Demy de Zeeuw & Dembele zijn wat mij betreft meer dan welkomquote:Op maandag 14 januari 2008 14:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Alleen Demy de Zeeuw, Stijn Schaars (twijfelgeval in verband met blessures) en Moussa Dembele zou ik serieus graar zien komen, misschien in de toekomst Ryan Donk. Maar de rest was niet serieus, het zou een blunder zijn om Sébastien Pocognoli nu van AZ over te nemen, terwijl we hem eerst zelf volgden. Verder is Kenneth Vermeer minstens gelijkwaardig aan Boy Waterman en denk ik dat Kew Jaliens alleen nog maar minder zal worden.
Dat zeg ik ook niet.. ik denk alleen dat we de linksback positie nog sterker moeten/kunnen bezetten dan dit moment.. ondanks er niets mis is met Vertonghen..quote:Op maandag 14 januari 2008 14:35 schreef Sethje het volgende:
[..]
het is toch niet meer dan normaal dat Verthongen de basiskracht is en bij een blessure of iets dergelijks ingevuld door een getalenteerde jeugdspeler of een upcoming man uit het 2e. Dat is waar ajax voor staat. Niet voor iedere positie 2 derderangs polen gaan kopen
als ik het goed begrijp mei 2007quote:Op maandag 14 januari 2008 14:40 schreef Messenga het volgende:
Welk jaar is het gebeurd? Als je dat weet kan je RTL wel bereiken voor beeldmateriaal, desnoods nog de NOS.
Dit is de wedstrijd maar of het fragment ook in de samenvatting is opgenomen?quote:Op maandag 14 januari 2008 14:39 schreef Etcetera het volgende:ik post hier nooit, maar in verband met een stageopdracht ben ik op zoek naar beeldmateriaal. Ik heb heel internet al afgespeurd, maar kan niks vinden.
Het gaat om videobeelden van de wedstrijd Ajax - SC Heerenveen (of vice versa, weet ik niet) waarin Dingsdag over de rug van Huntelaar 'wandelt'. Dingsdag zou daarvoor geschorst worden, maar dat is (volgens mij) niet gebeurd nadat de videobeelden zijn onderzocht. Als iemand daar beelden van heeft (van de overtreding) en een linkje kan geven, zou ik daar erg blij mee zijn![]()
alvast bedankt
(zelfde post staat ook in FB iddik ben een lui mormel
sorry
)
het moet echt heerenveen zijn volgens mijn bronnenquote:Op maandag 14 januari 2008 14:41 schreef RayMania het volgende:
Het was in ieder geval Ajax - Vitesse. Ik heb het gifje ergens, even zoeken.
thanksquote:Op maandag 14 januari 2008 14:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dit is de wedstrijd maar of het fragment ook in de samenvatting is opgenomen?
http://www.megaupload.com/nl/?d=ZJME9E2C
quote:Op maandag 14 januari 2008 14:39 schreef Etcetera het volgende:
[afbeelding] ik post hier nooit, maar in verband met een stageopdracht ben ik op zoek naar beeldmateriaal. Ik heb heel internet al afgespeurd, maar kan niks vinden.
Het gaat om videobeelden van de wedstrijd Ajax - SC Heerenveen (of vice versa, weet ik niet) waarin Dingsdag over de rug van Huntelaar 'wandelt'. Dingsdag zou daarvoor geschorst worden, maar dat is (volgens mij) niet gebeurd nadat de videobeelden zijn onderzocht. Als iemand daar beelden van heeft (van de overtreding) en een linkje kan geven, zou ik daar erg blij mee zijn [afbeelding]
alvast bedankt [afbeelding]
(zelfde post staat ook in FB idd [afbeelding] ik ben een lui mormel [afbeelding] sorry [afbeelding] )
Hij flikte het ook bij Ajax-Heerenveen hoor. 100% zeker.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:41 schreef RayMania het volgende:
In 2007 speelde Dingsdag al bij Heerenveenquote:Op maandag 14 januari 2008 14:41 schreef RayMania het volgende:
Ik denk dat Raymania in de war is met een speler van Vitesse Remco vd Schaaf, die Huntelaar als surfplank wilde gebruikenquote:Op maandag 14 januari 2008 14:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het moet echt heerenveen zijn volgens mijn bronnen
Nee het was het playoff wedstrijd van Ajax - Heerenveen..quote:Op maandag 14 januari 2008 14:41 schreef RayMania het volgende:
quote:Op maandag 14 januari 2008 14:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt dus niet heel het internet gehad![]()
![]()
Dat moment was hilarischquote:Op maandag 14 januari 2008 14:44 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik denk dat Raymania in de war is met een speler van Vitesse Remco vd Schaaf, die Huntelaar als surfplank wilde gebruiken
Jaquote:Op maandag 14 januari 2008 14:44 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik denk dat Raymania in de war is met een speler van Vitesse Remco vd Schaaf, die Huntelaar als surfplank wilde gebruiken
Bingo!quote:Op maandag 14 januari 2008 14:45 schreef RayMania het volgende:
De kleine versie van volgens mij Van Der Schaaf.
[ afbeelding ]
Lijkt op van der Schaaf.. zou ook Swerts kunnen zijn.. I don't know..quote:Op maandag 14 januari 2008 14:45 schreef RayMania het volgende:
[afbeelding]
Was ook nog met Heitinga.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:45 schreef RayMania het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dat is toch echt Sjonniequote:Op maandag 14 januari 2008 14:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, dat is toch op de rug wandelen
.
Ja, ik was in de warquote:Op maandag 14 januari 2008 14:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar dat is toch echt Sjonnie.
Succesquote:Op maandag 14 januari 2008 14:48 schreef Etcetera het volgende:
de gif is opgeslagen, de samenvatting wordt binnengehaald
heel erg bedankt voor de hulp![]()
Als dat gebeurd is het natuurlijk ook einde Van Geel bij Ajax natuurlijk.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:51 schreef Longmen het volgende:
http://www.soccernews.nl/news/39831![]()
Als je het maar laat van Geel!
mag Huntelaar dan nog uitkomen voor MAnU in de CL?quote:Op maandag 14 januari 2008 14:51 schreef Longmen het volgende:
YWquote:Op maandag 14 januari 2008 14:48 schreef Etcetera het volgende:
de gif is opgeslagen, de samenvatting wordt binnengehaald [afbeelding]
heel erg bedankt voor de hulp [afbeelding] [afbeelding]
Nop.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mag Huntelaar dan nog uitkomen voor MAnU in de CL?
Een speler is na de winterstop toch weer speelgerechtigd om voor een andere club Europees uit te komen?quote:Op maandag 14 januari 2008 14:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mag Huntelaar dan nog uitkomen voor MAnU in de CL?
Van Geel houdt zich maar aan zijn woord. Anders mag ie wat mij betreft direct opbokken.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:51 schreef Longmen het volgende:
Dat gaat echt no way gebeuren hoor. Hooguit Maduro vertrekt, meer niet.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:51 schreef Longmen het volgende:
Heubach Hooliganquote:Op maandag 14 januari 2008 15:02 schreef Jasza het volgende:
Dat je uberhaupt aan die aap van een Heubach denkt is al ongelovelijk
Kah? Lekker ruzie maken met de keeper..quote:Op maandag 14 januari 2008 15:13 schreef Lyzio het volgende:
Als je een killer in de verdediging wilt zou ik eens informeren hoe het contract van Kah ervoor ligt bij Roda. En gewoon aan Boulahrouz blijven trekken. Hij wil ook graag naar het EK, en Ajax is the way to go.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |