Ja ik dus ook. We hebben zelf express gekozen om zelf geen dedicated server te houden omdat je daar echt zelf voor verantwoordelijk bent. Maar dat gewoon in de handen van een erkend bedrijf te stellen met de optie tot doorverkopen. Nu komt dat bedrijf dus zijn contract niet na (geen dagelijkse backup). En hierdoor zijn al onze klanten gedupeerd.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:30 schreef admiraal_anaal het volgende:uuh dat is best een vet probleem idd
ben benieuwd
Het zal me dus nog niet eens meer gaan verwonderen of ze weldegelijk een backup maken...quote:Ze hebben al eerder (vroeger) hdd crashes gehad en toen waren hun backups ook al corrupt en hebben de klanten nooit meer hun data teruggezien
zal ik wel doen tegen de tijd dat het topic dood is (op het einde dus).quote:Op maandag 14 januari 2008 00:52 schreef Telates het volgende:
pff, dat is wel extreem amateuristisch van dat bedrijf. Ik zou daar niet graag m'n sites hosten.
kun je de naam noemen zodat geen andere mensen zich aan deze steen gaan stoten?
Maar hoe dien je zo'n schadeclaim dan in? (ik neem aan dat ik daar recht op heb). Ik betaal voor de hosting en in hun contract staat ook dagelijkse backups dus als ze dit niet nakomen komt dit overeen met contractbreuk lijkt me zo...quote:Op maandag 14 januari 2008 00:48 schreef Thomass het volgende:
Overstappen op een andere hosting provider, je klanten dit ook laten weten en inderdaad een schadeclaim indienen.
quote:Op maandag 14 januari 2008 01:18 schreef garfield_online het volgende:
en ik hoef dus ook geen PM's te ontvangen waar ik "betere" hosting kan krijgen. Ik ben niet geinteresseerd hierin!
Same, TVP dus.quote:Op maandag 14 januari 2008 03:55 schreef zarGon het volgende:
Ik wil dit ook wel even volgen om te kijken hoe dit uitpakt. Wat een prutsers..
Name and shamequote:Op maandag 14 januari 2008 01:18 schreef garfield_online het volgende:
en ik hoef dus ook geen PM's te ontvangen waar ik "betere" hosting kan krijgen. Ik ben niet geinteresseerd hierin!
Dat zal een advocaat worden, tenzij ie een rechtsbijstandverzekering voor bedrijven heeft.quote:Op maandag 14 januari 2008 03:47 schreef Boe-man het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
En voor die schadeclaim zou ik een advocaat of rechtsbijstand in de hand nemen en die de schadeclaim verder laten afhandelen. Ook open zijn naar je klanten, en deze op de hoogte houden hoe alles vordert.
Het is ook een apart wereldje, hè.quote:Op maandag 14 januari 2008 01:18 schreef garfield_online het volgende:
en ik hoef dus ook geen PM's te ontvangen waar ik "betere" hosting kan krijgen. Ik ben niet geinteresseerd hierin!
Geen belgisch, een nederlands..quote:Op maandag 14 januari 2008 04:28 schreef dacoop het volgende:
Is dit toevallig een Belgisch hostingbedrijf? toekomst ICT?
Ja, uiteindelijk kom je nu natuurlijk wel tot deze conclusie, maargoed, als ik een backup moet nemen van al die sites is dat veel werk en zit je ook met het feit dat je zulke dingen steeds moet downloaden (wat dus bij hosting backup gewoon locaal verzonden wordt) en na een deel sites gaat dit best wel veel worden.quote:Op maandag 14 januari 2008 08:30 schreef Tuvai.net het volgende:
Tja, ondanks dat het een behoorlijke kutstreek van hostingboer X is, vind ik het zelf ongelooflijk dom van je dat je zelf geen backups bijhoudt.
inderdaad, het bedrijf heeft altijd aangegeven dagelijkse backups te maken zodat de data altijd veilig zou zijn...quote:Op maandag 14 januari 2008 09:15 schreef hiolpi het volgende:
tuvai.net persoonlijk gezien ben ik het met je eens, de enige backup waarop je kan vertrouwen zijn diegene die je zelf maakt....
echter bedrijfsmatig moet je ervan uit kunnen gaan dat wanneer je een dienst neemt, waarbij back-up included is... dat deze ook daadwerkelijk geleverd/gedaan wordt, en dat het bedrijfspersoneel weet wat hij/zij doet....
Les voor de volgende keer: doe alsof je een probleem hebt en vraag of ze de back-ups even terug kunnen zetten. Als ze ze hebben is dat geen probleem. Hebben ze ze niet... als de sodemieter naar een nieuwe hoster!quote:Op maandag 14 januari 2008 11:33 schreef garfield_online het volgende:
[..]
inderdaad, het bedrijf heeft altijd aangegeven dagelijkse backups te maken zodat de data altijd veilig zou zijn...
ja dat sowieso maar daat schiet ik nu helaas niet zoveel mee op...quote:Op maandag 14 januari 2008 13:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Les voor de volgende keer: doe alsof je een probleem hebt en vraag of ze de back-ups even terug kunnen zetten. Als ze ze hebben is dat geen probleem. Hebben ze ze niet... als de sodemieter naar een nieuwe hoster!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |