abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62255119
Haha ik durf het bijna niet te vragen maar wil je mij op de wachtlijst erbij zetten? Leuk initiatief trouwens
Mijn geboortedatum is 19-03-1981.
pi_62280344
Misschien is het handig als er een nieuw lijstje wordt gemaakt? Ook ik ben erg benieuwd
pi_62308869
Hier de volgende!
Ik zou ook heel graag een legging willen! En dan op het gebied van de liefde.
Gegevens en foto kan ik doormailen.
  maandag 13 oktober 2008 @ 20:24:43 #154
8372 Bastard
Persona non grata
pi_62360250
Ok, een nieuw lijstje om het even bij te houden dan!

Ik zal hem maken op basis van datum aanvraag, wel zo eerlijk, Boswachtertje staat dan geloof ik bovenaan? (24 juni)

-SHE
-Cyntiaa
-vamperotica
-Flauriana
-Nikee_83
-littledrummergirl
-Vivi
-edit- lijst gewijzigd.

[ Bericht 15% gewijzigd door Bastard op 22-10-2008 08:30:13 ]
The truth was in here.
  maandag 13 oktober 2008 @ 20:25:19 #155
8372 Bastard
Persona non grata
pi_62360275
Ik kan er morgenavond weer even goed voor gaan zitten.
The truth was in here.
pi_62366570
Dank Bastard!
Ik zie'm vanzelf wel een keer verschijnen!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_62369303
Helemaal goed... Ik zie het vanzelf verschijnen
  woensdag 15 oktober 2008 @ 20:43:09 #158
8372 Bastard
Persona non grata
pi_62415044
Ok, Boswachtertje!
Ik heb gisteren geen kaarten kunnen leggen, de rede weet je.. dus vanavond is voor jou!

Voor jou een algemene legging, kijken wat de toekomst je brengt.
Ik heb de kaarten zojuist geschudt, en voor mij neergelegd.. 10 kaarten in totaal.

Kaart 1, wat brengt je hier, wat is er nu.
Dit is de kaart zwaarden 6, deze kaart staat voor het weggaan van problemen. Het heil word ergens anders gezocht, en je laat een situatie achter je. Er word gezocht naar kalmer water, gezocht naar een emotioneel evenwicht. De moeilijke periode is voorbij.

Kaart 2, dit kruist er, hulp of belemmeringen.
Op deze kaart de bekers 6 zien we vreugde als thema. Gelukkige herrineringen over het verleden en harmonie in emotionele omstandigheden. Het kan wijzen op het vieren van een speciale datum, een herdenking van iets.

Kaart 3 is die van het verleden, en dat is munten 8 ondersteboven. We zien op de kaart iemand die bezig is met het opbouwen van zijn kennis, het uiting geven aan zijn vaardigheden. Het vakmansschap uitoefenen, echter.. de kaart ligt ondersteboven, wat hierbij betekent dat het vakmanschap of de skills niet gebruikt kunnen worden. Je kan iets goed uitoefenen maar het komt niet tot uiting, talenten worden niet gebruikt, of misschien op de verkeerde manier gebruikt?
Het staat voor oplichting, of vervalsing, oneerlijkheid, of in mildere vorm of minder dramatisch zouden we kunnen zeggen dat er een verspilling van talent is, of tijd.

Kaart 4, het meer recente verleden geeft de kluizenaar aan. Dit geeft aan dat er wijze raad uit de omgeving is. Maar het kan ook wijzen op het behalen van een volwassenheid, wijs worden en onafhankelijk worden. Dus of het heeft te maken met het behalen van je eigen wijsheid, dan wel dat er wijsheid dmv een mentor word aangegeven bij jou.

Kaart 5 is de ridder van pentakels, het staat voor de mogelijke toekomst.
Deze ridder staat vaak voor een jong volwassen man. Deze jonge man is veelal bezig met financien, maar niet altijd op een slimme manier. Het kan aangeven dat er verspilling van financieen is, het kan zijn omdat je een gat in je hand hebt, het kan ook zijn dat er verlies van een baan de reden is. Je zou er wijs aan doen om een klein beetje te sparen want er zou een instabiel inkomen kunnen komen!

Op positie 6 hebben we de nabije toekomst en dit is de schildknaap van bekers, schildknapen geven meestal een gebeurtenis aan, en aangezien deze in de nabije toekomst is.. zou er een kans voor het oprapen komen te liggen of een gebeurtenis aan zitten komen.
De uitleg van de kaart is de volgende, hij staat voor een verspilling van talent, dit door dagdromerij of lanterfanten, het doel word uit het oog verloren. Er word een hoop verwacht maar er word te weinig gedaan om het te bereiken. Het is ook een kaart van afzondering, vrienden de rug toekeren, of weigeren een sociaal leven te voeren.

Kaart 7 is de vraagsteller, jou houding voor de kwestie. En dat is de toren ondersteboven. Dit is een kaart uit de grote arcana, een belangrijke kaart dus.
Dit is een kaart van een verwachte verandering, een handteerbare crisis. Het staat vast dat er wat veranderd, en meestal niet ten goede, maar je bent er niet door verrast. Het geeft uiteindelijk een bevrijdend gevoel want je zit niet langer gevangen in een situatie.

Kaart 8 staven 9 is de kaart van de omgeving, negens staan voor bijna voltooing, en we zien op deze kaart dat ook duidelijk naar voren komen. 8 staven zijn er geplant, de 9e word op geleund, en er word uitgeblazen van de inspanningen die er nodig waren. Maar de strijd is nog niet voorbij, er zal nogmaals iets moeten worden verdedigd. Ik denk dat het te maken heeft met de vorige kaart... dat je daar iets aan ziet komen maar dat het hanteerbaar is? De strijd die geleverd zal moet worden kan op allerlei vlakken zijn, thuissituatie, of voor een belangrijke positie.

Kaart 9 is die van hoop of vrees.. en het is kaart 7 van staven, ook hierop zien we strijd en verdediging. Je staat van bovenaf te verdedigen, dat geeft een makkelijke positie om iets te kunnen verdedigen, je ziet het al aankomen. (alweer). Je verdedigt in ieder geval iets wat je zeer dierbaar is, een onderneming misschien. Je hebt er veel voor over om de strijd te winnen, want je hebt al een lange weg afgelegd.
In ieder geval zien we ook hier weer een strijd op de kaart afgebeeld staan.

Kaart 10 is wat er uiteindelijk gebeurt. Dit is zwaarden 5 ondersteboven. Het is de kaart van verlies en van wraakgevoelens. Het is iemand kwetsen en gekwetst worden, of het iets denken te behalen en het niet hebben behaald.

Hmm, Boswachtertje, ik moet zeggen dat ik niet heel vrolijk word van de legging en ook niet goed weet hoe ik het verder rooskleuriger zou kunnen vertellen. Even samenvattend, je gaat op zoek naar een evenwicht, je gaat weg van een periode of situatie, en je zou er blij herrineringen aam overhouden.
Er is in het verleden een verspilling van talent geweest, misschien gelanterfant en ondanks de wijze woorden uit de omgeving heeft dat niet tot inkeer gebracht. Er is een verlies van financieen, er word te weinig gedaan om een ommekeer te maken.
Je ziet de situatie aankomen, en je hebt er berusting in, de strijd zal worden geleverd en een heftige strijd ook waarschijnlijk maar uiteindelijk word een doel niet behaald.
Dat is wat de kaarten mij vertellen die ik hier voor mij op de tafel heb liggen.... en ik durf het bijna niet te vragen, maar herken je hier iets in?
Het hoeft niet zozeer betrekking te hebben op een opleiding, het kan ook een andere situatie zijn waarop word gedoeld, dat zie ik er niet duidelijk in naar voren komen namelijk. Ja gebruik van talenten maar dat kunnen er wel meer zijn.

Nou ja goed, ik hoop dat je er iets aan hebt, misschien wil je er iets op terug zeggen of verder vragen over hebben, je hebt mn PM al gevonden, of anders hier kan ook.
The truth was in here.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 10:43:54 #159
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62428438
Whoeeee, ik ben next

En ik verwacht een bizarre legging, want ik voel aan mijn water dat ik ongekende hoogten ga bereiken
pi_62438648
quote:
Hmm, Boswachtertje, ik moet zeggen dat ik niet heel vrolijk word van de legging en ook niet goed weet hoe ik het verder rooskleuriger zou kunnen vertellen. Even samenvattend, je gaat op zoek naar een evenwicht, je gaat weg van een periode of situatie, en je zou er blij herrineringen aam overhouden.
Er is in het verleden een verspilling van talent geweest, misschien gelanterfant en ondanks de wijze woorden uit de omgeving heeft dat niet tot inkeer gebracht. Er is een verlies van financieen, er word te weinig gedaan om een ommekeer te maken.
Je ziet de situatie aankomen, en je hebt er berusting in, de strijd zal worden geleverd en een heftige strijd ook waarschijnlijk maar uiteindelijk word een doel niet behaald.
Dat is wat de kaarten mij vertellen die ik hier voor mij op de tafel heb liggen.... en ik durf het bijna niet te vragen, maar herken je hier iets in?
Het hoeft niet zozeer betrekking te hebben op een opleiding, het kan ook een andere situatie zijn waarop word gedoeld, dat zie ik er niet duidelijk in naar voren komen namelijk. Ja gebruik van talenten maar dat kunnen er wel meer zijn.
Ik vind het moeilijk om te zeggen of ik me er in kan herkennen of niet. Wel zitten er een aantal elementen in die ik kan plaatsen. Wel kan ik het zelf in relatie brengen met werken waar ik vroeger nooit aan moest denken. Nu is er langzaam het besef aan het komen dat ik er niet omheen kom. Ik zal er nog eens goed naar gaan kijken

Bedankt in ieder geval en maak je geen zorgen dat het niet allemaal rooskleurig is. Soms is het beter om even hard geconfronteerd te worden met je 'mindere' kant ipv deze maar te negeren en jezelf beter voordoen dan je werkelijk bent. Op dit moment merk ik ook wel dat ik weer bezig ben met het verwerken van het verleden en daarbij kom je soms dingen tegen waar je even van kan schrikken. Maar uiteindelijk draait het wel om de rust die ik zoek. We zullen zien wat de toekomst ons brengt
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_62439110
zou ik ook op de wachtlijst mogen?
( heb twijfels over een keuze die ik moet maken.. weet niet waar dit onder valt, moet ik zeggen, maar als iemand er iets mee kan, graag, pm maar voor meer info )
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  donderdag 16 oktober 2008 @ 23:36:02 #162
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_62448489
Oeh, nieuw lijstje. Ik ga er morgen ook even voor zitten. Lijkt me wel weer een keer leuk .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 20:32:05 #163
8372 Bastard
Persona non grata
pi_62563572
Ok, een rustig avondje wederom, tijd voor wat kaarten!
She, jij staat bovenaan, ik ga jouw kaarten leggen met je toestemming, de vraag zal zijn wat de toekomst je brengt!

Goed, daar gaan we.. ik zit rustig, wierrookje weer aan, gordijnen dicht, spot aan..

10 kaarten voor jou She; echter, tijdens het schudden voor jou viel 1 kaart of ik kan wel zeggen sprong uit het deck voor mn neus op tafel: Zwaarden 6
Laat ik deze kaart als eerste erbij pakken en vertellen aan je, deze kaart zal invloed hebben op de uitkomst van de legging.
De betekenis van deze kaart is eigenlijk het weggaan van problemen, je spullen pakken en het ruime sop kiezen, op zoek naar het geluk elders. Op zoek ook vooral naar emotioneel evenwicht daar de 6 staat voor evenwicht, en het water staat voor emotie. Zodoende zal je de dingen weer beter in perspectief kunnen gaan zien. Soms betekent de kaart ook een fysieke verhuizing, ik weet niet of je plannen hierin hebt.

Goed, dan de legging.
Er komen 3 grote arcana kaarten op tafel, vaak doelend op levenslessen die we moeten leren of paden waar we ons op begeven.
De eerste kaart is meteen een grote kaart op de positie van nu, wat brengt je hier, het is de kaart De duivel.
De duivel is de kaart van angst, eigen angsten als het ware dat je in een bepaald patroon vast zit, of sleur en daar niet van los durft te komen. Het kan ook zijn dat er een keuze gemaakt moet worden, of dat je overweegt ergens een keuze in te maken maar de verkeerde keuze dan zal maken.

Tweede kaart is de kaart van wat er kruist, of hulp of belemmeringen.
Het is de kaart Bekers 6, dit is wel een positieve kaart. Bekers geven emotie aan, water is hun eigenschap, en 6 evenwicht. Dit hebben we eerder gezien bij de allereerste kaart he. De kaart staat voor harmonie en evenwicht, met name in de familiesfeer, je hebt waarschijnlijk een sterke familieband als hulp in deze. Het is de kaart van een gelukkige thuisomgeving. Aangezien deze kaart op tafel ligt, samen met de zwaarden 6 zouden we dit ook kunnen zien als een "naar huis gaan" situatie.. op zoek naar dat emotionele evenwicht, nieuwe positieve veranderingen.

Kaart 3, het verleden. Het verleden toont een man, een koning van zwaarden, en zijn kenmerken zijn dat het een man is die vaak al het een en ander meegemaakt heeft voor zn kiezen gehad heeft, hierdoor sterk is geworden, hij heeft zich niet klein laten krijgen. Overdenkt goed voor hij een besluit neemt, zal dat niet abrupt doen. Meestal diplomatiek, afgewogen met emotie. Meestal is de koning een mannelijk persoon, of kan een vrouw zijn met mannelijke trekjes, in deze zou het ook een rechtvaardig besluit kunnen zijn.

Het recente verleden is ook een kaart van evenwicht, het is staven 2.
Het is de kaart van iets bereikt hebben, succes gehad hebben, en nu overwegen wat een goede tweede stap zou kunnen gaan zijn. Er zijn goede bedoelingen en toewijding beschikbaar. Aan de ene kant is er een idee aan de andere kant de overweging hoe goed het idee is en hoe het te bereiken is.

De volgende kaart is de kaart van de mogelijke toekomst, het is de koning van munten, ondersteboven. Ook nu weer, meestal duidt de kaart op een mannelijk persoon. Wellicht iemand die je gaat helpen bij datgene wat jij wil gaan bereiken, of misschien juist iemand die je zou moeten ontwijken.
In ieder geval wijst deze kaart op een wat snauwerige man, een vrij materailistisch ingestelde persoonlijkheid. Hij is sluw en heeft er vaak wel wat voor over om aan zijn financieele gewin te komen.
Hij verafgod mensen die zelf ook hoog op de financiele ladder staan, dat wil hij ook graag bereiken,. Hij is meestal voorzien van een groot ego, en koppig. Het kan een zogenaamde workaholic zijn. Het is iemand die in ieder geval veel aan zichzelf denkt in de eerste plaats, en daarna pas aan een andere persoon.

De zesde kaart, de nabije toekomst is ook weer een kaart uit de grote arcana, het is de kaart De toren (Samen met de duivel misschien wel de 2 minst leuke kaarten uit het deck) maar deze kaart staat ondersteboven en dat geeft een nieuwe kijk op de kaart.
Het geeft in ieder geval aan dat er een situatie veranderd, of aan verandering onderheven is. Maar het is niet dat je het plotseling hebt, je weet er van, je weet hoe je de situatie zal moeten aanpakken. Handteerbare crisis zogezegd, geen paniek in de tent. De waarheid die boven komt is positief van aard, de wending heeft een positieve uitwerking. Niet langer meer vastzitten.
En om dan de vergelijking te maken met de eerste kaart is natuurlijk makkelijk, dat je op het moment vastzit geeft de duivel aan, misschien bang voor de verandering, zou het goed zijn of komen. En dan is het antwoord ja, wat je doet geeft een positieve uitwerking voor jouw.

Hoe kijk je er nou zelf tegenaan, hoe zie jij het in.. dat geeft de volgende grote arcana kaart weer, dat is de kaart de dood (ja je hebt inderdaad lekkere kaarten getrokken she) ook deze kaart ligt ondersteboven.
Het geeft aan dat je in een impasse zit, tijdelijke impasse want veranderingen liggen in het verschiet. En waarschijnlijk ben jeje daar ook bewust wel van op de hoogte. Misschien denk je, ja zo kan het toch ook niet langer?

De kaart van de omgeving, is wederom een thuiskaart.. het is staven 4. Het is de kaart van huiselijk harmonie, het is een kaart van feest, het is de kaart van het feest na de oogst. Het is een kaart van een viering, de omgeving is of zal blij zijn met de verandering denk ik nu. Of juichen het misschien toe?

Dan de kaart van hoop en vrees.. het is de kaart Het oordeel, sorry ja een 4de grote arcana kaart ik zei eerder maar 3 he. Het kenmerkt even los van de betekenis ervan dat dit toch een belangrijk kruispunt voor je is She, er staat iets op tilt, er zijn levenslessen te leren, wat er ook gebeurt het heeft voor jou een belangrijke uitwerking! Goed, de betekenis dan ook maar doen he.
Het oordeel is een kaart van vrijmaking, transformatie, het begint afgezaagd te klinken nu, maar ook weer die verandering. Het geeft een toegenomen bewustzijn aan, het geeft een bevrijding van angst aan, en nieuwe energie. Het geeft evenwicht in verstand, geest en lichaam, dat is de beloning die het oordeel jou zal geven.
De verlossing zal een verhuizing kunnen zijn, of een andere baan, andere bezigheden. Ik ben geneigd te denken aan de eerste uitleg, aangezien de significatie kaart, de kaart die uit het deck viel ook een reis aangeeft, het weggaan van... in ieder geval een roerige situatie. En ook niet de bekers 6 geeft een "naar huis gaan" situatie, en nu deze kaart, dan kan ik niet anders denken aan een fysieke verhuizing of in ieder geval aangezien de kaart op hulp of belemmeringen ligt, dat je bij de thuissituatie eens ten rade zou moeten gaan. Deze hebben je wel vaker goed geholpen denk ik, ze staan weer voor je klaar en zullen je helpen om die angsten te overwinnen die er bestaan. Of je net dat steuntje in de rug te kunnen geven.

Kaart 10, de uiteindelijke afloop.. bekers 7.. bekers is weer die emotie. Het is de emotie die in kalmer water is gekomen, het is de kaart van keuzes hebben in overvloed. Maar wat moet je nou kiezen? Zal ik kiezen voor de andere levensstijl , zal ik kiezen voor het geld, zal ik kiezen voor succes, zal ik kiezen voor spirituele (geestelijke) groei, het is een beetje de kaart van besluiteloos zijn maar de kansen wel zien. Je wilt het wel graag hebben.. 1 mogelijkheid hiervan maar je kiest nog niet. Misschien toch weer die angst omtrent iets wat er onder water ligt bij je.

Goed, als slot.. je hebt gelijk, je voelt letterlijk aan je water zoals je zelf al zei dat er iets speelt wat tot grootte hoogte leidt. En dat is ook wat ik hier naar voren zie komen voor je.. het is grappig, dat zegt de kaart de dood ook.. je ziet een handteerbare verandering op komst komen.
Ik kan niet goed duiden waar het nou om zou gaan, maar dat zal jij wel kunnen invullen voor jezelf. Als ik een wilde gok zou moeten maken dan heeft dat te maken met die koning van munten, dat is geen vriendelijke man, het is niet iemand die jou geestelijke verrijking kan geven die je zelf wel graag zou willen opdoen. Is het de angst om die man los te laten misschien, of die geldsituatie los te laten? Die zekerheid is lekker, maar word je dan gelukkig?
De verlossing ligt dan toch in het naar huis gaan, en als dat niet letterlijk vertaald kan worden dan is het naar huis gaan in jezelf, naar binnen gaan en kijken wat She dan echt wilt doen.

Ok, mn vingers vlogen over het toetsenbord tijdens deze legging, ik heb zelf daarmee sterk het idee dat jij dit verhaal te horen moest krijgen,.. of dat zo is laat ik geheel aan jou ter beoordeling.
The truth was in here.
pi_62563645
Nou SHE.... Dat zegt genoeg!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 20:40:45 #165
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62563816
Ongelofelijk.
Jij wist helemaal niets natuurlijk en ik ga het hier ook helemaal niet neerzetten, maar de kaarten zijn belachelijk accuraat voor de situatie.

Ik kan eea wel uitleggen via PM
Wel fijn dat mijn voorgevoel bevestigd wordt; ik word er namelijk gek van. Het is namelijk een ontzettend overheersend gevoel van onrust, wetende dat er *iets* gebeurt en dat ik scherp moet blijven.
De laatste keer dat ik dat had, was 7 jr geleden. En toen kwam het ook uit

Ik hoop dat ik inmiddels de wijsheid heb wel een juiste beslissing te nemen.
Thnx Bastard, voor je goede legging en je duidelijke uitleg.

Even voor mijn beeldvorming; die kaart sprong er echt uit? ( als in: letterlijk? )
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 20:41:37 #166
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62563840
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 20:34 schreef vamperotica het volgende:
Nou SHE.... Dat zegt genoeg!
Jij weet waar het over gaat he?
pi_62564250
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 20:41 schreef SHE het volgende:

[..]

Jij weet waar het over gaat he?
Beetje... Maar goed en fijn dat deze legging je eigen gevoel over de situatie zo bevestigd...
You go girl!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 20:58:22 #168
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_62564456
Edit; verkeerde quote

Anyway, ik wil ook graag op het lijstje *liefkijkt* alshetmagalshetmag...

[ Bericht 37% gewijzigd door Vivi op 21-10-2008 21:06:29 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 21:02:18 #169
8372 Bastard
Persona non grata
pi_62564592
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 20:40 schreef SHE het volgende:
Ongelofelijk.
Jij wist helemaal niets natuurlijk en ik ga het hier ook helemaal niet neerzetten, maar de kaarten zijn belachelijk accuraat voor de situatie.

Ik kan eea wel uitleggen via PM
Wel fijn dat mijn voorgevoel bevestigd wordt; ik word er namelijk gek van. Het is namelijk een ontzettend overheersend gevoel van onrust, wetende dat er *iets* gebeurt en dat ik scherp moet blijven.
De laatste keer dat ik dat had, was 7 jr geleden. En toen kwam het ook uit

Ik hoop dat ik inmiddels de wijsheid heb wel een juiste beslissing te nemen.
Thnx Bastard, voor je goede legging en je duidelijke uitleg.

Even voor mijn beeldvorming; die kaart sprong er echt uit? ( als in: letterlijk? )
Nee She, ik ken je zelfs niet eens Weet ook echt niet waar het over gaat..
Het enige wat ik weet en dat heb ik al eens eerder gehad.. dat je een legging gaat doen voor iemand die belangrijk is, een boodschap zal hebben. En dat wist ik al toen ik je vraag voor een legging zag staan, soort beladen gevoel. Sommige leggingen zijn leggingen, niet minder belangrijk voor een persoon en soms moet je iets echt vertellen aan iemand. Het verklaart ook waarom mijn uitleg soepel uit de vingers kwam, maar het is voor mij als iets vertellen waar ik geen weet van heb en ergens ook helemaal de plank mis zou kunnen slaan.. en toch vertel.
Een uitleg hoef je mij verder niet te geven, hoewel het voor mij persoonlijk altijd fijn is om te weten hoe een kaart word uitgelegd en waarom, dat leer ik door de interactie van de vraagsteller.

En ja, die kaart sprong er uit en kwam rechtop voor mn gezicht te liggen.. dat is geen toeval dan!
The truth was in here.
pi_62564740
SHE... Ik vind het hele mooie kaarten eik.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 21:08:19 #171
8372 Bastard
Persona non grata
pi_62564836
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 20:58 schreef Vivi het volgende:
Edit; verkeerde quote

Anyway, ik wil ook graag op het lijstje *liefkijkt* alshetmagalshetmag...
Staat er op
The truth was in here.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 21:09:55 #172
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_62564907
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 21:08 schreef Bastard het volgende:

[..]

Staat er op
Thanks, ik zit namelijk echt in een kloteperiode en ik ben benieuwd of en wanneer het weer wat beter wordt .

pi_62565014
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 21:09 schreef Vivi het volgende:

[..]

Thanks, ik zit namelijk echt in een kloteperiode en ik ben benieuwd of en wanneer het weer wat beter wordt .

"Of" is nooit de vraag
Die voorspelling kan ik je zo wel doen. Dus dat is al een positieve
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 21:17:18 #174
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_62565174
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 20:24 schreef Bastard het volgende:
Ok, een nieuw lijstje om het even bij te houden dan!

Ik zal hem maken op basis van datum aanvraag, wel zo eerlijk, Boswachtertje staat dan geloof ik bovenaan? (24 juni)

-SHE
-Cyntiaa
-vamperotica
-Flauriana
-Nikee_83
-littledrummergirl
-Vivi (liefdeslegging)

-edit- lijst gewijzigd.
Ik wil graag een algemene legging .
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 21:20:16 #175
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_62565278
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 21:12 schreef nokwanda het volgende:

[..]

"Of" is nooit de vraag
Die voorspelling kan ik je zo wel doen. Dus dat is al een positieve
Soms niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')