Ik heb wel zin (in vanavondquote:Op maandag 14 januari 2008 10:05 schreef lynda het volgende:
Ik heb geen zin meeeeeeeeeer
wie heeft het telefoonnummer van crazy?Hij zit zo gewoon hemelsbreed 100 meter van me vandaan hehe
Niet voor Droxz's ogen:quote:Op maandag 14 januari 2008 10:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kan je 'm bellen en een echte taart op gaan eisen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zitten hier gewoon maar met ze 2en ipv 8 op de zaak.. Wie wil nog taart? kom maar naar diemen![]()
quote:Op maandag 14 januari 2008 10:13 schreef lynda het volgende:
[..]
Niet voor Droxz's ogen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zitten hier gewoon maar met ze 2en ipv 8 op de zaak.. Wie wil nog taart? kom maar naar diemen
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Wie welquote:Op maandag 14 januari 2008 10:15 schreef Lynx666 het volgende:
Ok, ik geef het op vandaag. Ik ga niet meer op gang komen.
Ik zit alweer onderuitgezaktmetmuziekaan modusquote:
En dan heb je elkaar ineens niks te meldenquote:Op maandag 14 januari 2008 10:20 schreef BloodyLotte het volgende:
Bel mij maar.Ik verveel me als een dolle stier.
quote:
Relaxed, ik heb mijn iPod maar aanstaanquote:Op maandag 14 januari 2008 10:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zit alweer onderuitgezaktmetmuziekaan modus
torro torroquote:Op maandag 14 januari 2008 10:20 schreef BloodyLotte het volgende:
Bel mij maar.Ik verveel me als een dolle stier.
Hmm balen, succes dan maarquote:Op maandag 14 januari 2008 10:30 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Helaas ligt er werk op me te wachten.
quote:Op maandag 14 januari 2008 10:46 schreef WhiteLightning het volgende:
tis echt weer maandagochtend heh ?
Ja en of!quote:Op maandag 14 januari 2008 10:46 schreef WhiteLightning het volgende:
en nu ? weer 2 uurtjes terugreis ?quote:Op maandag 14 januari 2008 10:50 schreef Crazy-M het volgende:
2 uur en 15 min over de heen reis gedaan
werkzaamheden hier alweer klaar
mag toch hopen dat, dat sneller gaatquote:Op maandag 14 januari 2008 10:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en nu ? weer 2 uurtjes terugreis ?
Dus DAAR heb ik last vanquote:Op maandag 14 januari 2008 10:46 schreef WhiteLightning het volgende:
op naar mijn stage!quote:Op maandag 14 januari 2008 10:50 schreef Crazy-M het volgende:
2 uur en 15 min over de heen reis gedaan
werkzaamheden hier alweer klaar
mja Afschaffen die maandag zeg ik jequote:
oe, kan dat zomaar ?quote:Op maandag 14 januari 2008 11:08 schreef lynda het volgende:
* lynda vraagt zich af waarom ze eigenlijk op de zaak is..
Telefoon 1 gaat niet, telefoon 2 gaat niet, K,O,F,D,S en J zijn er niet..
Alleen A en ik.. wat een rust..
Denk dat ik F nog even afwacht en dan lekker naar huis ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |