Gefeliciteerd! ik mag er binnenkort (de 15e) ook eindelijk weer aan geloven voor het eerst sinds 8 jaar (niet alleen door ADD trouwens maar ook door een chronische darmontsteking (Crohn))quote:Op donderdag 5 juni 2008 02:24 schreef compier het volgende:
*update: nieuwe baan, in construction, maar nu is het eerst deconstruction, ik mag een gebouw aan de binnenkant helemaal slopen alle frustraties eruit en er ook nog geld voor krijgen
Op de site staat ook een stukje uit het boek dat me erg aansprak. Als er iemand is die het boek al gelezen heeft hoor ik graag een mening.quote:Nieuw op www.sadd.nl Het eerste Nederlandse boek over ADD vanaf nu verkrijgbaar! "Ja, ik doe het straks" door Lucia van den Berg en meer... Hoe is het om te ontdekken dat je niet de baas bent in je eigen hoofd?Hoe werken hersenen? Hoe scheppen ze de wereld die we dagelijks ervaren? Waar zitten al die sensaties, gedachten, driften en verlangens en waar schuilt het bewustzijn? In het boek "Ben ik dat?" worden deze vragen en andere beantwoord, zoals: Waarom begrijpen mannen- en vrouwenhersenen elkaar zo slecht? Of waarom raken hersenen zo gemakkelijk verslaafd aan gokken of sigaretten? En kun je nog wel verliefd worden als je weet dat het zuiver chemie is? Ga naar www.sadd.nl voor meer informatie!
Concentratie problemen op school, toen bij het Riagg de diagnose gekregen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:31 schreef Pappie_Culo het volgende:
Hoe zijn de mensen hier erachter gekomen dat ze ADHD hadden eigenlijk?
Ik zou het niet meer weten, is alweer 11 a 12 jaar geleden.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:50 schreef Pappie_Culo het volgende:
En wat voor onderzoeken hebben ze dan gedaan? Gewoon vragenlijsten ofzo?
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 03:05 schreef compier het volgende:
gister weer een echte impuls aankoop
een sirius satelite radio voor in mijn autoprachtig ding, maar ik liep de winkel uit met de gedachte:
En waarom heb ik dit nou gekocht...
En daarna nooit meer getest of niks?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:54 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik zou het niet meer weten, is alweer 11 a 12 jaar geleden.
Eerst huisarts , toen doorverwijzing naar psyq. Twee keer met zo'n dweil gesproken en dat was het. Moet zeggen dat de medicijnen wel helpen alleen word er soms een beetje 'naar' van.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:50 schreef Pappie_Culo het volgende:
En wat voor onderzoeken hebben ze dan gedaan? Gewoon vragenlijsten ofzo?
quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:56 schreef mighty_myte het volgende:
onlangs bijna een enorme BMW gekocht.
gelukkig was vriendinlief erbij om me de nodige weerstand te geven,
anders zat ik nou met een enorme auto opgescheept die ik niet kan betalen.
Ja, idd.. De gemiddelde leeftijd van het diagnosticeren van AD(H)D ligt trouwens rond de 28, best laat dus nog.quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:12 schreef oompaloompa het volgende:
Hoi Ik heb ook ADD (volgens mij zonder de H). Pas op mijn 22ste (ben nu 25) ontdekt. Leuk en herkenbaar om hier verhalen van anderen te lezen, omdat de meeste aandacht voor ADD eigenlijk altijd naar jonge kinderen uitgaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |