misschien dat miss_s dat nog niet gelezen had ten tijde van haar reactie
pi_56035975
ah, ok..

nou ja....

ik heb heerlijk genoten van mijn broodje hamburger (gebakken in olijfolie, met sla, tomaat, ui en een klein beetje mayo en curry ) en wat aardappelschijfjes vandaag.... maar dat mocht alleen omdat ik (doordat er niets anders meer in huis was) maar 2 kleine plakjes ontbijtkoek en 3 mandarijntjes ophad.. niet bewust dus minder gegeten de rest van de dag omdat ik hamburgers wilde...

morgen weer Evy, en lekker rijst met groentespul eten..
Misschien toch maar iets minder pasta eten.. want dat tikt ook wel aan...
Ja doei.
pi_56035976
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:29 schreef motorbloempje het volgende:
Eerst niet
Maar dus is de verleiding wel minder en jezelf belonen met chocoladetaart, nou liever een lekkere salade hoor. Je bent toch niet opeens zielig als je geen suiker meer mag? er zijn nog zoveel lekkere gezonde dingen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 14 januari 2008 @ 22:35:39 #68
13151 crew  Rewimo
pi_56036020
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:23 schreef freecell het volgende:
Ook niet anders? Niet meer of minder, maar anders?

Als ik grieperig ben krijg ik altijd een enorme behoefte aan chocola, als ik dat dan eet, word ik heel misselijk. Daarbij word je dik van chocola. Ik eet dus geen chocola als ik ziek ben, omdát ik weet dat ik er beroerd van word. Dat is echt wel een extra stimulans.

Maar daarmee is jullie situatie dus niet vergelijkbaar? Ik kan het me zo moeilijk voorstellen allemaal, sorry als het een rare vraag is.
Het lastige is natuurlijk dat het allemaal nog net zo lekker is als voorheen, of misschien nog wel lekkerder, júist omdat je er niet tegen kunt. Als jullie iets zoets eten weet je wel dat het niet goed voor je is, maar je kunt het eten zonder dat het lichamelijke gevolgen heeft (okee, wel voor de weegschaal ).

Ik heb weliswaar geen last van dumpings zoals Octo, maar ik word wel degelijk beroerd van te veel suiker. Buikpijn, letterlijk opgeblazen, veel wind, krampen...

De overeenkomst is denk ik dat we het toch niet kunnen laten om ons er af en toe aan te bezondigen
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 14 januari 2008 @ 22:39:22 #69
13151 crew  Rewimo
pi_56036184
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:34 schreef Miss_S het volgende:
Eerst niet
Maar dus is de verleiding wel minder en jezelf belonen met chocoladetaart, nou liever een lekkere salade hoor. Je bent toch niet opeens zielig als je geen suiker meer mag? er zijn nog zoveel lekkere gezonde dingen.
Zielig? Nee natuurlijk niet

Maar een lèkkere salade? Ik zit echt niet watertandend naar een salade te kijken hoor Ik lust het wel en ik eet het ook (overigens valt gewone sla ook niet erg lekker, evenals sommige andere gezonde dingen), maar dat is niet mijn idee van "lekker eten".

Doe mij die chocoladetaart maar
pi_56036257
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:24 schreef octopussy het volgende:

Maar het is een extra stok achter de deur ja. Ik heb niets voor niets voor dit type operatie gekozen, want je laat het wel uit je hoofd om iets te eten waar je snel ziek van wordt.
Duidelijk! Beantwoort wel mijn vragen in ieder geval
pi_56036263
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:39 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Zielig? Nee natuurlijk niet

Maar een lèkkere salade? Ik zit echt niet watertandend naar een salade te kijken hoor Ik lust het wel en ik eet het ook (overigens valt gewone sla ook niet erg lekker, evenals sommige andere gezonde dingen), maar dat is niet mijn idee van "lekker eten".

Doe mij die chocoladetaart maar
Daar zal dan wel het verschil zitten, ik heb echt liever die salade ipv een chocoladetaart.
Net zoals ik liever een gezonde snack tussendoor heb ipv snoep.
pi_56036313
ook niet een lekkere rucola salade met geitenkaas?

of net als we toen hadden in leiden bij de museum-meet, was echt een goddelijke salade met tonijn (rauw) wat zat daar allemaal in? Iemand die het nog weet?

voor gewoon 'sla' met een dressing maak je mij ook niet wakker, maar rucola of veldsla ofzo, met iets speciaals (zoals geitenkaas met walnoten en honing (al is dat misschien te zoet voor je/jullie) en salade met rauwe tonijn ) wow..

dat heb ik liever dan een stuk chocolade maar zo zie je maar hoe smaken verschillen
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 14 januari 2008 @ 22:44:44 #73
13151 crew  Rewimo
pi_56036324
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:42 schreef Miss_S het volgende:
Daar zal dan wel het verschil zitten, ik heb echt liever die salade ipv een chocoladetaart.
Net zoals ik liever een gezonde snack tussendoor heb ipv snoep.
Dat is alleen maar handig dan.

Maar misschien ga je nu wel doorkrijgen dat je, ook al word je ziek van bepaalde dingen, er toch trek in blijft hebben?
pi_56036332
Salade kan heel lekker zijn, maar als ik moet kiezen tussen een salade en écht lekker en goed italiaans ijs, ga ik toch voor het ijs. En af en toe een winegum is ook wel heel erg lekker!

En ja, ik lust ook wel salade, maar dat is meer een "bijgerecht" dan iets wat ik snel even snack om een uur of 3
pi_56036358
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:44 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Dat is alleen maar handig dan.

Maar misschien ga je nu wel doorkrijgen dat je, ook al word je ziek van bepaalde dingen, er toch trek in blijft hebben?
Trek ja, maar je kan niet zeggen dat de verleiding voor jou even groot is als voor iemand die geen operatie heeft gehad.
pi_56036380
Wie heeft het nou weer over zielig?

Wat ik probeer aan te geven is dat WLS niet 'the easy way out' is in vergelijking met 'gewoon' dieten.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 14 januari 2008 @ 22:47:51 #77
13151 crew  Rewimo
pi_56036415
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:44 schreef motorbloempje het volgende:
ook niet een lekkere rucola salade met geitenkaas?

of net als we toen hadden in leiden bij de museum-meet, was echt een goddelijke salade met tonijn (rauw) wat zat daar allemaal in? Iemand die het nog weet?

voor gewoon 'sla' met een dressing maak je mij ook niet wakker, maar rucola of veldsla ofzo, met iets speciaals (zoals geitenkaas met walnoten en honing (al is dat misschien te zoet voor je/jullie) en salade met rauwe tonijn ) wow..

dat heb ik liever dan een stuk chocolade maar zo zie je maar hoe smaken verschillen
Ik ben gewoon niet zo dol op sla Maar ik eet met groot plezier mijn eiwitten hoor: vis, kaas, vlees enz. Die sla neem ik dan wel op de koop toe Hoewel ik snoep en zo nog steeds lekker vind heb ik sinds mijn operatie veel meer trek in kaas en zo. Op mijn werk heb ik altijd wel kaasblokjes liggen voor tussendoor
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 14 januari 2008 @ 22:48:30 #78
13151 crew  Rewimo
pi_56036425
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:45 schreef Miss_S het volgende:
Trek ja, maar je kan niet zeggen dat de verleiding voor jou even groot is als voor iemand die geen operatie heeft gehad.
Waarom niet? Het smaakt allemaal nog steeds even lekker hoor.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 14 januari 2008 @ 22:49:27 #79
13151 crew  Rewimo
pi_56036454
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:46 schreef octopussy het volgende:

Wat ik probeer aan te geven is dat WLS niet 'the easy way out' is in vergelijking met 'gewoon' dieten.
Dat krijg je er toch niet in bij haar, Octo
pi_56036475
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:48 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Waarom niet? Het smaakt allemaal nog steeds even lekker hoor.
Waarom niet? omdat je er ziek van word misschien?
Maar goed laat maar je begrijpt toch niet wat ik bedoel.
pi_56036488
kaas

ik zou zo (als ik er niet misselijk van zou worden ) een heel blok zachte vers afgesneden beemsterkaas op kunnen eten

oh... en als ik geen principes had maar die heb ik wel, dus dat doe ik niet

kaas....
Ja doei.
pi_56036507
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:46 schreef octopussy het volgende:

Maar waarom lukt dit dan wel en de andere dieten niet?
pi_56036546
Het is natuurlijk maar net hoe je het woord 'verleiding' interpreteert.

Wordt de verleiding minder als de straf erger wordt? De drempel om het daadwerkelijk te doen wordt WEL hoger. De ratio wint van het verlangen.
pi_56036564
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:50 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Waarom niet? omdat je er ziek van word misschien?
Maar goed laat maar je begrijpt toch niet wat ik bedoel.
stel dat jouw lievelingskostje pinda's is.. en ineens ontwikkel je daar een alergie voor.. je mag het niet meer eten, want dat brengt je in gevaar/je wordt er ziek van/ etc.

dan kan toch nog steeds de lucht van vers gebrande pinda's je ontzettend doen kwijlen neem ik aan?

dan baal je toch ook elke dag dat je het niet meer kunt eten als je weer langs de notenboer loopt?

en als je dat niet weet, omdat je nergens ziek van wordt/niets niet kunt hebben omdat je dan ZIEK wordt, dan is het misschien verstandig om dat aan de ervaringsdeskundigen over te laten

de drempel ligt hoger denk ik, als je ergens echt ziek van wordt... als jij net hebt genoten van een pak chocoladekoekjes, dan merk je zo één twee drie de gevolgen niet... en dan heb je later weer spijt, LATER.. en dan ga je misschien nog een koekje eten (als je een emotie-eter bent), etc. etc. etc.

zeg maar
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 14 januari 2008 @ 22:53:55 #85
13151 crew  Rewimo
pi_56036600
Jij snapt het, MoBlo
pi_56036623
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:52 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

stel dat jouw lievelingskostje pinda's is.. en ineens ontwikkel je daar een alergie voor.. je mag het niet meer eten, want dat brengt je in gevaar/je wordt er ziek van/ etc.

dan kan toch nog steeds de lucht van vers gebrande pinda's je ontzettend doen kwijlen neem ik aan?

dan baal je toch ook elke dag dat je het niet meer kunt eten als je weer langs de notenboer loopt?

en als je dat niet weet, omdat je nergens ziek van wordt/niets niet kunt hebben, dan is het misschien verstandig om dat aan de ervaringsdeskundigen over te laten
Ja maar dan eet je het minder snel dan als je er niet ziek van word. Tenminste lijkt me dat dat toch zo werkt bij de meeste mensen.
Maar het doet er ook niet toe iedereen weet hier hoe ik er overdenk daar hoeven we het niet nog een keer over te hebben.
pi_56036704
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:51 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Maar waarom lukt dit dan wel en de andere dieten niet?
Ten eerste omdat je gedwongen wordt om minder te eten. Dat is het 'gemakkelijke' deel. Ten tweede omdat je dus direct bestraft wordt. Blijkbaar heb ik die snelle bestraffing nodig. Het lange termijn effect (aankomen in gewicht) was nooit genoeg om me niet te vergrijpen aan lekkere dingen. Dat is ongetwijfeld mijn karakter-fout: ik wil liefst instant-gratification.

En nu komt instant-gratification samen met instant-punishment
pi_56036793
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:57 schreef octopussy het volgende:

[..]

Ten eerste omdat je gedwongen wordt om minder te eten. Dat is het 'gemakkelijke' deel. Ten tweede omdat je dus direct bestraft wordt. Blijkbaar heb ik die snelle bestraffing nodig. Het lange termijn effect (aankomen in gewicht) was nooit genoeg om me niet te vergrijpen aan lekkere dingen. Dat is ongetwijfeld mijn karakter-fout: ik wil liefst instant-gratification.

En nu komt instant-gratification samen met instant-punishment
Nu zeg je dus zelf dat het komt omdat het makkelijker is.......
(en nu krijg ik was te horen dat ik het rest van het verhaal niet heb gelezen, dat heb ik wel)

Maar ik ga er nu echt niets meer over zeggen ieder zijn eigen keuze
pi_56036853
Ok, jammer dat je niet te overtuigen bent met hele redelijke argumenten. Ieder zo zijn karakterfouten
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 14 januari 2008 @ 23:03:19 #90
13151 crew  Rewimo
pi_56036886
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:02 schreef octopussy het volgende:
Ok, jammer dat je niet te overtuigen bent met hele redelijke argumenten. Ieder zo zijn karakterfouten
Ja maar, je zegt nou zelf dat het gemakkelijk is
pi_56036922
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:02 schreef octopussy het volgende:
Ik geloof wel dat iedereen zo zijn eigen karakterfouten heeft maar we hadden het toch ergens anders over
pi_56036954
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:04 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik geloof wel dat iedereen zo zijn eigen karakterfouten heeft maar we hadden het toch ergens anders over
Oja? Waar hadden we het dan over volgens jou?
pi_56037018
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:05 schreef octopussy het volgende:

[..]

Oja? Waar hadden we het dan over volgens jou?
iets waar we het niet meer over gaan hebben
maar je mag me altijd pm'en hoor
pi_56037253
Neuh...denk niet dat ik de moeite neem als je toch niet te overtuigen bent

Maar goed, nu heeft de rest weer wat te lezen
pi_56037511
Ben gisteren naar de bios geweest, inclusief popcorn, cola en m&m's, dus ik ben toe aan een balansweek
Sanity is (not) statistical
pi_56037651
quote:
Op maandag 14 januari 2008 18:23 schreef omearos het volgende:

[..]

Ik keek of ik kon vinden wanneer Miss_S was begonnen (nog voor zij had gezegd), was meer toeval dat ik daarop stuitte. En daarmee kwam voor mij een moeilijk punt naar voren.

Ik begin gewoon steeds minder geneigd te zijn om te melden als ik weer ben aangekomen. Men roept wel dat het niet erg is, maar verdoezelt wel eigen schommelingen of meldt het pas als ze weer zijn afgevallen. Ik kwam het van Miss_S toevallig tegen, maar als het iemand anders was die dat beweerde zou ik ook zo hebben gereageerd. Het lijkt wel of het not done is om aan te komen, je mag alleen meedoen als je gelijk blijft og afvalt. Dat is iig hoe ik het momenteel ervaar, en daar voel ik me allesbehalve prettig bij.

Miss_S, excuses dat ik jou eruit heb gepikt.
Ik verdoezel schommelingen niet, alleen meestal komt er zo'n punt in het jaar dat ik chocola interessanter vind dan de weegschaal, of dat ik zo aangekomen ben dat ik niet meer op de weegschaal durf en alles wat te maken heeft met afvallen verdring. En in januari ben ik altijd zover omhoog dat ik weer opnieuw kan beginnen en dan kom ik hier weer. Zo doe ik het al jaren
pi_56037694
m&m's zit echt zo belachelijk veel in
Sinds ik die 1 keer heb ingevoerd in de eetmeter heb ik ze helemaal niet meer gegeten Schrok me een rotje
pi_56037865
Als ik deze pagina lees heb ik zo'n idee dat Miss S geen ziekte/voedselallergie heeft waardoor ze iets niet mag hebben. Miss S, het is echt ongelofelijk hoe weinig begrip je hebt voor andere mensen en daarnaast vraag ik me soms af of je nou jezelf voor de gek houdt of ons? Als je salade lekkerder vindt dan chocoladetaart, hoe ben je dan 100 kilo geworden? Ik heb weleens gelezen dat je thuis een slecht patroon aangeleerd hebt, maar dan nog. Van salade kun je veel eten voor je ervan aankomt, zullen we maar zeggen, en als je ongezonde dingen niet lekker vindt zul je toch nooit heel veel aankomen, lijkt me. Als je ouders je dan een vette hap voorschotelen eet je het net zo met tegenzin als een ander kind die salade, zou ik denken.

Verder maken in mijn geval voedselintoleranties het niet makkelijker om van eten af te blijven. Ik merk het de dag erna pas, en als ik trek heb in chocola, ijs, whatever, dan heb ik dat net zoals iedereen. Die buikpijn merk ik de dag erna pas, dat is echt geen reden om het op dat moment te laten. Het zou misschien helpen als ik acute pijnen kreeg zodra ik chocola rook, maar zolang er tijd tussen zit, heb ik genoeg tijd om het met plezier op te eten.
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:34 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Eerst niet
Eerlijkgezegd, het lijkt me verschrikkelijk. Ik ben zo'n zoetekauw, ik denk dat ik mezelf eerder dood zou eten dan me aan een dieet zonder suiker zou houden.

[ Bericht 17% gewijzigd door Maeghan op 14-01-2008 23:43:55 ]
pi_56038133
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:31 schreef freecell het volgende:
m&m's zit echt zo belachelijk veel in
Sinds ik die 1 keer heb ingevoerd in de eetmeter heb ik ze helemaal niet meer gegeten Schrok me een rotje
Het is echt heel erg, ik heb gewoon een liter cola op (ik HAD dit jaar nog geen frisdrank op), ik denk 150 tot 200 gram m&m's met pinda, en een medium zoete popcorn. Ik schaam me dood, lol. En dan had ik nog de minste cola op. Ik was met twee collega's naar de bios, ze hadden me min of meer ontvoerd omdat ik zwelg in zelfmedelijden omdat m'n vriend een maand weg is. Dus ik ben een beetje 'los' gegaan met eten. Maar het was wel weer lekker eigenlijk.
pi_56038611
Morgen weer een nieuwe dag Maeghan
Zijn er geen dingen die je anders nooit kookt omdat je vriend het niet lekker vind? Dan ga je dat morgen maken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')