nu moet je wel heel vroeg je nest uitquote:
Smerige teringlijersquote:Op maandag 14 januari 2008 12:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
nu moet je wel heel vroeg je nest uit
Ongelijk kun je 'm anders echt niet geven. Maar dat is meestal bij van Gaal.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:54 schreef patrickt37 het volgende:
WHO'S HOT
Ajax begon 2008 met een heel dikke zege op AZ en lijkt met de terugkeer van Edgar Davids, Kenneth Perez en Leonardo aan kracht, leepheid en koelbloedigheid te hebben gewonnen. Luis Suárez deed zijn best zijn imago te veranderen. Zelden verloor hij zich in opzichtige duikelingen en voor het doel had hij bijzonder veel oog voor zijn collega's. Lauwwarm tot Hot was Ajax.
WHO'S NOT
AZ is nog altijd in de race zijn voor de landstitel. Met een De Mossiaanse-rekensom bewees coach Louis van Gaal zijn gelijk: 17x3=51 en 25+51=76 en 76 punten=kampioen. Het repeterende verhaal van 'áls wij de karrenvracht aan kansen hadden benut', wordt een beetje vervelend. Want 26 punten laten liggen in zeventien duels tot nog toe, én de grootste nederlaag ooit lijden uit tegen Ajax, is gewoon Not. Ook die rekensom klopt.
![]()
![]()
Tis een alternatieve opstapplaatsquote:Op maandag 14 januari 2008 12:59 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Trieste is dat ik nog geen 15 min van Nijmegen vandaan woon.. godverdomde combi.. hopen dat maat van me nog iets kan regelen voor het thuis vak
Ja crap.. daar kwam ik achter toen het uitverkocht was ja..quote:Op maandag 14 januari 2008 12:59 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tis een alternatieve opstapplaats [afbeelding]
Die is 10 minuten van het stadion [afbeelding]
Ik zit meer met de defensie in mijn maag. Vermaelen en Van der Wiel zullen er vast weer niet bij zijn, en Heitinga is geschorst. Wat dan? Ogararu, Colin, Vertonghen en Urby.. Dat lijkt mij wat te licht.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:05 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Wat een feest trouwens.. Woensdag.. Kevin "de wedstrijddoodfluiter" Blom
Goeie opmerking.. er zijn verschillende mogelijkheden..quote:Op maandag 14 januari 2008 13:11 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik zit meer met de defensie in mijn maag. Vermaelen en Van der Wiel zullen er vast weer niet bij zijn, en Heitinga is geschorst. Wat dan? Ogararu, Colin, Vertonghen en Urby.. Dat lijkt mij wat te licht.
quote:Op maandag 14 januari 2008 13:15 schreef Noshiba het volgende:
NEEEEEE NU KAN IK NIET NAAR NEC, vuile kutknvb
quote:Op maandag 14 januari 2008 13:12 schreef F1Bas het volgende:
12.30
Nou ja, als we maar winnen zonder Johny!
Hij had wel rood moeten krijgen. Zeker aangezien Luinge nog wat had goed te maken is het niet zo snugger om iemand op 10 meter van de middenlijn op z'n achillespezen te hengsten.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:38 schreef Triptamine het volgende:
Trouwens: Viel mij als enige op dat Colin gister heel goed stond te voetballen(voor zijn doen dan)?
Maduro zal wel lekker gemotiveerd zijnquote:Op maandag 14 januari 2008 13:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oga-Maduro-Vertonghen-Furby
Zo dan maar?
Laten we er maar vanuit gaan dat Vermaelen en Van der Wiel nog niet fit zijn
Davids linksback?quote:Op maandag 14 januari 2008 13:11 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik zit meer met de defensie in mijn maag. Vermaelen en Van der Wiel zullen er vast weer niet bij zijn, en Heitinga is geschorst. Wat dan? Ogararu, Colin, Vertonghen en Urby.. Dat lijkt mij wat te licht.
Edit: Euh. Woensdag. Ik had het over NEC..
Moet trouwens nog maar zien of ie daadwerkelijk het seizoen afmaakt. Hetzelfde geldt vertrekt ie deze maand alquote:Op maandag 14 januari 2008 13:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Maduro zal wel lekker gemotiveerd zijn
Waarom had Luinge iets goed te maken?quote:Op maandag 14 januari 2008 13:17 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Hij had wel rood moeten krijgen. Zeker aangezien Luinge nog wat had goed te maken is het niet zo snugger om iemand op 10 meter van de middenlijn op z'n achillespezen te hengsten.
Jawel hoor met de trein kan je ook gaan lekker vroeg enzoquote:Op maandag 14 januari 2008 13:15 schreef Noshiba het volgende:
NEEEEEE NU KAN IK NIET NAAR NEC, vuile kutknvb
Misschien die buitenspel 0-1? Kan me weinig anders bedenken?quote:Op maandag 14 januari 2008 13:20 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Waarom had Luinge iets goed te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |