Alleen in noordelijk Europa licht verdacht, in Italie bijzonder populair.quote:
Een gokje, kijken hoe het uitpakt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je met je pa ging rijden, of met ons, wilde je eerst nog wel even anoniem oefenen.quote:quote:![]()
![]()
Maar wie maakt zo'n mooi cartoontje voor mij?quote:Op maandag 14 januari 2008 11:50 schreef Worldbeater het volgende:
Zelf doen Den Haag.![]()
En mag er een mooiere scooter in de OP?
Wat een trage topicstarter trouwens.![]()
quote:Op maandag 14 januari 2008 11:50 schreef Worldbeater het volgende:
Zelf doen Den Haag.![]()
En mag er een mooiere scooter in de OP?
Wat een trage topicstarter trouwens.![]()
quote:Op maandag 14 januari 2008 11:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alleen in noordelijk Europa licht verdacht, in Italie bijzonder populair.![]()
We kunnen altijd een andere YZF omkatten.![]()
[..]
Een gokje, kijken hoe het uitpakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uiteraard, jullie hebben ook al kunnen oefenenquote:[..]
Als je met je pa ging rijden, of met ons, wilde je eerst nog wel even anoniem oefenen.
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
O ja, en mijn tekst is ook niet meer up 2 date....quote:Op maandag 14 januari 2008 12:09 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Maar wie maakt zo'n mooi cartoontje voor mij?
XX, mooi roze is niet lelijk
Even -XX- uitnodigen voor een kopje koffie.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:09 schreef Den_Haag het volgende:
Maar wie maakt zo'n mooi cartoontje voor mij?
XX, mooi roze is niet lelijk
Morgen misschien wel weer.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:21 schreef bvvt het volgende:
O ja, en mijn tekst is ook niet meer up 2 date....
quote:
Die van mij ook nietquote:Op maandag 14 januari 2008 12:21 schreef bvvt het volgende:
[..]
O ja, en mijn tekst is ook niet meer up 2 date....
Bij een verzekeringsmaatschappijquote:Op maandag 14 januari 2008 13:21 schreef Den_Haag het volgende:
Waar kan ik de motor het beste verzekeren?
quote:Op zondag 13 januari 2008 21:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik bij motorkeuzes altijd scherp, serieus en inhoudelijk.
Onthoud je op die momenten dan ook niet van commentaar.![]()
![]()
Ik heb maar ene keer een korte reactie gegeven toen ik snel de deur uit moest.
En toen was het ook geen Bazziek actie.![]()
Gefeliquote:Op maandag 14 januari 2008 10:22 schreef Den_Haag het volgende:
ik heb een motor gekocht![]()
![]()
[ afbeelding ]
Een YZF 750. Voor aflevering krijg hij nog een servicebeurt (nieuwe vloeistoffen, oliefilter, etc). Nu snel stalling regelen en een verzekering
Heb geen andere verzekeringen meer lopen. Lease-auto.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:48 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Bij een verzekeringsmaatschappij
Geen idee, wat het beste is. Mede afhankelijk van waar je nu al je verzekeringen hebt lopen --> pakket-korting.
Prijzen kunnen verder verschillen per type motor, bouwjaar een cc's.
Ik vermoed ook het best bij een verzekeringsmaatschappij. Ik ga dus mee met koffiekoekje. (quote:Op maandag 14 januari 2008 13:21 schreef Den_Haag het volgende:
Waar kan ik de motor het beste verzekeren?
Ook geen inboedel, brand, etc, etc ,etc verzekeringquote:Op maandag 14 januari 2008 14:04 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Heb geen andere verzekeringen meer lopen. Lease-auto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |