Ja hier nog een...quote:Op maandag 14 januari 2008 09:24 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ben echt toe aan drie-daagse weekenden
Als ze maar de juiste bazen hebbenquote:Op maandag 14 januari 2008 09:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik kan me niks voorstellen zonder hond...bij m'n ouders thuis hebben we altijd een hond gehad, en toen ik op mezelf ging wonen heb ik er ook meteen een aangeschaft...
Zo eentje.. [ afbeelding ]
Ongeacht wat mensen zeggen...Rottweilers zijn net zo lief als Golden Retreivers
quote:Op maandag 14 januari 2008 08:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
There's a whole lotta love in this topic [afbeelding]
Mogguh!quote:Op maandag 14 januari 2008 09:20 schreef WhiteLightning het volgende:
goeiemorgen
Agreed!quote:Op maandag 14 januari 2008 09:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als ze maar de juiste bazen hebben
Maar is dat niet met alles zo? Dieren en jonge kinderen zijn producten van hun opvoedingquote:
En is dat nou wat?quote:
Ja die bedoel ikquote:
Dat heb je mooi verwoordquote:Op maandag 14 januari 2008 09:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar is dat niet met alles zo? Dieren en jonge kinderen zijn producten van hun opvoeding
jij bent goed wakker!quote:Op maandag 14 januari 2008 09:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar is dat niet met alles zo? Dieren en jonge kinderen zijn producten van hun opvoeding
Wel netjes dat gaal niet achter hem staat, en de scheids gelijk geeftquote:Op maandag 14 januari 2008 08:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dit kan natuurlijk niet op een dergelijke niveau, http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=53876
En of, lees hierboven, weinig geslapen en slecht nieuws enzoquote:
Goede morgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 14 januari 2008 09:29 schreef lynda het volgende:
* lynda dankt u allen
Me mail en smsbox overstroomt een beetje whehe
Soms kan ik dat nog wel is hoorquote:
Ja zeker weten, bedoel al stond hij voor of achter de lijn, je moet als speler gewoon een dergelijke beweging niet maken.quote:Op maandag 14 januari 2008 09:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wel netjes dat gaal niet achter hem staat, en de scheids gelijk geeft
oe das dan weer minderquote:Op maandag 14 januari 2008 09:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En of, lees hierboven, weinig geslapen en slecht nieuws enzo
Ja zeker, maar wel beter zoquote:
Die meute die 's morgens door Boxtel stiefelt, ziet er best gezellig uit moet ik zeggenquote:Op maandag 14 januari 2008 09:45 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ja dat is best ok. Beetje saai en zooitje ongeregeld soms, maar goed te doen.
Maar wat kan je er later mee?quote:Op maandag 14 januari 2008 09:45 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ja dat is best ok. Beetje saai en zooitje ongeregeld soms, maar goed te doen.
quote:Op maandag 14 januari 2008 09:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Goede morgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Er is er 1 jarig, hoera hoera, dat kun je wel zien, dat ben jij!!!!!!!!!!!
![]()
Da's de kudde die richting St. Lucas gaat, da's anders.quote:Op maandag 14 januari 2008 09:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die meute die 's morgens door Boxtel stiefelt, ziet er best gezellig uit moet ik zeggen
Ow yeahquote:Op maandag 14 januari 2008 09:56 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Da's de kudde die richting St. Lucas gaat, da's anders.
En later kan ik er een enorm hippe fotograaf van worden. Kijk mij nou eens stoer zijn.
Ohja.. da's wat andersquote:Op maandag 14 januari 2008 09:56 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Da's de kudde die richting St. Lucas gaat, da's anders.
En later kan ik er een enorm hippe fotograaf van worden. Kijk mij nou eens stoer zijn.
Kan je 'm bellen en een echte taart op gaan eisenquote:Op maandag 14 januari 2008 10:05 schreef lynda het volgende:
Ik heb geen zin meeeeeeeeeer
wie heeft het telefoonnummer van crazy?Hij zit zo gewoon hemelsbreed 100 meter van me vandaan hehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |