Ik wilde net iets dergelijks zeggen ja, altijd als dit bovenaan staat denk ik dat ik er iets 'ergs' is gebeurd.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:35 schreef Merkie het volgende:
Ik stel voor dat er een regel wordt ingesteld die zegt dat het verboden is in dit topic te posten als er geen nieuwe postwaardige 101 is. Elke keer als dit topic in MyAT omhoog komt ga ik meteen spastisch alle nieuwssites F5'en (en naar 101 surfen).
Dan moet je vooral zelf nog even extra postenquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:35 schreef Merkie het volgende:
Ik stel voor dat er een regel wordt ingesteld die zegt dat het verboden is in dit topic te posten als er geen nieuwe postwaardige 101 is. Elke keer als dit topic in MyAT omhoog komt ga ik meteen spastisch alle nieuwssites F5'en (en naar 101 surfen).
En jij ook, twee dagen laterquote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dan moet je vooral zelf nog even extra posten
tinypic.com is een prima alternatiefquote:Waarschuwing: het bezoeken van deze site kan uw computer beschadigen.
De website op forum.fok.nl bevat elementen van de site www.pix-hoster.com, die malware lijkt te hosten. Dat is software die uw computer kan beschadigen of zonder uw medeweten acties kan uitvoeren. Als u een site die malware bevat alleen al bezoekt, kan uw computer worden geïnfecteerd.
quote:
Ik dacht er net aanquote:
idd 4 koppenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |