abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56687042
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 08:06 schreef Asyniur het volgende:
Ik bemoei me niet snel met dit soort discussies maar is dit dan zo'n aardige opmerking van slaapmeisje?
Ik kan me voorstellen dat je dan zelf ook de neiging hebt om bot te reageren, zeker als je al korter door de bocht bent dan anderen... (ik sta overigens achter geen van beide opmerkingen)
[..]

Ik ga vooralsnog ook niet van het ergste uit als ik 'er voor ga'. Ik zou ook graag rekening houden met seizoenen e.d. en als dat niet lukt dan zien we het dan wel hoe het loopt.
Iedereen stopt toch op een moment dat het 'gunstig' is? Ik bedoel kijk naar Fuente. DIe gaat ook pas als er een contract is. En Leonieke als haar huis af is. En sommige mensen redeneren andersom (gokken een beetje op een eindpunt ipv een startpunt).

En nu ga ik naar mijn werk. Dames een fijne dag toegewenst!
Toch vind ik dat een heel ander soort plannen.
Sara was nogal onverwachts, daar viel niet eens wat te plannen. En wij hebben deze 'startmaand' gekozen inderdaad vanwege dat ik dan wel of geen werk zou hebben, niet omdat een winterkindje o.i.d. mij leuker lijkt of om wat voor andere redenen dan ook.
Ik vind het echt iets heel anders. Het is voor ons een soort aftellen naar het moment, een soort spanning die we bij Sara niet hadden. En als ik niet meteen zwanger zou worden maar bijvoorbeeld pas in september zou dat qua planning niets uitmaken.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 12 februari 2008 @ 18:16:40 #227
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_56687483
Ik wilde er alleen maar op wijzen dat iedereen op een andere manier iets 'plant'.
Of het verstandig is, is een tweede.
Maar ik vond gewoon Slaapmeisjes opmerking ook niet echt aardig, waarmee ik Bass-miss reactie daarop niet goedkeur overigens.

Ik snap ook wel dat een startdatum plannen iets anders is dan een einddatum, maar voor sommige mensen is dat net zo belangrijk. Alleen daar wordt nu aan voorbij gegaan.

Ik kom uit een groot gezin, maar het halve gezin is in de lente jarig en de andere helft in de herfst (incl. alle aanhang en nieuwgeboren kinderen). Ik zou het fijn vinden als mijn kinderen in de toekomst er wat tussenin vielen zodat er ieder weekend in 2 maanden een verjaardag binnen directe familie te vieren is. Maar dat wil niet zeggen dat dit ook gaat lukken. Maar ik mag het wel gaan proberen (toch?). En ik denk dat je zo ook Bass-miss opmerking moet lezen. Misschien wil zij van het positieve uitgaan en niet (zoals ook eerder gezegd door andere mensen in dit topic) er steeds aan herinnerd worden dat het ook anders kan.

Mijn zus werd zwanger toen zij dat wilde, een vriendin kreeg 3 miskramen en is nu 16 weken zwanger, een andere vriendin is nog steeds niet zwanger (en zal dit waarschijnlijk ook nooit worden). Iedereen is anders. Maar ik ga er vooralsnog van uit dat het ook bij mij geen problemen gaat opleveren om zwanger te worden. Als het anders gaat, dan zien we dan wel weer maar daar wil ik me van tevoren niet druk om maken.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is maar ik merk dat ik het moeilijk vind om helder en duidelijk te formuleren hoe ik het precies bedoel. En schrift is maar schrift. Je leest er zelf de intonatie in...
pi_56687608
Asyniur ik snap je wel hoor. Het is voor mij persoonlijk ook gewoon dat ik er andersom inderdaad moeite mee heb wanneer mensen zeggen dat ze 'dan en dan' een eerste, tweede, derde whatever gaan maken, juist omdat het zo'n ongrijpbaar iets is, en dat het voor zowel mensen bij wie dat niet lukt als mensen bij wie het ongepland lukt best verdriet kan geven. Niet dat ik nu verdrietig ben, maar ik bedoel dat het gewoon niet te plannen is zoiets.
Natuurlijk zijn er voorkeuren, als ik het voor het zeggen heb zou ik liever niet augustus bevallen omdat we dan al tig verjaardagen hebben, waaronder die van manlief en Sara.
Ik voelde me niet aangevallen door jouw reactie, sorry als dat zo overkwam, net als jij heb ik ook moeite met dingen helder en duidelijk te schrijven
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 12 februari 2008 @ 18:37:35 #229
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_56687807
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 17:47 schreef Fuente het volgende:

[..]

Toch vind ik dat een heel ander soort plannen.
Sara was nogal onverwachts, daar viel niet eens wat te plannen. En wij hebben deze 'startmaand' gekozen inderdaad vanwege dat ik dan wel of geen werk zou hebben, niet omdat een winterkindje o.i.d. mij leuker lijkt of om wat voor andere redenen dan ook.
Ik vind het echt iets heel anders. Het is voor ons een soort aftellen naar het moment, een soort spanning die we bij Sara niet hadden. En als ik niet meteen zwanger zou worden maar bijvoorbeeld pas in september zou dat qua planning niets uitmaken.
Het is ook andersom plannen wat ik ook al zei in mijn eerdere post.
Maar dan blijf ik bij dat iedereen stopt wanneer het haar gunstig uitkomt. De meeste mensen kiezen een startpunt en sommigen een soort eindpunt. Of dat verstandig is, is een tweede.

Het enige wat ik vond/vind is dat iedereen zo over die opmerking van Bass-miss viel. Er hadden al wat mensen geprobeerd haar mening te nuanceren, maar zij heeft geen enkele reden om deze bijstellen binnen haar eigen ervaring. En toen maakte slaapmeisje haar opmerking over dat ego en daarop reageerde bass-miss met een (ook in mijn ogen de onnodig grove) opmerking. En toen viel iedereen over die botte opmerking van haar. Terwijl ik persoonlijk de opmerking van slaapmeisje ook niet bepaald aardig vond...
  dinsdag 12 februari 2008 @ 18:42:59 #230
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_56687907
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 18:24 schreef Fuente het volgende:
Asyniur ik snap je wel hoor. Het is voor mij persoonlijk ook gewoon dat ik er andersom inderdaad moeite mee heb wanneer mensen zeggen dat ze 'dan en dan' een eerste, tweede, derde whatever gaan maken, juist omdat het zo'n ongrijpbaar iets is, en dat het voor zowel mensen bij wie dat niet lukt als mensen bij wie het ongepland lukt best verdriet kan geven. Niet dat ik nu verdrietig ben, maar ik bedoel dat het gewoon niet te plannen is zoiets.
Natuurlijk zijn er voorkeuren, als ik het voor het zeggen heb zou ik liever niet augustus bevallen omdat we dan al tig verjaardagen hebben, waaronder die van manlief en Sara.
Ik voelde me niet aangevallen door jouw reactie, sorry als dat zo overkwam, net als jij heb ik ook moeite met dingen helder en duidelijk te schrijven
Hey, zo blijven we een beetje achter elkaar aan posten
Het is ook allerminst mijn bedoeling ueberhaupt iemand aan te vallen. Ik wilde het alleen wat nuanceren...

Jij hebt de goede woorden even aangedragen: bij voorkeur dan en dan...of bij voorkeur niet dan...
Dank je wel!

Zo en nou ga ik naar mijn zusje (die in de herfst jarig is )
  dinsdag 12 februari 2008 @ 19:34:29 #231
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_56688857
Ik vind het sowieso al wat anders als het je eerste is en je denkt wel "even" zwanger te worden. Maar als je al een kind hebt, en het was in één keer raak, is het dan echt zo gek dat je denkt of ervan uit gaat dat het de 2e keer ook zo makkelijk gaat?
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 18:24 schreef Fuente het volgende:
Asyniur ik snap je wel hoor. Het is voor mij persoonlijk ook gewoon dat ik er andersom inderdaad moeite mee heb wanneer mensen zeggen dat ze 'dan en dan' een eerste, tweede, derde whatever gaan maken, juist omdat het zo'n ongrijpbaar iets is, en dat het voor zowel mensen bij wie dat niet lukt als mensen bij wie het ongepland lukt best verdriet kan geven.
Ik denk voor mezelf dat juist omdat Noah ongepland is, ik nu zo graag de 2e wel wil plannen. Voor zover dat mogelijk is. Maar ik kan het toch altijd proberen.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  Moderator dinsdag 12 februari 2008 @ 21:25:01 #232
5428 crew  miss_sly
pi_56691271
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 19:34 schreef texelonia het volgende:
Ik vind het sowieso al wat anders als het je eerste is en je denkt wel "even" zwanger te worden. Maar als je al een kind hebt, en het was in één keer raak, is het dan echt zo gek dat je denkt of ervan uit gaat dat het de 2e keer ook zo makkelijk gaat?
Ik vind het persoonlijk inderdaad raar dat mensen er van uit lijken te gaan dat als het de eerste keer snel ging, het de tweede keer dus ook wel snel en gemakkelijk gaat. Zwanger worden is niet iets dat altijd gemakkelijk of altijd moeilijk hoefet te gaan. Dat weet je nu eenmaal nooit. Je mag het best hopen, maar dat is dan toch net weer iets anders dan er vanuit gaan, imo.

Verder hoop ik altijd voor iedereen dat het snel en gemakkelijk gaat, ook voor BM. En iedereen die begint gun ik de dromen en het hoopvolle. Ik vind alleen een opmerking als 'jaloerse tik' en 'hoop tijd en gedoe' echt heel naar klinken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  † In Memoriam † dinsdag 12 februari 2008 @ 22:35:29 #233
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_56692934
Sorry even geen tijd gehad om eerder te reageren hier. Mijn opmerking was inderdaad vrij bot gisteravond. Het was bedoeld als een eye-opener, maar kwam nogal hard aan geloof ik.

Wat ik misschien beter in het algemeen kan zeggen tegen alle rammelaars is dat je kunt plannen en dromen wat je wil, maar dat een zwangerschap komt wanneer die komt (of bij sommigen helaas helemaal niet komt, maar dat is een heel ander verhaal). Soms denk je alles voor elkaar te hebben en dan klaar te zijn voor een kindje in je leven, maar dan loopt het toch helemaal anders. Mijn man wilde graag een gespreid bedje (trouwen, groter huis, allebei een vaste baan). Op het moment dat ik zwanger was, verloor mijn man zijn vaste baan en vlak voordat ik weer van zwangerschapsverlof terugkwam, verloor ik de mijne. Gewoon even een tipje voor de rammelaars onder jullie. Probeer je niet teveel vast te houden aan de mitsen en maren en praktische bezwaren en het plannen van een zwangerschap, maar ga gewoon van je gevoel uit
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_56693731
Tex, ik vind de voorpret (om het zo even te noemen) ook geweldig hoor! Gewoon samen toeleven naar het moment waarop je ervoor gaat, ipv ineens zwanger te zijn terwijl je anticonceptie gebruikt, op dat punt ben ik het helemaal met je eens.
Echter heb ik juist daarom het gevoel dat het bij een tweede (bij mij dan) wel eens langer zou kunnen duren, kan niet goed uitleggen waarom, is gewoon een gevoel.

Slaapmeisje, je hebt helemaal gelijk hoor, wat praktische dingen betreft. Maar toen ik zwanger was van Sara had ik geen vaste baan en moesten wij enorm veel moeite doen om rond te kunnen komen. Met een vast contract heb je toch meer zekerheid dan met een uitzendcontract, dus zo gek vind ik het dan niet om nog even te wachten, ook al weet ik dat je altijd je baan zou kunnen kwijtraken, het geeft toch een geruster gevoel om eraan te beginnen.

Dat vind ik ergens ook het leuke van 'plannen', dat je er met een gerust gevoel ingaat, dat je er echt klaar voor bent enz. En hoe het lang het dan nog duurt, zien we wel.
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 13 februari 2008 @ 00:03:47 #235
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_56695018
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 22:35 schreef Slaapmeisje het volgende:
Sorry even geen tijd gehad om eerder te reageren hier. Mijn opmerking was inderdaad vrij bot gisteravond. Het was bedoeld als een eye-opener, maar kwam nogal hard aan geloof ik.
Ik ben blij dat je dat zelf inmiddels ook ziet. En ik vind het bijzonder naar dat over iets heel 'moois & vrolijks' altijd een donker wolkje moet hangen. Altijd dat 'Hou in je achterhoofd dat het wel eens anders kan lopen dat je misschien wenst'. Van dat risico is iedereen wel op de hoogte. Dat het sommigen van ons daadwerkelijk gebeurt ook.
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 13 februari 2008 @ 07:41:17 #236
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_56697101
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 22:35 schreef Slaapmeisje het volgende:
Probeer je niet teveel vast te houden aan de mitsen en maren en praktische bezwaren en het plannen van een zwangerschap, maar ga gewoon van je gevoel uit
En ik denk dat je hiermee uiteindelijk de spijker op zijn kop slaat

Overigens beschuldigt mijn vriend mij ervan dat ik de laptop kapot gerammeld heb
pi_56697768
Ik vind het trouwens heerlijk voelen om een begindatum te hebben. De vorige zwangerschap was zo onverwacht, het lijkt me nu fijn om ook eens de spanning van het tweede-streepje-zoeken te voelen. Hopelijk duurt die spanning niet te lang maar hopelijk lukt het in ieder geval om binnen een jaar zwanger te worden. Dan vallen zwangerschap, bevalling en kraamtijd binnen de hoofdfase van mijn studie en dan kan ik (hopelijk) daarna de afstudeerfase in gaan.
Toch wel een beetje plannen dus
  woensdag 13 februari 2008 @ 15:14:32 #238
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_56704731
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 21:25 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het persoonlijk inderdaad raar dat mensen er van uit lijken te gaan dat als het de eerste keer snel ging, het de tweede keer dus ook wel snel en gemakkelijk gaat. Zwanger worden is niet iets dat altijd gemakkelijk of altijd moeilijk hoefet te gaan. Dat weet je nu eenmaal nooit. Je mag het best hopen, maar dat is dan toch net weer iets anders dan er vanuit gaan, imo.

Verder hoop ik altijd voor iedereen dat het snel en gemakkelijk gaat, ook voor BM. En iedereen die begint gun ik de dromen en het hoopvolle. Ik vind alleen een opmerking als 'jaloerse tik' en 'hoop tijd en gedoe' echt heel naar klinken.
Tja ik vind dat dus niet raar. Natuurlijk is het niet een feit (zoals Bass-Miss zei) dat het dan de 2e keer ook makkelijk gaat. Maar je basseert je evrwachtingen toch voor een groot deel ook op je eerdere ervaringen. Dus vind ik het niet raar dat als je de 1e keer heel makkelijk zwanger wordt, je denkt dat dat de 2e keer ook wel makkelijk zal gaan.

En ik weet ook wel dat het echt geen garantie is, en dat het nu best ineens 3 maanden kan duren ipv gewoon 1. Of nog veel en veel langer. Maar dat zie ik dan wel weer, zoals anderen al eerder zeiden, daar wil ik me niet druk om maken zolang dat niet nodig is.

Dat van die jaloerse tik en hoop tijd en gedoe vond ook geen leuke opmerkingen trouwens, maar ik reageerde vooral op de discussie over het wel/niet snel zwanger worden.
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 13 februari 2008 @ 15:24:39 #239
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_56704952
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 23:03 schreef Fuente het volgende:
Tex, ik vind de voorpret (om het zo even te noemen) ook geweldig hoor! Gewoon samen toeleven naar het moment waarop je ervoor gaat, ipv ineens zwanger te zijn terwijl je anticonceptie gebruikt, op dat punt ben ik het helemaal met je eens.
Echter heb ik juist daarom het gevoel dat het bij een tweede (bij mij dan) wel eens langer zou kunnen duren, kan niet goed uitleggen waarom, is gewoon een gevoel.

Slaapmeisje, je hebt helemaal gelijk hoor, wat praktische dingen betreft. Maar toen ik zwanger was van Sara had ik geen vaste baan en moesten wij enorm veel moeite doen om rond te kunnen komen. Met een vast contract heb je toch meer zekerheid dan met een uitzendcontract, dus zo gek vind ik het dan niet om nog even te wachten, ook al weet ik dat je altijd je baan zou kunnen kwijtraken, het geeft toch een geruster gevoel om eraan te beginnen.

Dat vind ik ergens ook het leuke van 'plannen', dat je er met een gerust gevoel ingaat, dat je er echt klaar voor bent enz. En hoe het lang het dan nog duurt, zien we wel.
Is het niet meer een angst dan, dat je bang bent dat het dit keer langer zal duren? Ik hoop dat je gevoel hierin niet juist is in elk geval

Dat van dat vaste contract herken ik ook trouwens. Ik heb 1,5 jaar als uitzendkracht gewerkt voor ik een tijdelijk contract kreeg. En dat wil ik echt niet meer... Het vreet zoveel energie, niet weten of en waar en wanneer je volgende week kunt werken, niet weten of je wel genoeg zult verdienen en of je de rekeningen kunt betalen en eten kunt kopen. Ik word al "depri" bij de gedachte eraan alleen al.
Voor de rest hecht ik ook weinig waarde aan dat "alles op orde hebben" voor je aan een kind begint; dé baan, groot huis, etc. Ik hoef ook echt geen geweldige carriere opgebouwd te hebben. Zolang ik maar enige zekerheid heb dat we straks de huur kunnen betalen, vind ik het goed. Bovendien, natuurlijk kun je altijd ontslagen worden, maar meestal heb je dan wel recht op een uitkering ofzow.

En behalve dat ik de huur wil kunnen betalen, wil ik ook gewoon geld hebben voor de babykamer, en kleertjes, en dat soort "onzin". Met Noah hadden we het best krap, hebben veel "afdankertjes" gekregen, of anderen hebben spullen voor ons betaald. En hoewel daar niks mis mee was en ik er echt heel blij mee ben, zou ik het voor de 2e gewoon wel leuk vinden om zelf alles te kunnen kopen en uit te zoeken
©Dumbo
  † In Memoriam † woensdag 13 februari 2008 @ 17:41:46 #240
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_56707732
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 15:14 schreef texelonia het volgende:

[..]

Maar je basseert je evrwachtingen toch voor een groot deel ook op je eerdere ervaringen.
Leuke typfout trouwens
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_56708793
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 21:25 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik vind het persoonlijk inderdaad raar dat mensen er van uit lijken te gaan dat als het de eerste keer snel ging, het de tweede keer dus ook wel snel en gemakkelijk gaat.
Dat is niet zo raar hoor. Dat is je eigen ervaring en dus je referentiekader. En dat niemand er bij het zwanger gaan worden vanuit gaat dat het jaren gaat duren of misschien wel helemaal niet is volkomen natuurlijk. Je beschermt jezelf ertegen. Je staat er toch niet elke dag bij stil als je je huis verlaat dat je onder een bus kunt komen? Dat je voortdurend in gevaar bent als het ware?
En dat je dingen hoort van anderen en dingen leest betekent nog niet dat dat tot je doordringt. Dat gebeurt pas als je het zelf meemaakt.
pi_56715511
Dat inderdaad Tex, gewoon niet meer hoeven beknibbelen zeg maar. Nu loopt het best lekker hier, maar voor hetzelfde geld heb ik over een half jaar geen baan meer.

En ja, het is inderdaad een soort angst, dat misschien niet zwanger worden. Ik hoop ook dat ik dat helemaal mis heb, en dat het gewoon goed gaat.
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 13 februari 2008 @ 22:50:46 #243
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_56715841
Maar op die manier heb ik het dus helemaal niet bedoeld. Ook ik weet echt nog wel wat rammelen is hoor, en toen ik met de pil stopte telde ik ook iedere maand door.
"Als ik nu zwanger ben, wordt het kindje dan en dan geboren".

Ik vond het alleen zo stellig van BM, ik stop in juni, want ik wil wel graag het tegenovergestelde seizoen.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  woensdag 13 februari 2008 @ 22:51:39 #244
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_56715873
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 18:42 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Dat is niet zo raar hoor. Dat is je eigen ervaring en dus je referentiekader. En dat niemand er bij het zwanger gaan worden vanuit gaat dat het jaren gaat duren of misschien wel helemaal niet is volkomen natuurlijk. Je beschermt jezelf ertegen. Je staat er toch niet elke dag bij stil als je je huis verlaat dat je onder een bus kunt komen? Dat je voortdurend in gevaar bent als het ware?
En dat je dingen hoort van anderen en dingen leest betekent nog niet dat dat tot je doordringt. Dat gebeurt pas als je het zelf meemaakt.
Ook dat is heel waar Heaven, wat je zegt.
pi_56716230
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:50 schreef Leah het volgende:
Maar op die manier heb ik het dus helemaal niet bedoeld. Ook ik weet echt nog wel wat rammelen is hoor, en toen ik met de pil stopte telde ik ook iedere maand door.
"Als ik nu zwanger ben, wordt het kindje dan en dan geboren".

Ik vond het alleen zo stellig van BM, ik stop in juni, want ik wil wel graag het tegenovergestelde seizoen.
Joh, ik ben vandaag ongesteld geworden en mag deze maand beginnen met de eerste IUI en ik heb de uitgerekende datum ook al opgezocht
  woensdag 13 februari 2008 @ 23:08:37 #246
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_56716471
Herkenbaar hoor! Gek genoeg kan ik me de uitgerekende data van mijn miskramen niet eens meer herinneren.. Zelfs het seizoen niet meer.

Tijd heelt is een clichè, maar soms ook waar
pi_56716642
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 23:08 schreef Leah het volgende:
Herkenbaar hoor! Gek genoeg kan ik me de uitgerekende data van mijn miskramen niet eens meer herinneren.. Zelfs het seizoen niet meer.

Tijd heelt is een clichè, maar soms ook waar
Het is niet voor niets een cliche, he?
ik droom ook gewoon verder hoor, dat is zo fijn
  donderdag 14 februari 2008 @ 07:43:17 #248
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_56720041
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 23:01 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Joh, ik ben vandaag ongesteld geworden en mag deze maand beginnen met de eerste IUI en ik heb de uitgerekende datum ook al opgezocht
Dus het wordt duimen draaien deze maand miss_sly?
Ik duim met je mee. Zet hem op!
  donderdag 14 februari 2008 @ 20:41:32 #249
108648 cattie
lieve moeder
pi_56734964
En Miss_sly, wat zou de datum worden?
Misschien doe ik wel mee. Of toch niet. Zo vreemd, voor de zwangerschap van Ive wist ik al heel lang dat ik zsm zwanger wilde worden en was het mijn man die de knoop door moest hakken. Nu is mijn man er klaar voor en ik nog niet. Best vreemd, als ik nu zeg, we gaan er voor, dan gaan we er ook direct voor. Maar toch, ik ben er nog niet klaar voor. Dus deze maand denk ik toch nog maar niet.
pi_56736154
Cattie Er komt vast een moment dat je er helemaal zeker van bent!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')