Mensen die dat serieus nemenquote:Op maandag 14 januari 2008 14:51 schreef Longmen het volgende:
http://www.soccernews.nl/news/39831![]()
Als je het maar laat van Geel!
Waarom eerst met de trein en dan met de auto?quote:Op maandag 14 januari 2008 15:12 schreef Jasza het volgende:
Hoelaat zal instappen in Nijmegen ongeveer zijn btw volgende week?
Uurtje of 11 ofzo?
half 9 met de trein richting Arnhem, dan met auto naar opstapplaats, jeuj wat een feest weer
Zuiverloon op rechtsback? Ik weet het ook niet hoor.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:22 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ik wil niet heel lullig doen maare.. wij komen eigenlijk ook maar met bar weinig opties qua spelers die reëel zijn.. Wie hebben we tot nu toe gehad qua SERIEUZE opties?
Boulahrouz
Edman
Maatjes wonen in Gelderland die ook gaan, en heb toch gratis treinreis, vind ik lekkerder dan eerst met de bus vanuit A'dam hehe.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:25 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Waarom eerst met de trein en dan met de auto?
Is al bekend waar die godvergeten opstapplaats nu precies is?!quote:Op maandag 14 januari 2008 15:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Maatjes wonen in Gelderland die ook gaan, en heb toch gratis treinreis, vind ik lekkerder dan eerst met de bus vanuit A'dam hehe.
Officieel nog niet, maar ik hoorde iets voorbij komen van Heteren ofzo?quote:Op maandag 14 januari 2008 15:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Is al bekend waar die godvergeten opstapplaats nu precies is?!
Weet je zeker dat die combi in Heteren niet voor de uitwedstrijd tegen Vitesse was?quote:Op maandag 14 januari 2008 15:32 schreef Jasza het volgende:
Vorig jaar was het Heteren hoorde ik, maar als het een autocombi is dan zal het wel langs de snelweg zijn en dat is Heteren niet volgens mij?
We krijgen vandaag of morgen wel een brief denk ik, NAC kreeg ik vorige week woensdag pas een brief van, tis wel weer geweldig geregeld allemaal zeg.
Kan ookquote:Op maandag 14 januari 2008 15:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Weet je zeker dat die combi in Heteren niet voor de uitwedstrijd tegen Vitesse was?
De opstapplaats Heteren ligt wel naast de snelweg.
Kom met opties dan ipv alleen kritiek geven..quote:Op maandag 14 januari 2008 15:27 schreef BonJovi het volgende:
Heubach en Kah wtf sommige mensen zijn echt snel tevreden [afbeelding]
Kan maar zo zijn dat die opstapplaats ook voor Nec geld hoor. Maar Nec uit is voor ons altijd vrij vervoer, dus ik kan het niet met zekerheid zeggen.quote:
Als je op mij doelt: staat dat er slimmerik?quote:
Hoezo, alsof het uitmaakt wat BJ vindt.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:37 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Kom met opties dan ipv alleen kritiek geven..
Of realistisch.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:27 schreef BonJovi het volgende:
Heubach en Kah wtf sommige mensen zijn echt snel tevreden
Ja hij heeft al gezegd dat ajax nog een vervanger zoekt voor stam en stam was een topverdediger.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:40 schreef w00h00 het volgende:
Om kampioen te worden hebben we nog wel een topverdediger nodig, dat ziet Van Geel toch ook in?
Wat is er mis met dat interview?quote:
Heb je ook een punt natuurlijkquote:Op maandag 14 januari 2008 15:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoezo, alsof het uitmaakt wat BJ vindt. [afbeelding].
Vorig jaar was het gewoon een buscombi vanuit de Arena, NEC-uit dan.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:32 schreef Jasza het volgende:
Vorig jaar was het Heteren hoorde ik, maar als het een autocombi is dan zal het wel langs de snelweg zijn en dat is Heteren niet volgens mij?
We krijgen vandaag of morgen wel een brief denk ik, NAC kreeg ik vorige week woensdag pas een brief van, tis wel weer geweldig geregeld allemaal zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |