Dit was een half jaarquote:Op maandag 14 januari 2008 10:45 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat klopt. Alleen vergeten een hoop bedrijven dat ook het niet verlengen van een jaarcontract tijdig aangegeven dient te worden, tenzij er in het contract expliciet vermeld staat dat er geen intentie is tot verlengen. Bij een jaarcontract is dat volgens mij 2 maanden.
Wat dus niet mag is een week voordat het contract afloopt aankomen met 'oh ja, we hoeven je niet meer, dus na volgende week mag je wegblijven'
Maar goed, Ik ben geen advocaat, dus als ze het op die laatste weken aan laten komen zou ik eens bij een juridisch loket binnenwandelen.
Ach ja, je bent iig niet op je kont de hele trap afgestuiterd zoals "sommige mensen".quote:Op maandag 14 januari 2008 11:28 schreef HeatWave het volgende:
Oh, met je slaapdronken kop een trap op rennen en dan een trede missen is nooit grappig.
Spierpijn een en verrekte enkel, goed begin van de week.
Nee, zo erg is het ook weer nietquote:Op maandag 14 januari 2008 11:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ach ja, je bent iig niet op je kont de hele trap afgestuiterd zoals "sommige mensen".
check ! zaterdag nog !quote:Op maandag 14 januari 2008 11:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ach ja, je bent iig niet op je kont de hele trap afgestuiterd zoals "sommige mensen".
Dezelfde klachten. Het is nooit helemaal weggeweest. We zoeken nu verder in de hoek van de neuromusculaire aandoeningen.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:20 schreef GI het volgende:
Nog steeds hetzelfde als vorige keer ? Of zijn de klachten wat specifieker nu ?
De wat?quote:Op maandag 14 januari 2008 11:32 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dezelfde klachten. Het is nooit helemaal weggeweest. We zoeken nu verder in de hoek van de neuromusculaire aandoeningen.
Vrij vertaald: Aantasting van spieren.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:33 schreef Armageddon het volgende:
De wat?
Hopelijk is het dat niet, dat lijkt me niet fijnquote:Op maandag 14 januari 2008 11:34 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Vrij vertaald: Aantasting van spieren.
Ik vroeg nog of je voorzichtig aan wilde doen.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:32 schreef Joene het volgende:
[..]
check ! zaterdag nog !![]()
relatief blauw nu.
KAK! Niet fijn man... sterkte dan maar weer!quote:Op maandag 14 januari 2008 11:34 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Like MS en stuff ?quote:Op maandag 14 januari 2008 11:34 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Achja ik ben alleen blauw ,gekneusde rib denk ik enzo.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:39 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik vroeg nog of je voorzichtig aan wilde doen.
Nee, dat zijn spierziektes die niet te genezen zijn. De meeste neuromusculaire aandoeningen zijn dat wel. Ze zijn alleen lastig te identificeren.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:41 schreef Joene het volgende:
Like MS en stuff ?
SOA's heten SOA's omdat ze niet via de lucht verspreid worden JKquote:Op maandag 14 januari 2008 12:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey UI, het heeft toch niks te maken met het feit dat je zo dicht bij de GGD werkt?
64 bit heeft alleen zin als je drivers en programma's ook 64 bit zijn, toch?quote:Op maandag 14 januari 2008 12:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Hmm.. 64 of 32 bit Vista... Keuzes, keuzes, keuzes.
Drivers MOETEN 64 bit zijn. Programma's mogen nog wel 32 bit zijn. Alleen echt geen 16 bit meer. (Dus ook de installer niet, en daar wil je nog wel eens tegenaan lopen.) Maar heul veul geugen is wel iets waar ik aan zit te denken ja.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
64 bit heeft alleen zin als je drivers en programma's ook 64 bit zijn, toch?
Of wil je heul HEUL HEUL veel intern geheugen gebruiken?
Ook altijd leuke momenten als je 's nachts naar de wc oid moet en je denkt dat je al bij de grond bent terwijl je nog 1 of 2 treden moet. Dan flikker je zo heerlijk hard vooroverquote:Op maandag 14 januari 2008 11:28 schreef HeatWave het volgende:
Oh, met je slaapdronken kop een trap op rennen en dan een trede missen is nooit grappig.
Spierpijn een en verrekte enkel, goed begin van de week.
Ik heb eigenlijk alleen gehad dat ik in 1 week tijd mn hoofd een paar keer stoot aan de balken op zolder..quote:Op maandag 14 januari 2008 13:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ook altijd leuke momenten als je 's nachts naar de wc oid moet en je denkt dat je al bij de grond bent terwijl je nog 1 of 2 treden moet. Dan flikker je zo heerlijk hard voorover
Ik flikkerde dus achterover. Bovenaan de trapquote:Op maandag 14 januari 2008 13:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ook altijd leuke momenten als je 's nachts naar de wc oid moet en je denkt dat je al bij de grond bent terwijl je nog 1 of 2 treden moet. Dan flikker je zo heerlijk hard voorover
Pics! Or it didn't happen!quote:Op maandag 14 januari 2008 13:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik flikkerde dus achterover. Bovenaan de trap.
Het is in november gebeurt en ik heb nu nog een deuk in mijn rechterbil
quote:Op maandag 14 januari 2008 13:50 schreef Kreator het volgende:
"Hallo met de nieuwe arts. Mijn telefoon is te glad. Hij valt uit mijn handen. Ik zag dat er ook kleinere waren. Kan ik niet zoéén krijgen?"
*collega mompelt iets over het hebben van een kleintje*
...en toen spoot mijn koffie via de orale uitgang tegen de monitor...
quote:Op maandag 14 januari 2008 13:42 schreef GI het volgende:
Pics! Or it didn't happen!
Theoretisch zouden 64bit applicaties wat sneller moeten zijn dan 32bit applicaties. Daar zul je doorgaans weinig van merken denk ik. Er zijn wel een aantal security-zaken die onder 64bit wel c.q. beter werken, zoals hardware-matige DEP. Ook is onder de 64 bit versie van 2003/xp/vista niet meer te voorspellen in welk geheugengebied standaard drivers ingeladen worden.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat zou, naast het geheugen, nog meer beter zijn aan 64 bit dan?
Nee hoor.quote:Op maandag 14 januari 2008 17:47 schreef Xebrozius het volgende:
De tering, vroeger was ik een teringnewbie nu alweer een olbie..
Vroegah, met die 'moderne spelling' was (k|c)ontraster ook wel aardig. Die pesterige 'c' is alleen zo'n weggevertje.quote:
Whehehe, toen ik van de trap was gedonderd heb ik wel foto's van mijn blauwe reet gemaakt.quote:
Dan knaagt er iets aan je K. Dan knaagt er iets.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:31 schreef Kreator het volgende:
Morgé. Waarom word ik deze maand elke keer smorgens om half 6 wakker, terwijl ik pas om kwart voor 8 hoef op te staan.... pfff...
Gelukkig krijg ik vandaag van de stagiaire een stoelmassage.
Ik weet het.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:42 schreef Armageddon het volgende:
Dan knaagt er iets aan je K. Dan knaagt er iets.
Dus u was ook om 6.00 wakker i.p.v. 8.00.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:56 schreef GI het volgende:
Ik ben stiekum zenuwachtig voor dat echo gedoe morgen.
5.30 opquote:
Pffft. Je vergeet de tijd die je in de file staatquote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:10 schreef Kreator het volgende:
Als ik om 07:45 opsta, kan ik rustig douchen, krantje lezen, niet ontbijten en het nieuws kijken. Als ik vervolgens om 08:28 de deur uitga, ben ik rond 08:30 op de zaak.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:11 schreef GI het volgende:
[..]
Pffft. Je vergeet de tijd die je in de file staat.
...die ontwijk ik middels mijn hippe trendy K-Swiss voertuigen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:11 schreef GI het volgende:
Pffft. Je vergeet de tijd die je in de file staat.
Pff, dan rij ik weg uit de straat.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:46 schreef Ripley het volgende:
Lijkt me vreselijk, elke ochtend zo vroeg op. Ik sta lekkeer om 08.00 uur op elke morgen en dat vind ik al moeilijk genoeg!
Grappenmaker!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:06 schreef Armageddon het volgende:
Zeau, ik ga vandaag maar eens een keer echt werken.
ok, ik zal een geile tietenfoto met een dildo in m'n oor voor je maken, krea?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:30 schreef ElizabethR het volgende:
ok
Op welke mail kan ik je mailen? Of kom even onlinequote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:01 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik zal jullie maar niet vermoeien met de tijden die ik aanwezig ben op kantoor.
Daar je ambtenaar bent, gok ik zo tussen 11u en 15u.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:01 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik zal jullie maar niet vermoeien met de tijden die ik aanwezig ben op kantoor.
Hehe.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Daar je ambtenaar bent, gok ik zo tussen 11u en 15u.
En je bent niet bereikbaar tussen 12u13 en 13u43.
Of omdat je toch niet meer bij te sturen bent en ze allang bezig zijn met het opbouwen van een ontslagdossier.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:32 schreef zovty het volgende:
Als mensen je niet willen spreken is dat vaak omdat ze je niks te vertellen hebben omdat ze tevreden over zijn.
Ik ken dat, vooral verjaardagen van vrienden zijn erg. Vijf jaar geleden hadden ze het nog over 'lekkere wijven', nu hoor je alleen maar verhalen over hun -altijd schattige- kinderen...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:39 schreef HeatWave het volgende:
Uberhaupt ouders etc kunnen het nergens anders meer over hebben, hun hele leven lang tot de kinderen het huis uit zijn en dan willen ze er weer bij horen.
Hou op met mequote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:41 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik ken dat, vooral verjaardagen van vrienden zijn erg. Vijf jaar geleden hadden ze het nog over 'lekkere wijven', nu hoor je alleen maar verhalen over hun -altijd schattige- kinderen...
Ik word er in elk geval af en toe schijtberoerd van. (zeker op verjaardagen). Het was allemaal zoveel makkelijker toen iedereen 20 was.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:39 schreef HeatWave het volgende:
Uberhaupt ouders etc kunnen het nergens anders meer over hebben, hun hele leven lang tot de kinderen het huis uit zijn en dan willen ze er weer bij horen.
Wil je er over praten?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:50 schreef Adelante het volgende:
vrouwen van 20 zijn dan ook makkelijker dan vrouwen van 30
Tip: draag een tent. Dan vermoeden ze nooit iets.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:33 schreef k_i_m het volgende:
Ja, hou ik gewoon mijn buik in de hele dag!
Ik heb besloten maatregelen tegen dit verval te nemen: Een echte mannen reis. Testosteron, bloed, zweet, etc.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:42 schreef HeatWave het volgende:
Hou op met me.
Jongens die hun leven hadden gewijd aan voetbal, bier en neuken, worden nu geil van kliklaminaat.
Je weet toch wat er met mannen gebeurt zodra ze kinderen hebben. Ach, zo'n solotrip kan ook best leuk zijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:57 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik heb besloten maatregelen tegen dit verval te nemen: Een echte mannen reis. Testosteron, bloed, zweet, etc.
Het zal wel op niets uitlopen.
welnee, ik hobbel gewoon mee in de molen... huisje en boompje is er al, dus dat beestje moet ook maar...quote:
Kijk een keer naar zo'n programma als 'Supernanny' of hoe het ook mag heten, beesten komt aardig in de buurt.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
welnee, ik hobbel gewoon mee in de molen... huisje en boompje is er al, dus dat beestje moet ook maar...
het idee is er iigquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:57 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik heb besloten maatregelen tegen dit verval te nemen: Een echte mannen reis. Testosteron, bloed, zweet, etc.
Het zal wel op niets uitlopen.
ZOiets?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:54 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Tip: draag een tent. Dan vermoeden ze nooit iets.
Hmm.quote:
Niet iedereen verkoopt straatkranten tegenover de nachtopvang Krea.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:10 schreef Kreator het volgende:
Als ik om 07:45 opsta, kan ik rustig douchen, krantje lezen, niet ontbijten en het nieuws kijken. Als ik vervolgens om 08:28 de deur uitga, ben ik rond 08:30 op de zaak.
Oew.. ff zoeken! (Mac expoquote:
Gaaf! Vertel?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Moet weer optreden 21 maart n00c!
Je begrijpt hem niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:31 schreef n00cL30n het volgende:
LoLz....
Maareuh.. on_air slaat toch op die inductie technology? (Sorry, heb alleen ff vluchtig gekeken.)
Right.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:14 schreef HeatWave het volgende:
Al heb ik moeite om op on_air te gaan zeg maar.
Jij zuipt ook wat af he?quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:00 schreef HeatWave het volgende:
Die werkelijkheid is jaren terug zeg maar.
Ik moet niet zoveel zuipen op Dinsdagavond.
Die is niet aan mij he?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:28 schreef motorbloempje het volgende:
als oldbies automatisering nog een Informatiekundige nodig heeft..![]()
Wat een enthousiaste interesse, U!quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:36 schreef UIO_AMS het volgende:
God ja, hoe gaat het met die Amstelveense? Is ze nog steeds getrouwd?
Gepasseerd station.quote:
Amstelveense?quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:36 schreef UIO_AMS het volgende:
God ja, hoe gaat het met die Amstelveense? Is ze nog steeds getrouwd?
Moet ik dan denken aan Irak of aan Ommen?quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:09 schreef Knut het volgende:
Zover ik weet woont ze tegenwoordig in het midden oosten. Dus das weer ver zat.
wie?quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:10 schreef Armageddon het volgende:
Over twee uur komt zaagmans mensen.
over 1,5 uur nog maarquote:
Feestje heet SchorrieMorrie, is in een soort discotheek/kroeg waar ik meestal uitga als ik in Groningen ben. Soort mix feest van dj's en bands met veel verschillende stijlen. Vorige keer was er veel Drum en Bass, Minimal, Reggae , Hiphop. Van alles en nog wat dus.quote:
Wat hij zegtquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:45 schreef Kreator het volgende:
wat een zaaddag.
ben toch al vrij vandaagquote:
even slikken dan is het zo voorbij !quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:45 schreef Kreator het volgende:
wat een zaaddag.
Klinkt als een uitermate geschikte tent! Goed man!quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Feestje heet SchorrieMorrie, is in een soort discotheek/kroeg waar ik meestal uitga als ik in Groningen ben. Soort mix feest van dj's en bands met veel verschillende stijlen. Vorige keer was er veel Drum en Bass, Minimal, Reggae , Hiphop. Van alles en nog wat dus.
Zin in
Daar heb ik zo mijn personeel voor.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:04 schreef just me het volgende:
even slikken!
weet je het zeker?quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:35 schreef zovty het volgende:
God wat een ellende. Wie geeft me een nekschot?
Zo issie beter.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:35 schreef zovty het volgende:
God; wat een ellende. Wie geeft Hem een nekschot?
Ligt eraan... Gevalletje 1 is paintball, gevalletje 2 is fataal.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:17 schreef zovty het volgende:
Leef ik nog?
Kudt.. J ehoeft nu toch niet met zo'n stellage te lopen he?quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:04 schreef Armageddon het volgende:
Anders verrek je je nek even.
Kan geen kant meer op kijken.
Volgens mij ben je gewoon een beetje overspannen!quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:04 schreef Armageddon het volgende:
Anders verrek je je nek even.
Kan geen kant meer op kijken.
Ja gelukkig wel, we kunnen het niet altijd over de enorme lengte van onze penissen hebben toch?quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:05 schreef HeatWave het volgende:
Is dit het nek topic?
Zeker niet na de aflevering van shock doc gisterenquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:07 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel, we kunnen het niet altijd over de enorme lengte van onze penissen hebben toch?
Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zeker niet na de aflevering van shock doc gisteren
diclofenac liev!quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:30 schreef Armageddon het volgende:
Man man man wat doet dat zeer. Gelukkig had ik nog diclofenac liggen.
Ay Caramaba... Dus daar is d'ie voor.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:39 schreef UIO_AMS het volgende:
Een verzend-knop in een emailprogramma. Dat is toch wel handig.
als ctrl-enter het doet, dan heb je geen knop nodig.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:39 schreef UIO_AMS het volgende:
Een verzend-knop in een emailprogramma. Dat is toch wel handig.
Ik ga het testen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:46 schreef Kreator het volgende:
als ctrl-enter het doet, dan heb je geen knop nodig.
Fijn om te horen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:14 schreef Joene het volgende:
Zo terug uit zkh, met vrouwlief is alles ok
Goed te horen J! Heel goed te horen... Gelukkig maar!quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:14 schreef Joene het volgende:
Doe je goed man!quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:39 schreef Armageddon het volgende:
3 diclofenac in één keer is best veel. Zit helemaal te spacen hier.
Was gewoon de knop terugzetten in de toolbar niet veel sneller geweest?quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:51 schreef UIO_AMS het volgende:
Ctrl-enter doet het ook. Nu had de helpdeskmedewerker inmiddels outlook weer opnieuw geïnstalleerd en was de knop weer terug, maar toch altijd handig zo'n tip.
Hoe speel je die HD meuk dan op je TV af?quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:46 schreef HeatWave het volgende:
de tandjes, ben 1 weekje in het bezit van een HD TV, dus ben ff wat HD meuk gaan downloaden (films).
Eigenschappen van de map HD films : 435 GB....
Tis dat ik een 1TB disk heb, maar die is bijna vol man! Natuurlijk kill ik het als ik het gezien heb, maar het gaat wel hard zo.
LoLz... Ik moet binnenkort ook maar eens aan het snoeien gaan in mijn filmarchief.... Alleen moet ik nogsteeds een ker I am Legend kijken.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:46 schreef HeatWave het volgende:
de tandjes, ben 1 weekje in het bezit van een HD TV, dus ben ff wat HD meuk gaan downloaden (films).
Eigenschappen van de map HD films : 435 GB....
Tis dat ik een 1TB disk heb, maar die is bijna vol man! Natuurlijk kill ik het als ik het gezien heb, maar het gaat wel hard zo.
Xbox360 MC over HDMI zou toch een oplossing kunnen zijn, of een vidcard met HDMI uitgang?quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:47 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hoe speel je die HD meuk dan op je TV af?
Ik gok op een HDMI kabeltje tussen PC en TV. Da's tenminste wel het makkelijkste, mits beide apparaten HDMI aansluitingen hebben.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:47 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Vanaf de PC. Ziet er echt heel erg goed uit, zou volgens velen nog beter worden als ik een videokaart met HDMI zou hebben maar de VGA aansluiting geeft echt haarscherp beeld.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:47 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Gewoon D-Sub VGA aansluiting? Als je dat al scherp vindt, en je PC heeft ook een DVI uitgang, dan zou ik echt eens de moeite nemen om voor < ¤ 10,- een DVI - HDMI converter te halen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vanaf de PC. Ziet er echt heel erg goed uit, zou volgens velen nog beter worden als ik een videokaart met HDMI zou hebben maar de VGA aansluiting geeft echt haarscherp beeld.
Ja, ik moet echt weer eens gaan opruimen, diskspace kost geen fuck, maar waarom zou ik 2,5TB aan data bewaren eigenlijk.
Echt Gorgel, ik weet dat dat de opvatting is, maar LotR is zo fucking scherp, niet normaal. Ik zag het verschil tussen VGA en Component via de Xbox meteen, maar dit is echt al heel erg goed.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:52 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Gewoon D-Sub VGA aansluiting? Als je dat al scherp vindt, en je PC heeft ook een DVI uitgang, dan zou ik echt eens de moeite nemen om voor < ¤ 10,- een DVI - HDMI cenverter te halen.
Die film was wel oké.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:48 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
LoLz... Ik moet binnenkort ook maar eens aan het snoeien gaan in mijn filmarchief.... Alleen moet ik nogsteeds een ker I am Legend kijken.
Ik zeg niet dat je VGA niet goed zou zijn, maar het blijft een dubbele conversie (digitaal naar analoog, naar weer digitaal) en een analoge (storingsgevoeligere) signaaloverdracht. Die slagen ben je met DVI/HDMI kwijt.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt Gorgel, ik weet dat dat de opvatting is, maar LotR is zo fucking scherp, niet normaal. Ik zag het verschil tussen VGA en Component via de Xbox meteen, maar dit is echt al heel erg goed.
Maar idd, er komt nog wel een HDMI connectie hoor, ben er alleen nog niet aan toegekomen.
Zoals ik al zei, het valt echt reuze meequote:Op woensdag 16 januari 2008 16:11 schreef Armageddon het volgende:
Ja maar het is zonde om HD meuk te downen en die via VGA af te speulen
Je had toch een 8800? Die heeft toch een component uitgang? Ik heb ook zo'n kabel naar mijn tv.
I know, I know.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:10 schreef HeatWave het volgende:
Maar er moet ook nog een surroundsetje aan, kost allemaal geld zat en er moet ook nog geld overblijven voor Guinness enzo.
Ik vertik het om een schitterende TV te hebben en dan geen geld meer voor uitgaan ed. You know me
.
Ja, mediacentertje wil ik ook nog wel ff in elkaar flansen. maar dat moet voor weinig kunnen met de meuk die ik al thuis heb.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:23 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
I know, I know.
Ik ben aan het rondkijken naar een HD beamer. Maar ja, dan moet er natuurlijk ook een mediastationnetje komen met HD output...
Eerst die salarisverhoging er maar eens doorkrijgen...
Waarvan hoeveel maanden ontzwangeringsverlof?quote:
Tenzij ze je volgend jaar een vast contract aanbieden.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:29 schreef k_i_m het volgende:
Dankje. Dit is echter wel het laatste contract wat ze mogen geven, dus uiteindelijk komt het erop neer dat ik toch ontslagen ben, maar dan met een jaar vertraging.
Dan zou ik nu al lekker op zoek gaan naar iets anders, dan ben je ze voor.quote:
LoLz.... Dan zullen ze wel met een regeling komen.quote:
niks regeling, je kunt iemand prima drie jaar aan het lijntje houden met de huidige wetgevindquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:25 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
LoLz.... Dan zullen ze wel met een regeling komen.
Goed man, die flexwetquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
niks regeling, je kunt iemand prima drie jaar aan het lijntje houden met de huidige wetgevind
Dat doe je bijvoorbeeld door het aanbieden van een fatsoenlijk vast contractquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:07 schreef n00cL30n het volgende:
Ik heb het niets over wetgevingen.
Heb het meer over slim zijn en aanhouden van kennis?
Waarom niet? Laminaat, de hypotheek en de kinderwagen meuk kennen we nou ook wel....quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:14 schreef Joene het volgende:
Men , gaan we het hier nu hebben over school en bijbaantjes ?
Goed nieuws.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:14 schreef Joene het volgende:
Wijs de laatste discussie over laminaat of hypotheek in een Oldbies topic eens aan...quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom niet? Laminaat, de hypotheek en de kinderwagen meuk kennen we nou ook wel....
Echt, de term Maxi-cosy doet me spontaan kotsen, wat een jeukterm...
Yo, wat gaat het nou worden?? Dat heb ik gisteren nog even gemist in de goede berichtgevingquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:27 schreef GI het volgende:
[..]
Wijs de laatste discussie over laminaat of hypotheek in een Oldbies topic eens aan...
Een kindje.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:29 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Yo, wat gaat het nou worden?? Dat heb ik gisteren nog even gemist in de goede berichtgeving.
De geest, niet de onderwerpen exact.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:27 schreef GI het volgende:
[..]
Wijs de laatste discussie over laminaat of hypotheek in een Oldbies topic eens aan...
Oja, jullie wilden het niet wetenquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:30 schreef GI het volgende:
[..]
Een kindje.
Meer weten we niet ( en willen we niet weten)
Vooral ikzelf ben van het ouderwetse. Sil probeerde me nog over te halen de dag ervoor.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:31 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oja, jullie wilden het niet weten.
Wehehe, ik had het haar wel willen zien proberen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:32 schreef k_i_m het volgende:
Echt? Ik had je gewoon naar buiten gestuurd als alleen ik het had willen weten.
Nou, dan had je het lekker gehoordquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:33 schreef GI het volgende:
[..]
Wehehe, ik had het haar wel willen zien proberen.
Nou ja, dan kun jij vervolgens proberen je oren dicht te stoppen, want de arts vertelt het gewoon als zij dat wil, hij zit er tenslotte voor haar, en niet voor jouquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:33 schreef GI het volgende:
[..]
Wehehe, ik had het haar wel willen zien proberen.
Tuurlijkquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:38 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Nou ja, dan kun jij vervolgens proberen je oren dicht te stoppen, want de arts vertelt het gewoon als zij dat wil, hij zit er tenslotte voor haar, en niet voor jou.
Heb jij ooit wel eens een man van 2.04 uit een kamer proberen te duwen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:32 schreef k_i_m het volgende:
Echt? Ik had je gewoon naar buiten gestuurd als alleen ik het had willen weten.
Dus jij denkt dat als de vrouw in kwestie het wil weten, dat de arts het dan niet verteld omdat manlief het niet wil weten?quote:
Duwen? Welnee. Als je erom vraagt vertellen ze het je toch wel, dus als ie het niet wil weten en hij blijft erbij staan is het mooi zijn eigen schuldquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:44 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Heb jij ooit wel eens een man van 2.04 uit een kamer proberen te duwen.
Neh, ik vind het ook niet erg hoor. Ik ben gewoon van nature erg nieuwsgierig.
Ja. Je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat als de vrouw in kwestie het wil weten, dat de arts het dan niet verteld omdat manlief het niet wil weten?
Dream on. De vrouw is de 'patient', niet de man.
ik-ben-het-niet-met-je-eens-maar-ik-breng-het-positief-want-je-snapt-er-toch-niets-van-smiley-part-deux.quote:
Heb jij Knut weleens sjacherijning meegemaakt?quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:46 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Duwen? Welnee. Als je erom vraagt vertellen ze het je toch wel, dus als ie het niet wil weten en hij blijft erbij staan is het mooi zijn eigen schuld.
Whehehe.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:49 schreef k_i_m het volgende:
Daarom moet je ook altijd laten kiezen, dan heeft ie het idee dat ie zelf ook wat in te brengen heeft.
Ik heb er ook voor gekozen dat WE het niet weten.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:49 schreef k_i_m het volgende:
Daarom moet je ook altijd laten kiezen, dan heeft ie het idee dat ie zelf ook wat in te brengen heeft.
Joh, dat slaat nog wel om hoor. Vrouwelijke hormonen en nieuwsgierigheidquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:50 schreef GI het volgende:
[..]
Ik heb er ook voor gekozen dat WE het niet weten.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:50 schreef GI het volgende:
[..]
Ik heb er ook voor gekozen dat WE het niet weten.
Alsof jij daar geen maniertjes voor hebt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:44 schreef Silmarwen het volgende:
Heb jij ooit wel eens een man van 2.04 uit een kamer proberen te duwen.
Je gaat niet zelf aan het handwerken?quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:51 schreef Kreator het volgende:
Ik heb ervoor gekozen om mijn vriendin vd trap te duwen als ze zegt dat ze zwanger is.
Ik reken er persoonlijk op dat alles mijn schuld is vanaf het moment dat ze 7 maanden zwanger is. Dus dit kan er nog wel bijquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:51 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Joh, dat slaat nog wel om hoor. Vrouwelijke hormonen en nieuwsgierigheid. Dan krijg jij straks inderdaad de schuld dat JIJ ervoor gekozen hebt
.
Toch tijd om tijdens de pretecho vriendelijk te vragen of de beste echograaf het op een briefje wil schrijven.quote:
Vanaf de 7de maand pas? You wish!quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:53 schreef GI het volgende:
[..]
Ik reken er persoonlijk op dat alles mijn schuld is vanaf het moment dat ze 7 maanden zwanger is. Dus dit kan er nog wel bij.
Nee, dan had je namelijk een gebrek aan humor. Gebrek aan sarcasme, gebrek aan verstand en ook nog eens 20 zwangere hormonen bommen die het hebben over hun bloedingen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:55 schreef Kreator het volgende:
...ik zou echt zweren dat dit topic in OUD stond. Je-zus..
*weg is*
+3 Scherp!quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:57 schreef GI het volgende:
[..]
Nee, dan had je namelijk een gebrek aan humor. Gebrek aan sarcasme, gebrek aan verstand en ook nog eens 20 zwangere hormonen bommen die het hebben over hun bloedingen.
Het enige dat hier besproken wordt is mijn arrogantie.
Niet per definitie natuurlijk.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:02 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik kan het wel weer gaan hebben over de SOA-kliniek aan de overkant, maar ja, zwangerschap is natuurlijk ook een SOA.
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:06 schreef k_i_m het volgende:
Ik wil de eerste vrouw nog wel tegenkomen die een zwangerschap op een man overdraagt.
Leven is een SOA. En terminaal.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:02 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik kan het wel weer gaan hebben over de SOA-kliniek aan de overkant, maar ja, zwangerschap is natuurlijk ook een SOA.
Ook geen SOA. Immers is het niet zo dat als je een lijk neukt die weer levend wordt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:07 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Leven is een SOA. En terminaal.
Mannen kunnen slechts drager zijn en zijn besmettelijk. Vrouwen raken besmet, maar zijn niet besmettelijk.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:06 schreef k_i_m het volgende:
Ik wil de eerste vrouw nog wel tegenkomen die een zwangerschap op een man overdraagt.
Pure psychische chantage is wellicht niet fysiek, als man kun je daar toch behoorlijk van in de war raken.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:06 schreef k_i_m het volgende:
Je draagt het leven over aan de nieuwe derde partij. Toch leuk, als je achteraf gezien een triootje hebt gehad.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:07 schreef GI het volgende:
[..]
Ook geen SOA. Immers is het niet zo dat als je een lijk neukt die weer levend wordt.
Homo'squote:Op donderdag 17 januari 2008 10:09 schreef GI het volgende:
Als vrouwen niet besmettelijk zijn, hoe komt de man er dan aan ?
Dat ging over zwangerschappen GI. En eerlijk gezegd heb ik nog nooit een zwangere vent gezien.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:09 schreef GI het volgende:
Als vrouwen niet besmettelijk zijn, hoe komt de man er dan aan ?
Ja, maar dat is niet noodzakelijkerwijs aan zwangerschap verbonden. Ik bedoel; dat doen we iedere dag, daar hoeven we niet zwanger voor te zijnquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:11 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Pure psychische chantage is wellicht niet fysiek, als man kun je daar toch behoorlijk van in de war raken.
En met deze les in het achterhoofd ga ik maar eens richting de zaak.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:14 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet noodzakelijkerwijs aan zwangerschap verbonden. Ik bedoel; dat doen we iedere dag, daar hoeven we niet zwanger voor te zijn.
Jij zegt dat de man drager is. Dus de man kan ook zwanger zijn, als dat dan weer niet van de vrouwen afkomt vraag ik me weer af hoe het bij de man is terrechtgekomenquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:14 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat ging over zwangerschappen GI. En eerlijk gezegd heb ik nog nooit een zwangere vent gezien.
Ja, maar daar gaat nu ook nog eens een gehele omgeving aan meewerken. Familieleden die je anders nooit ziet, vage vrienden en kennissen, consultatiebureaus, zwangerschapsyogaleraressen, ambtenaren, medewerkers van babyspullenzaken, autoverkopers, noem het maar op.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:14 schreef k_i_m het volgende:
Ja, maar dat is niet noodzakelijkerwijs aan zwangerschap verbonden. Ik bedoel; dat doen we iedere dag, daar hoeven we niet zwanger voor te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |