en een beetje het hart van mijn oudste zoon breken, tsssskk... fijne schoonmoeder ben jij.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:59 schreef Lishe het volgende:
[..]
Ik liet 'm net aan lief zien maar ik mocht haar niet koppelen...![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:23 schreef Dynia het volgende:
Afgelopen weekend was het weer tijd voor iets typisch Russisch. Yuliya is net 1, dus op het moment dat er nieuwe maan is, moet haar haar eraf. Ze heeft niet veel, dus het was zo gebeurt, maar het was wel grappig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook had mijn moeder een kort filmpje overgezet van een oud video formaat naar DVD van mij toen ik 1 was (33 jaar geleden...) en wow!...1 op 1 kopie met Yuliya! dat was echt leuk om te zien
Dat is ook één van de redenen dat we Noah's haar bijna een jaar geleden toen gemilimeterd hebben. Maar misschien was dat bij de verkeerde maan-stand dan, want echt opvallend veel verschil zit er niet in...quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:24 schreef Brighteyes het volgende:Fons! Wat een guitig bekkie heb je toch!
Dynia, ik heb er ook wel eens van gehoord, dat het goed is om bij kleine kindjes de haartjes 1 keer helemaal af te scheren, dan zouden ze mooier haar ervoor terug krijgen. Maar dat van die maan wist ik dan weer niet.
En toch... mijn tante verloor ooit d'r haar door medicijnen en die had daarna ipv stijl haar hele mooie krullen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:00 schreef owlet het volgende:
het kan ook eigenlijk niet, dat haar echt dikker is als het afgeknipt is. Het kan wel voller voelen omdat het afgeknipte puntjes heeft en omdat tegen de tijd dat het haar weer een beetje langer is het kindje toch al weer meer echt haar en minder babyhaar heeft. Maar dat dat het ook gehad als het niet gekortwiekt was![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |