quote:Op zondag 13 januari 2008 20:33 schreef Ireth het volgende:
Wat een prachtige babytjes zijn er toch onlangs geboren!
Idioterie in babybleu
quote:Op zondag 13 januari 2008 20:32 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Het Londense jurkje voor Floor.
quote:Op zondag 13 januari 2008 19:54 schreef Faja-Lobi het volgende:
Nathan vandaag in de auto
Net op de bank in jeans en spencer(mama heeft een spencer voorliefde die papa niet deelt)
Beetje de mannelijke tegenhanger van Luuke!quote:Op zondag 13 januari 2008 22:36 schreef Lishe het volgende:
Ed, wat een prachtige zoon!!! Die ogen.....!
Ik liet 'm net aan lief zien maar ik mocht haar niet koppelen...quote:Op zondag 13 januari 2008 22:43 schreef Moonah het volgende:
[..]
Beetje de mannelijke tegenhanger van Luuke!
Wat een prachtig mannetje ED!
Wat leuk dat je dat zegt!quote:Op maandag 14 januari 2008 12:49 schreef Fruppel het volgende:
Spuug waar is jou drietal gebleven!
heeee daar is het beroemde meisje met de prei weerquote:Op maandag 14 januari 2008 09:25 schreef EdvandeBerg het volgende:
Bedankt voor alle complimenten
Hier ook eentje van mijn dochtertje van 2. We waren op papadag naar de supermarkt en daar maakte ik wat foto's. Papa's meisje mocht de groenten dragen en ging vakkundig poseren voor het broodbelegvak.
Dit is de leukste:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 januari 2008 21:51 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Wat leuk dat je dat zegt!Ik zit met mijn knie die nog herstellende is, dus leuke uitstapjes zitten er momenteel niet in
maar ik zal morgen eens kijken of ik nog een geschikt oud en nieuw fotootje heb.
en een beetje het hart van mijn oudste zoon breken, tsssskk... fijne schoonmoeder ben jij.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:59 schreef Lishe het volgende:
[..]
Ik liet 'm net aan lief zien maar ik mocht haar niet koppelen...![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:23 schreef Dynia het volgende:
Afgelopen weekend was het weer tijd voor iets typisch Russisch. Yuliya is net 1, dus op het moment dat er nieuwe maan is, moet haar haar eraf. Ze heeft niet veel, dus het was zo gebeurt, maar het was wel grappig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook had mijn moeder een kort filmpje overgezet van een oud video formaat naar DVD van mij toen ik 1 was (33 jaar geleden...) en wow!...1 op 1 kopie met Yuliya! dat was echt leuk om te zien
Dat is ook één van de redenen dat we Noah's haar bijna een jaar geleden toen gemilimeterd hebben. Maar misschien was dat bij de verkeerde maan-stand dan, want echt opvallend veel verschil zit er niet in...quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:24 schreef Brighteyes het volgende:Fons! Wat een guitig bekkie heb je toch!
Dynia, ik heb er ook wel eens van gehoord, dat het goed is om bij kleine kindjes de haartjes 1 keer helemaal af te scheren, dan zouden ze mooier haar ervoor terug krijgen. Maar dat van die maan wist ik dan weer niet.
En toch... mijn tante verloor ooit d'r haar door medicijnen en die had daarna ipv stijl haar hele mooie krullen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:00 schreef owlet het volgende:
het kan ook eigenlijk niet, dat haar echt dikker is als het afgeknipt is. Het kan wel voller voelen omdat het afgeknipte puntjes heeft en omdat tegen de tijd dat het haar weer een beetje langer is het kindje toch al weer meer echt haar en minder babyhaar heeft. Maar dat dat het ook gehad als het niet gekortwiekt was![]()
Moslims doen dit, het haar word daarna gewogen en het gewicht wordt omgezet in goud en dat word aan een 'arm' familielid gegeven.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:12 schreef Tan het volgende:
[..]
Ik had een au-pair uit Hongarije toen Chinook 1 jaar was geworden, ze vond het zo raar dat Chinook zulk lang haar had (en die had sowieso een enorme bos lang haar bij haar geboorte al en met haar eerste verjaardag hing het al op haar rug, ze vertelde dus ook dat in haar land meisjes kaal worden geschoren rond hun eerste verjaardag, waarna het haar dus dikker terug schijnt te komen.
Ze wist zelf ook niet of het waar was, maar ik moet er zelf niet aan denken in ieder geval.
Maar natuuurlijkquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:05 schreef Lishe het volgende:
Oeh, Floor! Wat is ze mooi DeLiedje! En die 2e foto.... Ehm, als je vandeweek niks te doen hebt, wil je dan 's langskomen , met fototoestel?![]()
![]()
![]()
... Was t maar waar....quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:31 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
DeLiedje, ik denk dat de foto tijdens een KLM vlucht is genomen naar een zonovergoten bestemming.
ligt aan de maat! Ronja zit inmiddels in 86 en haar benen zijn zo in de lengte aan het schieten dat dat soms al te klein isquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:08 schreef Jelief het volgende:
Hebben?
Emma is 85 cm volgens het cb en de broek begint kort te worden. zo uit mijn hoofd is het een maatje 86quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:02 schreef owlet het volgende:
[..]
ligt aan de maat! Ronja zit inmiddels in 86 en haar benen zijn zo in de lengte aan het schieten dat dat soms al te klein is
Nou, mocht je naar de meeting komen dan neem ik hem graag van je over. Om op te sturen is het me iets te veel een gok, da's zonde van de verzendkostenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:44 schreef Jelief het volgende:
[..]
Emma is 85 cm volgens het cb en de broek begint kort te worden. zo uit mijn hoofd is het een maatje 86
DeLiedje wat gaaf!
Nee, is geen hoekbank, is 2,5 zitter. Is van mijn zus, dus ik weet ook even niet waar ze hem vandaan hebben.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:59 schreef lily het volgende:
Wat lief, BE..
En wat lijkt jouw nichtje op jou!
Volgens mij hebben wij die bank ook, hoekbank toch?
De bewerkte foto van Floortje is erg leuk![]()
Ik had die letters uit vilt geknipt en erop gemaakt, zie hier hoe ze voor het raam hingenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:55 schreef bixister het volgende:
deliedje, prachtig!zaten die letters er nou echt op genaaid of is dat photoshop?
Wat gaaf!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:28 schreef DeLiedje het volgende:
Ik zal heus wat rustiger aan gaan doen met Floortje-spam, maar kijk nou
[ afbeelding ]
Ik had die kleertjes gemaakt om als 'geboortebord' aan een waslijntje voor het raam te hangen, en kwam toen we ze eraf haalden van de week op het grandioze idee dat ze ze nu nog áán kan.
Tijd om daar foto's van te maken!
(met grote dank aan Tha-Erik die het geheel zo mooi voor me bewerkt heeft)
Ze zijn nu heel donkerblauw.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:19 schreef bixister het volgende:
welke kleur hebben z'n ogen nu, BE?
Je komt maar een keertje koekeloeren hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:13 schreef bixister het volgende:
aaah ik hoopte er al op, daar is Ruben!!!![]()
ik zie veel gelijkenis met Bert!
Wat een mooi mannekequote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:10 schreef Troel het volgende:
Ja, eindelijk! Ik mag ook
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klein mannetje, groot bed.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:19 schreef Ardenlyn het volgende:
Hier een foto van Maarten die lekker slaapt op zijn eigen kamertje voor de allereerste keer:
ik dacht dat het de ab van de tv wasquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:10 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Klein mannetje, groot bed.
Wel goed dat ie al meteen een eigen mobieltje aan het hoofdeinde heeft liggen, dan kan hij even contact opnemen als er wat aan de hand is...
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:10 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Klein mannetje, groot bed.
Wel goed dat ie al meteen een eigen mobieltje aan het hoofdeinde heeft liggen, dan kan hij even contact opnemen als er wat aan de hand is...
Wat een mooi kindje heb je Pruk, heel fijn en mooi getekend gezichtjequote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:10 schreef Troel het volgende:
Ja, eindelijk! Ik mag ook
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geweldige foto!!! Ze was dan ook helemaal verliefd opquote:Op zondag 20 januari 2008 14:41 schreef Brighteyes het volgende:
MetIsa
van Sjeen!
Helaas niet scherp, maar ik vond hem toch nog net wel kunnen.
Wat een onwijs leuk grietje is dat zeg!
Idd een echte Emma...zij kan ook zo ondeugend kijken! Heerlijk hequote:
Owwww, Demi!!quote:
BE! zeswerfquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:34 schreef Brighteyes het volgende:
Wat leuk gedaan Bix!
Mijn 2 mannen, saampjes onder de douche:
[ afbeelding ]
Met toestemming geplaatst.![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:06 schreef Bluezz het volgende:
Lievvv weer allemaal, wat groeit het FOK! grut hard zeg!
En wat lijken ministinkie en stinkie op elkaar zo![]()
Niet van de melkboer hoor![]()
Hoe is het met zijn schoudertje?
Wil je soms zeggen dat je stiekem nog verliefd bent op die grote?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:51 schreef Vicky het volgende:
Leuke foto BE!! Ze lijken idd op elkaar! Sasha is echt
Dat heeft ze duidelijk niet van mijquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:10 schreef Vivi het volgende:
Jet, ohoh.. Beaker, wat heeft ze een ontzettend eigenwijs hoofd.... dat wordt nog wat..
Voor jou altijdquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:49 schreef Luchtbel het volgende:
En Beef, wat is Quinten al groot zeg. Heb je ook een recente foto van Dylan?
Ahquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:00 schreef TearSong het volgende:
En Yara vandaag in de tummytub, gisteren vond ze het echt niet leuk...vandaag was dat wel voorbij
[ afbeelding ]
Oooooooohquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:00 schreef TearSong het volgende:
Tomas en Yara samen:
[ afbeelding ]
En Yara vandaag in de tummytub, gisteren vond ze het echt niet leuk...vandaag was dat wel voorbij
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 januari 2008 20:13 schreef Lishe het volgende:
Wat leuk, Jonne en Romme (toch?) bij Liam aan tafel! En die spidermanfoto... Cool!![]()
(..)
O?quote:Op zondag 27 januari 2008 20:29 schreef Belana het volgende:
rockabella, ergens eind maart kunnen we iets dergelijks bij kozakken herhalen heur
Das op een maandagquote:Op maandag 28 januari 2008 08:11 schreef kozakken het volgende:
O* kozakken is helemaal voor![]()
zeg: laatste dag van maart![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |