Nu ik het dan toch heb wil ik ook meedoen in de race om vriendjes te krijgen. Wat is je Hyve?quote:

Mijn vriendinnen hebben facebook, maar ik heb weinig buitenlandse vrienden, dus dat vind ik dan ook weer niet nodig. En hyves is sowieso niet nodig, maar wel leukquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet (vind het een uitgebreide CU2 en CU2 vond ik een jaar of 5 geleden al niet leuk meer), maar het aanbod om het door iemand anders aan te laten maken was toch wel aantrekkelijk

Ik heb een selectief vriendjes-beleid: alleen mensen die ik ook echt kenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nu ik het dan toch heb wil ik ook meedoen in de race om vriendjes te krijgen. Wat is je Hyve?

Nouja ik heb een beetje het idee dat veel mensen een hoop anderen toevoegen en 1x hoi zeggen... maar het toch doen om een zo groot mogelijke 'vriendengroep' te hebben op hyvesquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet (vind het een uitgebreide CU2 en CU2 vond ik een jaar of 5 geleden al niet leuk meer), maar het aanbod om het door iemand anders aan te laten maken was toch wel aantrekkelijk

Ik vind het wel grappig.quote:

Precies, het zou voor mij handig kunnen zijn om oude schoolgenoten op te zoeken. Zelf vind ik het niet zo nodigquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nouja ik heb een beetje het idee dat veel mensen een hoop anderen toevoegen en 1x hoi zeggen... maar het toch doen om een zo groot mogelijke 'vriendengroep' te hebben op hyves
Bovendien heb ik bijna alle vrienden die ik op hyves zou toevoegen al in msn staan, mn collega's zie ik al vaak zat enz enz.

quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig.
Even die van jou opzoeken.

Ik heb er eigenlijk veel te veel op staan..... ik overweeg om m semi-dicht te gooien, alleen voor vrienden zeg maar. Maar dat is ook weer zo suf
  Ik heb er eigenlijk veel te veel op staan..... ik overweeg om m semi-dicht te gooien, alleen voor vrienden zeg maar. Maar dat is ook weer zo suf  

quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb een selectief vriendjes-beleid: alleen mensen die ik ook echt ken

Ik vind het inderdaad vooral handig om zo af en toe mensen te spreken die je anders niet zo snel spreekt.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nouja ik heb een beetje het idee dat veel mensen een hoop anderen toevoegen en 1x hoi zeggen... maar het toch doen om een zo groot mogelijke 'vriendengroep' te hebben op hyves
Bovendien heb ik bijna alle vrienden die ik op hyves zou toevoegen al in msn staan, mn collega's zie ik al vaak zat enz enz.

quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:35 schreef Soempie het volgende:
En nu heb ik LB in m'n lijst, zodat ik niet steeds via via via hoef om te spieken.

Die moest ik nog eens toevoegen jaquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:30 schreef Soempie het volgende:
[..]

Geen foto's van jou en je vriend.
 Ergens vind ik dat altijd wat bezwaarlijk dus ik stel het altijd heel lang uit, maar bij jouw hyve vind ik het wel leuk.... dus wat zeur ik eigenlijk
  Ergens vind ik dat altijd wat bezwaarlijk dus ik stel het altijd heel lang uit, maar bij jouw hyve vind ik het wel leuk.... dus wat zeur ik eigenlijk  

leuuuuuuuuuuuk, jullie zijn naar de efteling geweest!!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Die moest ik nog eens toevoegen jaErgens vind ik dat altijd wat bezwaarlijk dus ik stel het altijd heel lang uit, maar bij jouw hyve vind ik het wel leuk.... dus wat zeur ik eigenlijk

Hoppa, uploaden en klaar

Die foto is voor de Fata Morgana genomen, die is zo mooiquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
leuuuuuuuuuuuk, jullie zijn naar de efteling geweest!!
Dat staat ook nog op onze planning.
 en ook de Droomvlucht
 en ook de Droomvlucht  

Ja ik ben wel blij dat ik voorlopig even niet naar buiten hoefquote:

Ik lees de berichten nu pas. En sorry WG maar MM heeft toch echt gewonnen. Je kunt het echter nog goedmaken, je hebt mijn rekeningnummer
 Ik lees de berichten nu pas. En sorry WG maar MM heeft toch echt gewonnen. Je kunt het echter nog goedmaken, je hebt mijn rekeningnummer 

wtf ?! ben jij van tempo team ofzo ('het waren twee onvergetelijke dagen, ik stop er weer mee') ?quote:

Hier is het inmiddels geweldig weer, net lente...quote:

quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Die foto is voor de Fata Morgana genomen, die is zo mooien ook de Droomvlucht

quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:06 schreef Whiteguy het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat reacties 'leeg' lijken te zijn? (en als je er dan klikt dat ie wel tevoorschijn komt)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |