Zat die nog zonder club?quote:Op woensdag 16 april 2008 17:25 schreef methodmich het volgende:
John van Loenhout naar Baronie
Heeft een tijdje bij het Duitse Straelen gespeeld dit seizoen.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Zat die nog zonder club?
Ook bevestigd?quote:Op donderdag 24 april 2008 13:51 schreef ruud.nl het volgende:
Gill Swerts van Vitesse naar AZ.
AZ vermeldt het op haar eigen site.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ook bevestigd?
Mooie speler voor AZ denk ik. Wordt nogal onderschat, alleen blessuregevoelig lijkt het.
Hij wordt overschat en heeft 1 keertje z'n knie kapot gehad, voor de rest vrij weinig.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ook bevestigd?
Mooie speler voor AZ denk ik. Wordt nogal onderschat, alleen blessuregevoelig lijkt het.
Klopt.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:34 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
AZ vermeldt het op haar eigen site.
Valt wel mee hoor.quote:
Erg domme zet van Feyenoord...quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Buijs kiest voor drie jaar De Graafschap
De Graafschap heeft zich voor de komende drie jaar verzekerd van de diensten van Jordy Buijs, meldt VoetbalVandaag. De jongeling kwam sinds de winterstop al op huurbasis uit voor de club uit Doetinchem. Hij werd gehuurd van Feyenoord.
Jan de Jonge, de coach van de Superboeren, is onder de indruk van de 19-jarige verdediger. Hij heeft zich dan ook niet zonder reden sterk gemaakt voor een contract van de jongeling bij de Eredivisionist. Buijs had enige bedenktijd nodig om te beslissen over het contractaanbod. Uiteindelijk hakte de Buijs de knoop door ten faveure van de Superboeren. De Jonge: "Hij speelt de komende drie jaar bij De Graafschap, of we in de Eredivisie blijven of niet".
Bij Feyenoord kon Buijs op weinig speeltijd rekenen. Hij besloot daarom over te stappen naar de club uit Doetinchem. De Graafschap heeft nog twee Feyenoord-huurlingen in de selectie: Diego Biseswar en Michael Jansen. De toekomst van dit duo wordt na de nacompetitie bekendgemaakt.
bron: degraafschap.nl
Geweldig voor die jongen!quote:Hoogstrate sluit aan bij Beloften FC Groningen
Jordi Hoogstrate zal vanaf volgend seizoen deel uitmaken van de selectie van Jong FC Groningen. De 24-jarige middenvelder is hersteld van een zware knieblessure. Hij is met de Groningse club een éénjarige verbintenis overeengekomen.
Hoogstrate stond onder contract bij PSV, maar werd de afgelopen twee seizoenen uitgeleend aan FC Emmen. Daar liep hij in september vorig jaar voor de tweede keer in korte periode een zware knieblessure op. Hiervan is Hoogstrate nu helemaal hersteld. “De artsen hebben mij medisch fit verklaard”, zo laat hij weten.
Met instemming van zijn werkgever PSV revalideerde Hoogstrate de afgelopen maanden in Groningen. Eerst werd hij behandeld en begeleid door het UMCG, later ging hij op het veld aan de slag bij FC Groningen. Intussen was Hoogstrate ook begonnen met trainerscursussen en hij loopt nu als assistent-trainer stage bij FC Groningen B1.
Fantastisch
Daaraan zal na dit seizoen een einde komen. “Het wordt nu weer tijd me volledig op het voetballen te richten”, laat Hoogstrate weten. “Ik heb ongelooflijk veel zin om weer wedstrijden te spelen. Ik train sinds een tijdje weer mee met de selectie van Jong FC Groningen. Ik ben voor negentig procent wedstrijdfit. Ik vind het fantastisch dat FC Groningen me deze kans biedt. Ik zie dit weer als een volgende stap. We zullen wel zien waartoe het leidt.”
Logisch
Volgens technisch manager Henk Veldmate is de terugkeer van Hoogstrate bij FC Groningen logisch. “Jordi heeft hier in het seizoen 2000/2001 zijn debuut gemaakt. Een seizoen later werd hij al verkocht aan PSV. Wij hebben echter altijd contact gehouden en toen Jordi moest revalideren hebben wij hem onze faciliteiten aangeboden. Jordi is al een aantal maanden dagelijks op de club te vinden en wij willen hem via de selectie van Jong FC Groningen de kans bieden weer aan voetballen toe te komen. We zijn een contract voor één seizoen aangegaan, waarbij het belangrijkste is dat Jordi weer aan voetballen toekomt.”
Bron: FC Groningen
wat een p$nnekoek...quote:Op zondag 4 mei 2008 22:21 schreef jorienvdherik het volgende:
flamini naar ac milan
quote:CHELSEA AGREE BOSINGWA DEAL
Chelsea Football Club can confirm we have reached agreement with FC Porto for the transfer of Jose Bosingwa.
The player is now in England to discuss personal terms and undergo a medical.
Bronquote:
Laten ze daar bij Chelsea nou totaal geen probleem mee hebbenquote:Op maandag 12 mei 2008 13:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Die 5 miljoen voor Belletti is dus weggegooid geld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |