ADHD ik nee hoor.
Ik ben passioneel en en doe veel op gevoel en ben zeer ad rem.
Tja ik kom wel eens te laat of gewoon helemaal niet en een iet wat chaotisch.
zit vol met super ideeen en ik heb zelfs al een stuk of 10 pepetuim mobilees helemaal uit gewerkt in mijn hoofd
Schommel rammel slinger de heledaag met armen en benen pluk aan mijn vingers bijt soms al mijn nagels in 10 weg
tik tommel roffel. Scheld me de longen uit het lijft in het verkeer. Rij te hard. Stoor me aan elk zeik foutje ook die van mezelf. raak alles kwijt en soms wel binnen 5 minuten. Dat die kleren kast niet af kan ik eigenlijk na twee jaar niks aan doen. Ook facturen die als zzp-er zou moeten maken stel ik maanden uit of maak ze gewoon niet. en dat ik daardoor maar gestopt ben en weer in een reguliere baan ben gaan werken waar iik ook niks af kan maken. dat ik heel soms iets koop omdat ik het echt nodig heb en het pas na een jaar weer in de handen heb. en dat ik nu ik dit schrijf allang in bed had moeten liggen maar dit perse hier moet schrijven.
maar adhd nee niet als je al 40 bent
Nu mijn reletie na 8 jaar naar de koppen is is mijnhuis een bende ik begin met dit en over een uur ben met 6 andere dingen begonnen dus die bende word alleen groter dus doe ik maar niks.
Hoe ik er achter ben gekomen.
Ik keek eens op internet naar een relatie therapie en kom kom via via op een testje en dacht ach maak die eens (weer iets anders begonnen) en en ja hoor een score van 59 van 1 of andere dokter armens of ze. even lezen meer dan 20 sterke neiging naar adhd. Ach weer zon domme www-test. Toch nog een s verder gekeken en....nou nou dat kon ik wel geschreven hebben.
Een naar een psy gaan. Dus met veel pijn en moeite kom ik 20 minuten te laat aan. zonder brief en had een afspraak met...ik nu nog niet met wie. na twee gespreken was het duyidelijk. Ik liet haar zelfs niet uit spreken.
nu maar eens kijken wat er gaat gebeuren.
Waar ik bang voor ben...gaat met medicatie je karakter naar de klote want ik heb volgens mij best wel een ardig karakter of houd ik mezelf voor de gek.
goed ik kan nietr typen maar probeer het zo snel als ik praten kan dus zullen er hier wel bergen fouten staan...sorry he' ik kan ff niet anders. (niet weet ik nooit anders gekunt)
Nou dit bericht plaatsen begint me al......
eerst database fout
nu weer wachtwoord fout
nu weer niet kunnen plaatsen.
niet te vaal want dan krijgt dat ding weer een rotschop.
Had ik nog niet gezegd dat ik als ik geirriteerd ben tekeer ga als een tornado?..
zo hehe...nu gauw naar bed...
gr Sticmer