abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58625823
Niet helemaal, want het was een soort noodaankoop na het vertrek van Johnson op de laatste transferdag. En hij heeft het aardig gedaan afgelopen seizoen.

Maar ik zie ook niet wat Belletti nou nog bij Chelsea moet.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_58626244
quote:
Op maandag 12 mei 2008 13:28 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Verder moet hij nog wel tekenen natuurlijk, dat ze het bod hebben geaccepteerd betekend nog niet dat alles al rond is.
Jij ruikt nog enige kans dat hij toch nog naar jullie vertrekt?
pi_58626508
quote:
Op maandag 12 mei 2008 14:01 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Jij ruikt nog enige kans dat hij toch nog naar jullie vertrekt?
Nou, het zou in principe natuurlijk kunnen. Maar doe mij maar Richards hoor. Die kost wel wat meer ben ik bang maar is een uitstekende, jonge, Engelse verdediger. Maar omdat Brown verlengt heeft gaat het er mij met name om dat ze een spits halen. Een linkshalf en een rechtsback zou ik ook graag zien als het echt goeie spelers zijn, maar die spits moet er zeker komen. Weet alleen nog niet zeker wie, over Berbatov heb ik een beetje een dubbel gevoel omdat hij dan natuurlijk bij Spurs weg is wat ik ook wel weer erg jammer zou vinden, maar het is wel de beste optie naar mijn idee, als je er even van uitgaat dat Benzema niet wil.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_58633254
quote:
Dani Fernández ook komend seizoen actief bij N.E.C.
Dani Fernández (25) speelt ook komend seizoen op huurbasis voor N.E.C. Beide partijen hebben vandaag een mondelinge overeenkomst bereikt, die deze week zal worden geformaliseerd.
Verdediger Fernández (25) kwam medio januari naar N.E.C. en speelde daarvoor voor Metallurg Donetsk. Bij N.E.C. kwam hij dit seizoen in 4 competitiewedstrijden en 3 play-off wedstrijden in actie. Gisteren stond hij in de basis tegen FC Groningen en was hij één van de uitblinkers.

Fernández begon zijn profcarrière in zijn geboorteplaats Barcelona bij de plaatselijke FC. Tijdens de voorbereiding voor het seizoen 2004/05 werd hij door Frank Rijkaard bij het eerste elftal gehaald waarna hij in 2006 een contract voor drie jaar tekende bij Metallurg Donetsk.

nec-nijmegen.nl
Olé.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
  donderdag 15 mei 2008 @ 15:58:15 #205
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58686138
quote:
Nigeriaan Ajilore naar FC Groningen

FC Groningen heeft voor komend seizoen Oluwafemi Ajilore, voetbalnaam ‘Femi’, aangetrokken. De 23-jarige Nigeriaan komt over van het Deense FC Midtjylland. De verdedigende middenvelder tekent in Euroborg een contract voor vijf seizoenen.

FC Groningen heeft ambities en wil voor volgend seizoen de huidige selectie een kwaliteitsinjectie geven. De eerste aankoop hiertoe is Ajilore. De Nigeriaan speelde tot nu toe 98 officiële wedstrijden voor zijn huidige club in Denemarken. Daarin scoorde hij zes keer. De helft van dat aantal doelpunten produceerde de controlerende middenvelder in de 26 officiële duels van dit seizoen.

Femi is afkomstig uit de Nigeriaanse voetbalacademie van FC Ebedei, de club waarmee FC Midtjylland een samenwerkingsverband heeft. Hij is aan zijn vierde seizoen bezig bij de op het hoogste niveau uitkomende Deense club. Femi had in Denemarken nog een doorlopende verbintenis. FC Groningen betaalt daarom een afkoopsom van 3,3 miljoen euro.

Manager technische zaken Henk Veldmate laat weten dat Ajilore al langer bij FC Groningen in beeld was. “Wij volgen hem al een hele poos. Toen wij in januari werden geconfronteerd met het vertrek van een aantal spelers, was ook Femi een kandidaat om de selectie aan te vullen, maar was het in die periode onmogelijk één en ander af te ronden. Hoewel hij van Afrikaanse komaf is, is Femi inmiddels gewend in het Europese voetbal te spelen.”

Femi werd gevolgd door tal van Europese clubs, waaronder twee Duitse topclubs. “Femi is op het middenveld ‘de baas’, zoals ze dat zo mooi noemen. Hij heeft een goed gevoel voor positie, weet het spel te verdelen en is rustig aan de bal”, somt Veldmate een aantal kwaliteiten op van de Nigeriaanse middenvelder. “Diverse mensen binnen onze technische staf hebben hem bekeken en wij hebben er veel vertrouwen in dat Femi een toegevoegde waarde is voor onze selectie.”

Ajilore kijkt met veel genoegen uit naar het nieuwe avontuur in Groningen. “De indruk die ik van de club, het stadion en de stad heb gekregen, is perfect. Ik ben heel blij met deze stap. FC Groningen is voor mijn gevoel een club die bij me past. Het is mijn droom om hier prijzen te winnen, zoals de Nederlandse beker, en om te spelen voor een Top-6 positie. Ik heb veel zin om hier te gaan beginnen aan een nieuwe fase in mijn carrière”, aldus Femi.

Bron: FC Groningen

[ Bericht 8% gewijzigd door venomsnake op 15-05-2008 16:04:51 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_58690684
Wojciech Luczak van KS Piotrkovia naar Willem II

Leon van Dalen van TOP Oss naar ASWH

Kaká van Académica naar Hertha BSC

Ronald Vargas van FC Caracas naar Club Brugge

Ibad Muhamadu van FC Dordrecht naar Willem II
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_58712184
AGOVV haalt vier spelers op amateurbasis

Gaëtan Klaassen van VVV-Venlo 2
Ramon Leeuwin van FC Utrecht 2
Arno Splinter van Bennekom
Ché Jenner van TONEGIDO (broertje van)
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 16 mei 2008 @ 19:52:46 #208
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_58712443
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 19:39 schreef methodmich het volgende:
AGOVV haalt vier spelers op amateurbasis

Gaëtan Klaassen van VVV-Venlo 2
Ramon Leeuwin van FC Utrecht 2
Arno Splinter van Bennekom
Ché Jenner van TONEGIDO (broertje van)
Arno Splinter, goh leeft die nog.Hij heeft wel een heerlijke zus waar ik bij in de klas gezeten heb
pi_58730134
tvp
pi_58732017
Niek Ripson van Top Oss naar FC Emmen.
Hoi.
pi_58767974
Speciaal voor methodmich:

Ariën Pietersma (ook wel bekend als de 21-jarige A.P. uit Dinteloord) gaat van NAC (was uitgeleend aan RBC) naar ASWH.
  maandag 19 mei 2008 @ 21:07:14 #212
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_58768181
quote:
NAC haalt Oostenrijkse spits
NAC Breda gaat zich versterken met de Oostenrijkse spits Rafael Pollack. De 19-jarige aanvaller tekent voor één seizoen, met een optie op nog twee seizoenen.

Pollack was al twee keer op proef bij NAC. Afgelopen seizoen speelde hij voor SV Würmla. Eerder kwam de spits uit voor Admira Wacker.

Naast Pollack zou ook de komst van Kees Kwakman van RBC zo goed als rond zijn, weet BN / De Stem. De krant laat verder uit de mond van technisch directeur Earnest Stewart optekenen dat de vermeende interesse van NAC in Gunter Thiebaut van MVV en Martijn Reuser van RKC Waalwijk niet op waarheid berust.
quote:
Majstorovic verkast naar Griekenland
AEK Athene heeft Daniël Majstorovic overgenomen van FC Basel. De verdediger vertrekt transfervrij naar Griekenland en ondertekent een contract voor drie jaar.

Majstorovic, die tussen 2004 en 2006 in Enschede te bewonderen was bij FC Twente, stond in de belangstelling van meerdere clubs uit het binnen- en buitenland. Doordat de Zweed een goed seizoen speelde bij FC Basel, zaten onder andere AS Monaco, Stade Rennes, Besiktas, Trabzonspor en Sampdoria achter de boomlange verdediger aan. Uiteindelijk koos de 31-jarige Majstorovic voor AEK Athene.

Majstorovic kwam 49 keer uit voor FC Twente. Hierin wist hij vier doelpunten te maken. Eerder kwam hij uit voor Fortuna Köln, Västerås SK en Malmö FF.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_58770126
quote:
Real Madrid lijft verdediger Garay in

AMSTERDAM - Real Madrid heeft de eerste versterking voor komend seizoen binnen. De kersverse landskampioen heeft zich voor een bedrag van ongeveer tien miljoen euro verzekerd van de diensten van Ezequiel Garay. De 21-jarige Argentijn, die nog onder contract stond tot medio 2010, komt over van Racing Santander en tekent in Madrid voor zes jaar.

Huurbasis
Het is nog niet zeker of Garay volgend seizoen ook daadwerkelijk in het Estadio Bernabeu is te bewonderen.

Real overweegt de speler volgend jaar nog op huurbasis in Santander te laten spelen. Met die club zou hij dan komend seizoen uitkomen in het Uefa Cup-toernooi.

Knieblessure
Garay kwam door een knieblessure de afgelopen twee maanden niet in actie. In de Primera Division was hij in zestig duels dertien keer trefzeker.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 10:47:01 #214
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_58776856
quote:
SWISS STAR TO SIGN FOR REDS
Paul Eaton 20 May 2008

Liverpool Football Club today confirmed that Swiss international defender Philipp Degen will sign a contract with the club on July 1.
The right sided full-back - who will represent his country at this summer's European Championships - is out of contract with Borussia Dortmund this summer and has opted to begin a new career on Merseyside from next season.

Philipp DegenDegen, 25, spent four seasons in his homeland with FC Basel before his move to the Bundesliga and will provide competition for Steve Finnan and Alvaro Arbeloa in the right-back role at Anfield.

Liverpool boss Rafael Benitez said: "Philipp is still young but has gained great experience from playing in the Bundesliga with Borussia Dortmund and on the international stage with Switzerland. He also played in the Champions League during his time with Basel and so is used to top level football.

"He is an offensive player with great energy and a winning mentality. His strength is going forward and I am confident he will be prove to be a quality addition to our squad."

Looking ahead to the move, Degen said: "When I received the offer from Liverpool, there was no doubt I would accept it. They are one of the biggest clubs in the world and I am looking forward to the challenge of establishing myself there and playing in the best league there is."
Van de officiële Liverpool-site.

Vertaling: Philippe Degen naar Liverpool
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_58777462
Leuke rechtsback voor 'Pool.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_58780523
quote:
Nelisse verruilt Utrecht voor Salzburg

SALZBURG (ANP) - Robin Nelisse voetbalt vanaf komend seizoen voor Red Bull Salzburg. De 30-jarige spits komt transfervrij over van FC Utrecht. Nelisse ondertekent bij de Oostenrijkse club van trainer Co Adriaanse een contract voor drie jaar.

Nelisse werkte eerder van 2002 tot 2005 bij AZ samen met Adriaanse. De 60-jarige trainer hoopt ook verdediger Barry Opdam van AZ aan zijn selectie toe te voegen. ,,Co wil hem er graag bij hebben'', aldus een woordvoerder van Adriaanse. ,,Barry wil ook graag naar Salzburg komen. AZ en Salzburg zijn het echter nog niet eens. Het verschil tussen vraag en aanbod is momenteel te groot.''
  dinsdag 20 mei 2008 @ 16:26:57 #217
152878 andre347
3, 4 en 7
pi_58783071
quote:
Cambuur versterkt zich met Anco Jansen

Anco Jansen speelt komend seizoen voor SC Cambuur Leeuwarden. De eerstedivisionist is vandaag tot overeenstemming gekomen met de aanvaller, die op amateurbasis in het noorden gaat spelen.

De 19-jarige Jansen vertrok in januari na een conflict met trainer Jan Everse bij FC Zwolle. FC Groningen durfde het vervolgens aan het talent een kans te geven, maar de vleugelspits kwam in een halfjaar tijd niet één keer in actie onder Ron Jans.

Bij Cambuur is Jansen na Ruud ter Heide, Danny Guijt en Paul Beemans alweer de vierde versterking met het oog op komend seizoen. Bovendien hoopt de ambitieuze eerstedivisionist nog op de komst van Nassir Maachi (FC Utrecht), Michael Jansen (geen club) en Tim Bakens (RKC Waalwijk).
pi_58783184
Karim Fachtali (topscorer Jong NEC) wordt een jaar verhuurd aan Top Oss. (nec-nijmegen.nl)
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 17:23:59 #219
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_58784209
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 10:47 schreef Happel het volgende:

[..]

Van de officiële Liverpool-site.

Vertaling: Philippe Degen naar Liverpool
Afgelopen zaterdag nam die al afscheid van het publiek in Dortmund, het zat er al een tijdje aan te komen dat die naar Liverpool zou gaan en het is dan ook zeker een aanwinst voor Liverpool
pi_58784238
quote:
Op maandag 19 mei 2008 20:50 schreef Berto het volgende:
Speciaal voor methodmich:

Ariën Pietersma (ook wel bekend als de 21-jarige A.P. uit Dinteloord) gaat van NAC (was uitgeleend aan RBC) naar ASWH.
Ja bedankt, maar dat was al sinds vorige week vrijdag bekend.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 21 mei 2008 @ 08:30:57 #221
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_58795415
quote:
Nabil Dirar kiest voor Club Brugge

Bron: Sportweek

Ajax grijpt naast Nabil Dirar, de Marokkaan met Belgische roots heeft een vijfjarig contract getekend met Club Brugge. De 22-jarige aanvaller van Westerlo stond al een tijdje in de belangstelling bij diverse Belgische clubs en bij Ajax.

Ajax raakte geïnteresseerd nadat ze de aanvaller enkele malen hadden bekeken. De Amsterdammers leken een goede kans te maken, getuige de uitspraken van Dirar enkele weken geleden in De Gazet van Antwerpen: "Ik heb nog geen nieuwe club, maar er is interesse uit veel hoeken. In België kan Anderlecht, Standard of Club Brugge, maar ik verkies het buitenland en dan vooral de Nederlandse competitie", vervolgde hij destijds. Vandaar dat zijn keuze toch wel enigzins opvalt.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_58796235
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 17:25 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ja bedankt, maar dat was al sinds vorige week vrijdag bekend.

Dacht ook eens een keer een nieuwtje te hebben.
pi_58805658
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 09:25 schreef Berto het volgende:

[..]

Dacht ook eens een keer een nieuwtje te hebben.
Nou ja, toen jij hem plaatste was ie nog niet zo heel lang officieel bekend, dus vooruit.

Youri Petrov van FC Volendam naar ASWH

[ Bericht 3% gewijzigd door methodmich op 21-05-2008 17:43:51 ]
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 22 mei 2008 @ 11:57:36 #224
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_58821057
Mark Schwarzer van Middlesbrough naar Fulham.
pi_58863768
Florencio Cornelia van Fortuna Sittard naar FC Rijnvogels.... Aardige stap terug. Was lange tijd clubtopscorer in Limburg.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')