camouflagequote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:37 schreef Whiteguy het volgende:
sta ik daar op een koud, guur parkeerterrein.. niemand te bekennen
spannendquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
NeeIk ben erg nieuwsgierig.
![]()
Oja, goed dat het probleem is opgelost.![]()
Beetje té spannend. Ik ben al 9 keer heen en weer gelopen om te kijken of er iets op de mat ligt.quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:41 schreef Etcetera het volgende:
vind ik ook![]()
oh ben nu bezig om een stukje video van een andere site te mogen gebruiken. heb heel braaf een mailtje gestuurd om toestemming te krijgen
Dacht het niet, ik heb werkelijk alles afgestruind en, tenzij je ergens jezelf op het toilet hebt opgesloten, je was gewoon niet aanwezig.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:37 schreef Whiteguy het volgende:
sta ik daar op een koud, guur parkeerterrein.. niemand te bekennen
ik ga zo door richting utrecht... majo verder stalkenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dacht het niet, ik heb werkelijk alles afgestruind en, tenzij je ergens jezelf op het toilet hebt opgesloten, je was gewoon niet aanwezig.
Ik ben nu nog in het wegrestaurant, dus als je wilt, try me...
[ afbeelding ]
Strak plan, ze is toch niet in Utrecht te vinden...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
ik ga zo door richting utrecht... majo verder stalken
Voor een prikkie, een sneeuwwitte bruidsjurkquote:
Ahhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor een prikkie, een sneeuwwitte bruidsjurk
Nooit gedragen, geen enkele keer
Twee jaren oud, voor een meisje dat trouwt
Haast voor niets want ik hoef 'm niet meer
Voor een prikkie een sneeuwwitte bruidsjurk
Met sluier nog nieuw in 't papier
Ik verloor al m'n hoop, daarom is 'ie te koop
Telefoon 2604
das sneu..quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor een prikkie, een sneeuwwitte bruidsjurk
Nooit gedragen, geen enkele keer
Twee jaren oud, voor een meisje dat trouwt
Haast voor niets want ik hoef 'm niet meer
Voor een prikkie een sneeuwwitte bruidsjurk
Met sluier nog nieuw in 't papier
Ik verloor al m'n hoop, daarom is 'ie te koop
Telefoon 2604
Yum!!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:01 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn scriptiebegeleider vond mn opzet goed![]()
![]()
![]()
Taart voor iedereen
[ afbeelding ]
jaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:01 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn scriptiebegeleider vond mn opzet goed![]()
![]()
![]()
Taart voor iedereen
[ afbeelding ]
henk wijngaardquote:
Dit ook:quote:
Het leek hem beter om het toch gewoon in het Nederlands te doenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Yum!!![]()
Gefeliciteerd!!!Wat zei hij over dat het in het engels is?
Mja, ik kijk wel even hoe het gaat..... ik moet mn uitgebreide opzet ook nog inleveren, die heb ik dus net vertaald. Ik denk dat ik daar de Engelse ook maar even bij doe. Dan kan ie even iets meer er van lezenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:26 schreef Etcetera het volgende:
hmm als ik jouw was zou ik echt aandringen op Engels, omdat het toen ineens wel goed ging. Ik snap z'n punt wel, maar als jij kunt garanderen dat je (bijna)perfect Engels kunt aanleveren
Ik heb de melk wel horen klotsen, maar weet niet meer waar de tepel hangt...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:19 schreef LadyBlack het volgende:
Het leek hem beter om het toch gewoon in het Nederlands te doenOmdat je dan in elk geval goed Nederlands hebt ipv misschien niet zulk perfect Engels....
Ik had er eigenlijk tegenin willen gaan, maar ik durfde niet zo goed
Nu ben ik dus mn opzet aan het vertalenwat een kutwerk
Jeumig, wat een ridder zonder vrees en blaam!!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:39 schreef MadMaster het volgende:
Vrienden en vriendinnen van SC AKQ,
Even een berichtje vanuit het Truckers Café in het brugrestaurant over de A4...
Ik heb dus bijna een half uur in de regen staan wachten op rivaal Whiteguy, ben zelfs nog even naar de andere kant van het restaurant/de weg gelopen om te controleren of hij daar niet stond, maar meneer heeft het dus simpelweg af laten weten...
Ik kan daar maar één conclusie aan verbinden:
Whiteguy durft het duel met mij niet aan, waardoor hij vanaf nu moet stoppen met het stalken van MaJo.
Simpel, klaar, over, uit...
Overigens was er van media-belangstelling niet veel te merken, de enige camera die ik gezien heb was van een verdwaalde Japanse toerist die zonodig foto's van mij moest nemen in mijn Rambo-outfit.
Maar goed, de battle is over, Whiteguy heeft zichzelf nu wel heel erg laten kennen en ik ga hier dus zo maar de boel opruimen, douchen en weer naar m'n werk...
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb de melk wel horen klotsen, maar weet niet meer waar de tepel hangt...![]()
Mag ik je daarom vragen waarom je het stuk eerst in Engels hebt opgesteld?
ER, wil je svp die avatar van je weer naar die zwart/wit-versie van je wijzigen?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jeumig, wat een ridder zonder vrees en blaam!!
en dat lijkt mij een gegronde reden om juist in het engels te werkenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik was ontzettend aan het kloten met mn opzet, wou voor geen meter lukken. Toen ben ik, om eens wat te proberen, in het Engels begonnen en toen ging het ineens als een tierelier!
Ergens ook niet zo vreemd, want in mijn vakgebied is eigenlijk nauwelijks Nederlandse literatuur, en mijn vaktaal is dus in het Engels ook veel beter. Voor mijn gevoel ben ik constant knullige Nederlandse substituten voor prima Engelse termen aan het verzinnen
Klinkt aannemelijk, zeker gezien het integreren van de Engelse taal in het Nederlands.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:33 schreef LadyBlack het volgende:
Ik was ontzettend aan het kloten met mn opzet, wou voor geen meter lukken. Toen ben ik, om eens wat te proberen, in het Engels begonnen en toen ging het ineens als een tierelier!
Ergens ook niet zo vreemd, want in mijn vakgebied is eigenlijk nauwelijks Nederlandse literatuur, en mijn vaktaal is dus in het Engels ook veel beter. Voor mijn gevoel ben ik constant knullige Nederlandse substituten voor prima Engelse termen aan het verzinnen
Als je me een 10 geeft ben je aangenomenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en dat lijkt mij een gegronde reden om juist in het engels te werken
maar ik ben je scriptiebegeleider niet he
levert het mij ook wat op danquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als je me een 10 geeft ben je aangenomen![]()
Kunstgeschiedenisquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klinkt aannemelijk, zeker gezien het integreren van de Engelse taal in het Nederlands.
Tenzij je studierichting 'Nederlands' is...
'oiquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit ook:
No mail today, my love has gone away
Wiebel left my life, symbolic for this wife,
No mail today, it seems a common sight
But men just passing by, don't know the reason why
Gelukkig, je leeft nog...quote:
Dankje.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat heb je een lieve foto's op je hyve staan trouwens
je hebt ons vervloekt.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb spijt van mijn aangepaste ' No Milk Today'...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |