ik verfde altijd zelf mijn haar , mengen die handel (spul kocht ik bij de kappersgroothandel ) en dan gewoon net doen alsof je je haren wastquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zou t graag zelf willen verven, maar als ik iets niet kan is t wel achter op mijn kop verven enzo
en zat t dan wel helemaal goed bij de hoofdhuid enzo?quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:18 schreef prupke het volgende:
[..]
ik verfde altijd zelf mijn haar , mengen die handel (spul kocht ik bij de kappersgroothandel ) en dan gewoon net doen alsof je je haren wast![]()
komt er overal verf te zitten en dan nog een keer doorkammen en klaar is linda
en pk fotografie word door mij geknipt
ja hoor geen problemen gehad daar mee.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
en zat t dan wel helemaal goed bij de hoofdhuid enzo?
ben zo bang om aan de achterkant een stuk te vergeten en dan zie je mijn uitgroei van nu zo mooi
Nee, hier svp over gezellige dingen praten ipv over die fotografiekul, daar zijn al die andere topics al voorquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:32 schreef Schanulleke het volgende:
Als je het niet over kapsels mag hebben, mag je het dan ook niet meer over visagie en aanverwante bezigheden en producten hebben?
quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:12 schreef Chanty het volgende:
@Eliza: tnx
Inmiddels kan ik alweer wat geluid producerenmaar houd me maar stil, anders is dat zo weer weg. Vriendinnen lagen wel dubbel zoals verwacht
Briefjes waren ook een succes
Ach ja... t heeft wel iets grappigs voor een dagje, maar van mij mag het nu ook wel weer normaal worden. Mijn vrouwelijke hormonen raken in de war
Hmm....interessante combo...Chanty en cognacquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:26 schreef sanger het volgende:
[..]
Neem vanavond gewoon wat cognac ofzo.
die zul je niet tegenkomen want vind dat spul niet te zuipenquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmm....interessante combo...Chanty en cognac
Toch wel lekkerder dan hoestsiroop neem ik aanquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:09 schreef Chanty het volgende:
[..]
die zul je niet tegenkomen want vind dat spul niet te zuipen
Hangt van de hoestsiroop afquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:15 schreef sanger het volgende:
[..]
Toch wel lekkerder dan hoestsiroop neem ik aan
Wat prupke zegt! Ik kleur ook altijd zelf. Bijna eigen kleur haar alleen wat warmer zeg maar. Eigen kleur is saaier blondquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
en zat t dan wel helemaal goed bij de hoofdhuid enzo?
ben zo bang om aan de achterkant een stuk te vergeten en dan zie je mijn uitgroei van nu zo mooi
Blonderen is slecht voor je haarquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:34 schreef Yoni het volgende:
Hmm jij blondeert het dus zelf An? Ik wil ook zo graag weer blonder, maar zelf doen durf ik niet en bij de kapper is het zó duur!
Krijg jij de restjes van mijn pakje welquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:26 schreef freud het volgende:
[..]
Ik ben kalend met huidkleurige gloed
Deal!quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:12 schreef An24 het volgende:
[..]
Blonderen is slecht voor je haarIk verf het
![]()
Je moest toch een keertje langs komen, halen we een pakkie van 9 euro
Pakt Skippybal af van Prup.. Kan ze weer stilzittenquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:29 schreef prupke het volgende:
hellloowwwwwwwwben in een stuitermode
nouhou ....quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Pakt Skippybal af van Prup.. Kan ze weer stilzitten
* Ynske doet meequote:Op donderdag 17 januari 2008 20:59 schreef prupke het volgende:
[..]
nouhou ....
* prupke pakt wel de lolo-bal uit de kast en stuitert lekker verder
SDHD is het bij mijquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:01 schreef -Robbedoes- het volgende:
Mijn hemel welke ADHD er stuiterd hier zo hard en wrom?
Ik ben kaal met haarkleurige gloedquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:26 schreef freud het volgende:
[..]
Ik ben kalend met huidkleurige gloed
Die is wel sterk inderdaad. Dat die arme kinders daar vergiftigd worden door hun mammie enzo. Heftig.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:26 schreef PdeHoog het volgende:
HoiHeb net Der Untergang gekeken. Heftige film man
De laatste dagen van Hitler in Berlijn. Vooral wat Schanulleke en Yoni dus al melden over dat vergiftigenquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:30 schreef prupke het volgende:
Der untergang sagt mir nichts .
krieg?
Maar vond je het ook een goede film?quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:26 schreef PdeHoog het volgende:
HoiHeb net Der Untergang gekeken. Heftige film man
ah ok.. dat is dus geen film voor mijquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De laatste dagen van Hitler in Berlijn. Vooral wat Schanulleke en Yoni dus al melden over dat vergiftigen
Ik vond een hele goede filmquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar vond je het ook een goede film?
TVquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:18 schreef sanger het volgende:
Was die op tv???
Het rijk, niet de film hequote:Op donderdag 17 januari 2008 22:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vond een hele goede filmJe voelde het gewoon afglijden.
Uiteraardquote:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:46 schreef fraubitch het volgende:
ja hoi
Ikkequote:Op vrijdag 18 januari 2008 05:57 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen!
Ik kon verdomd makkelijk opstaan vandaagDat kan geen goed teken zijn...
Wie heeft er trek in buffet?
En de yoghurt en cruesli danquote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 05:57 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen!
Ik kon verdomd makkelijk opstaan vandaagDat kan geen goed teken zijn...
Ze waren lekker, sorry dat ik geen tijd had om hoi te zeggenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 07:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ikke
afbakbroodjes en eitjes staan al klaar
Een of andere idioot had bedacht dat de knipperlampjes boven de weg wel aan kondenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 07:41 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de verandering ga ik eens voor half 9 op kantoor zijn![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:53 schreef PdeHoog het volgende:
Jeetje, wat zijn jullie stil vandaag zeg
Groentesoepquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:22 schreef Ynske het volgende:
Iemand een kopje verse groentesoep?
zelfgemaakte
Ja. Da's wel geluktquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:23 schreef Ynske het volgende:
veel plezier vanaaf P
Wel posten he!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Da's wel geluktDie man ging helemaal uit zijn dak op het podium
Zo lekker, dat gitaarwerk van hem. En hij kreeg echt de hele zaal mee. Echt heel gaaf optreden dit
Zo eens ff de foto's bekijken
Als ik voldoende tevreden ben natuurlijkquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:11 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen![]()
Zometeen naar de kapper...
Ik kom ook niet ik doe het zelf.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:19 schreef Chanty het volgende:
[..]
Laten we een fot-kappersmeet doen
Nee ik kom niet
Uitgelopen kleuren heb ik in haar sowieso nog nooit gezienquote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:24 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Ik kom ook niet ik doe het zelf.
FF lekker de tondeuse er over en klaar is Kees.
Niks dooie haarpunten of uitgelopen kleuren.
Kanquote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:19 schreef Chanty het volgende:
[..]
Laten we een fot-kappersmeet doen
Nee ik kom niet
fotoquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:45 schreef -Marjo- het volgende:
Woeiii
Allemaal naar de kappert.
Ik ben alweer terug...
Foto!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:45 schreef -Marjo- het volgende:
Woeiii
Ik ben alweer terug...
Uitgegroeide kleurenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:25 schreef Chanty het volgende:
[..]
Uitgelopen kleuren heb ik in haar sowieso nog nooit gezien![]()
Hooguit uitgegroeid
Toen pasquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:45 schreef -Marjo- het volgende:
Woeiii
Ik ben alweer terug...
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Toen pasBij mij was de lieve dame in 15 minuten klaar
Wel een leuk uurtarief vangen die kappers
22 EUR per kwartier
* PdeHoog checkt profielquote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:15 schreef EchnaDarr het volgende:
Hmm, dat is bij mij toch echt anders. 31,50 voor 3 kwartier onverdeelde aandacht inclusief wasbeurt en hoofdmassage (en dat ook nog in een massagefauteuil.
Het is maar wat de gek ervoor geeft hequote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Toen pasBij mij was de lieve dame in 15 minuten klaar
Wel een leuk uurtarief vangen die kappers
22 EUR per kwartier
Noordelijk Bourgondiëquote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog checkt profiel
Ja, maar jij woont in het buitenland
Hahahahahaha. Je hebt gelijkquote:
nou en?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:22 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
[..]
Het is hetzelfde als de vorige keer
hier nog 2 uurtjesquote:
ik werk in een boekwinkel (40 uur ) maar ik moet thuis ook nog vanalles en nog wat doenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:37 schreef EchnaDarr het volgende:
Jemig, wat voor werk doe je dat het nu pas weekend is? Anyway, vier ze
@An, ga met de auto, was woensdag in een uur vanuit Zutphen in Eindhoven.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:00 schreef prupke het volgende:
[..]
ik werk in een boekwinkel (40 uur ) maar ik moet thuis ook nog vanalles en nog wat doen
@ ynske :bijna klaar met werken
(hier zou je afgewerkt zijn)
Is goed, betaal jij mijn rijbewijs? Auto ook?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:37 schreef EchnaDarr het volgende:
Jemig, wat voor werk doe je dat het nu pas weekend is? Anyway, vier ze
@An, ga met de auto, was woensdag in een uur vanuit Zutphen in Eindhoven.
treinen is goedkoperquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:50 schreef An24 het volgende:
[..]
Is goed, betaal jij mijn rijbewijs? Auto ook?![]()
![]()
Is nu psies waarom ik bij klus, kan ik eindelijk eens rijbewijs gaan halen![]()
Haha...kan zijn, maar als je bruiloften moet schieten is er niet altijd een ceremoniefeester of zo die je heen en weer wil rijdenquote:
Auto heb ik van de baasquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:50 schreef An24 het volgende:
[..]
Is goed, betaal jij mijn rijbewijs? Auto ook?![]()
![]()
Is nu psies waarom ik bij klus, kan ik eindelijk eens rijbewijs gaan halen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |