Dit was een half jaarquote:Op maandag 14 januari 2008 10:45 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat klopt. Alleen vergeten een hoop bedrijven dat ook het niet verlengen van een jaarcontract tijdig aangegeven dient te worden, tenzij er in het contract expliciet vermeld staat dat er geen intentie is tot verlengen. Bij een jaarcontract is dat volgens mij 2 maanden.
Wat dus niet mag is een week voordat het contract afloopt aankomen met 'oh ja, we hoeven je niet meer, dus na volgende week mag je wegblijven'
Maar goed, Ik ben geen advocaat, dus als ze het op die laatste weken aan laten komen zou ik eens bij een juridisch loket binnenwandelen.
Ach ja, je bent iig niet op je kont de hele trap afgestuiterd zoals "sommige mensen".quote:Op maandag 14 januari 2008 11:28 schreef HeatWave het volgende:
Oh, met je slaapdronken kop een trap op rennen en dan een trede missen is nooit grappig.
Spierpijn een en verrekte enkel, goed begin van de week.
Nee, zo erg is het ook weer nietquote:Op maandag 14 januari 2008 11:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ach ja, je bent iig niet op je kont de hele trap afgestuiterd zoals "sommige mensen".
check ! zaterdag nog !quote:Op maandag 14 januari 2008 11:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ach ja, je bent iig niet op je kont de hele trap afgestuiterd zoals "sommige mensen".
Dezelfde klachten. Het is nooit helemaal weggeweest. We zoeken nu verder in de hoek van de neuromusculaire aandoeningen.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:20 schreef GI het volgende:
Nog steeds hetzelfde als vorige keer ? Of zijn de klachten wat specifieker nu ?
De wat?quote:Op maandag 14 januari 2008 11:32 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dezelfde klachten. Het is nooit helemaal weggeweest. We zoeken nu verder in de hoek van de neuromusculaire aandoeningen.
Vrij vertaald: Aantasting van spieren.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:33 schreef Armageddon het volgende:
De wat?
Hopelijk is het dat niet, dat lijkt me niet fijnquote:Op maandag 14 januari 2008 11:34 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Vrij vertaald: Aantasting van spieren.
Ik vroeg nog of je voorzichtig aan wilde doen.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:32 schreef Joene het volgende:
[..]
check ! zaterdag nog !![]()
relatief blauw nu.
KAK! Niet fijn man... sterkte dan maar weer!quote:Op maandag 14 januari 2008 11:34 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Like MS en stuff ?quote:Op maandag 14 januari 2008 11:34 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Achja ik ben alleen blauw ,gekneusde rib denk ik enzo.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:39 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik vroeg nog of je voorzichtig aan wilde doen.
Nee, dat zijn spierziektes die niet te genezen zijn. De meeste neuromusculaire aandoeningen zijn dat wel. Ze zijn alleen lastig te identificeren.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:41 schreef Joene het volgende:
Like MS en stuff ?
SOA's heten SOA's omdat ze niet via de lucht verspreid worden JKquote:Op maandag 14 januari 2008 12:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey UI, het heeft toch niks te maken met het feit dat je zo dicht bij de GGD werkt?
64 bit heeft alleen zin als je drivers en programma's ook 64 bit zijn, toch?quote:Op maandag 14 januari 2008 12:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Hmm.. 64 of 32 bit Vista... Keuzes, keuzes, keuzes.
Drivers MOETEN 64 bit zijn. Programma's mogen nog wel 32 bit zijn. Alleen echt geen 16 bit meer. (Dus ook de installer niet, en daar wil je nog wel eens tegenaan lopen.) Maar heul veul geugen is wel iets waar ik aan zit te denken ja.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
64 bit heeft alleen zin als je drivers en programma's ook 64 bit zijn, toch?
Of wil je heul HEUL HEUL veel intern geheugen gebruiken?
Ook altijd leuke momenten als je 's nachts naar de wc oid moet en je denkt dat je al bij de grond bent terwijl je nog 1 of 2 treden moet. Dan flikker je zo heerlijk hard vooroverquote:Op maandag 14 januari 2008 11:28 schreef HeatWave het volgende:
Oh, met je slaapdronken kop een trap op rennen en dan een trede missen is nooit grappig.
Spierpijn een en verrekte enkel, goed begin van de week.
Ik heb eigenlijk alleen gehad dat ik in 1 week tijd mn hoofd een paar keer stoot aan de balken op zolder..quote:Op maandag 14 januari 2008 13:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ook altijd leuke momenten als je 's nachts naar de wc oid moet en je denkt dat je al bij de grond bent terwijl je nog 1 of 2 treden moet. Dan flikker je zo heerlijk hard voorover
Ik flikkerde dus achterover. Bovenaan de trapquote:Op maandag 14 januari 2008 13:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ook altijd leuke momenten als je 's nachts naar de wc oid moet en je denkt dat je al bij de grond bent terwijl je nog 1 of 2 treden moet. Dan flikker je zo heerlijk hard voorover
Pics! Or it didn't happen!quote:Op maandag 14 januari 2008 13:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik flikkerde dus achterover. Bovenaan de trap.
Het is in november gebeurt en ik heb nu nog een deuk in mijn rechterbil
quote:Op maandag 14 januari 2008 13:50 schreef Kreator het volgende:
"Hallo met de nieuwe arts. Mijn telefoon is te glad. Hij valt uit mijn handen. Ik zag dat er ook kleinere waren. Kan ik niet zoéén krijgen?"
*collega mompelt iets over het hebben van een kleintje*
...en toen spoot mijn koffie via de orale uitgang tegen de monitor...
quote:Op maandag 14 januari 2008 13:42 schreef GI het volgende:
Pics! Or it didn't happen!
Theoretisch zouden 64bit applicaties wat sneller moeten zijn dan 32bit applicaties. Daar zul je doorgaans weinig van merken denk ik. Er zijn wel een aantal security-zaken die onder 64bit wel c.q. beter werken, zoals hardware-matige DEP. Ook is onder de 64 bit versie van 2003/xp/vista niet meer te voorspellen in welk geheugengebied standaard drivers ingeladen worden.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat zou, naast het geheugen, nog meer beter zijn aan 64 bit dan?
Nee hoor.quote:Op maandag 14 januari 2008 17:47 schreef Xebrozius het volgende:
De tering, vroeger was ik een teringnewbie nu alweer een olbie..
Vroegah, met die 'moderne spelling' was (k|c)ontraster ook wel aardig. Die pesterige 'c' is alleen zo'n weggevertje.quote:
Whehehe, toen ik van de trap was gedonderd heb ik wel foto's van mijn blauwe reet gemaakt.quote:
Dan knaagt er iets aan je K. Dan knaagt er iets.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:31 schreef Kreator het volgende:
Morgé. Waarom word ik deze maand elke keer smorgens om half 6 wakker, terwijl ik pas om kwart voor 8 hoef op te staan.... pfff...
Gelukkig krijg ik vandaag van de stagiaire een stoelmassage.
Ik weet het.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:42 schreef Armageddon het volgende:
Dan knaagt er iets aan je K. Dan knaagt er iets.
Dus u was ook om 6.00 wakker i.p.v. 8.00.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:56 schreef GI het volgende:
Ik ben stiekum zenuwachtig voor dat echo gedoe morgen.
5.30 opquote:
Pffft. Je vergeet de tijd die je in de file staatquote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:10 schreef Kreator het volgende:
Als ik om 07:45 opsta, kan ik rustig douchen, krantje lezen, niet ontbijten en het nieuws kijken. Als ik vervolgens om 08:28 de deur uitga, ben ik rond 08:30 op de zaak.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:11 schreef GI het volgende:
[..]
Pffft. Je vergeet de tijd die je in de file staat.
...die ontwijk ik middels mijn hippe trendy K-Swiss voertuigen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:11 schreef GI het volgende:
Pffft. Je vergeet de tijd die je in de file staat.
Pff, dan rij ik weg uit de straat.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:46 schreef Ripley het volgende:
Lijkt me vreselijk, elke ochtend zo vroeg op. Ik sta lekkeer om 08.00 uur op elke morgen en dat vind ik al moeilijk genoeg!
Grappenmaker!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:06 schreef Armageddon het volgende:
Zeau, ik ga vandaag maar eens een keer echt werken.
ok, ik zal een geile tietenfoto met een dildo in m'n oor voor je maken, krea?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:30 schreef ElizabethR het volgende:
ok
Op welke mail kan ik je mailen? Of kom even onlinequote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:01 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik zal jullie maar niet vermoeien met de tijden die ik aanwezig ben op kantoor.
Daar je ambtenaar bent, gok ik zo tussen 11u en 15u.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:01 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik zal jullie maar niet vermoeien met de tijden die ik aanwezig ben op kantoor.
Hehe.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Daar je ambtenaar bent, gok ik zo tussen 11u en 15u.
En je bent niet bereikbaar tussen 12u13 en 13u43.
Of omdat je toch niet meer bij te sturen bent en ze allang bezig zijn met het opbouwen van een ontslagdossier.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:32 schreef zovty het volgende:
Als mensen je niet willen spreken is dat vaak omdat ze je niks te vertellen hebben omdat ze tevreden over zijn.
Ik ken dat, vooral verjaardagen van vrienden zijn erg. Vijf jaar geleden hadden ze het nog over 'lekkere wijven', nu hoor je alleen maar verhalen over hun -altijd schattige- kinderen...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:39 schreef HeatWave het volgende:
Uberhaupt ouders etc kunnen het nergens anders meer over hebben, hun hele leven lang tot de kinderen het huis uit zijn en dan willen ze er weer bij horen.
Hou op met mequote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:41 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik ken dat, vooral verjaardagen van vrienden zijn erg. Vijf jaar geleden hadden ze het nog over 'lekkere wijven', nu hoor je alleen maar verhalen over hun -altijd schattige- kinderen...
Ik word er in elk geval af en toe schijtberoerd van. (zeker op verjaardagen). Het was allemaal zoveel makkelijker toen iedereen 20 was.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:39 schreef HeatWave het volgende:
Uberhaupt ouders etc kunnen het nergens anders meer over hebben, hun hele leven lang tot de kinderen het huis uit zijn en dan willen ze er weer bij horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |