Alleen in noordelijk Europa licht verdacht, in Italie bijzonder populair.quote:
Een gokje, kijken hoe het uitpakt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je met je pa ging rijden, of met ons, wilde je eerst nog wel even anoniem oefenen.quote:quote:![]()
![]()
Maar wie maakt zo'n mooi cartoontje voor mij?quote:Op maandag 14 januari 2008 11:50 schreef Worldbeater het volgende:
Zelf doen Den Haag.![]()
En mag er een mooiere scooter in de OP?
Wat een trage topicstarter trouwens.![]()
quote:Op maandag 14 januari 2008 11:50 schreef Worldbeater het volgende:
Zelf doen Den Haag.![]()
En mag er een mooiere scooter in de OP?
Wat een trage topicstarter trouwens.![]()
quote:Op maandag 14 januari 2008 11:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alleen in noordelijk Europa licht verdacht, in Italie bijzonder populair.![]()
We kunnen altijd een andere YZF omkatten.![]()
[..]
Een gokje, kijken hoe het uitpakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uiteraard, jullie hebben ook al kunnen oefenenquote:[..]
Als je met je pa ging rijden, of met ons, wilde je eerst nog wel even anoniem oefenen.
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
O ja, en mijn tekst is ook niet meer up 2 date....quote:Op maandag 14 januari 2008 12:09 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Maar wie maakt zo'n mooi cartoontje voor mij?
XX, mooi roze is niet lelijk
Even -XX- uitnodigen voor een kopje koffie.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:09 schreef Den_Haag het volgende:
Maar wie maakt zo'n mooi cartoontje voor mij?
XX, mooi roze is niet lelijk
Morgen misschien wel weer.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:21 schreef bvvt het volgende:
O ja, en mijn tekst is ook niet meer up 2 date....
quote:
Die van mij ook nietquote:Op maandag 14 januari 2008 12:21 schreef bvvt het volgende:
[..]
O ja, en mijn tekst is ook niet meer up 2 date....
Bij een verzekeringsmaatschappijquote:Op maandag 14 januari 2008 13:21 schreef Den_Haag het volgende:
Waar kan ik de motor het beste verzekeren?
quote:Op zondag 13 januari 2008 21:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik bij motorkeuzes altijd scherp, serieus en inhoudelijk.
Onthoud je op die momenten dan ook niet van commentaar.![]()
![]()
Ik heb maar ene keer een korte reactie gegeven toen ik snel de deur uit moest.
En toen was het ook geen Bazziek actie.![]()
Gefeliquote:Op maandag 14 januari 2008 10:22 schreef Den_Haag het volgende:
ik heb een motor gekocht![]()
![]()
[ afbeelding ]
Een YZF 750. Voor aflevering krijg hij nog een servicebeurt (nieuwe vloeistoffen, oliefilter, etc). Nu snel stalling regelen en een verzekering
Heb geen andere verzekeringen meer lopen. Lease-auto.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:48 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Bij een verzekeringsmaatschappij
Geen idee, wat het beste is. Mede afhankelijk van waar je nu al je verzekeringen hebt lopen --> pakket-korting.
Prijzen kunnen verder verschillen per type motor, bouwjaar een cc's.
Ik vermoed ook het best bij een verzekeringsmaatschappij. Ik ga dus mee met koffiekoekje. (quote:Op maandag 14 januari 2008 13:21 schreef Den_Haag het volgende:
Ook geen inboedel, brand, etc, etc ,etc verzekeringquote:Op maandag 14 januari 2008 14:04 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Heb geen andere verzekeringen meer lopen. Lease-auto.
GMTAquote:Op maandag 14 januari 2008 14:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik vermoed ook het best bij een verzekeringsmaatschappij. Ik ga dus mee met koffiekoekje. ()
Denk dat er in principe niet echt een voorkeur is voor bepaalde verzekeringsmaatschappij (alhoewel er ook van die gaylord motorrijderds zijn die per se bij de KNMV verzekeren, want die zijn immers vóór motorrijders![]()
![]()
) Ik zou voornamelijk kijken naar de polissen onder het kopje diefstal en stalling en wat hierop voor jou van toepassing is.
Bij sommige verzekeringsmaatschappijen moet je hem aan een vast object vastleggen of wellicht zelfs binnen stallen 's nachts. (is dat zo![]()
) Geen idee, ik heb hem verzekerd bij Univé, weet ook niet waarom
Inboedel eetc postbank. Brand/opstal via de VVE. schiet dus niet echt op.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:07 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ook geen inboedel, brand, etc, etc ,etc verzekering
WB heeft goede ervaringen met de KNMV (=eigenlijk London verzekeringen)quote:Op maandag 14 januari 2008 13:21 schreef Den_Haag het volgende:
Ik denk dat de YZF750 ook wel als een raceR wordt aangemerkt.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:12 schreef koffiekoekje het volgende:
Ook hier Univee trouwens(ook voordelig voor racers als R1, maar voor den haag niet van belang denk ik) maar wat nou de goedkoopste/beste is
quote:Op maandag 14 januari 2008 14:06 schreef worldpimber het volgende:
Geen idee, ik heb hem verzekerd bij Univé, weet ook niet waarom
Informeer even naar het verschil in premie, en of het wel i.c.m het bouwjaar.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:29 schreef Den_Haag het volgende:
WA+ toch gewoon?
Univé is iig goed te doen voor een Racer, maar goed, denk dat Den haag het beste zelf kan informeren. Er zijn iig bedrijven die een lijst met risico motoren aanhoud. waarbij gelet wordt op vermogen, cc's, pk/kg verhouding leeftijd etc. maar hoe dat precies in elkaar steekt weet ik ook niet.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik denk dat de YZF750 ook wel als een raceR wordt aangemerkt.![]()
En je kan er een dagje aan spenderen wat de goedkoopste is.
Offertes zijn vrijblijvend.![]()
Had ik indertijd ook gedaan, en bij Unive moest ik toen te lang wachten voordat er dekking was.
Moest toen de motor de volgende dag halen. Ging alleen bij de KNMV.
En anderen ook....... maar die waren schreeuwend duur.![]()
Ik zou minimaal even bij beiden aanvragen.![]()
All Risk is voor 30+'ers die al tig jaar no claim hebben opgebouwdquote:Op maandag 14 januari 2008 14:30 schreef Worldbeater het volgende:
Informeer even naar het verschil in premie, en of het wel i.c.m het bouwjaar.
WA+ is toch wel minimaal. Ding is toch minder dan 15 jaar oud? Dan moet dat wel kunnen.
kan dat filmpje niet vinden. Vind de vering niet verkeerd. Maar ja, ben ook nog niks gewend hequote:Op maandag 14 januari 2008 14:36 schreef Worldbeater het volgende:
Ergens op Youtube staat trouwens een circuittest van de YZF750 als old skool racer in vergelijking met enkele moderne sportkanonnen. Ondermeer de GSX-R1000.![]()
De uitkomst was over het complete circuit maar 0.4 seconde verschil..
.. en de YZF had dan nog de originele stokoude fietspompvering.![]()
Dit schijnt ook een YZF750 te zijn. Duidelijk.![]()
Idd, 100% premie betalen is niet grappig.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:50 schreef worldpimber het volgende:
All Risk is voor 30+'ers die al tig jaar no claim hebben opgebouwd
Wie gaat er nou 1000+ euro aan verzekering per jaar betalen.
Volgens mij poste Rib-i hem eens. En als die makkelijk te vinden was had ik hem al gepost.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:51 schreef Den_Haag het volgende:
Kan dat filmpje niet vinden. Vind de vering niet verkeerd. Maar ja, ben ook nog niks gewend he
quote:Op maandag 14 januari 2008 15:31 schreef Den_Haag het volgende:
Rib-i, post dan filmpje eens.
KNMV toch wel?quote:Veel verzekeraars willen geen motoren ouder dan 10 jaar in de WA+.
WB, heb vanuit de auto wel 5 schadevrije jaren
quote:Op maandag 14 januari 2008 15:35 schreef Den_Haag het volgende:
Unive WA+) 19.58
KNMV (WA) 7.86
ANWB (WA+) 16.81
London verz. (WA met no-cl etc) 10.53
Prijs per maand
Univé werkt zonder winstoogmerk, dus de leden met ZX-12jes, BMW1200GSjes, Busa's, Motormorini's en Agusta's betalen gewoon een nette prijs. Dus Univé kan de premie voor oudere motoren van 15 jaar en het merk Yamaha niet compenseren met de Premiummembers in het bezit van bovenstaande motorenquote:
dan moet je gaan zoeken!quote:Op maandag 14 januari 2008 15:50 schreef Rib-i het volgende:
Ik weet welk filmpje maar de zoekopdracht niet meer
En misschien was het iets meer dan 0.4 seconden, maar zeker niet veel.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:50 schreef Rib-i het volgende:
Ik weet welk filmpje maar de zoekopdracht niet meer
Helaas is sinds kort de premie verhoogd. Geen idee waarom. Ze moesten iets uitkeren geloof ik.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:50 schreef worldpimber het volgende:
Univé werkt zonder winstoogmerk, dus de leden met ZX-12jes, BMW1200GSjes, Busa's, Motormorini's en Agusta's betalen gewoon een nette prijs. Dus Univé kan de premie voor oudere motoren van 15 jaar en het merk Yamaha niet compenseren met de Premiummembers in het bezit van bovenstaande motoren
Dat is denk ik de meest plausibele verklaring.
Vreemd... ik kreeg juist geld terug omdat de premie omlaag gingquote:Op maandag 14 januari 2008 16:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En misschien was het iets meer dan 0.4 seconden, maar zeker niet veel.![]()
[..]
Helaas is sinds kort de premie verhoogd. Geen idee waarom. Ze moesten iets uitkeren geloof ik.
Oh nee, all risk is voor 30+
Snugger.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:15 schreef koffiekoekje het volgende:
http://link.marktplaats.nl/130293010
Mejeh, dat verhaal van een verzekeringsmaatschappij zonder winstoogmerk.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:16 schreef koffiekoekje het volgende:
Vreemd... ik kreeg juist geld terug omdat de premie omlaag ging
Winst geen oogmerk, maar vanzelfsprekendquote:Op maandag 14 januari 2008 16:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Snugger.![]()
[..]
Mejeh, dat verhaal van een verzekeringsmaatschappij zonder winstoogmerk.
Een perfect voorbeeld van product differentiatie.
Eventuele winst investeer je of wordt doorgesluisd naar een andere BV.
ik nietquote:Op maandag 14 januari 2008 16:35 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Waarom, ik heb het filmpje al gezien
quote:Op maandag 14 januari 2008 16:15 schreef koffiekoekje het volgende:
http://link.marktplaats.nl/130293010
quote:Op maandag 14 januari 2008 16:34 schreef koffiekoekje het volgende:
Winst geen oogmerk, maar vanzelfsprekend
Ik sluit het niet uit.quote:Ik zou bij KNMV bijna het dubbel kwijt zijn
Dus ik kan na de verhuizing een vette korting op de premie tegemoet zien.quote:Bijdeweg, premie is natuurlijk ook afhankelijk van woonplaats
quote:
Ik sluit het niet uitquote:Op maandag 14 januari 2008 17:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dus ik kan na de verhuizing een vette korting op de premie tegemoet zien.![]()
![]()
Ben benieuwd hoeveel minder dan ¤4,95 p/mx3.
Inleveren bij de koper boerquote:[..]
![]()
Tering, anders gooi ik even voor honderden euro's aan computerkabels weg.![]()
Oude meuk, telefoonkabels van 20 meter, ScSi kabels voor scanners, nulmodem kabels, een gros IDE etc.
En dan niet te vergeten de waardevolle insteekkaarten, VGA, LANx4, 56K V.90, P2, teveel om op te noemen.![]()
quote:Op maandag 14 januari 2008 18:21 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik sluit het niet uitOf de hele buurt moet meer betalen alleen al omdat jij er komt te wonen
Inleveren bij de koper boer
Hele leuke woordspeling als antwoord op de quote hoor.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:27 schreef Worldbeater het volgende:
Cu woensdag ofzo.
Verkapt-ik-heb-ook-nog-een-beetje-kennis-postquote:Op maandag 14 januari 2008 18:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hele leuke woordspeling als antwoord op de quote hoor.
quote:Op maandag 14 januari 2008 18:44 schreef worldpimber het volgende:
Hele leuke woordspeling als antwoord op de quote hoor.
ik wil ook zo'n AVAquote:Op maandag 14 januari 2008 19:12 schreef -XX- het volgende:
Wat moet er allemaal geupdate worden in de OP?
Geen ava meer, bijna geen posts meer, en fobo weg ... Wat is er met jou gebeurd?quote:Op maandag 14 januari 2008 19:12 schreef -XX- het volgende:
Zo ongeveer alle hoofdjesquote:Op maandag 14 januari 2008 19:12 schreef -XX- het volgende:
Ze zit onder de plakquote:Op maandag 14 januari 2008 19:23 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Geen ava meer, bijna geen posts meer, en fobo weg ... Wat is er met jou gebeurd?
quote:Op maandag 14 januari 2008 10:22 schreef Den_Haag het volgende:
ik heb een motor gekocht![]()
![]()
[ afbeelding ]
Een YZF 750. Voor aflevering krijg hij nog een servicebeurt (nieuwe vloeistoffen, oliefilter, etc). Nu snel stalling regelen en een verzekering
Lees de rest van de postsquote:Op maandag 14 januari 2008 19:12 schreef -XX- het volgende:
Dus er zal een hele nieuwe moeten komen!quote:Op maandag 14 januari 2008 19:24 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Zo ongeveer alle hoofdjes
Beschrijvingen kloppen zo ongeveer nergens meer denk ik, en er zijn er een aantal die er wel uit kunnen
Nee, dat mag niet zolang je geen antwoord op KK's vraag hebt gegeven.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:27 schreef -XX- het volgende:
Dus er zal een hele nieuwe moeten komen!
Post de tekst bij de namen en ik maak wel een riedeltje met koppies.
quote:Op maandag 14 januari 2008 18:51 schreef Cageon het volgende:
Verkapt-ik-heb-ook-nog-een-beetje-kennis-post
Ja -XX-! wat hij zegt ik zei!quote:Op maandag 14 januari 2008 20:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet zolang je geen antwoord op KK's vraag hebt gegeven.
Ik heb alles verwijderd.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet zolang je geen antwoord op KK's vraag hebt gegeven.
quote:Op maandag 14 januari 2008 22:39 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik heb alles verwijderd.
Waarom? Daarom!!! Daarom is geen reden!! Ren door de stront en je glijd naar beneden.
hihi.
Nee, gewoon alle informatie weg.Alles laad nu ook een stuk sneller.
Bij jullie zie ik nu ook geen avatars meer.![]()
En het fotoboek werd irritant. Volgespamt met allemaal nonsens.
En fotoboek verwijderen lukt niet. Dus dan maar alle informatie weg.
Tuurlijk meid ...quote:Op maandag 14 januari 2008 22:39 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik heb alles verwijderd.
Waarom? Daarom!!! Daarom is geen reden!! Ren door de stront en je glijd naar beneden.
hihi.
Jij weet er meer van hea?! Die stalkers praktijken!quote:
Slechte is met chquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:10 schreef Cageon het volgende:
Jij weet er meer van hea?! Die stalkers praktijken!
Volgens mij zag ik jou laatst nog uit de slegte komen lopen met dit boek:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Slechte is met ch(
)
Trouwens, wie heeft alles weer verwijderd van de userdump?![]()
![]()
![]()
nee hij heeft last van het syndroom van de clérambaultquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:10 schreef Cageon het volgende:
[..]
Jij weet er meer van hea?! Die stalkers praktijken!
Volgens mij zag ik jou laatst nog uit de slegte komen lopen met dit boek:
[ afbeelding ]
Dat gezeik altijd binnen de nederlandse maatschappijquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:45 schreef Den_Haag het volgende:
wat een kloteweer buiten.
n0000000hquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:16 schreef Den_Haag het volgende:
ach, laat dat broeikaseffect maar gewoon snel komen
Nou ik zweet me anders aardig de pleuris.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:45 schreef bvvt het volgende:
zo - lekker rustig vandaag zeg.....
jemigquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:13 schreef Den_Haag het volgende:
Morguh vanuit Antwerpen!
Is 9,74 euro per maand voor een WA+ verzekering een beetje redelijk? Volgens mij wel toch?
Gij heeft nog geen recht van sprekenquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:20 schreef Den_Haag het volgende:
zoals altijd.
Wel weer diepgaande gesprekken iigquote:
En dat is nieuw?quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:50 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Wel weer diepgaande gesprekken iig
Jaquote:
Jah volgendequote:Op woensdag 16 januari 2008 17:20 schreef worldpimber het volgende:
Slotje dan maar?
en iedereen zich maar afvragen waarom ze staken........quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:06 schreef worldpimber het volgende:
Alexxxx?![]()
Op TV, een hoofdagent die 6 jaar bij de politie werkt en netto 1.300 verdient![]()
Hadden ze maar een vak moeten leren.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:11 schreef bvvt het volgende:
en iedereen zich maar afvragen waarom ze staken........
quote:
dat was ook het hele idee...quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:41 schreef bvvt het volgende:
had het bijna het eerste niet afgemaakte SC topic geworden
Nee, ik mod tegenwoordig 3 fora, druk druk drukquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:47 schreef bvvt het volgende:
trouwens - lang geleden dat we alex hier in de Moto CS hebben gezien
"Ik wordt mod, dan kan ik lekker niet meer FOK!en"quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ik mod tegenwoordig 3 fora, druk druk druk
mja, ben ook admin van een eigen forum, dat word ook steeds drukkerquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:20 schreef Cageon het volgende:
[..]
"Ik wordt mod, dan kan ik lekker niet meer FOK!en"
Erg begrijpelijk
Ja.... en nou de echte redenquote:Op maandag 14 januari 2008 22:39 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik heb alles verwijderd.
hihi.
alweer?quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:00 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ja.... en nou de echte reden
quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:00 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:13 schreef Den_Haag het volgende:
Morguh vanuit Antwerpen!
Is 9,74 euro per maand voor een WA+ verzekering een beetje redelijk? Volgens mij wel toch?
Er word op Fok veel misbruik gemaakt van informatie/foto's.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:00 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
juist jaquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:14 schreef -XX- het volgende:
[..]
Er word op Fok veel misbruik gemaakt van informatie/foto's.
Fok hé...het is en blijft Fok!
Maarja...dat besef je pas een paar jaar later na je aanmelding.
En ik wil minder posten. Het bezuurd mijn nuttige tijd die ik in huis- en leerwerk en mijn nagels vijlen kan steken.
Hoiquote:
Ah kijk... dat klinkt al geloofwaardigerquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:14 schreef -XX- het volgende:
[..]
Er word op Fok veel misbruik gemaakt van informatie/foto's.
Fok hé...het is en blijft Fok!
Maarja...dat besef je pas een paar jaar later na je aanmelding.
En ik wil minder posten. Het bezuurd mijn nuttige tijd die ik in huis- en leerwerk en mijn nagels vijlen kan steken.
wij zijn dus zo gezegd een waste of time?quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:31 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ah kijk... dat klinkt al geloofwaardiger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Wel beetje jammer.... Helemaal naar zandvoort om in een simulator te rijdenquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:30 schreef Cageon het volgende:
[..]
Hoi
Heb vandaag ff op zandvoort gereden met een BMW M3 E46 (ofzo)
In een racesim. Ff verkennen hoe alles loopt.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:33 schreef Cageon het volgende:
[..]
wij zijn dus zo gezegd een waste of time?![]()
![]()
![]()
Tja.... Over een paar jaar realiseert ze zich ook dat de nuttige tijd in huis, het leerwerk en der nagels een waste om time zijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een RaceSim op de laptop thuisquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wel beetje jammer.... Helemaal naar zandvoort om in een simulator te rijden
quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:15 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik trapte ik er gewoon met beide benen in
Ouder dan 27. Krijg meteen de maximale no-claimkortingquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:08 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Exclusief BTW en de + staat voor inclusief BTW![]()
Is wel héél erg goedkoop moet ik toegeven.
discriminatieee!!!quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:47 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ouder dan 27. Krijg meteen de maximale no-claimkorting
quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:47 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ouder dan 27. Krijg meteen de maximale no-claimkorting
Het ademd en het hartje klopt nog, verder kom ik aardig in de buurt van klinisch doodquote:
Volgens mij is dat alles wel zo'n beetjequote:Op woensdag 16 januari 2008 21:59 schreef Makster het volgende:
[..]
Het ademd en het hartje klopt nog, verder kom ik aardig in de buurt van klinisch dood![]()
Nogal druk op mijn werk, als ik eenmaal thuis ben heb ik echt absoluut geen zin meer in computers. Echter is de drang om zo nu en dan mee te lezen wel aanwezig, ik kom er echter niet toe. Dus, geef is een update van de afgelopen 3 maaden![]()
Lim1 is op bedevaart, Lim2 is nog steeds kansarm?, Pep overweegt weer om een BMW te kopen?, Reetsmeerder komt af en toe nog kansloos langs?, OPM doet zijn ding, Master of ceremony Ribster kloot nog steeds aan met zijn soes? etc etc
Jah dat gaat hem niet worden nee. Bovendien heb ik de KTM uit elkaar gesleuteld een paar maanden geleden en er verder nog niks aan gedaanquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:05 schreef Cageon het volgende:
[..]
Volgens mij is dat alles wel zo'n beetje
Circuit meet, mgoed daar ben jij toch al van uitgesloten met de KTM![]()
KTM isquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:12 schreef Makster het volgende:
[..]
Jah dat gaat hem niet worden nee. Bovendien heb ik de KTM uit elkaar gesleuteld een paar maanden geleden en er verder nog niks aan gedaanWas een komplete verbouwing van plan maar daar stap ik vanaf. GEwoon normaal onderhoud en that's it. Bovendien moet ik de kleppen nog stellen, waterpompkeerring vervangen, koppeling nakijken enz enz.
Maar net ook mijn auto te koop gezet, wellicht een 636 2003 een optieMaar ook ik weet dat dat niet opschiet, dus zoals altijd. Heb je het een wil je weer het ander
Maar blijf voorlopig lekker op de KTM crossen
KTM is zekerquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:14 schreef Cageon het volgende:
[..]
KTM is![]()
Wat voor auto heb je in de aanbieding, specs/vr. pr.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:57 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Oh nog een jaartje wachten dus![]()
Waar heb je hem verzekerd ?
Jahquote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:22 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Via MF geregeld. Daar loopt iemand rond met een assurantie-bureau.
iig beter dan de Megane Scenic die ik 4 maanden hadquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:30 schreef Makster het volgende:
[..]
Jah, krijg een auto van de zaak. Eerst een voorloper, een VW Touran, deze probeer ik zsm om te "ruilen" voor een normale wagen. Een 147 of een 159 SW. Ik kan mij alleen niet aan de indruk ontrekken dat ik voorlopig (lees een maand of 3 a 4) verdoemd ben tot een VW
![]()
Je moet maar zo denken, als je dan weer terug mag naar een Alfa voelt dat extra goed
Winterhurst of zo. Heb het snel ff bekeken vandaag op kantoor.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:41 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Yep die kawasnelle.
Maar welke maatschappij zit je dan. ?
Ik zal het ook eens aanvragen bij hem.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:43 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Winterhurst of zo. Heb het snel ff bekeken vandaag op kantoor.
aah nice. Zit te ver boven mijn prijsklassequote:Op woensdag 16 januari 2008 22:18 schreef Makster het volgende:
[..]
KTM is zeker![]()
Mijn Alfa 145 gaat (helaas) de deur uit. Heb hem ook in V&A gezet, moet je daar ff kijkenKrijg er een VW Touran voor terug, dat is een veredelde bestebus met 7 zitplaatsen
Mijn Alfa, wat doen ze
Een maatje van mij had tijdelijk een Renault Modusquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:43 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
iig beter dan de Megane Scenic die ik 4 maanden had
Wat is te ver? Special price for you my friendquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:55 schreef Cageon het volgende:
[..]
aah nice. Zit te ver boven mijn prijsklasse
quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:02 schreef Makster het volgende:
[..]
Een maatje van mij had tijdelijk een Renault ModusDat is pas erg
![]()
![]()
[..]
Wat is te ver? Special price for you my friend
10x teveel?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:02 schreef Makster het volgende:
[..]
Een maatje van mij had tijdelijk een Renault ModusDat is pas erg
![]()
![]()
[..]
Wat is te ver? Special price for you my friend
Hier had ook BazzieK kunnen staan als hij hoofdagent isquote:Meisje overvalt Burger King voor hamburger
Tampa - De politie in Florida heeft een 13-jarig meisje dat net was vrijgelaten uit de jeugdgevangenis aangehouden na een overval op een Burger King-restaurant. Ze zwaaide daarbij met een mes en eiste een cheeseburger.
Kort nadat het meisje was vrijgelaten, liep ze naar huis om daar een keukenmes mee te nemen. Ze arriveerde bij Burger King in haar pyama, zonder sokken of schoenen. Bij de achteringang bedreigde ze werknemer Ian Bowers met het mes. Bowers probeerde weg te rennen, maar de overvalster achtervolgde hem door de keuken, wild zwaaidend met het mes.
"Geef me een fucking cheeseburger," schreeuwde ze. De andere werknemers konden haar uiteindelijk overmeesteren en haar aan de politie uitleveren. Haar verklaring was dat ze honger had.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:06 schreef Rib-i het volgende:
Makster had een baan waar hij het te druk had [ afbeelding ]
Na een nachtje slapen wist hij wat hij moest doen [ afbeelding ]
Een andere baan zoeken
En de nieuwe blanke baas naait hem nog harder dan de vorige [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb een nog brakkere motor dan Rib-i, Den_Haag, BWT en Roderick.
Gelukkig is Bazziek er nog.![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:04 schreef Worldbeater het volgende:
KudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb een nog brakkere motor dan Rib-i, Den_Haag, BWT en Roderick.
Gelukkig is Bazziek er nog.Ik voel me nu net jou
Net paar uur bezig geweest met opruimen, schoonmaken en wat pannen afwassen![]()
NEE!quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:25 schreef Den_Haag het volgende:
Past iemand de titel even aan voor WB
quote:Hello sir,
you pay for our service every month 2250 euro
We start service last year so you pay 27000
quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:36 schreef Rib-i het volgende:
Ons bedrijf is gevonden door Nigerianen
[..]
Je voelt je kud dus.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:22 schreef Roderick2085 het volgende:Ik voel me nu net jou
Net paar uur bezig geweest met opruimen, schoonmaken en wat pannen afwassen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondertussen Hyperpro afgebeld.![]()
Dan maar opruimen hier, er staat 10 + 7 kilometer file richting het andere huis.
En het is maar 24 kilometer.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees blijquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]dat je niet in een sexclub werkt, stonden ze al voor de deur.
![]()
De vorige eigenaar van mijn toenmalige Pontiac Fiero had ook echt last van die gasten.
Hadden een fake cheque gestuurd, en dreigden dat ze de auto wilden hebben.![]()
Anyway, tijd om de compie ook weg te halen, zit nu op de grond te fokken.![]()
Hopelijk is de aansluiting per heden inderdaad geactiveerd op het andere adres.
Maar ik geloof niet dat er vandaag nog iets goed kan gaan.![]()
![]()
![]()
hhehehehehquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je voelt je kud dus.![]()
En dan te bedenken dat het ding in september rijdend is weggezet.
't zit je ook niet mee ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t zit je ook niet mee ookquote:Ondertussen Hyperpro afgebeld.![]()
Dan maar opruimen hier, er staat 10 + 7 kilometer file richting het andere huis.
En het is maar 24 kilometer.![]()
![]()
![]()
quote:'t zit je ook niet mee ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t zit je ook niet mee ookquote:[..]
Wees blijdat je niet in een sexclub werkt, stonden ze al voor de deur.
![]()
De vorige eigenaar van mijn toenmalige Pontiac Fiero had ook echt last van die gasten.
Hadden een fake cheque gestuurd, en dreigden dat ze de auto wilden hebben.![]()
Anyway, tijd om de compie ook weg te halen, zit nu op de grond te fokken.![]()
Hopelijk is de aansluiting per heden inderdaad geactiveerd op het andere adres.
Maar ik geloof niet dat er vandaag nog iets goed kan gaan.![]()
![]()
Wat voor provider is het?Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:16 schreef Geerd het volgende:
Kameraad had bijna een gsx600f gekocht, maar de dealer zei in een keer naar een maand dat hij hem van "Suzuki" niet op 25kw mocht zetten.
Wat is dat voor lul verhaal dan?
Ai ai Rib Iquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:06 schreef Rib-i het volgende:
Makster had een baan waar hij het te druk had [ afbeelding ]
Na een nachtje slapen wist hij wat hij moest doen [ afbeelding ]
Een andere baan zoeken
En de nieuwe blanke baas naait hem nog harder dan de vorige [ afbeelding ]
He loves itquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:08 schreef Makster het volgende:
[..]
Ai ai Rib I
Baas, baas, baas....... Tja uhhm ja, je hebt gelijk
Zoals opa altijd zei: Succes is een keusquote:
Heeft hij er ook nog bij gezegd wie die keuze maakt, of hielt het daar opquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:39 schreef Makster het volgende:
[..]
Zoals opa altijd zei: Succes is een keus
En dan zien ze je ook nog es niet......quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:12 schreef kratjuh het volgende:
Lijkt wel een soapserie hier ..
Niet dat er zoveel drama te vinden is, maar je kunt maanden wegblijven en als je dan 's terugkomt heb je niks gemist ..
sjah weinig motor tijd enzo denk ikquote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:52 schreef Den_Haag het volgende:
't is wel rustig de laatste tijd.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:04 schreef Worldbeater het volgende:
KudGisteren was inderdaad een Kudtdag, vandaag wil het ook maar niet vlottenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb een nog brakkere motor dan Rib-i, Den_Haag, BWT en Roderick.
Gelukkig is Bazziek er nog.
Hoe is het met de motor![]()
Er is altijd een reden, alleen niet altijd een goedequote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:45 schreef bvvt het volgende:
Welkom in dit druk bezochte topic waar velen schitteren door afwezigheid - vaak met reden
Voor je hetr weet zit het topic weer dichtquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:58 schreef Rib-i het volgende:
5 posts in totaal binnen uurHet moet niet gekker worden
wat een BAGGER sitequote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:52 schreef Gawaine het volgende:
Iemand die nog wat goedkoop wil scoren ? Den_Haag ?![]()
http://www.leenpost.nl/
Totale leegverkoop met flinke kortingen.
Beurs ga ik denk ik ook wel ff heenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
weer is pooB enzeauw--> beurs, dan is het droog
![]()
Ook handig dat je een adres op die site kan vindenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:52 schreef Gawaine het volgende:
Ach, daar heb je de SIDN voorquote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:11 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Beurs ga ik denk ik ook wel ff heenZit alleen wel te denken om met de trein te gaan
[..]
Ook handig dat je een adres op die site kan vinden
quote:Leen Post Motoren BV
Populier 4
2671NH NAALDWIJK
Netherlands
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:08 schreef Cageon het volgende:
[..]
wat een BAGGER site
Alleen om die reden zou ik er al niks kopen
Goude gids kan ook, dat kent de gemiddelde Nederlander tenminste ookquote:
Ach, ja kan zien in welke tak ik werkzaam ben....quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:37 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Goude gids kan ook, dat kent de gemiddelde Nederlander tenminste ook
Maar goed, als je je spul wil verkopen en je op de site neerzet dat ze langs kunnen komen, is het wel zo verstandig om een adres te vermelden lijkt mij
Hij schijnt voornamelijk nog spullen voor brikrijders te hebben (waar is WB?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:52 schreef Gawaine het volgende:
Neem nou de site van opelquote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:26 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Prima, ga je toch ergens anders veel geld uitgeven![]()
Alsof als het een strakke site zou zijn het per definitie ook een goed bedrijf zou zijn
50% op de Triumphquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:52 schreef Gawaine het volgende:
Ik dacht ongeveer hetzelfdequote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:15 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ach, ja kan zien in welke tak ik werkzaam ben....
Harde schijf zit vol en DVD'tjes zijn opquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:22 schreef Gawaine het volgende:
ftp
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:51 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Harde schijf zit vol en DVD'tjes zijn op
Wat is er met ftp?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:22 schreef Gawaine het volgende:
ftp
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:54 schreef Worldbeater het volgende:
Gooood evening Fok! MC!
WB in tha house, wireless LAN up and running op het nieuwe adres. [ afbeelding ]
Morgen bijlezen. [ afbeelding ]
Eerste Wireless ooit, kwam thuis na een feestje, toch nog ff aansluiten. 5 minuten werk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:54 schreef Worldbeater het volgende:
Gooood evening Fok! MC!
WB in tha house, wireless LAN up and running op het nieuwe adres. [ afbeelding ]
Morgen bijlezen. [ afbeelding ]
quote:
Da's balen man.quote:Op zondag 20 januari 2008 13:24 schreef Den_Haag het volgende:
Nog steeds geen motorstalling kunnen vinden
Nope, appartement. Er zijn hier wel garageboxen maar er is niks vrij. En als ze vrijkomen kosten ze 40.000 euroquote:Op zondag 20 januari 2008 13:49 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Da's balen man.
Kan je hem niet achter je huis kwijt ?
Of in een schuur, garagebox, of bij een bedrijfje bij je in de buurt ?
quote:Op zondag 20 januari 2008 14:32 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Nope, appartement. Er zijn hier wel garageboxen maar er is niks vrij. En als ze vrijkomen kosten ze 40.000 euro
Jij dus ook niets te melden.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:12 schreef kratjuh het volgende:
Lijkt wel een soapserie hier ..
Niet dat er zoveel drama te vinden is, maar je kunt maanden wegblijven en als je dan 's terugkomt heb je niks gemist ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winterthur in Amsterdam, zoals genoemd in mijn eerdere reactie?quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:43 schreef Den_Haag het volgende:
Winterhurst of zo. Heb het snel ff bekeken vandaag op kantoor.![]()
Betaalden wel netjes op tijd uit na diefstal van mijn motor in het verleden.
Sjiek met dt.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:51 schreef Rib-i het volgende:
Gisteren was inderdaad een Kudtdag, vandaag wil het ook maar niet vlotten
Hoe is het met de motor![]()
De motor .. heb zin om te rijden vandaag..![]()
Moet ff de tank/bougies weer uitbouwen en op de motor leggen.
Als er twee van de vier niet vonken is het de bobine, als er vier van de vier niet vonken de CDI unit.
Staat allemaal wel tweedehands op Marktplaats. Beter check ik het snel.
Morgenavond eerst weer verhuisspullen ophalen met een busje.
Wat een praatjes voor iemand die net een tweedehands motor heeft gekocht.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:33 schreef Den_Haag het volgende:
Hij schijnt voornamelijk nog spullen voor brikrijders te hebben (waar is WB?)
![]()
Lunchtime waaay past.![]()
![]()
Niks vrij helaasquote:Op zondag 20 januari 2008 14:40 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Is er geen huis met een garage in je straat of iemand met een klein bedrijfje ?
Gewoon ff aanbellen of je eventueel tegen maandelkijkse betaling daar je motor mag stallen.
Nee heb je .....
Anders op MF bij de hagenezen afdeling vragen of er iemand nog een plekje weet cq vrij heeft.
en je moet 5 gig ergens kwijt of zo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door bvvt op 20-01-2008 21:42:13 ]Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op zondag 20 januari 2008 21:14 schreef bvvt het volgende:
[..]
en je moet 5 gig ergens kwijt of zo?
[qoute]
fok fok berryth.nl
quote:Op zondag 20 januari 2008 21:23 schreef Cageon het volgende:
[..]
Nou en?
Lui zijn Lezen is ook een vak
quote:Op zondag 20 januari 2008 21:23 schreef Cageon het volgende:
[..]
Nou en?
Lui zijn begrijpend lezen is ook een vak
quote:Op zondag 20 januari 2008 22:54 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zou weer een typisch WB postje kunnen doen over 'kant en klaar' gordijnen die niet overlappen en onderling verschillend in hoogte zijn, plafonnières die een centimeter onder het plafond hangen omdat het aansluitpunt niet gelijk hangt aan het verlaagde plafond, lampen die al kapot in de verpakking zitten..
.. maar dat doe ik maar eens niet. Morgen vroeg weer op.![]()
![]()
quote:
Hallo zeg - ding heeft meer koppel dan PK'squote:Op maandag 21 januari 2008 09:07 schreef Worldbeater het volgende:
Good morning!![]()
WB om 7.55 aan het werk, voor het eerst vanuit het nieuwe huis.![]()
Kost me zeker 35 uur meer woon~werk verkeer per maand.
Feli.quote:Op maandag 21 januari 2008 09:07 schreef Worldbeater het volgende:
Good morning!![]()
WB om 7.55 aan het werk, voor het eerst vanuit het nieuwe huis.![]()
Kost me zeker 35 uur meer woon~werk verkeer per maand.
Idd, als ik nou zelf nog dingen kapot maak.. maar krijg niet eens de kans.quote:
Zelfde blokje als in die nieuwe Appie.quote:Op maandag 21 januari 2008 09:57 schreef bvvt het volgende:
Hallo zeg - ding heeft meer koppel dan PK's
Dikke V-twin. Heb je alleen vrij weinig aan met CVT.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:40 schreef Cageon het volgende:
en uiteindelijk boeit het toch geen snol en betekent het alleen maar dat die weinig toeren maakt
Bovendien blijft het een scooter![]()
Zo feli is dat nietquote:Op maandag 21 januari 2008 11:12 schreef Geerd het volgende:
Feli.
, hele dag droog hier dus vanmiddag de motor maar is uitlaten.
Dan zit je beter dan hier, hier is alles natquote:Op maandag 21 januari 2008 11:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Feli.
, hele dag droog hier dus vanmiddag de motor maar is uitlaten.
Yeaquote:
Mag toch hopen dat die laatste 50km/u geen 6 - 7 secs duren op de TLRquote:Engine power is now 84 horsepower, enough to get 0-150km/h (93mph) in 10 seconds and in one track test, saw speeds as high as 180km/h (111mph).
Topsnelheid is lichtelijk belachelijkquote:Op maandag 21 januari 2008 13:38 schreef Cageon het volgende:
Mag toch hopen dat die laatste 50km/u geen 6 - 7 secs duren op de TLR
Het is ook vanuit het oogpunt van WBquote:Op maandag 21 januari 2008 13:38 schreef Cageon het volgende:
[..]
Yea![]()
[..]
Mag toch hopen dat die laatste 50km/u geen 6 - 7 secs duren op de TLR
gas doseren, maargoed dat schijnt nogal lastig te zijn met een scooterquote:Op maandag 21 januari 2008 13:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Topsnelheid is lichtelijk belachelijk, maar 0-150 is natuurlijk spinnend achterwiel all over.
Dus dat kost tijd.![]()
![]()
Rekening houdend met grip, wrijving en blablabla iets sneller dan 200 km/hquote:Op maandag 21 januari 2008 09:11 schreef Rib-i het volgende:
[..]
200 Km/u, kan je nagaan hoe snel dat achterbandje moet draaien
quote:Op maandag 21 januari 2008 13:58 schreef koffiekoekje het volgende:
Het is ook vanuit het oogpunt van WB
Juist een CVT is uniek doseerbaar. Geen hikken of stoten, maar perfect aangrijpen etc.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:59 schreef Cageon het volgende:
Mijn probleem met automatische vehicles?
Het gas is zo indirect dat ik er niet vrolijk van wordt.
quote:Op maandag 21 januari 2008 14:00 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Rekening houdend met grip, wrijving en blablabla iets sneller dan 200 km/h
Hicham draait zich om in zijn gewaadquote:Op maandag 21 januari 2008 15:54 schreef Rib-i het volgende:
Mijn volgende opdracht is mogelijk in Schiedam
Goede reden om een scooter te kopen denk'k
Jaquote:Op maandag 21 januari 2008 16:31 schreef Geerd het volgende:
Zit er nog verschil in met smering van de olie met deze temps van rond de 70 of in zomer met 110/130??
quote:Op maandag 21 januari 2008 15:57 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hicham draait zich om in zijn gewaad
quote:Op maandag 21 januari 2008 15:57 schreef koffiekoekje het volgende:
Hicham draait zich om in zijn gewaad
Pics van je motorquote:Op maandag 21 januari 2008 16:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Volgens mij eentje die niet goed werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |