Marcus cogitat: 'festina lente'quote:Op maandag 14 januari 2008 20:09 schreef Gamer_V het volgende:
Felix in atrium est.
Sweet nostalgia!quote:Op maandag 14 januari 2008 20:09 schreef Gamer_V het volgende:
Felix in atrium est.
Ik moet dat boek nog ergens hebben.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:09 schreef Gamer_V het volgende:
Felix in atrium est.
Cornelia serpentum videt. Marce, clamat Cornelia, serpentum video!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:55 schreef Apfelsaft het volgende:
Marcus et Cornelia in horto ambulant.
Nee, heeft nooit bestaanquote:Op maandag 14 januari 2008 16:28 schreef RickoKun het volgende:
Jeweetwel, van die veelal paupers die denken dat ze interessant doen door één of andere sneue uitspraak in zijn/haar naam/sig/usericon te flikkeren waar toch niemand een drol van snapt.
Zo ook hier op fok, zie je zo'n heel verhaal bij zo'n user daaronder in met ERGO SUM BLA BLALBALALA.
Wtf is daar het nut van, behalve dan andere menschen zoals ik ermee irriteren?! Kan je verdomme toch ook wel in het NL zeggen? Of moet ik maar wat taal van Mesopatomië in mijn onderschriften stoppen, dan ben ik nog STOERDER want ik heb dan een nog oudere taal!
En nu ook een paar lullo's in mijn MSN die volgens mij zelf niet eens weten wat het betekend!
Klacht: Menschen die denken intelligent te zijn door latijn te gebruiken
Samenvatting: Aids is niet leuk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |