Ja, het is gewoon een kwestie van het een paar keer doen!quote:Op maandag 14 januari 2008 11:13 schreef Cuegirllie het volgende:
het gaat steeds beter of niet .. dat openen
en snel.. lijkt de overtoom........quote:Op maandag 14 januari 2008 11:13 schreef Cuegirllie het volgende:
het gaat steeds beter of niet .. dat openen
Great minds think alike!quote:Op maandag 14 januari 2008 11:13 schreef excited het volgende:
Ik had deze topicnaam ook al in gedachten
En jullie houden ook allebei van spanken, toevallig?quote:Op maandag 14 januari 2008 11:06 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Tja, je moet wel creatief blijven!![]()
![]()
Ik heb het gezien, en ik heb er ook maar eventjes iets neergezet!ze is mijn grote zus btw!
![]()
![]()
Idd!!quote:Op maandag 14 januari 2008 11:14 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ja, het is gewoon een kwestie van het een paar keer doen!![]()
![]()
Nou, het moet niet te hard zijn natuurlijk, gewoon een paar petsen!quote:Op maandag 14 januari 2008 11:16 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
En jullie houden ook allebei van spanken, toevallig?
Je sluitpost:
Goeie TT.
Ja, en nou heb ik het zelf gedaan..... ik zal ook even zoeken naar iets ludieks/nuttigs over douche-seksquote:
En dan een uur geleden nog zeuren dat het over auto's ging.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:18 schreef Facilitator het volgende:
Ik heb echt zo'n Google ochtendje.... kom ik toevallig dit tegen:
[ link | afbeelding ]
Ik hou best van ruw, maar slaan heb ik echt niks mee.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:21 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Nou, het moet niet te hard zijn natuurlijk, gewoon een paar petsen!zij gaat daarin toch verder dan ik denk ik!
houd jij er niet van als hij af en toe een beetje ruw is dan?
![]()
Dat noemt men dan geen auto meer.quote:Ik had het over de nieuwe auto van Dangel!
Thanks!![]()
![]()
Als je pech hebt wel een airbag.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:21 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
En dan een uur geleden nog zeuren dat het over auto's ging.
Overigens zijn die andere plaatjes dikke onzin: zelfs in een grote auto ram je bij een centimeter bewegen al tegen het stuur aan als je de stoel niet naar achter schuift. En dan kan je net zogoed de bijrijdersstoel nemen, daar zit geen stuur.
Met tegen het dashboard beuken hoort je airbag er niet uit te komen. Misschien volgende keer geen sex onder het rijden hebben dan?quote:Op maandag 14 januari 2008 11:25 schreef excited het volgende:
[..]
Als je pech hebt wel een airbag.
Moraal van deze opmerking: altijd het contact uitzetten!
Het ligt er maar aan wat je daar onder verstaat natuurlijk, als hij (niet te hard) met zijn vlakke hand op mijn billen kletst vind ik dat wel eens opwindend, vooral als hij dan ook nog "grove taal" uitslaat, je moet het meer als een spelletje zien!quote:Op maandag 14 januari 2008 11:24 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik hou best van ruw, maar slaan heb ik echt niks mee.
[..]
Dat noemt men dan geen auto meer.
quote:Op maandag 14 januari 2008 11:25 schreef excited het volgende:
[..]
Als je pech hebt wel een airbag.
Moraal van deze opmerking: altijd het contact uitzetten!
Een spelletje waar ik echt niks mee heb.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:29 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Het ligt er maar aan wat je daar onder verstaat natuurlijk, als hij (niet te hard) met zijn vlakke hand op mijn billen kletst vind ik dat wel eens opwindend, vooral als hij dan ook nog "grove taal" uitslaat, je moet het meer als een spelletje zien!
In Afrika maken ze ook van die mooie auto's!quote:Ach het is van blik en het heeft een stuur!
ben je altijd netjes en aardig tegen elkaar en dan in bed ineens zo van....quote:Op maandag 14 januari 2008 11:34 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Een spelletje waar ik echt niks mee heb.Liever dat 'ie z'n bek houdt dan grove taal uitslaat in bed.
Jammer dat het gelijk weer van die snollen zijn.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:33 schreef Facilitator het volgende:
Ik doe even combineren: auto+douche=carwash
quote:Op maandag 14 januari 2008 11:35 schreef rival het volgende:
[..]
ben je altijd netjes en aardig tegen elkaar en dan in bed ineens zo van....
vuile slet die je er bent...! hier.. pak aan! pets!
nee ik zie et ook niet gebeuren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |