Jetske belt daarom alleen nog maar mobielquote:Op zondag 13 januari 2008 20:13 schreef snoopy het volgende:
Het ziet er zo knullig uit als ze de hoorn tegen haar oor houdt, de rest bungelt er bij
Randy had al een driewieler waar hij nooit op fietste maar mee 'liep'. Was ook niet te doen volgens mij vanwege de te kleine draaias. Hij heeft voor zijn 3e een goede 3wieler gekregen met kettingkast (dus niet de trappers in het voorwiel zoals de meeste hebben) en daar fietst hij zo op weg. Kan hij ook moeilijker mee lopen omdat de trappers dan in de weg zitten. In de zomer krijgt hij een echte fiets.quote:Op zondag 13 januari 2008 19:41 schreef pinquit het volgende:
Vervolg van Het speelgoedtopic, deel 3
deel 2
deel 1
Het ging over oud fisherprice speelgoed.
mijn vraag nog: welke 2 jarige fietst er al op een driewieler?
ik zit nog zo te twijfelen over een 2e verjaardagskado.
het speelhuis van fisherprice-littlepeople vind max denk ik ook geweldig, maar dat vind ik weer zo vreselijk duur als ik bedenk hoelang hij ermee gaat spelen..
ik twijfel nog voor Saskia d'r verjaardag..quote:Op maandag 14 januari 2008 16:39 schreef sjak het volgende:
Dank ET! Ik heb 'm gelijk besteld, lijkt me een leuk cadeau om aan Jetske te geven als de baby geboren is.
quote:Castle Logix
Met Castle Logix is het de bedoeling om een kasteel te bouwen, zoals afgebeeld in de opdracht. Je kunt de onderdelen niet zomaar ergens plaatsen, omdat de torens verschillend van lengte zijn. De een kan de ander blokkeren. Iedere opdracht heeft maar 1 juiste oplossing. Ben jij bouwtechnisch ingesteld en durf je de uitdaging aan?
Castle Logix is een uniek spel, dat al gespeeld kan worden door kinderen vanaf 3 jaar! De opdrachten variëren van makkelijk tot moeilijk, zodat iedereen de kans krijgt om het spel op een leuke manier te ontdekken. Geleidelijk aan worden de uitdagingen groter en groter. Het spel heeft 48 opdrachten en bestaat uit 4 blokken en 3 torens van verschillende lengte. Genomineerd voor Speelgoed Van Het Jaar 2007 leeftijdscategorie 4 tot 6 jaar.
Voor welke leeftijd zoek je wat dan?quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:01 schreef lady-wrb het volgende:
heeft niemand een leuke speelgoedtip voor oudere kinderen?of zitten die allemaal vastgebakken aan de playstation/wii?
het is hier alleen maar baby- en kleuterspul.
de Dino/krab/krokodil van Lego is hier een grote hit! Die is op afstand bestuurbaar en maakt ook geluid. Het feit dat je er drie verschillende dingen van kan maken is zeker ook positief.quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:01 schreef lady-wrb het volgende:
heeft niemand een leuke speelgoedtip voor oudere kinderen?of zitten die allemaal vastgebakken aan de playstation/wii?
het is hier alleen maar baby- en kleuterspul.
Ewen heeft dat. Is erg leuk spul en je ziet dat ze het steeds sneller doorhebben.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:46 schreef snoopy het volgende:
Heeft iemand ervaring met dit:
[ afbeelding ]
[..]
Da's hier niet anders...quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:47 schreef lady-wrb het volgende:
we gaan wel regelmatig naar nemo om allerlei proefjes te doen. daar vindt hij dat helemaal te gek.
dus dacht ik: je hebt van die thuisdoe-proefjes misschien vindt hij dat wat.
niet dus. proefjes doe je bij nemo. niet thuis.
dat is dus de typische luca logica
Ah mooi, kan ik in gedachten houden dusquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:16 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ewen heeft dat. Is erg leuk spul en je ziet dat ze het steeds sneller doorhebben.
Deze lijkt me heel erg klein, het kindje dat er op zit, zit ook nog op zijn/haar hurken, daardoor lijkt de afstand van de glijbaan groter. Het is niet leuk als een kind al haast weer met zijn voetjes beneden is als het glijen nog moet beginnen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:07 schreef MeNicole het volgende:
Ik wil voor Mikael graag een glijbaan kopen. Eentje die ik zowel in huis kan gebruiken als op mijn kleine balkon straks. Nu zag ik deze:
[ afbeelding ]
Maar weet iemand of die niet heel klein is? Ik wil graag dat Mikael hem volgend jaar ook nog goed kan gebruiken namelijk. Er staat bij voor kinderen van 2 jaar. Dus zal Mikael daar dan over een paar maand te groot voor zijn?
Ik heb een heel groot balkon hoor. Als ik de glijbaan aan de kant van het raam zet en ik er naast op een stoel is het een knappe jongen als er iets moet gebeuren.quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:38 schreef Troel het volgende:
Nee, maar zelfs als je er naast staat kunnen er dingen gebeuren.
Echt, er kan ook iets naars gebeuren als jij erbij staat. Stel: Voor de deur rijden twee auto's tegen elkaar aan, jij kijkt over de rand van het balkon, Mika denkt "dat is spannend, als ik op de glijbaan sta kan ik het nog beter zien"quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:09 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ik heb een heel groot balkon hoor. Als ik de glijbaan aan de kant van het raam zet en ik er naast op een stoel is het een knappe jongen als er iets moet gebeuren.
O vet, zo'n ding wilde ik vroeger ookquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:54 schreef livelink het volgende:
F. wordt maar verwend. Klinkt allemaal erg leuk in ieder geval.
Wij hebben zaterdag een mammoetskelter voor de kinderen gekocht. Via Marktplaats voor maar 80 euro![]()
En geloof me, dat is een koopje voor die dingen![]()
Er zitten 3 aanhangers bij. Een houten karretje, een giertank en een takel. Die giertank is wel geinig. Als je daar water in doet, dan geeft hij zo'n mooi spoor. En die takel is ook hardstikke leuk. De kinderen zijn er gek mee. Job gaat meteen op de skelter zodra hij thuis is. En zondag zijn we een heel stuk gaan wandelen waarbij de kinderen omstebeurt reden en achterop zaten op de skelter. We zijn er echt heel blij mee.
Ja dan geef je haar een *goedkope* blonde doosquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:47 schreef Luchtbel het volgende:
En om er een goed gevoel bij te krijgen, zoek ik het maar op marktplaats en ebay, ik voel me vast beter als het een koopje is![]()
Ik plakte altijd een piemel op mijn nep-Ken...quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:07 schreef Vivi het volgende:
Hahaha, ik speelde vroeger altijd dat Barbie en Ken op het strand gingen wandelen en dan ging het onweren en moest Barbie onder Ken schuilen......
quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:05 schreef TearSong het volgende:
[..]
Ja dan geef je haar een *goedkope* blonde doos
quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:09 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik plakte altijd een piemel op mijn nep-Ken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwaad zie ik er ook niet in. Zo bedoelde ik het ook niet. Ik vind het gewoon een beetje stom spul ofzo. Maar goed maar ja enzovoorts. Ik ga er niet meer over nadenken heb ik besloten en kijken of ik ergens wat van dat spul kan scoren.quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:39 schreef bixister het volgende:
oh maar die van mij heeft er ook een gekozen op de koninginnedag-rommelmarkt (met paarse haren!) en speelt er enthousiast danseresje mee.ik zie er geen kwaad in hoor.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:31 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
![]()
Waar hadden jullie die piemel vandaan dan? Mijn vriendinnetje en ik hadden een keer een nep-piemel gemaakt van een dikke viltstift en twee bammen (knikkers).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
Ja hoor, dat werkt welquote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:24 schreef MeNicole het volgende:
Het zand in Mikael zijn zandbak is helemaal droog geworden door de zon. Kan ik dat weer goed krijgen door er een paar emmers water in te gooien vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |