Kijk, dit zijn nou hele fijne posts.quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:33 schreef OmeCorn het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik Yellow Light een prachtig nummer vind.De hele sfeer die je in dat nummer weet neer te zetten en je stem die daar op aansluit. Briljant gewoon.
Het gaat om het type gitaar, met de riffs zit het wel goed. En dat type (geen idee wat het precies is) doet me denken aan iron maiden enzoquote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:55 schreef hello_goodbye het volgende:
En haha, softe metal, tsja, ik maak niet vaak dit soort muziek: ik heb elders ook al te horen gekregen dat ik te netjes ben.Ik vond het al aardig ruig... Heb je het dan over het geluid of het soort riff, of beide? Allemaal VSTi's, he, maar dat heb ik al eerder gezegd.
Komt in de buurt inderdaadquote:Op zaterdag 3 mei 2008 10:34 schreef hello_goodbye het volgende:
@Deansensitized: dit is meer je stijl?En begin jij nou ook al over live?!?
Klinkt wederom erg gaaf dudequote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:46 schreef hello_goodbye het volgende:
Ben ik weer. Met zo ongeveer het tegenovergestelde van Distortion!
Write the book
Dan ga ik wel mooi zitten wezen, kun je schuilen achter t drumstelquote:En een goed uiterlijk ook nog, tegenwoordig. Nou, count me out then.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |