Bedankt voor het luisteren en de opmerkingen!quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:58 schreef Olmo het volgende:
Hello Goodbye,
Steam of Grace geluisterd. Mooie, rustige stem heb je in ieder geval. Kan wat mij betreft nog wat meer intonatie in. Ik vind het een redelijk nummer, maar het mist afwisseling. De kalme overgang na 'steam of grace' vind ik er wel goed bij passen. Misschien soms net wat meer uptempo? Een versnelling erin?
Hou wel van dit soort muziek, misschien beïnvloed dat nog het een en ander.
Binnenkort nog een paar luisteren! Leuk dat je het online plaatst.
Hoe waren de reacties op die Amerikaanse fora?
Het is ook maar net van welke reacties je je het meest aantrekt. Als je alleen kijkt naar wat wordt aangegeven als jouw beste nummers, dan kan ik me dat goed voorstellen, maar gelukkig staat er meer in dit topic. Ik denk dat het voor de posters hier, de mensen die tijd hebben genomen om te luisteren en een mening te geven trouwens wel fijn is om te zien dat je het in ieder geval niet naast je neer legt, maar er al dan niet onbewust toch wat mee doetquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:31 schreef hello_goodbye het volgende:
Ik merk overigens dat er ook wel een nadeel kleeft aan het posten hier: op een of andere manier geef ik meer om de mening van m'n naaste Nederlanders dan van die Amerikanen. En nu ik wil beginnen met een nieuw nummer, merk ik dat ik toch in m'n achterhoofd rekening hou met wat hier gezegd is: maakte ik tot nu toe gewoon muziek waar ik zin in had of wat in me op kwam, nu ben ik erg geneigd een nummer te maken wat lijkt op een van de schijnbaar 'populaire' nummers...En da's natuurlijk niet de bedoeling.
Ik bedoel, ik zit nu te denken 'Zal ik iets doen a la Unresolved anxiety of a la Stream of grace...' Foute boel, dus.
Misschien moet ik me daarom maar eens wagen aan het Nederlandse levenslied... (Grapje! Wees niet bevreesd, dat zal nooit gebeuren...
)
En dat als Beatlesfan... Tsss...quote:
Haha, okayquote:Op maandag 14 april 2008 20:09 schreef hello_goodbye het volgende:
En jij ook bedankt! En ook voor het aanbod om artwork te maken. Ik ben echter zelf full time grafisch ontwerper dus eh... mocht ik ooit artwork nodig hebben, dan gaat dat wel lukken.Maar bedankt voor het aanbod!
Naar de muziekredactie van FOK! kan je natuurlijk ook altijd een cd'tje sturenquote:Op zondag 13 april 2008 14:24 schreef hello_goodbye het volgende:
Bedankt voor de complimenten! Ik wist niet dat je een cd'tje kon opsturen naar Oor en zo: grappig. Ga ik misschien wel eens doen.
quote:Op donderdag 24 april 2008 20:52 schreef hello_goodbye het volgende:
Bedankt voor het luisteren en de complimenten, Blinker en Daantke (beste nieuwe Hyves-vrienden!)
@JelleS: muziekredactie van FOK? Wasda? Waar? Eerlijk gezegd (ja, het is een schande) is het ENIGE dat ik van FOK ken, het Beatles-topic en sinds een tijdje dit topic, natuurlijk.Heeft FOK een of andere muziekafdeling...? Kan ik ze ook simpelweg een Hyves-link sturen?
Tjonge, dat laden duurde idd ff!quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:30 schreef JelleS het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/review/archief/30 (laden duurt ff want in de cat. muziek staan de meeste recensies)
Mp3 mag natuurlijk ook, maar dan moet het wel een album zijn. Als het maar een geheel is. Ik volg dit topic wel en misschien dat we er dan een stukje over kunnen schrijven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |