quote:Op zondag 13 januari 2008 20:33 schreef Ireth het volgende:
Wat een prachtige babytjes zijn er toch onlangs geboren!
Idioterie in babybleu
quote:Op zondag 13 januari 2008 20:32 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Het Londense jurkje voor Floor.
quote:Op zondag 13 januari 2008 19:54 schreef Faja-Lobi het volgende:
Nathan vandaag in de auto
Net op de bank in jeans en spencer(mama heeft een spencer voorliefde die papa niet deelt)
Beetje de mannelijke tegenhanger van Luuke!quote:Op zondag 13 januari 2008 22:36 schreef Lishe het volgende:
Ed, wat een prachtige zoon!!! Die ogen.....!
Ik liet 'm net aan lief zien maar ik mocht haar niet koppelen...quote:Op zondag 13 januari 2008 22:43 schreef Moonah het volgende:
[..]
Beetje de mannelijke tegenhanger van Luuke!
Wat een prachtig mannetje ED!
Wat leuk dat je dat zegt!quote:Op maandag 14 januari 2008 12:49 schreef Fruppel het volgende:
Spuug waar is jou drietal gebleven!
heeee daar is het beroemde meisje met de prei weerquote:Op maandag 14 januari 2008 09:25 schreef EdvandeBerg het volgende:
Bedankt voor alle complimenten
Hier ook eentje van mijn dochtertje van 2. We waren op papadag naar de supermarkt en daar maakte ik wat foto's. Papa's meisje mocht de groenten dragen en ging vakkundig poseren voor het broodbelegvak.
Dit is de leukste:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 januari 2008 21:51 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Wat leuk dat je dat zegt!Ik zit met mijn knie die nog herstellende is, dus leuke uitstapjes zitten er momenteel niet in
maar ik zal morgen eens kijken of ik nog een geschikt oud en nieuw fotootje heb.
en een beetje het hart van mijn oudste zoon breken, tsssskk... fijne schoonmoeder ben jij.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:59 schreef Lishe het volgende:
[..]
Ik liet 'm net aan lief zien maar ik mocht haar niet koppelen...![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:23 schreef Dynia het volgende:
Afgelopen weekend was het weer tijd voor iets typisch Russisch. Yuliya is net 1, dus op het moment dat er nieuwe maan is, moet haar haar eraf. Ze heeft niet veel, dus het was zo gebeurt, maar het was wel grappig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook had mijn moeder een kort filmpje overgezet van een oud video formaat naar DVD van mij toen ik 1 was (33 jaar geleden...) en wow!...1 op 1 kopie met Yuliya! dat was echt leuk om te zien
Dat is ook één van de redenen dat we Noah's haar bijna een jaar geleden toen gemilimeterd hebben. Maar misschien was dat bij de verkeerde maan-stand dan, want echt opvallend veel verschil zit er niet in...quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:24 schreef Brighteyes het volgende:Fons! Wat een guitig bekkie heb je toch!
Dynia, ik heb er ook wel eens van gehoord, dat het goed is om bij kleine kindjes de haartjes 1 keer helemaal af te scheren, dan zouden ze mooier haar ervoor terug krijgen. Maar dat van die maan wist ik dan weer niet.
En toch... mijn tante verloor ooit d'r haar door medicijnen en die had daarna ipv stijl haar hele mooie krullen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:00 schreef owlet het volgende:
het kan ook eigenlijk niet, dat haar echt dikker is als het afgeknipt is. Het kan wel voller voelen omdat het afgeknipte puntjes heeft en omdat tegen de tijd dat het haar weer een beetje langer is het kindje toch al weer meer echt haar en minder babyhaar heeft. Maar dat dat het ook gehad als het niet gekortwiekt was![]()
Moslims doen dit, het haar word daarna gewogen en het gewicht wordt omgezet in goud en dat word aan een 'arm' familielid gegeven.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:12 schreef Tan het volgende:
[..]
Ik had een au-pair uit Hongarije toen Chinook 1 jaar was geworden, ze vond het zo raar dat Chinook zulk lang haar had (en die had sowieso een enorme bos lang haar bij haar geboorte al en met haar eerste verjaardag hing het al op haar rug, ze vertelde dus ook dat in haar land meisjes kaal worden geschoren rond hun eerste verjaardag, waarna het haar dus dikker terug schijnt te komen.
Ze wist zelf ook niet of het waar was, maar ik moet er zelf niet aan denken in ieder geval.
Maar natuuurlijkquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:05 schreef Lishe het volgende:
Oeh, Floor! Wat is ze mooi DeLiedje! En die 2e foto.... Ehm, als je vandeweek niks te doen hebt, wil je dan 's langskomen , met fototoestel?![]()
![]()
![]()
... Was t maar waar....quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:31 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
DeLiedje, ik denk dat de foto tijdens een KLM vlucht is genomen naar een zonovergoten bestemming.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |