stik in een bitterbalquote:
goed topic ja. maar nu heb ik nog geen raspatat gehadquote:
TS is het eens met zichzelfquote:
lekkerquote:
Raspatat is aardappelpuree in de vorm van patat... Rotzooi, dus.quote:
McDonalds patat zeg maar.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:33 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Raspatat is aardappelpuree in de vorm van patat... Rotzooi, dus.
Welluk?quote:Op maandag 14 januari 2008 16:35 schreef DroogDok het volgende:
[..]
McDonalds patat zeg maar.
Doe mij maar een lekkere zak patat met van Bram Ladage
een zak patat? een zak patat? EEN ZAK PATAT????quote:Op maandag 14 januari 2008 16:35 schreef DroogDok het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 januari 2008 16:35 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Neuh... Da's nog wel gemaakt van gesneden aardappel, geloof ik...quote:
quote:Op maandag 14 januari 2008 16:33 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Raspatat is aardappelpuree in de vorm van patat... Rotzooi, dus.
Nee, raspatat is een goedkoop (!) aftreksel van patat/friet en mag niet eens patat genoemd worden.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:42 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
jij bent geen kenner...
raspatat is de moeder aller frieten!
Het heet alleen maar raspatat, omdat mensen het niet zouden kopen als het "gefrituurde aardappelpuree van tigtig verschillende aardappels die te beroerd zijn om normale patat van te maken" zou heten.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:57 schreef hamkaastosti het volgende:
WAL!
net als met katten en de duurdere raskatten heb je ook raspatat! d'r zou eigenlijk een stamboom van de gebruikte aardappelen bij moeten
Nee, raspatat is heel anders.quote:
Die is inderdaad lekker.quote:Doe mij maar een lekkere zak patat met van Bram Ladage
Daar wordt het dan ook gemaakt. Bij Rixona in Warffum.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:42 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Raspatat kon ik trouwens alleen nog vinden in Groningen..... raspatat![]()
lezen...quote:Op maandag 14 januari 2008 17:25 schreef Silven het volgende:
wat is raspatat?
is dat nou een piemel of een drol?quote:Op maandag 14 januari 2008 17:25 schreef Repeat het volgende:
Duidelijk is wel dat het patat is en geen friet
Verder: raspatat
Het is fucking aardappelpoederquote:Op maandag 14 januari 2008 17:25 schreef Repeat het volgende:
Duidelijk is wel dat het patat is en geen friet
Verder: raspatat
jezelf uitroepen tot "frituurkoning"quote:Op maandag 14 januari 2008 17:42 schreef Frituurkoning het volgende:
[..]
Het is fucking aardappelpoeder
Dit topic is de term ''Friet'' niet eens waardig man!
Mensen die aardappelpoeder etenquote:Op maandag 14 januari 2008 17:44 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
jezelf uitroepen tot "frituurkoning"
quote:Op maandag 14 januari 2008 17:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Mensen die aardappelpoeder eten!!!!!
Jij koopt zeker ook van die zakjes ''chocomel'' waar je heet water bij moet toevoegen![]()
![]()
!
Ja hoor. En het is heerlijk.quote:Op maandag 14 januari 2008 17:38 schreef De_Ananas het volgende:
Ok even serieus.
Zijn er echt mensen die dit eten?![]()
![]()
!!!!
heel leuk om te weten!quote:Op maandag 14 januari 2008 17:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar wordt het dan ook gemaakt. Bij Rixona in Warffum.
is 't heul nietquote:Op maandag 14 januari 2008 17:56 schreef Silven het volgende:
klinkt ranzig.
quote:
Brabantquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:12 schreef Loedertje het volgende:
Is het in Brabant ergens te verkrijgen [afbeelding]
Breda misschien>? ZO ja, routebeschrijving ! [afbeelding]
Dat is omdat het de weg weet, het is al een keer uitgeschetenquote:Op woensdag 16 januari 2008 04:36 schreef LordNemephis het volgende:
zelf het poepen na raspatat gaat lekkerder dan anders![]()
Hebben ze in in Ehv en omstreken. Helaas.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:47 schreef Joyful_delight het volgende:
Raspatat is echt zoooooo lekker! Weet iemand toevallig waar ze het hebben in Eindhoven? Ze hebben het echt nergens hier! :S
Ik ken er alleen 1 in Oirschot, maar ben veel te bang mijn ex daar tegen te komenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hebben ze in in Ehv en omstreken. Helaas.
want jouw ex staat daar heel de dag uit de muur te snaaien?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:54 schreef Joyful_delight het volgende:
[..]
Ik ken er alleen 1 in Oirschot, maar ben veel te bang mijn ex daar tegen te komen
hahaha nee, maar dat is zo'n klein dorp, heb geen zin om haar tegen te komen....quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:57 schreef Rosbief het volgende:
[..]
want jouw ex staat daar heel de dag uit de muur te snaaien?
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:09 schreef Jordy-B het volgende:
Sodemieter nou eens op met dat Patat-gelul.
Nee...quote:
Hoe heet ze?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:54 schreef Joyful_delight het volgende:
[..]
Ik ken er alleen 1 in Oirschot, maar ben veel te bang mijn ex daar tegen te komen
Und Patatquote:
Fijn, we hadden echt even een kick nodig voor dit kuttopic uit januari... 2008quote:Op woensdag 11 november 2009 23:20 schreef verzameldirk het volgende:
Het water loopt me in de mond raspatatje oorlog![]()
![]()
![]()
Friettopicquote:Op donderdag 12 november 2009 00:04 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Fijn, we hadden echt even een kick nodig voor dit kuttopic uit januari... 2008
Bram Ladagequote:Op maandag 14 januari 2008 16:35 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Da's hetzelfde... friet is ook kut.quote:
Nee, helaasquote:Op donderdag 12 november 2009 11:57 schreef Salatrel het volgende:
verkopen ze dit ook gewoon in de supermarkt? van aviko ofzo?
Smullersquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:51 schreef J.Herrer het volgende:
Raspatat is echt voor de lagere klasse v/d bevolking
Koop gewoon normale patat, of koop het gewoon niet
Ik kots op smullers, kijk maar:quote:
Volslagen onterecht!quote:Op donderdag 12 november 2009 12:24 schreef BroodjeBamihap het volgende:
[..]
Ik kots op smullers, kijk maar:
quote:De friet van de Smullers is in 2003 door de Consumentenbond gekozen tot de beste van Nederland.
we leven inmiddels in 2009 hoorquote:Op donderdag 12 november 2009 12:35 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Volslagen onterecht!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Servex
[..]
Is inderdaad redelijk samengevat.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:12 schreef CaptainCookie het volgende:
Raspatat? Is dat iets van als patat staat tot chips dan staat raspatat tot Pringles?
Arrrg! Topickaper! Arrrg!quote:Op donderdag 12 november 2009 13:02 schreef de_boswachter het volgende:
OK.
Welke frikandellen blieven jullie het liefst:
BECKERS
MORA
Anders.... nl.
Rommelpatatquote:
Erwin Rommelpatat?quote:
Wtf..die bestaat echt ?quote:
Jajoh, is Duitsquote:
quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 13:02 schreef de_boswachter het volgende:
OK.
Welke frikandellen blieven jullie het liefst:
BECKERS
MORA
Anders.... nl. grootverbruikverpakking van de macro
Denk jij echt dat het friet (quote:Op donderdag 12 november 2009 13:37 schreef Mr.Cooper het volgende:
Rasfriet is lekker, raspatat daarintegen.
grappig, friet associeer ik juist met die dunne zooi die je bij de mac krijgt terwijl die lekkere dikke patatjes van thuis juist lekkel zijnquote:Op donderdag 12 november 2009 14:00 schreef guapo het volgende:
ik vind die lekker dikke frieten ook erg lekker, maar die dunne patatjes vind ik zo iel.
Natuurlijk is het friet, patat is een hoax.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:57 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Denk jij echt dat het friet (!!!!!) is?? Had ik niet van jou verwacht
quote:
En dan zo'n lauwe bud mayo over je fokking patattekes henne, waardoor als je bij de onderste patatten bent je geen mayo meer over hebtquote:Op maandag 14 januari 2008 16:41 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
een zak patat? een zak patat? EEN ZAK PATAT????
welke lul bedacht heeft dat patat in zo'n puntzak wel een goed idee is die mag ook wel doodgeknuppeld worden met een bevroren viandel
weet je wel hoeveel leeswerk dat is?quote:Op donderdag 12 november 2009 14:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
lees het topic eens luie vlegel
Het is friet, lamlulquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |