Bedankt voor de complimenten shinydiscoball en LordNemephis!

En voor de toevoeging, shiny!

(Ik zie nu net dat ik zelfs in je Last.fm playlist sta: lachen!

)
Wat betreft de dynamiek, my dear Lord: je hebt natuurlijk helemaal gelijk. Ik heb eigenlijk nogal simpele apparatuur, niets professioneels, en van echt mixen (laat staan masteren) heb ik geen kaas van gegeten.

Er zit (helemaal als ik het naast cd's leg) toch een soort van waas of deken over de nummers heen hier en daar. Het blijft daarom ook zolderwerk (en dat heeft toch ook z'n charme) en in feite zijn het gewoon demo's van m'n songs! De nummers geven een indruk van het nummer, zou je kunnen zeggen. Ik pretendeer ook niet meer dan dat.

Geval is wel dat het denk ik in mijn geval daar bij blijft. Ik voel me vooral een soort van componist, meer dan een artiest: ik voel me niet echt zanger (kan me niet voorstellen dat ik ooit live eens wat zou doen) en ik ben zeker geen instrumentalist (alhoewel ik ooit redelijk gitaar kon spelen)! Ik ben natuurlijk wel blij met alle complimenten die ik krijg, ook over m'n stem.

Ik heb het denk ik al eerder gezegd: ik vind het gewoon leuk om muziek te maken en als het redelijk 'net echt' klinkt vind ik het al kicken.

Ik werk nogal snel en het is gewoon erg leuk om, als een nummer af is, op een bepaald moment naar een nummer te luisteren en dan te denken van 'Ha, ben ik dat? Grappig!'

Wat dat betreft hoef ik ook zonodig geen betere apparatuur, want dan zou ik alleen maar meer en meer bezig zijn met mixen en afwerken en da's voor mij niet de lol.
Het zou al leuk zijn als een band eens een nummer van me zou doen!

En dan wel met de juiste credits, natuurlijk.

En wat er verder gaat gebeuren: geen idee. We zien het wel. Of niet. Trouwens, ik vind het ook al leuk om mensen via internet ervan te laten 'genieten'. Cd's zijn zo 'nineties'...

Nu kan iedereen die het wil er gratis naar luisteren!
Hm, er hebben zich nu al een drummer en een gitarist aangemeld... Ha, lachen is dat. Wie weet...